Jump to content

ITP la TDI


hiro
 Share

Postare recomandată

@andREI: Teoretic pretul ITP ar trebui sa fie acelasi peste tot! Dar, conform unui citat celebru, unii sunt mai egali ca altii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu auzisem asta pana acum, am vazut preturi diferite de la service la service si am tras concluzia ca e pret liber

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici vorba! Sunt stabilite clar preturile

Astfel ITP chior e 400k

Apoi revenirile se taxeaza diferit in functie de natura revenirii (siguranta, noxe)

Modificat de asarban
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici vorba! Sunt stabilite clar preturile

Astfel ITP chior e 400k

Apoi revenirile se taxeaza diferit in functie de natura revenirii (siguranta, noxe)

<{POST_SNAPBACK}>

Eu am vazut clar in alte statii ITP scris clar : Verificare ITP = 700 kLEI, revenire motor 300kLEI (parca), revenire nu_stiu_ce ... etc. etc.

O sa incerc sa fac o poza la tarife expuse si le postez aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor !! As dori sa lamuresc pe toata lumea: tariful pentru ITP se stabileste de catre fiecare Statie "asa cum vor muschii lor". In contractul de franciza cu RAR-ul exista doar obligatia de a respecta cota de franciza ( care este indentica pentru toti ) care se modifica in functie de inflatie, curs valutar etc. restul este la latitudinea fiecaruia. Tariful trebuie sa acopere cheltuielile cu verificarea metrologica anuala, chirie, curent, incalzire, cheltuieli cu personalul etc. si acest tarif trebuie OBLIGATORIU afisat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut itp ieri la un ML diesel: stiam ca la tot-terenuri si diesel este mai scump asa ca am inceput sa cercetez tarife. si am gasit urmatoarele: pe bd timisoara la ciclop in curte incepeau itp-urile de la 450k, iar pentru ml diesel 1.200.000 :) :) cred ca au crezut ca imediat bag masina. mi-am luat jucariile si am mers la mercedes la vitan. preturile incepeau de la 800.000 dar un ml era 946.000 asa ca am facut acolo. probabil ca se gasea si mai ieftin...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tarifele pentru ITP se diferentiaza in functie de categoria vehicululuisi nu de faptul ca este diesel sau nu. Si anume: clasa I - motociclete, clasa II ( masini <3.5 to) autoturisme ( are un tarif ) si utilitare ( are alt tarif, mai ridicat ) si clasa III (peste 3.5 to ) . In talon sau cartea de identitate scrie clar in ce categorie se incadreaza masina. Revenirile la ITP se taxeaza proportional in functie de clasa autovehiculului. De mentionat ca RAR are tarife recomandate pentru verificari dar cum scriam mai devreme fiecare isi stabileste propriul tarif. In orice caz tariful recomandat pentru autoturisme este de aproximativ 380.000 lei cu TVA cu tot. Dar tot detinatorul statiei decide in final.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK!

Atunci: Cu 400k se face ITP-ul la Autonet in Pantelimon.

E un service specializat pe Daewoo si mai nou Suzuki.

Dar fac ITP-uri la orice autoturism

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am facut ITP-ul si a iesit la opacitate in categoria Euro4 desi masina este Euro3. :blink:

Rezultat opacitate 0.97. Masina are chip by Voinea (Markus)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca era de la EUro 2 la Euro 3 sa vezi ce de clienti avea de astazi Dragos :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@r&d: Da, bine, dar asta nu insemna ca poti inmatricula masina...

@ender: Cat a costat? S-au legat de vreun alt detaliu la masina?

Eu daca ma duc fara tobe si catalizator, cu EGR dezactivat (ma rog... la WOT nu prea conteaza) cred ca imediat ce strang cioburile de la geamurile care s-au spart prin service, ma dau aia afara in suturi... :blink: :blink: :lol: (imi place totusi sa cred ca nu va fi asa)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.500.000 ROL (pe firma), nu au verificat decit poluare, frine si directie. Nici macar pachetul legislativ!

Tipul a admirat TDISPY-ul si a facut comparatie intre temperatura uleiului data de scula lui si ce citea pe SPY (mai putin la el cu 1grdC)

Statia ITP Sama Service

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1500 ROL??! Asa ieftin?!?! nu e 1.5M ROL ??!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut ITP-ul si a iesit la opacitate in categoria Euro4 desi masina este Euro3. :D

Rezultat opacitate 0.97. Masina are chip by Voinea (Markus)

<{POST_SNAPBACK}>

Probabil ca a contribuit si faptul ca pui motorina E5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut ITP-ul si a iesit la opacitate in categoria Euro4 desi masina este Euro3. :)

Rezultat opacitate 0.97. Masina are chip by Voinea (Markus)

<{POST_SNAPBACK}>

Am facut ITP-ul acum 3 saptamani. Rezultat opacitate 0.6 !!!!! :) :P :P

Asta cu motorina PETROM EURO 3 !!!!!!!!!

CHIP BY ANDI&ALINICA2001 :P :P

Modificat de alinica2001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Daca faci frecvent lucrul asta este suficient. Daca faci de doua ori pe an "italian tune-up" poti sa mergi Buc-Madrid la 4500rpm si tot nu cureti smacul de pe unde s-a depus  :)

<{POST_SNAPBACK}>

Si eu ce fac ender , ca masina e noua ,are 2000 de km ,italian tune-ap nu-i cauzeaza?

Mai ales ca eu conduc mai batrineste :) ,adica turatii mici ,demaraje lente , ma mai apuca nebuneala si depasesc tot ce-mi iese in cale ,dar media da batrineste B)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu astepti incheierea rodajului respectand regulile lui (le ai intr-o carticica/brosura/etc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat ITePeu'. La opacitate mi-a iesit 0.0 in linie :) Nu zic cum.

Nu aveam eu probleme cu opacitatea ci cu alte elemente.

Modificat de andREI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saptamana trecuta am fost la service Avia la Gorjului pentru a-mi schimba parbrizul (o pietricica).

Si pentru ca luna asta trebui sa ii fac si ITP-ul l-am intrebat pe domnul care parea a fi seful de service daca fac si ITP si mi-a zis ca la Gorjului nu, dar la noul sediu din Panelimon da.

Stiind discutiile de aici l-am intrebat si daca este obligatoriu sa o tureze in halul asta. Mi-a raspuns ca teoretic (conform regulamentelor) da, dar ei au un aparat destept cu care turand masina la 900 rot/min, deci doar putin deasupra relatiului simuleaza arderile si noxele de la 5400 rot/min.

Am clipit des, m-am scarpinat dupa ceafa si am plecat.

A auzit cineva dintre voi de asa ceva? Cum se poate face o astfel de simulare?

Pls reply. V-am zis trebuie sa o fac in maxim trei saptamani.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VRAJA MARII !

Nu exista asa ceva. Testul se face cu pedala la fund, turatia ajunge si sta 2-3 secunde la 5200-5400rpm.

Pentru un motor "sanatos", fara de probleme la turbina, turatiile ridicate nu au efecte "nocive"

off-topic:

Cit a durat schimbarea parbrizului la AVIA si cum au lucrat baietii? Ceva vopsea zgiriata si/sau urme de mizerie pe plafonul interior al masinii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:banghead:

Masina se preda inainte de ora 14.00 si se recupereaza a doua zi la prima ora. Altfel nici nu vor sa auda. Am incercat eu sa le-o duc dimineata devreme si sa o iau in aceeasi zi dar nu a mers.

Toata lauda pentru modul de lucru. Nimic din cele mentionate de tine. Le-am specificat clar sa imi lase suportul de chitante de parcare (plasticul transparent de la parbriz), si-au notat pe bonul de comanda si l-am gasit la locul lui.

Crede-ma ca am experienta in schimbat parbrize. Asta e al treilea si la ei l-am schimbat in ambele dati. trebuie sa dai un telefon in prealabil sa verifice daca au parbrizul in stoc

Prima data a pleznit de unul singur (masina avea patru luni si era inca in garantie), iarna pe un ger cumplit, am parcat cu motorul si cabina calde, m-am intors dintr-un magazin dupa 15 minute si l-am gasit crapat in stanga jos, coltul, o bucata de circa 2*5 cm. Mi l-au schimbat pe garantie, fara comentarii, nu se vedea nici o urma de lovitura.

A doua oara a fost o piatra. Mi l-a platit Tiriac.

Sfarsit :offtopic:

Modificat de florentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Facut azi ITPul. Golf IV MY 2000 motor ALH, 186000 Km (ECU stock, inca!!)

Turatia de maurare a opacitatii pt acest motor este de 4900-5100rpm cu uleiul la 75-80 grade.

Trecut din prima cu 1.07 din 3 admis.

Pret 60 RON pe strada Hortensiei (cea cu benzinaria MOL din Colentina).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aparatul "destept" exista. Practic pacaleste aparatul de masura cu turatia motorului , pentru ca opacitatea nu este mult diferita la 900 sau la 5000 rot/min la o masina buna. Asta nu inseamna ca aparatul ;) este si legal :beerchug: :o

Modificat de alinica2001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am facut si eu ITP-ul joi, saptamana trecuta.

Ca sa ma laud, am trecut din prima cu opacitate 0.86 din maxim admis 3.

Au fost doua turari de curatare si a treia pentru masurat. Au renuntat baietii la ultimele doua.

Masina o am din septembrie 2001 (chiar in data de 11/09/01 :unsure: ) si are 52.000 de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uita sa mentionez: l-am facut la autobaza Giulesti, in aceeasi curte cu Autonet, Atifco, etc.

Pret 530.000 ROL.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!