Jump to content

Golf 4 TDI 1.9 ALH 90CP lipsa putere


serby87
 Share

Postare recomandată

Bună, am mai întâmpinat încă o problema la alh'ul meu când ajunge la 3000 rpm cade în bot sau mai rar la 3000rpm+. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Jakecek

    13

  • romytaxy

    9

  • nemtzalau

    4

  • marius1982.11

    4

Iti recomand sa citesti si in aria asta: https://vwforum.ro/forum/12-tdi-forum/

E plin de informatii, mai ales ca G4 e deja de 20 de ani, fi sigur ca s-a mai discutat problema de cateva ori.
PS: fi responsabil si nu fa poze in timp ce conduci, mai ales pe drum national, postul ti-a fost editat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna ziua! Am un Golf 4 ALH 90cp. In treapta a 4-a si a 5-a nu se tureaza mai mult de 3000 r/m. Imi intra probabil in Limp mode. Am atasat un log. Imi spuneti va rog care ar putea fi problema. Am schimbat recent actuatorul si supapa egr. Inainte avea aceleasi simptome. Am curatat si geometria. Multumesc mult!

LOG-01-011-003-010.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc! Am observat va valoarea gazelor recirculate ramane 550 tot timpul. Sa fie aceeasi cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În primul rând vezi care este treaba cu debitmetrul, eu cred că este defect. Nu ai nici o eroare pe el? Când arată tot timpul 550 este defect.

Nu turbina este cauza pentru care nu se turează pentru că din ce observa din log nu intră în limp, pur şi simplu nu are putere. Suprapresiune cam este dar nu a intrat în limp. Probabil că lipsa de putere este din cauza debitmetrului.

Rezolvă asta şi apoi repetă logul în treapta a 3-a şi a 4-a cu acceleraţia la podea fără să mişti piciorul de pe ea începând de la 1600 rpm până la 3500-4000 rpm.

Ar fi mai util să citeşti ACEST topic apoi să postezi toate logurile cerute acolo în ACEST TOPIC

Verifică în primul rând mufa de la debitmetru şi firele care merg la ea pentru că la tine apare ca şi cum MAF ar avea mufa scoasă şi atunci ori este o problemă de conectică ori MAF este buşit de tot. Dar ar trebui să ai şi un cod de eroare pentru asta.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Buna ziua, am o problema cu al meu ALH. In urma cu ceva timp mi-a luat-o pe ulei, 2-3 secunde, dupa a mers normal. Am mers la service si am reconditionat turbina. Problema este ca se aude o bataie, iar dimineata porneste greu si balbait, iar dupa 10 secunde merge perfect. Se aude o bataie. Am fost la service si mi s-a spus ca poate fi stramba o biela. Intrebarea mea este cam cat m-ar duce manopera la o astfel de operatiune. Precizez ca stau in Rm. Valcea, nu in Bucuresti, deci nu sunt preturi gigantice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu iti poate spune nimeni un cost inainte  sa desfaca si sa localizeze problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut, am un golf 4 1.9 tdi cod motor Alh și trage cam greu, i am făcut o proba la turații mari, i am dat pana în 4000 de ture în viteza a 3 a și aveam 80 k/h, deșii a urcat cam greu la viteza asta 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!