Jump to content

Chiulasa motor BMP


atty_l
 Share

Postare recomandată

Va salut,

as avea nevoie de niste sfaturi....

la masina din semnatura disparea lichidul de racire....mai ales la turatii mai mari....dupa ce am mers cu ea la service au spus ca este fisurata chiulasa.... :(

Ce imi recomandati?....reparat si rectificat chiulasa veche sau alta?

Eventual niste preturi daca stiti...

                                                          :icon_confused:

 

Va multumesc si toate cele bune va doresc......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trutan Darius

Ce teste au facut la service? posibil sa fie doar garnitura..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Eu recomand alta. Am avut si am vandut chiulasa completa de pe motor bkc cu 40.000 km cu 350 euro (unui prieten). Cred ca iesi bine la pret daca cumperi doar chiulasa, fara ax, came, etc (partea pe care o ai tu fisurata). Vezi daca are vreo legatura bkc cu bmp si poate te ajut eu cu o chiulasa cheala. Nici prietenul meu nu avea bkc , a pus-o pe un transporter (nu stiu ce cod) dar s-a potrivit.

LE: nu te pot ajuta,bkc - 1.9  :( . In general lumea prefera sa vanda chiulasa completa..vezi ce gasesti.

Modificat de qBert
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca are fisuri, alea nu se pot repara.  

Au fost destule chiulase de 2.0 tdi cu fisuri in ele.

 

trebuie demontata de pe masina si verificata.

 

Chiulasa e aceeasi ca la BXE, BKC, BLS

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate nu este garnitura... :(

am sperat sa fie numai garnitura dar cand s-a demontat era intreaga garnitura nu se vedea nimica pe ea...

posibil sa se potriveasca si de la alt cod motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De potrivit ti-am spus eu din proprie experienta. Am vb acum pe mess cu tipul caruia i-am vandut chiulasa. Eu am luat-o de pe motor bkc golf v si el a pus-o pe transporter axb. :) dar tot 1.9 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana sa te apuci sa schimbi chiulasa verifica sa nu pierzi lichid prin lateral - unde este fixata o piesa din ebonita - chiar langa pompa tandem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a demontat chiulasa de pe motor,a fost testata la cald sub presiune si din fericire nu este fisurata  :icon_bounce:

Se pare ca scap doar cu schimbarea garniturii...

 

 

Am sa revin....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Exact aceeasi problema am avut-o si eu cu passat b6 BMP, pierdeam antigel cand depaseam 100km\h. Din fericire s-a rezolvat doar cu schimbarea garniturii de chiulasa( garnitura avea o microfisura care nu se vedea cu ochiul liber, era doar o mica linie cu rugina pe ciuloasa, in locul in care pierdea antigel).Recomand si verificarea/planarea chiuloasei inainte de schimbarea garniturii noi. Toate cele bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!