Jump to content

ITP la TDI


hiro
 Share

Postare recomandată

sa va spun eu cum este. se accelereaza de 5 ori pe test si de cel putin 3 ori trebuie sa iasa in niste valori stiute de ei.daca iese atunci testul este pozitiv. acum este adevarat ca s-a redus la o singura accelerare dar normele initiale astea erau. mie mi-o accelerau( jetta2) pana la maxim iar acesta valoare trebuia sa fie la masina mea intre 5050 si 5150 ture altfel nu iesea testul . cand am fost prima data cu ea la itp s-au crucit pt ca s-a dus la 5760 de ture. asta au rezolvat pe loc regland turatia maxima de la un surub aflat pe pompa dar masina nu mai mergea la fel. eu am facut itp-ul asta timp de 7 ani din 6 in 6 luni pt. taxi si nu s-a intimplat nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici eu nu cred ca pateste ceva motorul oricat de turat ar fi la rar.

ceea ce te pune sa semnezi e referitor la curelele de distributie.... daca sunt vechi si coapte ei nu isi asuma raspunderea la o eventuala rupere, si la diesel e grav cand se rup.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
patit si eu (nu stiam ca asa se face). Cand am vazut ca a turat-o de doua ori in 5000 de ture i-am zis sa o lase asa sa nu mai faca nimic. Mama lui.Chiar si dupa ce i-am zis asta a mai turat-o o data in 5000 si a tinut-o 4-5 secunde.L-as fi pocnit dar trebuia stampila. Trecut ok acolo si gata. Curand fac si eu ITPul. O sa fac direct pass (spaga) la partea cu poluarea in ture (plus ca o sa reglez din EGR sa nu polueze masina :))

invateane si pe noi treaba cu egr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

nu stiu de ce va speriati ca o sa crape motorul la 51oo rotatii pe min,la motoru meu care are 12ani si 264 000km,la aceasta turarie nu ingenunchiaza,nu da rateuri si abia scoate un foarte mic norisor de fum,de altfel am observat ca pana in 4000 rotatii pe minut,pe liber,nu in sarcina ,nu scoate fum de loc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu ITP-ul azi dimineata la un service pe strada Jiului.

A fost OK din prima testul de noxe si nici nu mi-au turat-o mai mult de 4000 de ture. Si asta s-a intamplat o singura data :Driver: !

Si tot legat de ITP cei care aveti probleme cu datele inscrise in cartea masinii, gen seria motorului, va puteti duce direct la RAR sa vi le modifice, fara programare si fara sa platiti. Ma refer la datele tehnice.

Eu am patit-o cu seria motorului(nu se poate lua ITP-ul in asemenea cazuri) si am sunat la ei (la Voluntari unde se facuse greseala), am discutat cu directorul adjunct care mi-a spus sa vin acolo, fara programare.

M-am dus la biroul lui unde secretara mi-a completat o programare pe loc pentru ziua respectiva.

Apoi au constatat ca au gresit au rectificat si am plecat. Nu am platit nimic.

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 years later...

Chiar daca topicul e cam vechi am sa-mi exprim si eu parerea fata de cum se face ITP-ul in Romania si probabil in unele tari pierdute in timp. Nu mi se pare in regula, in primul rand moral sa turezi un motor in 5000 de turatii, indiferent daca e diesel sau benzina. Nu rezulta nimic din asa ceva decat un rau suplimentar motorului. E ca si cum toate masinile merg pe strada turate in 5000.  Sunt niste conceptii ale unor tarani veniti din comunele limitrofe ale orasului care s-au trezit si ei intr-o statie ITP si consider ca astfel de oameni nici macar nu au ce cauta sa schimbe o roata la masina, in schimb la caruta ar putea sa incerce.

Nu sunt patit dar ma feresc de astfel de specimene, lipsite de ECU.

Modificat de rabbit85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu, motoarele au o limitare a acceleratiei, stabilita de producator.

daca 5000 rpm este nociv pt motor, puneau limitarea la 4850 rpm.

ca nu este ok sa mergi pe autostrada cu treapta 2, e alta discutie. la ITP stiu ca se fac doar cateva reprize de turatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand am masina la mine nu au turat niciodata motorul in asa hal parca de vreo doua ori la 3000, la ultimele inspectii deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modelele mai noi nu se tureaza in gol, stand pe loc, decat pana la 2500 sau 3000 rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu esp-ul activ. Cu el dezactivat se duce si peste 3000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ESP-ul activ, dar nu se apuca nimeni la ITP, nici chiar la reprezentanta, sa dezactiveze ESP-ul. 

Cel putin la mine nu a fost cazul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crede-ma ca am vazut "ingineri" care ziceau ca trebuie turata domnu' altfel nu iese testul :-)). Si se chinuiau cu spume ca nu se tura :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, calin.g said:

De cand am masina la mine nu au turat niciodata motorul in asa hal parca de vreo doua ori la 3000, la ultimele inspectii deloc.

Pana in prezent nici la mine, dar am vazut ca in prezent nu mai vor, vin cu argumentul "ne vede RAR-ul domne", de parca RAR-ul e Dumnezeu din cer.

Si ca sa vin cu un argument concret de exemplu in UK se procedeaza astfel

http://www.dailymotion.com/video/x2x8x28

Minutul 35.00 spune tot.

Asta ar insemna ca pt un TDI e de ajuns turatia de cuplu pt a rezulta testul de noxe.

Chiar daca in clip e o masina veche asta nu insemna ca vreun motor din prezent e din titan, sa suporte turatii maxime.

7 hours ago, Muale said:

din cate stiu, motoarele au o limitare a acceleratiei, stabilita de producator.

daca 5000 rpm este nociv pt motor, puneau limitarea la 4850 rpm.

ca nu este ok sa mergi pe autostrada cu treapta 2, e alta discutie. la ITP stiu ca se fac doar cateva reprize de turatie.

Eu nu am vazut niciun TDI, cel putin 1.9 care are limitare, poate doar din soft se poate face un rev limiter.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nici la golf, nici la skoda nu se pot tura in gol nici cu esp nici fara. Motor 2.0 TDI cod CFHC.

Modificat de mihai p
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil s-au gandit cei de la vw ca mai exista specimene care prajesc motoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ITP motorul se tureaza exact cat scrie producatorul(de ex 4300 ture pt.a atinge cuplu maxim).

Motoarele CR nu se pot tura mai mult de 2500 ture in gol.

Off topic.

Salut Pronet si Hristos a inviat !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici cu motorul cald cu pedala de ambreiaj calcata ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, romytaxy said:

 

Off topic.

Salut Pronet si Hristos a inviat !!

Adevarat a Inviat Romy. Multa sanatate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, romytaxy said:

La ITP motorul se tureaza exact cat scrie producatorul(de ex 4300 ture pt.a atinge cuplu maxim).

Motoarele CR nu se pot tura mai mult de 2500 ture in gol.

Off topic.

Salut Pronet si Hristos a inviat !!

Din pacate daca se decupleaza ESP, se pot tura... si ei stiu asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 years later...

Salut,

nu vroiam sa redeschid un topic asa vechi dar aici cred ca se potriveste cel mai bine.

 

Am avut de facut ITP-ul la a mea masina, am zis ca scap repede - stiindu-ma fara problema, dar nu a fost asa si am picat testul de poluare.

Masina este un Seat Leon - 1.6 TDI CAYC - DFP ON, EGR ON - am avut diesel gate la un moment dat si apoi am facut o remapare stage 1

 

Masina o sa mearga in service pentru revizie (care oricum se apropie) si ce o mai fi de schimbat... 

 

Dar inainte de asta, ma poate ajuta cineva prin a descifra rezultatul testului?

 

Problema pare sa fie LAMBDA unde valoarea este mult mai mare decat limitele admise.

Am scanat apoi masina si nu am nici o eroare. Este ceva ce as putea sa verific?

 

Multumesc!

 

20240302_191316.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei_221

cineva face misto de tine.

tu nu vezi ca acolo e buletin de analiza pentru benzinar?   tip combustibil BNZ

 

 

la diesel se masoara strict funinginea (adica opacitatea fumului)

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina are dpf-ul asa cum am scris si isi face si regenerarile...

dupa o regenerare presiunea este undeva la +/-10.. citita din vagdpf

3 minutes ago, andrei_221 said:

cineva face misto de tine.

tu nu vezi ca acolo e buletin de analiza pentru benzinar?   tip combustibil BNZ

 

 

la diesel se masoara strict funinginea (adica opacitatea fumului)

 

 

Am vazut ca acolo scrie BNZ, dar nu am gasit nici o lamurire pentru asta.. testul a fost facut cu CAP3200/ capelec v10.35...

O sa ii sun luni sa ii intreb 😅

Modificat de xtcr1st1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei_221

arata complet altfel buletinul la diesel.... crede-ma

 

image.png.e4fca31bc181158ae140f1bb00e023a1.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, multumesc. 🙂

Sincer, habar n-am cum arata... si da, am cautat pe net si majoritatea aveau masini pe benzina...

 

O sa vad luni cum o rezolv.

 

LE: Super! Acum mai m-am linistit.. 
Deja imi faceam scenarii cu ce naiba are masina de nu mai e in parametri... asa dintr-o data 

Modificat de xtcr1st1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am revenit cu update, au zis de la service ca asa masoara aparatul lor si ca nu este nimic gresit..🤬

o sa merg in alta parte sa vedem ce zic...

 

LE: am confirmat la rar ca nu mi-au facut ce trebuie... am mers acolo si le-am lasat masina..

sa se lamureasca ei daca au facut ce trebuie sau nu... 

Modificat de xtcr1st1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!