Jump to content

Golf 4 TDI 1.9 ALH 90CP lipsa putere


serby87
 Share

Postare recomandată

vezi sa nu ai racordu flexibil de la evacuare deteriorat/spart/gaurit...poate ala e de vina...si la mine masina era lenesa si dupa ce am schimbat racordu ala flexibil si am golit catalizatorul(ceea ce iti recomand si tie sa faci)masina parca a mai prins viata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Jakecek

    13

  • romytaxy

    9

  • nemtzalau

    4

  • marius1982.11

    4

de la eliminarea catalizatorului (care banuiesc ca era colmatat), ai simtit aportul de putere, nu de la montarea unui nou racord flexibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cazul meu s-au nimerit amandoua sa fie stricate/deteriorate insa sunt foarte sigur ca daca aveam catalizatorul scos dinainte si inlocuiam doar racordul flexibil...tot se simtea o mica imbunatatire in mersul masinii(ma gandesc ca gazele trebuie sa iasa pe finala nu prin racordul flexibil).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca idee, la masinile de F1 ies direct din saxofon gazele(la cele non turbo).

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si stai pe langa ele cu casti de protectie impotriva zgomotului :D, (aici e vorba despre alh nu despre rachete :P )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu voiam sa subliniez ca e mai eficient(nu pt mediu :)) sa elimini gazele direct din motor, fara toba, ctalizatoare si altele.

eu voiam sa subliniez ca e mai eficient(nu pt mediu :)) sa elimini gazele direct din motor, fara toba, ctalizatoare si altele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna sunt disperat am golit catalizatorul si nici o schimbare, va rog scrietimi ce poate fii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu iti repet pt.ultima oara fa un log in mers/BS pe EGR turbina/un print screen pe grupurile 013/015 si unul cu tdi timing, fara ele...greu de spus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Joi ma duc inapoi la Skoda si rog sa se uite cum ai scris, mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu o sa ti faca(nu pierd timpul in reprezentanta/nu prea stiu), cauta un coleg sa te ajute(va intelegeti voi).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc baieti, am rezolvat singur, multumita voua, fara prostii de la reprezentanta Skoda Sf Gheorghe, am curatat valva EGR si am mai gasit un furtunas care nu era gaurit dar era foarte tocit si cind porneam motorul se surpa destul de tare, mai ramin pe forum sa ne mai schimbam parerile, 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate ne spui si noua despre ce furtunas este vorba...sa stim pe viitor,eventual o poza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunasul care vine dela pompa de vacum si intra intrun senzor ce este prins de galerie dar revin cu o poza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze dar nu pot sa incarc poza, daca doriti ca sa va trimit poza pot trimite prin mail

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa doua saptamini iarasi nu mai mergea, dar intre timp am cunoscut pe cineva electrician de meserie cu tester. Azi intro ora si jumatate cu log in mers mia zis ca debitmetrul de aer nu masoara exact aerul care intra si ca trebuie sa schimbam debitmetrul si senzorul care are capac alb si intra in el doua furtunase vacum, a schimbat si merge masina

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Astazi am mers un pic cu masina ... am oprit-o .. iar cand am repornit-o si am vrut sa plec la drum masina nu vroia deloc sa mai traga. Se tureaza foarte foarte greu. Am reusit sa prin 140 si dupa eram cu talpa la fund si viteza scadea.

GOLF 4 1.9 tdi alh 500 000 km ... turbina originala cu semne de uzura(dar nu scoate fum)

 

erori aparute pe motor

17969 Quantity Adjuster (N146) --- control deviation

18039 accelerator position sensor g79 ---- signal too high intermitent

17964 charge pressure control ---- negative deviation intermitent

CE MA SFATUITI ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica în primul rând ce scrie în link
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18039/P1631

Primele 2 erori trimit la partea electrică a pompei, verifică prima dată mufa de la pompă şi firele. Aruncă o privire şi la mufa ECU.

Pt. ultima eroare verifică prima dată furtunaşele de vacuum şi capsula  de la actuatorul turbo dacă ţine vacuum.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

a 2-a eroare nu e de la pedala de acceleratie?

Ia un spray de contacte, da pe la mufele de la pompa, ECU, pedala. daca eroarea tot apare, incearca alta pedala sau desfa-o si da-i cu spray prin ea.

La partea de turbo vezi sa nu ai furtunase de vacuum sparte sau chiar membrana actuatorului de pe turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

 Salut colegii  am și eu o problema la un golf 4 alh. Problema se manifesta prin lipsa putere. Am făcut următoarele:schimbat debitmetru aer nou,curățat turbo acuator nou .n75 schimbat furtunele pvacuum verificate.erori nu îmi da.  Trece de 3500 de ture

Ce pot face?

Modificat de golfalh
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut un log in mers si BS pe turbina si EGR ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai gasit nimic? Exact aceasi chestie o patesc si eu si am verificat cam tot ce am crezut eu ca poate fi 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna baieti, la mine dupa ce sa reparat turbina a trebuit sa mai dam jos inca odata turbina pt ca nu sa calibrat turbina, dupa ce sa dat jos turbina si sa calibrat (la actutorul tija lunga cu o piulita de siguranta)nu sa mai dus puterea, merge foarte bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...
ionutz_costinas

Salutare. Am o problema cu un golf 4 alh. Am schimbat turbina, furtunile de vqcum dar în sarcina când ajunge la 3000 rpm imi scade turația la 1100 și nu mai trage deloc. Dacă a mai întâmpinat cineva problema asa l-aș ruga sa ma ajute cu un sfat. Mulțumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai vreo eroare stocata?

dupa ce opresti motorul si repornesti trage din nou ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionutz_costinas

Am schimbat și senzorul de la intercooler, acum îmi arde debitmetru. 

 

Nu mai da quote/citeaza la postul anterior. multumesc

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!