Jump to content

Bolf IV - RUD


rudiRUD

Postare recomandată

@~LauR~ furtunul ala care sta in poza pe planetara e turul de la ulei inainte sa il leg si sa il aranjez calumea. E ok acum 😁

Link către comentariu

Returul ala nu mergea facut din AN-uri? Acum arata… ca ceva in care nu as avea incredere sa reziste :))

 

Link către comentariu
16 hours ago, rudiRUD said:

 

PS. Pentru uleiul de pe dedesubt o sa incerc o spalatorie tunel care are si functie spalare sasiu. Poate ajuta un pic. 

daca doar da un jet de apa sub masina, nu cred ca face mare diferenta.

tot ai acces la curte/garaj, stai pana da caldura si ridic-o pe capre si baga te sub ea cu degresant, perii si jet.

Link către comentariu

@Muale daca aia prima varianta nu functioneaza clar o sa fac ceva in genul variantei tale. 
 

@Rave nu stiu ce sunt aceste AN-uri. Legat de incredere... m-ar ajuta mult daca mi-ai arata si alte argumente inafara aspectului 😁

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu

@Rave intr-adevar, returul nu arata cel mai frumos. Dar asta, din punctul meu de vedere, nu ii afecteaza functionalitatea. Piesa a fost testata pentru scurgeri si sudurile facute sunt rezistente. Cum ai zis si tu.. miscare acolo nu ar trebui sa fie, iar daca doamne fereste se intampla cumva exista acel racord flexibil care va prelua din problema. 
 

Din pacate (sau din fericire ca a existat) asta a fost singura solutie. Spatiul e foarte foarte mic, trebuie sa existe cadere, trebuie diametru cat de cat mare, trebuie sa nu fim prea aproape de planetara (in poza masina era ridicata pe cric... distanta reala e mai mica), gaurile nu sunt aliniate perfect (pe axa dinspre spate spre fata masinii). Eu zic ca am ales solutia cea mai buna si eficienta, dar timpul ne va raspunde amandurora (mie cu increderea tie cu dubiile).

 

Multumesc pentru raspunsuri! 🍻

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu

Ma bucur ca pe partea de evacuare ai pus racord flexibil premium, de inox :D

Ce sa zic! Foarte faine lucrarile si multumesc @Raveca ne-ai zis de AN-uri. Sunt foarte faine/utile! 

Link către comentariu

Cu ocazia schimbului de ulei, am adaugat la colectie si o scula lipsa, cea de desurubare a filtrului de ulei. 
 

4FB15918-D0A9-445F-B5A4-C7F795AE9494.thumb.jpeg.b986b304fd8f8a875d2ae67b372863d0.jpeg

Link către comentariu

Ce cheie ti-ai luat? Eu am una de la MAN...foarte multumit de ea...

1668874138_ScreenShot2022-01-30at10_51_11.thumb.png.ae3c3a572e07a813aca231f086d607ea.png

 

Nu e cam putin ulei?

Intra putin peste 4L si pentru acel putin mereu am mai luat 1L  sa fie...pentru completari ulterioare...

Link către comentariu

@Emy D da, mi-ar placea si o dinamometrica :D  curand, curand. 
 

@Laurentiu_LWR da... am constat asta dupa ce am pus toti cei 4 litri si nu era de ajuns pe joja 😂🤦🏽‍♂️ Am mai luat 1L dupa. Am avut un bidon de 5l inainte si imi ramasese mai mult de 1l in el... si de-aia am zis ca sunt suficienti... m-am invatat minte. De data asta nu au avut pe stoc bidonul de 5l la uleiul asta, si trebuia sa mai astept cateva zile. Si de-aia am luat in bidoane de 1l. 
 

Asa arata scula, doar ca are si un hexagon de 19 deasupra pe care sa bagi tubulara. 
 

C01AF039-B0D4-4E1F-818F-2A3D8A6D31A4.thumb.jpeg.2e75011af47a86b879c12fed9de3fe03.jpeg

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu

eu desfac filtrul cu tubulara de 32 parca.

la golf stiu ca la fel faceam, nu am avut nevoie de cupa aia

Link către comentariu

Golful nu are piulita integrata in capacul filtrului... deci, trebuie cheie de genul acesta... 

image.png.f98841a7fa291ba0fe109e0aa62e85b2.png 

 

Edit: Eu cheia asta o am, numai buna de strans prezoanele la 120Nm si alte suruburi in plaja 28-210. 
Urmeaza sa o iau pe asta.

 

Modificat de Emy D
Link către comentariu

da, ai dreptate.

nu mai stiu cum schimbam, cred ca am desfacut cu o cheie din aia mare si apoi am desfacut cu mana.

pt ca nu se strange tare , deci se desface usor.

Link către comentariu

Am iesit la baie si plimbare dar dimineata tot aveam cateva picaturi de ulei dedesubt. Sus capota si am constat ca am joja (palnia de plastic) rupta. Nu stiu inca daca e de acolo sau de le retur turbina, dar maine dimineata soseste piesa s-o schimb si vedem dupa. 
 

6381D83E-3E68-4650-B139-DBA5ACE61D07.thumb.jpeg.1630d8a6f262c64d605c5c0c82f9ff90.jpeg

Link către comentariu

Asa cum ma asteptam, petele de ulei de dedesubt (chiar si asa mici) au continuat si banuielile s-au adeverit. Returul nostru de ulei nu a rezistat, din cauza ca a fost foarte aproape de planetara si a frecat un pic cat sa se creeze niste pori. 
 

ABAB2C68-84FA-4F3F-A367-BD5141B58D50.thumb.jpeg.5ddaa572ceb2ebdd30a9b17c3e6ff9eb.jpeg
 

Aseara am mers si am creat varianta 2.0, unde am scurtat pe cat posibil stutul cu filet care vine prins pe flansa de adaptare si am continuat cu cot si bucata de teava. Am adaugat o bucata de teava si la piesa care vine pe bloc si urmeaza sa pun o bucatica de furtun (hidraulic, la fel ca cel de la tur) prinsa cu coliere pentru flexibilitate. Am ales varianta asta deoarece acel racord flexibil pus data trecuta nu a rezistat demontarii... teava s-a sucit cu totul in bloc. 
 

Am castigat cam 1-1.5 cm cu treaba asta, nu am cum sa fiu sigur ca e suficient decat dupa montaj si plimbare, insa sunt optimist. Vedem. 
 

E61C0D61-27B8-4E4E-9B11-3813E083A9CF.thumb.jpeg.d35d67048a6672763a7d101450f345b4.jpeg

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu

Nu mai bine faceai cu niste AN-uri si o bucata de furtun? Adica, ok, ai gasit varianta asta si nu cred ca ai presiune prea mare la ulei acolo, dar poti sa te pregatesti din timp cu Fiting-uri profi, furtun si sa iti faci un Return pipe asa cum trebuie :)

 

Link către comentariu

Daca nu am fost suficient de explicit data trecuta cand am explicat, o sa o mai fac odata fara probleme. Insa inainte sa creada cineva ca nu fac treburile profi, mai bine intreaba "de ce asa si nu asa", desi s-a mai pus odata problema asta si am explicat si atunci. Chiar crede cineva ca daca exista ceva pe care doar sa il cumpar, sa il montez si gata, sa mearga totul ok, mai treceam prin toata nebunia asta cu dat turbina jos de N ori si pus la loc de X ori? 

 

Bun, eu am nevoie de ceva care sa fie 100% (suta la suta) croit pe situatia mea. Pentru dupa cum se poate vedea, si cum am mai spus, pentru ca turbina asta nu prea a mai fost pusa pe masina asta, nu se stiu exact solutiile si modificarile necesare. Ori AN urile despre care imi spuneti voi sunt niste piese care vin prefabricate la niste unghiuri si dimensiuni fixe. Asta inseamna "profi" ? Inseamna ca le-a facut fabrica pe niste sabloane? Pentru ca pana la urma ce am pus eu este fix acelasi lucru si anume TEAVA si FILET, dar fabricat special pentru ceea ce am eu nevoie. In tocmai in urma unor masurtori si probe direct pe turbina si motor. Daca faptul ca prima incercare, cu 90% din posibilitati luate in calcul, a dat gres, nu arata clar ca ceva care e prefabricat pe niste dimensiuni standard ar fi fost aproape imposibil sa ma ajute, eu nu stiu ce altceva sa mai explic.

Link către comentariu

Nu are cum sa mai plesnească acum, pune bucata aia de furtun și coliere și dai pace ca asa o sa rămână. La fostul golf și acum după 4 ani si ceva incă merge cu furtun de ulei și doua coliere acolo.

Link către comentariu
  • 6 months later...
On 28.01.2022 at 20:26, rudiRUD a scris:

Cu ocazia schimbului de ulei, am adaugat la colectie si o scula lipsa, cea de desurubare a filtrului de ulei. 
 

4FB15918-D0A9-445F-B5A4-C7F795AE9494.thumb.jpeg.b986b304fd8f8a875d2ae67b372863d0.jpeg

Misto masina bravo si alegerea la ulei , Ravenolul e foarte bun si Aralul , ulei Nemtesc , nemtesc 👍

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Urmeaza urmeaza... am tot vrut sa fac postarea dar e ataaaat de mult de scris... :)) incat am tot amanat din motive de... comoditate sa ii spunem :)) 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!