Jump to content

Bolf IV - RUD


rudiRUD

Postare recomandată

rudi... ce ai facut tu e doar sa opresti functionarea tijei de deschidere/inchidere a EGR-ului.

Anulare fizica inseamna sa opturezi/elimini comunicarea evacuarii cu admisia.

Link către comentariu

Pai ca EGR nu functioneaza (cazul meu) sau numai e acolo (anulare fizica) nu e tot aia? In fine.

Azi am pus in sfarsit dupa o zi jumate de mers asa si ultima roata de iarna. Ghici ce? Inca doua prezoane au facut aceeasi figura dar am mers la acelasi mester si am rezolvat rapid.

Cu asta se cam termina investitiile pe anul asta, care a venit si cu bune si cu rele. O sa fac in zilele ce urmeaza o retrospectiva a anului ce trece precum si schimbarile prin care a trecut masina.

Link către comentariu

Am mers cam 300-400 km prin oras si masina consuma foarte mult. Scade acul ala ce n-am vazut de cand am masina. Am discutat cu mecanicul despre problema cu turbo si actuator si am decis ca intai sa schimbam senzorul de presiune de la intercooler si daca nu se rezolva nimic, umblam dupa la turbo.

Asadar, ma poate ajuta cineva cu codul respectivului senzor ca sa nu mai demontez eu masina? Multumesc.

Link către comentariu

Da-i pe google MAP/IAT senzor ASZ si gasesti codul acolo...daca aveam laptopul cu mine iti dadeam eu codul...

Dar de unde pana unde v-ati gandit la senzoru ala?eu am avut unul stricat....si mi se aprindea ESP in bord..la fel cand am curatat IC am uitat sa il mufez si s-anaprin ESP plus eroare stocata...

Ai patit asa de v-ati gandit ca e ala stricat?

Link către comentariu

Uite codu 038906051C asta l-am pus si la mine pt ca este de 3 bar si aveam nevoie. 

 

Rudi senzoru MAP sa stii ca se strica fff greu, iar daca se strica iti da eroare si nu cred ca ar fi el de vina pt un consum marit...sa racit vremea si poate daia si eu am observat ca a crescut consumu, putin mai ales daca mergi distante mici si nu apuca sa se incalzeasca motoru.

 

Daca era stricat luai LIMP MODE.

Modificat de ~LauR~
Link către comentariu

Poate doar ti se pare...nivelul la ulei l-ati verificat?sa nu ai alte surprize...

Link către comentariu

Iau foarte des limp mode. Mergand constant cu treapta 3 peste 2000 rmp=limp. Nu mi se pare Laur... am condus masina asta atat de mult, incat numai e loc de "mi se pare".

Ne-am gandit ca nu neaparat e stricat, poate doar numai functioneaza cum trebuie. Cand mi s-a stricat un senzor de ABS, nu aveam nicio eroare pe nicaieri.

Merci pentru cod!

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu

Atunci e pe duca si nu mai citeste valoarea corect.

LIMP  mai poti lua si de la N75, EGR, MAF, tija actuator, pierdere de vacuum...de aceea e bine inainte sa schimbi ceva sa imprumuti anumite piese si sa vezi daca mai face.

 

Aiurea daca nu da erori.

Link către comentariu

Oookkk. Am schimbat senzorul respectiv dar n-am rezolvat nimic. Situatia e exact la fel ca inainte. Am ajuns insa, la niste concluzii clar despre ce se intampla: presiunea facuta de turbo este prea mare si de-aia imi taie acceleratia si de-aia am avut si problemele pe care le-am avut cu furtunele de la intercooler si EGR. O sa merg din nou sa discut cu mecanicul sa vedem ce e de facut in contiunare.

post-122999-14182415158541_thumb.jpg

post-122999-14182415255564_thumb.jpg

post-122999-14182415330173_thumb.jpg

Link către comentariu

Mai are rost sa iti spun...ti-am zis eu?:)

Iti cunosti bine masina...am inteles...dar la treburi dastea mai ai multe de invatat...

Senzoru ala cred ca ar fi ultimu de verificat...

Ai facut...diagnoza...log in mers...BS turbo...BS EGR...verificat instalatie vacuum...verificat cat vacuum da pompa tandem?...ehe...ai de lucru :)

Link către comentariu

Stiu si recunosc ca ai avut dreptate. Nu ma deranjeaza ca l-am schimbat degeaba, macar stiu ca am eliminat o chestie. Urmeaza restu'...

Link către comentariu

Da...si eu ma consolez la fel...nu poti compara o piesa noua cu una de 10 ani vechime :)

Link către comentariu

Ti-am zis ca pica greu asta...

 

Daca face presiune mare atunci este de vina N75, INCHIDE TARZIU... inainte sa il schimbi dal jos, baga wd-40 si suflar cu aer si dupa il pui la loc si vezi daca mai face ( asta e o solutie temporara ) daca nu mai face atunci schimbi N75.

Link către comentariu

Clar. Stiu ca intr-un final ajung sa schimb tot, dar e ok, e a mea si eu ma bucur de ea. Mecanicul a zis ca o sa umblam la turbo daca nu se rezolva cu senzorul asta... nu vreti sa stiti ce greieri supraalimentati se aud prin masina :)) O sa vad cum ii sugerez sa verificam n75..sper sa stie el unde se afla ca in baza mea... :)) Si astfel, stand pe langa el invat foarte multe chestii :d

Link către comentariu

ma Rudi, ai citit experienta mea de asta toamna cu actuatorul?

daca nu, citeste-o :D sa vezi cum se poate diagnostica

probabil ca ai actuatorul sau geometria gripata si iti da limp de overboost

off - si mai raspunde si tu la mp-uri ;)

Link către comentariu

Nu umbla la turbo ! Daca ai sa te uiti mai bine la actuator ai sa vezi ca pe tija/piulita lui are un sigiliu, daia e si pus ala sa nu se umble si bineinteles sa vezi daca sa mai umblat.

 

Uite o poza cu N75 post-69411-0-69293200-1418245029_thumb.j

 

Iti sugerez sa procedezi asa cum ti-am zis cu N75 inainte sa il schimbi.

Modificat de ~LauR~
Link către comentariu

Am lasat masina in seara asta la mecanic. A zis ca o sa faca niste drumuri cu ea, niste loguri, scanuri (am impresia ca era cineva la el care tocmai ii adusese un soft nou pe laptop,posibil sa ma insel), sa observe consumul si asa mai departe. Era tare nemultumit ca nu merge cum trebuie si foarte hotarat sa o repare.

Eu am luat Tiguanul si nu voi fi deloc suprins daca voi scoate consum mai mic decat al Golfului in momentul actual. Ca idee despre consum presupun ca sunt ~2 litrii in plus, in conditiile in care eu de obicei faceam cu 15 litrii cel putin 200km mers numai in oras (mers normal), iar de cand cu treaba asta am mers pana in 400 cu 40 litrii. Stiu, calculele astea nu sunt cele mai exacte, dar parerea mea este ca se vede diferenta. Urmeaza sa vedem ce rezolvam.

Link către comentariu

Am rezolvat, am reglat tija si dupa mai multe teste si reglaje am ajuns la un rezultat bun. Consumul a revenit la normal, iar masina trage foarte bine. Aproape 100 km fara niciun limp (si credeti-ma ca l-am cautat).

Balasturile astea chiar se incarca repede!

Becurile din targ s-au dovedit a fi foarte proaste (unul deja m-a lasat iar altul e foarte slab). Mare greseala am facut sa cumpar din targ, asa ca am comandat si primit unele de pe siteul de unde am luat si balasturile. Mai adun piese si voi face operatiunea blitz la faruri, ultima modificare si obsesia mea :d

M-a ajutat colegul bobby cu o schema si cu ce trebuie sa cumpar:un releu si 2 diode.

post-122999-14190746750687_thumb.jpg

Sarbatori fericite si drumuri bune!

Link către comentariu

Fa un test pe timp de noapte, chiar daca lumineaza in lupa nu inseamna ca becul a ajuns la temperatura de lucru.

Ma rog, pentru flash nu conteaza prea mult, ca doar vrei sa semnalizezi nu sa faci lumina. Dar ca sa-ti faci o idee cat de rapid este noul balast...

Link către comentariu

Da-mi si mie in pm site-ul de unde ai comandat becurile. Si eu am luat unele de pe forum (sunt tot ca alea din targ) si nu pot sa reglez farurile cum trebuie de nicio culoare. Cu cele vechi lumina era focalizata f. bine si cu astea se vad niste umbre in lumina.

Link către comentariu

Inca nu le-am pus, acum e becul care nu se vede in video din targ (e slab rau) iar asta pe care l-am filmat e din kitul vechi cumparat de la lawrentzyu, kit care a fost genial si ca becuri si ca tot. Am cumparat becurile astea noi tot de pe siteul ala pentru ca balasturile sunt de calitate si ma astept sa fie la fel si becurile.

Nu mi se pare relevant sa fac acelasi test noaptea, pentru ca noaptea nu voi avea nevoie sa dau flash cu farurile stinse, ci doar ziua si din video reiese ca flashul e vizibil, nu trebuie sa orbeasca.

Link către comentariu

De ce nu ai lasat pe halogen flash-ul cand sunt farurile stinse si halogen+ xenon cand e faza scurta aprinsa? Cum este pe Passat b5.5.

 

Pe zi mi se pare mai vizibil flash-ul pe halogen tocmai pt ca are lumina mai galbena.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Asa e, in video ca sa vad cum ar fi flash doar cu xenonul, am tinut tras de maneta de flash de la volan si ma jucam cu comutatorul. Mie imi place mai mult cu e la G6/passat b6 etc. si asa vreau sa imi fac si eu. Faza lunga/faza scurta doar cu xenon.

Link către comentariu

Altceva! (mers lejer)

post-122999-14191827263017_thumb.jpg

Luni/marti vreau sa cumpar releul si diodele si sa ma orientez sa vad cum ar veni circuitul.

p.s. am facut si baita azi :d

post-122999-14191828173366_thumb.jpg

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!