Jump to content

Bolf IV - RUD


rudiRUD

Postare recomandată

Buuun. Suntem in februarie, incercam sa rezolvam cu returul la ulei. Dupa ultimele poze, am rezolvat punand o bucata de furtun special pentru ulei/combustibil si facand la fiecare dintre capetele tevilor o infasurare cu banda de aluminiu, pe care sa se stranga colierele si care sa functioneze ca niste garnituri. Bineinteles, am facut asta dupa ce am pus fara si picura :)) 

AA770CFF-3A60-433C-BF5A-3D9D46040AD1.thumb.jpeg.4332fe16030c6db9682b5c483ecfd9a0.jpeg

 

A90CE38E-C894-457B-A4D8-8340109509DF.thumb.jpeg.eb7be027e0e47fb0600e504de0fd6dfe.jpeg

 

O sa impart povestea in mai multe postari, ca sa nu facem un roman lung si semi-plictisitor. 
 

Bun, urmatorul lucru se intampla la inceputul lui iunie. Masina merge, vreau sa merg cu ea, deci trebuie sa mai pun chestii la punct. Cel mai important si primul de care sa ma ocup a fost aerul conditionat. Aveam compresor luat anul trecut, trebuia curatata instalatia de span si montat radiator de clima nou. Asadar, am fost cu compresorul inainte sa il montez la un service specializat in a/c sa ii puna ulei nou, urmand sa revin dupa montaj tot la ei pentru curatarea instalatiei. E o procedura mai speciala si nu am vrut sa-mi bag capul. Apoi am comandat radiator si am montat si compresorul si radiatorul in curte acasa. 
 

12C36E36-F57F-43AA-9745-44E565954503.thumb.jpeg.5ca7f4bd39487ce23975197985077ee0.jpeg
 

Cu ocazia asta, de mult voiam sa umblu la faruri (boala mea... acum serios vorbind, chiar am ajuns la concluzia ca la o masina in general, pentru mine personal chiar conteaza mult farurile😁). Sa umblu la faruri inseamna sa schimb becurile xenon cu unele de culoare spre original (am pus 4300k, erau 6000k - albastrui un pic), becuri halogen pe pozitie (ca sa se asorteze) si vad cum naiba curat geamul (plasticul :)) ) pe interior la farul drept. Aici am ales cea mai simpla solutie (si ceva ce am mai facut in trecut) si anume sa schimb plasticele cu unele noi. Zis si facut, olx 200 lei noi noute, pistol aer cald, silicon. 
 

A7D73E80-5448-4E4C-9CE1-8B0DF52D9E08.thumb.jpeg.c1abb41646a625abf49767dc0ccdbcc7.jpeg

 

Si cam atat deocamdata. Va urma...

Link către comentariu

Am gasit si eu un set de faruri OEM cu Xenon pt Golf, la pret bun in SUA, dar nu vreau sa renunt la proiectoarele de ceata!...si toate vin cu semnalizare dubla... :( Aparent si la Bora e la fel... 

Si...fitingul ala mai lasa sa curga/picure ulei? Daca tot ai probleme cu el, fa unul la comanda sau cu ceva fitinguri profi ;)

Link către comentariu

Mi-am pus la fosta Bora proiectoare pe faruri cu halogen. Erau ok, folositoare.

Apoi am pus halogene cu lupa OEM lookalike (se vede in topic) si nu prea am mai simtit nevoia proiectoarelor. Cat despre Golf, cu xenoane OEM, nici un moment, din 2016 incoace, nu am simtit nevoia proiectoarelor. 

 

Deci, as trece la xenoane oem oricand. 

Link către comentariu
  • 1 year later...

@rudiRUD dupa 2 ani vrem un update, ce se mai intampla, in ce stagiu e masina? noutati ceva?

Link către comentariu
  • 3 months later...
Publicat (modificat)

Dupa 2 ani de inactivitate, o pauza lunga a masinii si multe schimbari si experiente prin care am trecut, am ajuns la decizia de a mai recupera ce se mai poate recupera din masina prin vanzarea ei intreaga sau pe bucati.

Nu e o decizie usoara, insa dupa o pauza in care nu am mers cu masina, am intampinat niste probleme pe care nu mai am energie sa le rezolv: aerul conditionat iar nu mergea, fum mai mult decat de obicei la pornire si la rece (ulterior si un check coolant), masina nu trage (limp, n75, map, egr, turbina, cine stie..). Astea pe langa ce era oricum de rezolvat. Problema este ca de-a lungul timpului, foarte multe lucruri pe care le-am facut la masina asta nu au fost facute cum trebuie. Din lipsa de bani, din lipsa de cunostinte sau alte motive. Si acum m-au prins din urma si nu mai am energia si nu mai vreau sa ofer timpul pentru a rezolva probleme fara garantia ca sansele ca sa apara altele sunt mici. E batrana si alergata, nu este o baza ideala pentru un "proiect" si chiar daca m-am incapatanat de-a lungul timpului sa contrazic treaba asta, asta este adevarul.

Prima data am ajuns la concluzia ca trebuie sa imi iau alta masina, dar dupa ce am si luat-o, mi-am dat seama ca este momentul sa ma despart de bolf. Si pentru ca pur si simplu sta in parcare degeaba, si pentru ca altcineva se poate bucura de el sau de piesele mai speciale adunate in timp de mine. 

Sunt proaspat posesor de golf 6 gtd dsg, o masina care ma bucura foarte tare (sa ii fac topic?) si care va beneficia de toata experienta adunata cu bolful, spre o cale mult mai buna sper eu.

Nu stiu daca imi va parea rau, amintirile raman tot acolo si daca este la mine sau nu, si daca imi va parea prea rau, in viitor se gaseste oricand un exemplar intr-o stare buna pentru a continua povestea.
Multumesc tuturor care au scris aici de-a lungul anilor si multumesc vwforum pentru unul dintre cele mai vizionate topic-uri. O sa rog daca se poate sa nu se inchida pana nu am o concluzie cu masina, cine stie cum se suceste situatia :)) 

Asadar, am pus masina de vanzare, daca nu o vrea nimeni intreaga asa o sa vand de pe ea ce e mai de pret. Jantele deja au plecat si am interesati si de frane si interior. Daca exista interesati de piese, let me know!

WhatsApp Image 2024-05-22 at 15.05.59.jpeg

WhatsApp Image 2024-05-22 at 15.05.45.jpeg

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu
On 6/13/2020 at 1:05 PM, rudiRUD said:

Nu se va vinde niciodata. Va merge la mine pana “ii cad rotile”.

 

On 10/7/2014 at 11:02 AM, rudiRUD said:

masina asta nu se mai vinde, ramane la mine pana moare.

 

On 11/26/2014 at 1:23 PM, rudiRUD said:

Golfu' nu se vinde! Daca va fi, va fi pe langa golf.

 

On 1/29/2018 at 9:13 AM, rudiRUD said:

Exclus sa imi iau alta masina!

Masina mea va fi modificata, si tot ea va fi produsul final. Nu mut nimic pe alta masina si nu se vinde. 

 

On 5/1/2014 at 2:40 PM, Circoloco said:

Crede-ma ca la un moment dat o vei vinde :).

Bafta la vanzare, spor cu noul Golf.

Link către comentariu

Nu stiu ce ai vrut sa demonstrezi cu postul tau... dar iti multumesc. 

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Fenomenul se numeste maturizare 😀

Din pacate astfel de proiecte personalizate sunt mai greu de vandut intregi...

Pasionatilor le place sa le faca cum vor ei si de obicei nu le place ce fac altii😀

Daca deja ai clienti pe diverse piese...apuca-te de desfacut.

Spor🙂

Link către comentariu

Mda...poate ai noroc sa o dai cui trebuie.

Eu am avut norocul sa plece la varul meu, alt nebun ca și mine. Da, mi-a părut rău dar și bine ca a ajuns unde trebuie.

Link către comentariu
EmilianPop
Publicat (modificat)

Este greu sa pastrezi o masina pe termen lung. Se schimba gusturile, se schimba prioritatile, se schimba multe de-a lungul timpului. Si asta am simtit si eu. Cand era Superbul TDI, masina efectiv statea. Desi imi placea si imi place mult cum arata estetic, eram satul pana peste cap de TDI, de firad-uri si toate cele. Asa ca am hotarat sa pun o motorizare cu care o pot transforma intr-o masina daily, si care sa iti ofere si o placere la condus, nu doar cand te uiti la ea de afara.

Pacat de BOLF ca il vinzi / dezmembrezi, eu as zice sa o iei pe calea mea, mai ales ca si tu mai umbli pe la ea si te stii pe mecanica.. un swap la un motor interesant fie el si aspirat si sigur o sa te razgandesti in privinta vandutului. Mai ales ca o ai de atata timp. La Caroseria Golfului ai multe variante de motorizari aproape plug & play. Chiar daca nu acum, poate in viitor, dar eu, personal, asta as face cu ea :D 

 

Daca nu.. atunci bafta la vanzare ! 

Modificat de EmilianPop
Link către comentariu

Am vazut ieri anuntul pe fb... In prima faza, voiam sa iti scriu sa te cert :D Apoi, m-am gandit mai bine, si pot spune ca te inteleg. Imi permit sa cred ca sunt printre cei care te inteleg cel mai bine, stiu cum e viata cu o masina ajunsa la o varsta. Vorba lui Emilian, la Bolf lipseste "ceva-ul" care sa te faca sa nu vrei sa te desparti de ea.

 

Singurul lucru care ar mai fi de zis - nu te grabi sa o dezmembrezi inca, poate va aparea pasionatul care sa o ia intreaga. Pentru ca, amatori pentru lucrurile pe care ale are masina asta in ea, vei gasi oricand 

Link către comentariu
cristi511

Sunt 1000 de lucruri mai bune de facut cu banii pe care i-ai baga intr-un fier mort. 

 

Eu te felicit pentru decizie, desi poate dureroasa pentru un pasionat. E important sa stii cand sa te opresti si sa mergi mai departe.

 

Bafta!

Link către comentariu
EmilianPop

@cristi511, aici te contrazic.. partial:

 

Depinde de situatie. Daca e singura masina, atunci da. Trebuie sa stii cand sa te opresti si sa te orientezi spre altceva care sa nu iti dea batai de cap, timp pierdut, bani etc.

 

Dar daca e a 2-a masina, a 3-a, etc. iar masina in cauza e doar un hobby, nebunie de a ta, atunci nu iti dau dreptate. Si ma pot da pe mine ca si exemplu, avand Superbul de 9 ani. Eu vad Superbul strict ca si un proiect. Un hobby. O provocare, cum a fost swapul de vr6 cand toti ziceau ca nu se poate, ca nu incape, ca nu va merge etc. Am tot timpul chestii TO-DO la ea si sincer imi place, ma tine ocupat pe partea asta in putinul meu timp liber. Evident ca avand o gramada de chestii pe cap, masina ramane pe ultimul plan, si de aia lucruri ce se pot face in decurs de 1 luna, ma intind pe 1 an cu ele. Pasiune / nepasiune, atata timp cat lucrezi cu placere la o chestie, nu vad nici un motiv sa o schimbi. 

Da, masina de zi cu zi, corect, aia o mai schimbi, faci upgrade la alta mai ok, mai comfortabila, mai dotata, complet de acord. 

Iar legat de: Sunt 1000 de lucruri mai bune de facut cu banii pe care i-ai baga intr-un fier mort.  - asta putem zice de majoritatea hobby-urilor :)) pescuit / vanatoare / etc. etc. Tot timpul am sustinut ca atata timp cat banii investiti intr-un hobby nu ii simti sau nu faci anumite sacrificii inutile pentru acel hobby, atunci nu trebuie gasit un argument valid sau logic pentru cheltuirea lor, gen: merita? are sens? daca te face happy, go for it. 

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Ce oameni tari sunteti, jur! Efectiv ma bucura enorm sa vad ce scrieti si o va raspund separat:

 

@Laurentiu_LWR clar se numeste maturizare. Pasiunea nu dispare, dar balanta se inclina diferit. Legat de desfacut... asa gandesc si eu din ce in ce mai tare. Mai ales cand vin oamenii cu banii in mana, e greu sa zici nu. Si nu e ca si cum intreaga as lua muuult mai multi bani pe ea. 
 

@~LauR~ slabe sanse sa se nimereasca cineva sa o ia, cu atat mai putin cineva potrivit. Oricum, pentru mine si-a servit 100% scopul (poate chiar mai mult:)). Am niste povesti extraordinare care vor ramane forever. 
 

@EmilianPop crede-ma ca am gandit-o si razgandit-o pe toate partile. Daca aveam grija de ea corect cum ai avut tu de skoda aproape sigur nu faceam asta. Dar nu motorul e singura problema. Iar cand va veni momentul potrivit, iau un r32 tipla si aia e. Am rezolvat :)) 

 

@mad_kat apreciez ca nu m-ai certat, dar nu m-ar fi deranjat nici daca o faceai. Legat de desfacut, cum i-am zis si lui Laur, e greu cand vin oamenii cu banii in mana, uneori poate chiar mai multi decat am dat eu. 
 

@cristi511 multumesc! E dureros doar daca te cramponezi in nostalgie, dar nu e cazul. Viata e frumoasa si merge inainte. 
 

Va multumesc pentru cuvinte, m-au facut sa vreau sa deschid topic si pentru noua masina. Si voi si faptul ca... am ce povesti 🤦🏽‍♂️. Si asa putem face o comparatie intre cine am fost ca proprietarul bolfului si cine sunt ca proprietarul gtd-ului. 
 

LE: @EmilianPop la mine era singura masina. Ma mai descurcam imprumutand de ici colo cand era cazul, dar am ajuns sa nu imi mai doresc asta. 


 

 

IMG_5237.jpeg

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu

@Muale si @rudiRUD Muale doar ti-am facut un "quote" la discutiile dp forum din anii precedenti Rudi, pt ca luand cu inceputul, erai la primul proiect atat financiar cat si implicat emotional, este cam standardul de prima replica care o folosim ca si pasionati auto adica "masina nu se vinde" si de ce zic asta, am inceput topicul personal cu modificari la Golf mk4 cam in aceeasi perioada ca tine si urmaream ce faci tu sau restul colegilor vwforum, .etc sa fac si eu dar in stil diferit, adica stilul meu (gusturile nu se discuta), dar cand am trecut de la masina 1998 la masina 2010, apoi la 2016, apoi la 2018 si in final 2020 si urmeaza un nou membru din gama VAG 2024 nou (secret, shhhttt), am simtit diferenta de comfort si technologie si cand (in cazul meu) Golf mk4 a stat in garaj 1 an si m-a costat 860 ron reparatia pt simplu motiv ca "a stat" m-am decis si eu ca e timpul to "move on".

A fost distractiv cat a fost si mi-a placut implicarea si orele/zilele/berile/barfele pierdute la garaj pt a aduce imbunatatiri, .etc sa fie Golf mk4+ versiune "high priest potion mana" - daca nu avea probleme, nu imi faceam cont pe vwforum si nu cunosteam personal unii membrii vwforum (se stiu ei ) asa ca o consider un oarecum castig, am invatat multe de la ei si am dat/ajutat mai departe. (suntem totusi o familie aici nu? :)  )

 

Financiar in cazul meu nu mai avea nici o logica, asa ca si eu m-am decis sa il vand si din pacate a ajuns dauna totala/partiala (din cate stiu eu) dar a ramas vwforum si postarile/pozele ca si o amintire placuta.Daca ar fi sa iau alt mk4 Golf crek 90% din modificari le fac cu ochii inchisi in ziua actuala ( si ma bate gandul, ca si masina de weekend dar neaparat 1.8 turbo GTI sau ceva cu motorizare mai mare), am avut si Audi TT 1.8 din acelasi an ca si Golful, chiar cabrio, dar m-a terminat psihic si financiar si dupa 4 luni de posesie a plecat si acela, a ramas ca si Golf-ul mk4 o amintire placuta dar acesta cu putina sare si piper ca si mentenanta si modificari.

 

Personal eu, nu te judec, am urmarit topicul tau ca si un abonat hardcore de youtube sau netflix, .etc (dai autograf? :)) ) mai ca abia asteptam urmatorul "episod" sau "sezon" de Rudi, dar stiu ca "time changes" si fiecare are viata personala si probleme si luam deciziile care le consideram logice la momentul respectiv.

Sincer, sa nu ma intelegi gresit, sunt cativa colegi pe vwforum ce inca tin de masina lor (old timer vorba vine) ca si tine si in ziua de azi si am maxim respect, e nevoie de un suport financiar significativ si ambitie sa mai pastram clasicele pe strazi in ziua de azi, desi financiar in majoritatea cazurilor nu au logica, totusi o facem pt ca "race car" sau "de ce nu" sau "pana suparam nevasta" :D  , totusi eu speram  ca Bolful sa fie si el unul din ele, din simplu motiv ca am renuntat eu la al meu si am fost o vreme dezamagit de decizie, dar totusi am zis ca tortza merge mai departe si nu m-as simti prost ca am renuntat (heshtag aici #emotional), dar e ok pt. ca vad ca inca mai sunt colegi ce tin de a lor si sa speram ca si ei la randul lor, cand va fi momentul vor preda mai departe flacara si va merge mai departe pe drumurile din tara. (desi la ce generatie avem....sunt egoist ca inca cred sau am sperante, desi sunt slabe sanse) - tineretul viseaza la avioane, nu prea sunt multi ce apreciaza ce "a fost" doar ce "e la moda".etc

 

Orice decizi sa folosesti ca si "daily" sper sa ai curajul si timpul sa ii faci un topic dedicat daca o sa aibe parte de modificari (nu ca mine) :))

 

In final, paharul sus pt efortul depus si ca Bolf-ul sa nu ajunga dezmembrat ci la un pasionat si sa mai traiasca inca atatia ani si km cati are #cheers !

 

PS: daca Bolf-ul ar avea ceva de zis ar fi: "Life is a journey and the moments we collect along the way are the true treasures"

 

 

 

Link către comentariu
  • 3 weeks later...
Publicat (modificat)

Va multumesc inca odata tuturor care au scris vreodata aici, de pe masina am vandut interiorul, franele si jantele si apoi am vandut-o intreaga unui baiat care vrea sa puna din nou piesele necesare pe ea si sa o foloseasca. Voi mai stii de ea una alta.

Ar fi super daca ar putea ramane topicul aici, chiar cred ca e o poveste misto. Daca cumva se ia considerare stergerea lui, rog frumos sa fiu si eu anuntat inainte cu un privat ca sa pot salva una alta de pe aici.
 

Voi inchide cu o poza din perioada de glorie care este de altfel si poza mea preferata.

 

IMG_5710.thumb.jpeg.18db04108c5ecbe2893414597417ce65.jpeg
 

Multumesc!

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu

Salut, a durat ceva pana ai anuntat si aici ca are un nou proprietar. Eu stiu la cine a ajuns masina ;)

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!