Jump to content
rudiRUD

Bolf IV - RUD

Recommended Posts

rudiRUD

Salut tuturor! N-am postat de foarte mult timp, masina e inca la mine, s-au intamplat foarte multe lucruri de cand nu am postat. Urmeaza sa fac o postare kilometrica in care sa detalizez tot. 
 

Nu se va vinde niciodata. Va merge la mine pana “ii cad rotile”.

  • Upvote 2
  • Like 5

Share this post


Link to post
mad_kat

Chiar ma gandeam saptamana asta - daca nu postai acum primeai in telefon sau wa sa te intreb de sanatate :)

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
blordc

Asa ma gandesc sa fac eu cu G4 care il am pt ca am bagat multi bani in el iar cine vrea il vrea moca. Motorul ASZ imi place mult cum trage. Sunt tare curios ce modificari ai mai facut. 

Share this post


Link to post
Emy D

Si eu sunt curios! :)

Dat-as cu inimioara la postare!  De fapt, chiar ti-am dat :)) - Pentru ca nu vinzi masina si va ramane la tine ! 💗

Share this post


Link to post
blordc
Posted (edited)

E bine ca nu te lasi +1 si de la mine. La mine pleaca usor si dupa 1-2 saptamani de stat ca mai trebuie sa merg si cu celalalte. Sper sa le rezolvi pe toate. 

Edited by blordc

Share this post


Link to post
rudiRUD

Cum eram aproape sigur, prima conducta nu s-a potrivit. De fapt, ea era aceeasi conform spuselor celui de care a vandut-o doar ca era “putin indoita de la demontare” ... 😂 Bineinteles, i-am dat-o inapoi si mi-a dat una identica cu a mea. Maine sunt toate sansele sa o pun sus, impreuna cu senzorii mentionati mai sus si sa vedem daca am rezolvat ceva. 
 

Am mai primit un “pont”. Cineva cu experienta vag mi-a sugerat sa verific radiatorul de motorina de sub masina. Pe acolo cica exista posibilitatea sa intre aer fara sa piarda motorina. Vedem...

  • Upvote 3
  • Like 1

Share this post


Link to post
Emy D

Hmm... Ce ET au jantele tale? 

Share this post


Link to post
rudiRUD
Posted (edited)

@Emy D jantele au et38, iar pe spate am distantier de 13mm. As vrea sa pun si pe fata un 5mm, dar cu masina mai ridicata putin decat este in pozele de mai sus. 
 

Am montat noua conducta. Totul ok, masina nepornita de ieri de la pranz, azi la pranz a pornit perfect. Nu ma mai felicit/bucur ca am rezolvat pana nu o tin acasa o saptamana si vad ca porneste ok. 

Edited by rudiRUD
  • Upvote 4

Share this post


Link to post
rudiRUD

La garaj porneste, sta la orizontala. Acasa cand o duc, parcata cu botul in jos, nu porneste bine dimineata. Am mai fost o tura la garaj, am taiat de pe lista radiatorul de racire motorina (pentru ca este situat pe retur), si am verificat si conductele de pe dedesubt. Am mai schimbat 2 furtune de sus, cele care pleaca din filtru de motorina spre pompa tandem. Aveam montate unele mai subtiri, acum am pus identice cu cele de fabrica. Cred ca o sa mai montez si o supapa unisens pe retur dupa filtrul de motorina. Am vazut montat de fabrica ceva de genul pe un A6 si cred ca merita sa incerc. 
 

Incep sa raman fara solutii... si daca se va intampla asta probabil o voi lasa asa (pentru ca inafara de pornire dupa 12h+ masina merge perfect) si va veni momentul cand voi reface motorul complet (interne forjate?) si atunci mai mult ca sigur voi face totul sa mearga perfect. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Emy D

Supapa unisens pe retur e pointless. Poate sa faca 2 lucruri in functie de cum e pus pe retur:

1: sa blocheze sensul de curgere spre rezervor = nu e ok

2: sa blocheze venirea combustibilului inapoi pe retur- ceea ce oricum nu se intampla... 

 

mai util ar fi sa pui supapa unisens pe tur, sa nu se intoarca combustibilul in rezervor. Dar chiar si asa: tu ai pompa in rezervor. Eu nu am si totusi porneste la sfert si dupa  o saptamana.

Share this post


Link to post
rudiRUD

Pe tur am vrut sa zic, pe retur nu are niciun rost intr-adevar. Pe tur ca sa nu mai vina motorina inapoi. My bad!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
mad_kat

n-ai nevoie de supapa. poti eventual sa o verifici si daca e cu probleme sa o schimbi pe cea de pe filtru. (e chestia rotunda de plastic in care intra doua furtune - pe filtrul de motorina)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
rudiRUD

Am schimbat acea valva de pe filtrul de motorina deja :D .

Lasand zambetul de o parte, ieri am avut inca un eveniment nefericit. O doamna care se grabea nu a fost pe faza cand eu am franat la o trecere de pietoni si buf. 

6B89D1D4-DFF3-4626-9E79-51DA984EAFF4.thumb.jpeg.d81cc2f70c6ccdd3891d7676995d50a2.jpeg
 

Am fost amabil (ba chiar initial imediat dupa buf m-a bufnit oarecum rasul), am facut amiabila si asta e. Urmeaza sa merg la o constatare, sa cer reparatie in regim propriu, bara oe din dezmembrari si poate cu putin noroc raman 2 lei sa vopsesc si celelalte elemente care asteapta cuminti. 

  • Upvote 3
  • Like 4

Share this post


Link to post
Emy D

Like pentru reactie. Nu multi fac asta. O mare parte se panicheaza, injura, fac ca trenu... ca sa rezolve fix nimic. 

Imi pare rau de patanie... Sper sa rezolvi repede cu asigurarile. 

:)

 

Share this post


Link to post
bgd_b92

Dzeu te incearca frate... #StayStrong

Cat despre problema cu pornitul..daca as fi in masura sa`mi dau cu parerea, as miza pe o problema de alimentare ( dezamorsare pompa / regulator presiune  ), mai ales daca spui ca defectul se reproduce doar cand sta cu botul in panta. 

Pana una alta, te astept sa ne dam cu cabrioletele 🍻

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
mad_kat

Ce cabriolete?

Las' ca nu e asa mare tragedie, n-a intrat totusi un autobuz in tine :)

 

Share this post


Link to post
blordc

De curiozitate cat ai avansul? Eu la a mea m-am tot jucat cu el si la un momen dat l-am dus prea mult spre + si pornea mai greu a doua zi. Dupa ce am dat mai spre zero pornea foarte usor ca si acum. O am pe undeva la 2.7-3.3.

E bn ca ai numai atat la bara spate, sunt sigur ca daca aveai un model mai nou ar fi fost mai urata bara. 

 

Share this post


Link to post
~LauR~

@blordc vezi ca trebuie sa fie la 0.0

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
alexmac951

Foarte tare Bolf-ul. Felicitări!!
PS te-am văzut acum 1-2 săptămâni la delfinului. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
rudiRUD

@alexmac951 multumesc mult! E departe in acest moment de cum imi doresc eu sa fie, dar usor vom ajunge si acolo. 
 

Ieri dupa un drum mai lung (traversat bucurestiul de-a latul) la intoarcere am luat limp. Avand experienta inainte sa schimb turbina cu asta, am oprit si pornit motorul de cateva ori insa nimic. Limp a ramas. Ceea ce nu mi s-a mai intamplat, mai ales decat masina fuge mai tare (acum cu limp sa nu mearga nici macar cum mergea stock... a fost oribil! :))). Suspectam un furtun de vacuum sau un senzor, imi era un pic frica de turbina pentru ca stiam ca am folosit-o toata cu fiecare ocazie, dar nu a dat niciun semn inainte. Ajung acasa, ridic capota, aflu imediat sursa problemei. 
320774C1-1A5E-47A3-8025-80F5F7F981FF.thumb.jpeg.36d93869f8618d11e394c8f746d49e17.jpeg

Din cauza repozitionarii senzorului MAP, am ramas cu firul mai lung decat era nevoie. Pana acum, de fiecare data cand am umblat acolo am pozitionat firul cu atentie ca sa nu patesc asta. Pare-se ca ultima data nu am fost la fel de atent si s-a intamplat sa se frece de rola de la alternator. 
 

M-am linistit cand am vazut despre ce e vorba si am asteptat dimineata pentru a rezolva linistit si pe racoare (ish).  
 

Am rezolvat totul cum trebuie, iar cu ocazia asta am scurtat si firele putin pentru o pozitionare muuuult mai buna. Am scos si senzorul si l-am curatat putin, apoi am iesit la plimbare. Unicornii erau din nou toti la un loc si au creat ca de obicei placere celui din spatele volanului. 
Sunt fericit ca daca reusesc sa rezolv cumva si chestia cu pornirea (care uneori exista, alteori nu) efectiv masina asta nu mai are secrete fata de mine. 
83D8F417-EC29-489B-8D81-EC7A377A8E09.thumb.jpeg.bc8597889c403448a2413b5e84f335f3.jpeg

5AC28871-E8E9-4F13-B3D9-34C572E67500.thumb.jpeg.025ceb040690f2f244433f83881b9f7d.jpeg

 

Legat de accident, am fost la constatare si nu am fost multumit de inspectorul de la asigurare (Ma asteptam la asta, nu i-a convenit cand a auzit de regie proprie). Voi face o reconstatare la un service si voi trimite devizul pe mail asiguratorului. Regia proprie ramane sigur 100%. Nu mai las niciun service sa-mi puna piese aftermarket pe masina. Am cerut si la pbn ca idee un pret pentru bara spate noua (pentru a compara cu ce imi va da asiguratorul): 2250 lei bara, 380 lei fiecare dintre cele 2 bandouri. Vedem ce se intampla in continuare. 
 

 

Edited by rudiRUD
  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Laurentiu_LWR

Pai cu ce il deranjeaza regia proprie?Cum se mai calculeaza regia?Ultima data stiam ca se scoate TVA-ul din deviz  si gata...deci oarecum simpla treaba...

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
rudiRUD

Din explicatia vaga pe care mi-a dat-o inspectorul am inteles ca sunt preturile fara tva pentru piese originale si ca manopera nu este aceeasi ca in service (mai mica probabil). Nu stiu de ce nu i-ar conveni... imi tot zicea “ca sa ti-o faci in regie proprie ajungi tot intr-un service deci e tot aia”. 
 

Astazi merg sa am o discutie si e posibil sa fi gasit o solutie foarte buna. 

  • Upvote 2

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri