Jump to content

Bolf IV - RUD


rudiRUD

Postare recomandată

Ok, m-ati convins, nu merita.

Pentru ce as strange bani pentru alte faruri dupa atatea investitii in cele actuale? Ca sa pierd toti banii, toata munca si sa am la fel ca restu' lumii? No thx.

Link către comentariu

Salut, am pierdut ceva timp si am citit tot topicul tau, nu pot decât sa te felicit pentru munca si răbdarea acordate masinutei tale. Multa bafta in continuare, astept (si eu) cu nerăbdare rezultatul ultimului proiect.

Modificat de paulbdn
Link către comentariu

Felicitări pentru muncă și răbdare, o evoluție bună :D ! 


La câți mai mulți km fără intervenții. 

Link către comentariu

Multumesc frumos.

Parca arata mult mai oem cu pozitii cu halogen. Aseara am dat becurile cu xenon jos si am pus unele vechi ca sa le trimit sa mi le schimbe. Cred ca o sa cer 4300k. Pe drum mai sunt: un modul follow me home, un modul confort turn signal si la schimb vechiul modul pozitii america cu unul custom facut pentru gusturile mele, adica sa porneasca odata cu pozitia si sa stea aprins si cu masina oprita (am vrut sa fie cat mai aproape de oem), inloc de a sta aprins non-stop cat e masina pornita si atat.

N-am rezolvat problema inca cu farul din dreptul pasagerului care lumineaza mai slab. Am aflat si contactul prost... acum fara modul, cand pornesc xenonul pana sa se incalzeasca daca dau semnal, clipesc amandoua alternativ (si xenonul si semnalul). Dupa ce se incalzeste totul functioneaza cum trebuie. O sa rezolv problema cand o sa montez noile module.

post-122999-14225355974559_thumb.jpg

Link către comentariu

Micile detalii care fac diferenta. Pe calea asta vreau sa ii multumesc din nou colegului Darius.

post-122999-14228818334092_thumb.jpg

Link către comentariu

pune led. altfel de la caldura se coace lentila si se crapa.

(credeam ca o la Laurentiu. sau a avut 2 sa la sature pe amandoi?)

Modificat de Muale
Link către comentariu

Asta urmeaza sa fac cand o montez. Nu stiu, eu l-am intrebat pe Darius daca este disponibila si mi-a raspuns ca da.

Link către comentariu

Nu i-am solicitat-o...transportul ii ridica prea mult valoarea...

M-am obisnuit fara eu:))

post-14266-14228826447732_thumb.jpg

Link către comentariu

3, nu 2?

spor la montaj

eu am CH/LH langa modul confort  - traseu scurt de fire), USA light in carcasa bateriei si modul semnal in spatele butonului de avarii.

Link către comentariu

Exact asa aveam si eu US'u si exact asa cum ai zis tu aveam de gand sa le pun si eu. Merci

Link către comentariu

pote te gandesti si la ceva intrerupator in caz ca vrei sa le opresti vreodata (la CH si US).

Link către comentariu

us e legat la pozitie, deci il pornesc si opresc cand vreau, iar coming home vad eu cum il fac, daca ii fac sau nu intrerupator.

Link către comentariu

US la mine porneste cand pornesc motorul. aprinde faza lunga la 50%.

se stinge cand aprind pozitii. dar as vrea sa il pot stinge si din masina.

CH e legat pe ceata. se stinge de la un buton pus langa panoul de sigurante.

Link către comentariu

Mie la US mi-a scos detectia de motor pornit si mi l-a facut astfel incat sa il pot lega la pozitie, de-aia am si zis mai sus ca e custom. Iar CH o sa il leg la faza scurta.

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu

Am inteles ca e noul modul,dar pt follow me nu iesi mai simplu cu acel block de lumini cu auto+modul CH?are senzor si poti setat cate min sa ramana aprinse...

Link către comentariu

daca ai xenon pe scurta, nu recomand sa pui CH

US se aprinde pe faza lunga sau semnal?  inseamna sa mergi (si) ziua cu pozitiile aprinse si nu e ok in spate. se observa frana mai greu in zilele insorite.

Link către comentariu

Nu cred ca o sa aiba probleme pe spate.

La hatchback frana e separata de pozitie.

Oricum vara pozitia e aproape insesizbila in timpul zilei (stopuri originale Hella).

Link către comentariu

la hatchback nu e problema cu pozitiile.da.sunt separate fata de frana si oricum le are aprinse oem cand pune pozitiile.rudi follow me ch am vazut si eu pe xenon scurta si merge ok.e simplu montajul.switch-ul de la blocul lumuni se baga un modul si din modul ai alt cablu care conectezi blocul.iar toate se monteaza in spate in bord.si au parca 3 pozitii de setare

Link către comentariu

Second, done.

post-122999-14236558788361_thumb.jpg

La follow me home am intampinat niste probleme. La modulul confort al masinii mele, se pare ca inloc sa am o mufa maro si una albastra, am una crem si una neagra, deci se da peste cap toata schema si am probleme in a gasi firele care inchid/deschid masina din telecomanda. Am decis sa astept sa se mai incalzeasca vremea ca sa pot lucra mai cu spor.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!