Jump to content

Retrofit Start/stop


Recommended Posts

Salutare colegi. Deschid acest topic în speranța că putem pune acest sistem și separat. În primul rand sa facem recensământul la piese necesare.

Butonul+soft (vagcom modificari)+ ...........

Oare la mașinile cu sistemul din fabrica sunt alte electromotoare???

Ar fi interesant de făcut acest retrofit.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Link to post
Share on other sites

Inclin sa cred ca pe langa buton si soft, mai sunt si alte diferente: alt alternator, alt demaror, alta baterie.

Link to post
Share on other sites

am condus zilele astea golf 7 si iti zic ca difera zgomotul la start/stop fata de  cel de la pornire, la start/stop porneste instant, bateria e de 75 amperi

Link to post
Share on other sites

difera soft, electromotor, alternator, senzor tensiune pe borna baterie, baterie tip AGM,alt tip de volant din ce retin etc. Cred ca exista si un calculator dedicat.

Edited by andrei_221
Link to post
Share on other sites

Aham, deci cam slabe spre 0 sanse sa adaptam sistemul la cele fara.

Vazusem la BMW forum ca au mai facut insa era varianta 1 doar start/stop ca cica varianta 2 ar fi start/stop cu recuperator de energie.

Link to post
Share on other sites

Va spun ce am auzit si eu , in momentul achizitionarii masinii. Masina in cauza un MB , E class , are 2 acumulatori , unul pt nevoile masinii si unul mai  mare in portbagaj din care se realizeaza pornirea . Acum nu stiu cum vine la VW sistemul.

Link to post
Share on other sites
F l o r i n

difera soft, electromotor, alternator, senzor tensiune pe borna baterie, baterie tip AGM,alt tip de volant din ce retin etc. Cred ca exista si un calculator dedicat.

 

alta pompa ABS.

electromotor parca nu....

Link to post
Share on other sites

Nu stiu acum cat de benefic e sistemul in timp pt functionarea motorului , la un semafor lung face si 10 porniri/opriri.

Link to post
Share on other sites

Potoliti-va cu astfel de modificari pt ca o sa ajunga la un pret de te dai cu capul de pereti.

Nu justifica cu nimic implementarea pe masina a unui sistem pe care chiar si proprietarii misinilor cu astfel de sistem vor sa-l puna pe pozitia OFF.

Mergi la mare si prinzi coloana sau prinzi coloana in bucuresti  si iti porneste masina de 50 ori(minim)....

Sistemu a fost conceput PT REDUCEREA POLUARI nu pentru economisirea carburantului....

Alternator pt S/S lei 3000.

Electromotor pt S/S lei 2500.

Merita?

Link to post
Share on other sites

Pai economie mare nu face insa nu ptr asta as vrea sistemul. Imi place ca idee ca ai liniste totala la semafor. Oricum costurile astea chiar nu justifica sub nici o forma retrofit-ul, daca erau mai subtirele poate poate .....asa de banii astia faci "tiuning" / navigatie RNS 510 / orice altceva la masina.

Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Nu stiu acum cat de benefic e sistemul in timp pt functionarea motorului , la un semafor lung face si 10 porniri/opriri.

 

personal - ma enerveaza la culme cand il vad cum opreste si porneste..... dar asta este numai opinia mea....

Link to post
Share on other sites

Florin, taie firu' de la botton !!! :))) Atunci senzatie sa nu mai poti dezactiva sistemul :))

 

Apropo Florin, ca sa nu mai deschid topic nou, ai idee daca se poate ridica putin relantiul din soft ? Am relantiul la 600 rot/min si am vazut la un Seat Toledo 1.2 TSI din 2013 ca statea pe la 850~900 rot/min. Parca mai poti sa faci si tu miscari finute prin parcare fara a fi nevoit sa ii dai gaz !!!!

Link to post
Share on other sites

Daca inveti cum sa-l controlezi este chiar util dupa parerea mea. Cand dau de semafoare interminabile este foarte uitil. La inceput nu stiam cum sa-l dezactivez mai repede dar acum ca i-am descoperit functionalitatea mi-ar fi  mai greu fara :dry:

Link to post
Share on other sites

Primul lucru pe care il fac dupa ce am pornit motoru,l este sa opres S/S , ma enerveaza la culme , chiar daca este foarte lin , nu se simte. Ca avantaj, scade consumul pe CB cam 1litru , la masina mea.

Link to post
Share on other sites

Va spun ce am auzit si eu , in momentul achizitionarii masinii. Masina in cauza un MB , E class , are 2 acumulatori , unul pt nevoile masinii si unul mai  mare in portbagaj din care se realizeaza pornirea . Acum nu stiu cum vine la VW sistemul.

:offtopic: Ce ai tu e nava spatiala pe langa un amarat de leon(ca al meu). :blah:

Eu unul nu vad rostul, poate ca sunt si mai conservator din fire.Ravul tatalui meu are buton start-stop si nu-mi place...cand o conduc,mereu am tendinta sa bag telecomanda in plasticul volanului :)),insa locas pt cheie ioc,n-are.

Ionut cere-i parerea si lui Cosmin.

Link to post
Share on other sites

Prea scump si prea complicat sistemul pt un montaj ulterior. Daca se vrea ,se poate opta pt oprirea motorului la semafor , ca :RO flag: taximetristii.

Link to post
Share on other sites

TIBI, cred ca faci o confuzie intre sisteme.

Ce spui tu este keyless cu buton de pornire a motorului, ce vreau eu este oprirea motorului la semafor si pornirea lui la apasarea pedalelor (sau in functie de alti factori).

 

b97dmt ....ar fi o treaba sa stam cu mana pe cheie la fiecare semafor, desi tind sa cred ca ar fi cel mai util START/STOP; practic acest sistem va fi controlat de un creier umanoid ....sistem destul de greu de reprodus in fabrica :))))))) dar nu imposibil !!!

Link to post
Share on other sites

Si pe mine ma enerveaza sistemul asta. De regula il opresc imediat ce am pornit motorul dar se intampla sa mai si uit si de multe ori ma sperie cand se opreste la un semafor sau la o trecere de pietoni. Cel mai aiurea e ca nu se poate seta OFF ca default. La fiecare repornire din cheie a motorului sistemul se activeaza automat. Legat de cele doua baterii ... e drept ca mai am una in portbagaj dar nu stiu daca e pentru pornire sau pentru consumatori!

Link to post
Share on other sites

Treaba asta cu bateria in portbagaj nu este valabila si la Seat Leon 1.6 TDI (al lui fratimio). Am sa verific ce model de baterie are si de cat este.

 

Cred ca este destul de enervat la trecerea de pietoni sa se opreasca motorul; la semafor e ok dar la treceri nu prea ........................... si pietonul (mai nestiutor ca sa nu zic altceva) va zice in sinea lui: Ete si p-asta ...ia murit motoru' !! :)))

Link to post
Share on other sites

La cutia manuala nu stiu daca se opreste atat timp cat nu este scoasa din viteza. Dar la DSG cum s-a oprit roata se opreste si motorul... chiar daca, cutia este pe D. Si daca pe trecere sunt 2-3 pietoni automat se opreste si motorul! Destul de enervant ...

Link to post
Share on other sites

Mda, aici este o diferenta caci de obicei la trecerile de pietoni (pe manuala) esti oarecum cu piciorul pe ambreiaj chiar daca roata s-a oprit (te pregatesti sa bagi in treapta 1), nu prea are timp masina sa stea pe liber si fara pedale calcate ......aici chiar e enervant la DSG.

Link to post
Share on other sites

am mers zilele astea cu un golf 7 dsg si fata de alte masini cu care am mai mers cu start stop(passat b7, a4, a5 etc) la golf sistemul porneste motorul nu cand iei piciorul de pe frana (ca la restul ce am condus) ci cand dai gaz .In cazul asta mi se pare cam incomod pentru ca daca nu dai foarte putin gaz te cam smuceste ...

Link to post
Share on other sites

Aveai auto-hold activat?

Link to post
Share on other sites

La cutia manuala nu stiu daca se opreste atat timp cat nu este scoasa din viteza. Dar la DSG cum s-a oprit roata se opreste si motorul... chiar daca, cutia este pe D. Si daca pe trecere sunt 2-3 pietoni automat se opreste si motorul! Destul de enervant ...

Nici vorba...la DSG poti sta pe loc fara ca motorul sa se opreasca daca vrei asa( avand  Start / Stopul activat).

Link to post
Share on other sites

Pai ar fi bine sa ne explici si cum! Sunt sigur ca mai multi colegi ar fi interesati de pont!

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept