Jump to content

Bolf IV - RUD


rudiRUD

Postare recomandată

Vinde golfu, vinde dacia, mai cauta-te prin buzunare si achitizioneaza una d-asta. Roti pe 19/20, pusa pe burta si gata! :icon_thumleft:

Link către comentariu

La termocupla ma gandeam si eu...o schimbi direct?

Am una de rezerva daca vrei sa faci proba...sa fii sigur ca e de la ea...

Link către comentariu

Laur discutam pe pm,mersi.

Maine fac flansa si revizia si sper si roata jos. Am tot amanat din anumite motive, sper maine sa fie gata.

Intre timp...vizitez cam des un loc...

post-122999-14170993635041_thumb.jpg

Link către comentariu

Wow..ce frumusete..astea vor fi masini de epoca..sa fim seriosi...toate sunt masini..nu va cred ca nu a-ti da X masina pe asa un tanc daca v-ati permite intretinerea si nu a-ti plimba-o prin oras sa va incomodeze la parcat..masinile astea, precum si S-ul, pe care unii invidiosi le numesc prelungitoare de penis, sunt hotele pe roti ; daca te plimbai cu loganu apoi te urcai in golf era un sentiment placut..dar asa..:)) stiu pe pielea mea cum e sa te urci din masini de lux in masina personala..lasand la o parte sentimentalismele si faptul ca e a ta / ai muncit pt ea / ai facut nunta cu ea / etc :))

Link către comentariu

Da stiu, mai ales cand vad ca proprietarul nu are grija cum trebuie de ea (mai are 5 masini pe langa) ma apuca toate nebuniile. Clar imi voi cumpara una d-asta.

Link către comentariu

Revizie - done.

Flansa - done.

In 5 minute imi vine baia de ulei (era rupt surubul) de la strungarie.

Janta - standing by.

Mai astept ceva timp tot azi si sper sa ajunga cineva sa imi dea roata jos.

post-122999-14171860032096_thumb.jpg

Link către comentariu

E varianta finala? ca vad ca ti-au ramas piese in plus...nu e totul pus la loc....

Link către comentariu

Valva shutt off...

post-14266-0-35543500-1417187152_thumb.jpost-14266-0-63675900-1417187343_thumb.j

Eu de ce crezi ca am mai pus o flansa pe EGR si m-am prins pe ea...ca la suruburi lungi loveste tija de la shutt off in el...

Banuiesc ca nu ai pornit masina sa vezi cum se opreste...

LE. Ignora furtunu incercuit cu rosu...

Modificat de Lawrentzyu_86
Link către comentariu

Rudi, nu dau prea bine acele jante pe audi.. Stiu ca nu e a ta, dar poate ii transmiti proprietarului.

Lawrentzyu, poti sa mi dai si mie schitele pt a ma duce la un strungar sa fac si eu astfel de flanse? Stiu ca erau pe undeva pe forum niste poze, dar din pacate nu le gasesc acum.

Link către comentariu

Ca un tractor - dar a fost pe aici pe forum o discutie destul de aprinsa ca "n-are nici pe dreaq" daca elimini valva de shutoff (pe motiv de tuningareala la respectivii) ... din ciclul "merge si asa"....

Link către comentariu

M-am lamurit Laur despre ce e vb. Am aflat intre timp, eu am acum EGR-ul anulat (surub in furtunul de la vacuum).

Am dat si roata jos, yeeey. Din pacate am ramas fara baterie la telefon = no photos. Pot totusi sa povestesc cum a fost. Mesterul a folosit vreo 6-7 electrozi si aparatul setat pe amperaj mare si a bagat sudura direct pe prezon. Racit/incalzit de mai multe ori, apoi cu dalta si ciocanul a spart prima parte a prezonului (floricica). Apoi, cu un patent a reusit in cele din urma sa il scoata. Toata distractia m-a costat 50 de lei (lejer,parerea mea). Maine ma duc si pun si roata de iarna, acum merg in 4 prezoane.

Urmatoarea investitie va fi clar actuatorul turbo. Turbina merge de capul ei, adica mai mereu, chiar si cand decelerez se aude fluieratul. (la mine e mult mai usor sa observi cand functioneaza turbo datorita evacuarii).

Daca nu luam in calcul partea cu actuatorul, masina merge ok si sunt multumit de ea.

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu

Nu are nici o treaba ca ai EGR-ul anulat...shutt off ul este cu totul altceva...chiar daca sunt corp comun...sunt 2 lucruri diferite...

Link către comentariu

Pai fizic e anulat, aia nu e varianta finala din poza pentru ca era bagat furtunul de vacuum.

Ce rol are acest shut off? Si cu ce influenteaza lipsa lui?E partea dintre flanse la tine Laur nu?

Link către comentariu

clapeta de shut off se inchide cand iei contactul, sa asigure oprire lina, fara zmucituri. daca nu ar fi, motorul ar mai trage aer dupa ce se ia contactul si ar scutura.

daca e scos furtunul de la EGR e suficient , nu ai ce sa mai anulezi

Link către comentariu

Aha. Multumesc de info.

Primele impresii dupa ce am mers azi cu masina sunt ok. Turbo intra de pe la 1500 rpm... lucru care nu imi place deloc. Nu pot sa "protejez" un pic motorul la rece din cauza acestui lucru, motiv pentru care temperatura ajunge mai repede ca de obicei la 90 de grade. In rest, motorul este mai silentios acum, dar nu imi place cum se aude pe la 2500 rmp. Se aude un pic fortat (in accelerare lina), probabil tot din cauza ca turbina intra asa de devreme si mai ales ca a cam somat cat timp am avut furtunul legat cu sarma. Oare turbina este afectata cu ceva negativ din cauza intregii probleme? Sper ca nu. Inca un efect al acestei probleme...iau foarte des limp. Daca merg cu treapta 3 constant la peste 2500 rmp, in treapta 4 la 2500 deja imi taie. Deci clar, urmatoarea investitie este actuatorul.

Am cam observat cum e treaba asta cu actuatorul meu. Daca ati urmarit topicul, ati vazut ca aveam momente cand ma plangeam ca turbo nu mai face acel sunet cand da drumul presiunii. Ma gandesc ca atunci tija era blocata mai pe inchis. E, ca sa rezolv lucrul asta, mergeam mai linistit, fara sa trec de 2200 rmp si fara accelerari in forta. Facand asa, probabil tija isi schimba pozitia si se bloca intr-o pozitie neutra, in care masina mergea super. Acum, din cauza chestiei cu furtunul, am mers ~1500km linistit, nedepasind 2000 rmp si ma gandesc ca tija si-a schimbat pozitia iar, fiind prea "deschisa". Daca gresesc cu ceva sau daca nu am inteles comportamentul actuatorului va rog corectati-ma. Dar asta tind sa cred. Imi place ca dupa atatea intamplari, am ajuns sa imi cunosc foarte bine masina si sa imi dau seama imediat cand ceva nu e in regula.

Nu-i nimic, toate se rezolva la timpul lor si nimic nu o sa ma faca sa nu iubesc masina asta ca pana acum. (nici macar prietena, care ma mai cearta cateodata :)))

Shut off-ul ala lipsa nu prea il simt, cand opresc motorul nu se simte nimic diferit fata de cand era acolo.

Drumuri bune.

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu

Am stat acum 2 zile cand era masina sus pe elevator vreo 15 minute uitandu-ma la turbina si prin jurul ei.. habar nu am care e actuatorul!

Link către comentariu

Eu stiu ca EGR off e asa.. si asa il am eu.

post-122999-14174247096717_thumb.jpg

Sper sa merg saptamana care vine sa reglez suspensia si cand urc masina pe elevator sa ma uit si la actuator.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!