Jump to content
Sign in to follow this  
matrix22

Sfat achizitie vw passat

Recommended Posts

matrix22

Salutare tuturor

 

Vreau sa-mi cer scuze ca am deschis direct acest topic, dar situatia in care ma aflu, timpul mai precis, nu-mi permite momentan decat sa spicuiesc pe forum.

Sunt un (fost) posesor de opel, pana saptamana trecuta cand un nene ff grabit nu a oprit la stop si a intrat in mine, roata stg fata+usa, acum masina e intr-un service ''agreat'' de astra, se stie cum lucreaza astra, iar din aceste motive si altele am decis sa renunt la opel, oricum aveam de gand, dar m-a prins intr-un  moment nefavorabil financiar.

Doresc sa achizitionez un vw passat break , am nevoie de spatiu, avand si copil, ma pune sa-i car si bicicleta, rolele, etc,  intrucat nu fac decat in jur de 15000/an nu stiu catre care sa ma orientez, motorizare diesel sau benzina, masina am s-o iau de la samsarii de aduc masini de afara, cei din zona de vest, unii am vazut ca ofera si codul vin ptr verificare, si probabil mai mult ca sigur am sa incerc s-o inmatriculez prin metoda ''partajul'', am sa casc bine ochii la masina si n-am sa inchit gogosile cu mosi si babe, dar as avea nevoie de niste sfaturi, la ce sa fiu atent, ce fel de motoare se incadreaza la euro 3, unii specifica ''cod motor ajm'', ce prb are vw la care chiar trebuie sa fiu atent , si mai ales, daca masina e adusa de afara, ce fel de acte trebuie sa prezinte si sa-mi dea vanzatorul, iar suma de care dispun ar fi in jur de 2500 euro.

Va multumesc si astept cu nerabdare sfaturi de la posesori de vw.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jiji2008

Uff....in banii astia poti lua doar un passat B5 (nu b5.5 cel din 2001-2005 ci cel de 99-2001...cam asa a fost) poti sa gasesti si diesel , motorul era 1.9 tdi non PD de 90 cp f fiabil dar iti dai seama ca pana acum toate au strans sute de mii de km indiferent de ce scrie pe bord mai ales daca s-a rulat cu ea in germania si uzura e uzura ...e un fier pana la urma.

 

Benzinarele le gasesti cu mai putini km (foarte posibil sa fie si aici masluiti ca na,  un samsar e un samsar) 1.6 benzina o sa traga cam greu de masina mai ales daca e break si incarcata cum spui tu ...in oras nu prea o sa simti lipsa de cuplu ci in extraurban mai ales la depasiri unde trebuie sa urci mult pana in 5-6000 rpm ca sa traga cat de cat . deci recomand 1.8 sau 2.0

 

PS    poti gasi si un B5.5 in banii acestia dar iti dai seama ca , la fel f uzat 

PS2  astia nu sunt bani de passat , as lua tot un opel de banii astia un vectra B sau de ce nu un logan mcv printre primele modele ...2006 sau cand a aparut

 

Edit /PS3 Tdi urile de 1.9 sunt in general euro 3 , euro 4 pe generatiile alea sigur nu , eventual euro 2 prin 99 ...de asta nu sunt sigur

Edited by jiji2008

Share this post


Link to post
Share on other sites
VW Passat 1.9 TDI 116c

Salut! Ca si posesor de passat iti pot spune ca este o alegere buna... atat b5 cat si b5.5. In functie de motorizarea pe care o vei alege vei avea si putere si consum, siguranta, tinuta la drum lung. Eu am varianta de 115 cai AJM deci PD, schimb de distributie la 50.000km in conditiile in care fac cca 25k km pe an. O am de 2 ani si deja ma pregatesc pentru un alt schimb de distributie. In oras cu clima pornita am un consum de 9% iar in afara 6,5%, pe timp de iarna consumul ajungand si la 5%. Probleme majore nu am avut, am schimbat doar pompa de ABS, in rest consumabile la timp si de calitate. Un aspect pe care trebuie sa il ai in vedere este ca passatul nu este deloc ieftin la intretinere, suspensia multibrat plus multe alte chestii ce pica datorita drumurilor noastre excelente iti pot face viata amara mai ales daca nu ai deschis bine ochii la cumparare.

Sa fii constient ca nu vei gasi masina onesta ( cel putin in privinta km) in bani putini. O examinare "la sange" intr-un service unde cunosti este mai mult decat necesara.

Ca probleme comune ar fi: pompa ABS, supapa EGR, caseta de directie.

Te sfatuiesc sa eviti motorul de 1.6, mult prea subnutrit pentru o masina de aproape 2 tone.

 

Cauta pe forum aici, eventual si un golf 4 break, mult mai lejer la intretinere si costuri piese decat passatul.

Bafta!

Edited by VW Passat 1.9 TDI 116c

Share this post


Link to post
Share on other sites
jiji2008

Nu are 2 tone masina are undeva la 1400-1500 kg maxim 

uite http://www.auto-data.net/ro/?f=showCar&car_id=8912 2 tone e de fapt masa totala maxim autorizata adica masina plus 5 persoane plus bagaje cam asa 

Oricum 1.6 benzina e slabut cum am mai spus dar in acesti bani ...iei un tdi cu peste 400 000 km

Edited by jiji2008

Share this post


Link to post
Share on other sites
VW Passat 1.9 TDI 116c

Da. Cu 5 persoane si bagajele aferente. A specificat ca are nevoie de spatiu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
andreisss

Si eu am Passat si pot sa zic ca is masini foarte bune.Euro 3 DIESEL sunt numai codurile de motor AJM SI ATJ(are 6 trepte si cuplu mai mare) de 115 CP, restul de la 2001 in sus toate dieselurile sunt euro 3.Am facut cu masina aprox. 20 de mii de km si n-am avut probleme mai deloc cu ea. spatiu ai foarte mult mai mult decat ar trebui la o familie normala.La rugina sa ai grija la hayon ii primul care rugineste sub stergator, la directie ai griji sa nu bata ca un kit de directie pe lemforder ii 2000 lei, bine gasesti si mai ieftine dar slab calitative.Majoritate din 1999 2000 au ASR si nu au ESP samsarul o sa te minta si o sa zica ca are ESP si ai griji la kilometrii.Degeaba iti scrie 198 de mii in bord dau un exemplu 99 la suta is dati inapoi, mai bine scrie 280 de mii 300 de mii ca mai sigur esti ca sunt reali, bine nici asa nu esti suta la suta sigur ca is reali.Bafta P,S. vezi ca mai este un topic asemanator

Share this post


Link to post
Share on other sites
dekutzu

Dupa vorba "Fiecare tigan isi lauda calul"iti recomand B5.5 1,8 t benzina cod APU si il treci pe GPL folosesti pastile envirotabs pentru aditivarea gpl si ai 150cai reali (eu l-am softat la 190 cai) si nu este diferenta fata de benzina o sa vezi ca 1500kg nu insamna nimic chiar cu 5 pers si bagaje. Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites
matrix22

Salut

 

Ms ptr recomandari, chiar nu ma gandisem la varianta cu gazul, dupa ce am citit, mi-a fost imposibil sa gasesc ceva de 1.8 in banii astia, ramane sa caut, vad ca sortii imi sunt potrivnici, dtpdv; la service masina este aproape de dauna totala, iar astia au comandat piesele, daca mai apare ceva sunt bun de plata cica, daca vreau sa-mi iau masina, asa ca nu am nici o speranta, trebuie sa gasesc rpd o masina ok, si cred ca benzinarele ar fi mai in firea lor decat dieselurile, asta ca n-au asa multi km, zic eu. Mai am un pic si klachez....

Share this post


Link to post
Share on other sites
dekutzu

Nu dispera o sa gasesti una pe masura daca ai putina rabdare si cu multe cautari pe net ,eu am luat masina din semnatura anul trecut cu 2400 euro gata inmatriculata si a costat instalatia gpl secventiala dar acum sunt mai ieftine cauta si in site-urile din afara RABDARE, gaseste o solutie provizorie pana atunci ex .imprumuti masina unui prieten sau cunoscut.Daca gasesc ceva iti spun

Share this post


Link to post
Share on other sites
nsm

Un prieten si-a vandut Passat 1.8/125 cai din 2000 cu 2300 EUR acum 2 ani. Deci cam asta e pretul real. Samsarii cer ceva mai mult sa le ramana si lor ceva

Share this post


Link to post
Share on other sites
danneata84

sal

in prezent detin un golf 4 1.9 tdi, dar in viitorul apropiat m ar tenta un passat b 5.5 1.9 tdi

motorizare m ar interesa cel de 101 cai

ca dotari sa fie echipare medie (ceva gen modul comfort, climatronic,abs, ) nu ma intereseaza dotari gen scaune incalzite, computer de bord, parktronic etc.

an de fabricatie 2002-2004, fara dpf

Imi puteti recomanda ce cod motor ar fi mai ok sau ce ar tb sa evit?

Care ar fi un interval de pret corect, cu aproximatie ?

M am uitat pe net si am vazut ca e o nebunie cu passaturile de 131 cp si cele de 116 cai, in sensul ca mare parte din passaturile aflate la vanzare sunt cu aceste motorizari. Chiar cele aduse de afara au, in mare parte, aceste motorizari. Care ar fi motivul ?  

Multumesc anticipat!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guadalcanal

Pai cum care e motivul? romanul vrea cai multi, cat mai multi sa fie...

Share this post


Link to post
Share on other sites
danneata84

:icon_thumleft:  asta era atat de evident incat nici nu merita mentionat si totusi le mai dau o sansa romanilor

eu, sincer, ma gandeam ca ar fi mai ieftine la achizitie de pe afara, fiind probabil mai obosite sau poate nu s atat de fiabile pe cat le lauda lumea

Share this post


Link to post
Share on other sites
golf3ale

Ajm ul e mult mai ieftin,de aia se aduce in cantitate mai mare..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Planetara

Vezi ca AJM nu s-a pus pe B5.5.

Share this post


Link to post
Share on other sites
danneata84

stiu ca ajm ul nu s a pus pe b5.5 si nu stiu ce cod are varianta 116 cp de pe el

vad ca ai avb. am vazut ca este destul de des intalnit pe b5.5

poti sa imi spui ceva despre motorizare? (eventuale probleme turbo, injectoare, brate fata)

am inteles ca ar fi sensibile la planetare. este corect?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Planetara

Masina o am din iunie 2010 cu 164k la bord(100% manariti). Cu turbina nu am avut probleme de loc(este cea originala a masinii). La un injector mi s-a slabit mufa si sacada in mers (rezolvat de mine si nu mai face probleme). Cu capetele de planetara nu am avut probleme. Bratele au mai picat. La inceput nu stiam cu ce se mananca si am schimbat cu firme gen febi si ruville si au tinut maxim 20k km. Apoi, dupa ce m-am documentat am pus lemforder si e alta viata.

Edited by Planetara

Share this post


Link to post
Share on other sites
nsm

Ma intreb daca ai Golf 4 TDI de ce ai vrea sa treci pe Passat B5.5 tot TDI? Adica schimbi o masina veche, dar pe care o cunosti, cu o alta la fel de veche (e aceeasi generatie care nu se mai fabrica de 10 ani) cu performante dinamice cvasi asemanatoare dar mult mai scump de intretinut (totusi dedesubt este o platforma mai complicata de Audi A4 model 1994) De ce nu mai astepti si sa iei un Passat B6 care, desi nu mai e tanar, e altceva si banuiesc ca e mai ieftin de intretinut (fiind bazat pe o platforma comuna de Golf-Octavia-Leon-Tiguan-Yeti-Jetta-Superb etc)

Share this post


Link to post
Share on other sites
danneata84

andreigeo, am uitat sa mentionez ca as vrea berlina nu break.

nsm, din motivele enumerate de tine nu s hotarat 100% dacă sa fac pasul, plus ca din punctul meu de vedere nu am bani suficienti sa iau un passat ok.

la B6 chiar nu imi place caroseria, iar b5.5 imi place la fel de mult cat mi a placut golful cd l am luat. ideea este ca as vrea o masina mai mare in viitorul apropiat, in special la volumul portbagajului.

multumesc pentru sfaturi si nu ma grabesc inca. ma mai documentez

Share this post


Link to post
Share on other sites
cryllyn

ai reusit sa gasesti B5,5-ul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri