Jump to content

Bolf IV - RUD


rudiRUD

Postare recomandată

Nici mie nu mi se pare deloc ridicata si daca spui ca si dinamic se simte bine, poate ca asta e compromisul ideal

Link către comentariu

Subscriu la ce spune umbră. E perfect.

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu

Va multumesc mult pentru pareri! N-am zis deloc ca e inalta, ci ca e mai inalta?dar imi place si mie la nebunie exact asa cum e. Ba chiar voi nota de data asta reglajele ca sa nu uit ce si cum. 
 

In alta ordine de idei, maine o sa dau jos injectoarele si impreuna cu cel extra pe care il am vor merge la bancul de test. Sper din tot sufletul ca unul sa fie nasol si celelalte 4 bune:)) Mai rar sa speri sa fie ceva stricat dar na, se intampla. Ma gandesc ca mai mult de 2 stricate nu au cum sa fie, adica unul pe masina si cel extra. Cu 2 injectoare proaste pe masina nu ar fi avut cum sa mearga asa bine, parerea mea. 
Deja desfac capacul si ce mai e pana la ele cu ochii inchisi, ba visez si noaptea?

Revin dupa teste, tineti-mi pumnii. 

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Baaaammm! Goodies here! 

Click dreapta - print - Save as PDF File - "rename" - Save!  :)) 

 

Link către comentariu

Azi am fost si am luat injectoarele. Din pacate si din fericire, toate cele 5 injectoare sunt bune. Mi s-a sugerat doar un kit de reparatie. 
 

Urmatorul pas pe care mi l-am planificat pentru maine este sa merg sa le montez la loc si sa ii verific compresia motorului. Cu ocazia injectoarelor am eliminat toate posibilele componente pe partea de alimentare cu motorina. Vedem in continuare ce idei mai apar si ce mai testam/verificam. E un golf 4 diesel de se gaseste peste tot, e imposibil sa nu reusim sa ii dam de cap. 
 

LE: am vorbit in seara asta cu un mecanic care are multa experienta pe motoarele astea (ca deh, cand nu mai ai inspiratie incepi si cauti si intrebi si povestesti peste tot in stanga si in dreapta) si mi-a spus ca orice alta garnitura aftermarket la pompa tandem nu-mi va tine ok. Intrebarea logica a venit: daca nu e buna garnitura, nu ar trebui sa se vada pierderi? Raspunsul a fost ca nu, ci doar intra putin aer care e destul cat sa dezamorseze pompa. Sa comand si sa pun una originala si voi scapa se probleme. Si uite asa am ajuns la urmatorul pas. 

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu
51 minute în urmă, rudiRUD a scris:

E un golf 4 diesel de se gaseste peste tot, e imposibil sa nu reusim sa ii dam de cap.

Nu te grăbi cu concluziile ? așa am zis și eu, e un alh, ii dam de cap repede... De unde ??

Link către comentariu

@mihai.onu94 nu ma grabesc, ba chiar la mine a trecut de mult "repedele" cu care ii dam de cap :)) 

Ieri am lucrat din nou, am fost si mi-am luat furtun pentru eliminarea epuratorului de gaze din admisie... alt rost decat pentru recicurlarea uleiului nu vad sa fie, si nu mai vreau sa se umple admisia cu ulei. Solutia ideala ar fi fost un catch tank, dar e plin de chestii scumpe si care nu isi fac treaba, asa ca am ales o solutie mai putin ortodoxa dar eficienta. Furtunul e albastru rau de tot... ma dor ochii cand ridic capota, dar ii voi face eu ceva (inca nu stiu exact ce) sa il fac negru. De asemenea, pentru modificarea asta, trebuie sa astup gaura din admisie unde intra furtunul. Pregatesc si asta.

1916852745_WhatsAppImage2020-08-27at12_05_40.thumb.jpeg.c928d30588e8d8e6afb78340bd1d4a4c.jpeg

1970789861_WhatsAppImage2020-08-27at12_05_44.thumb.jpeg.306d9e7bb06c225cd4c9e89f6066fa2e.jpeg

 

Apoi, am dat comanda de kituri reparatie injectoare si pana au sosit am dat o fuga pana la Audi Pipera, dupa ce am sunat inainte si am aflat ca au garnitura de tabla pentru pompa tandem pe stock. A costat mai putin de 60 de lei. 

963008432_WhatsAppImage2020-08-27at16_59_28.thumb.jpeg.a91ccf1545537ae8b76d4c05cf266086.jpeg

Intre timp, au sosit si piesele pentru injectoare si de data asta mi le-am montat singurel pe toate, dupa ce am curatat foarte foarte bine de depuneri. Dupa verificarea lor si montarea de o-ringuri chiar pot spune ca am niste injectoare tipla si nu ma voi gandi prea curand ca am vreo problema de la ele. Si chiar daca am, am unul extra :D

643484869_WhatsAppImage2020-08-28at09_43_58.thumb.jpeg.363fef49756a8d68fcd45aa8e53b0145.jpeg

552301420_WhatsAppImage2020-08-27at18_13_56.thumb.jpeg.c84c0e61bbd8e7c0e105de8c86061c73.jpeg

Am mai apucat sa incep si curatarea noii galerii de admisie, insa nu a iesit cum imi doresc. Trebuie sa merg sa cumpar ceva solutii mai puternice in care sa o tin. Oricum nu e graba cu montajul pentru ca flansa de EGR off pe care o am acum pe galerie nu se potriveste cu cea noua. Sunt in cautare de un egr (uzat, aruncat etc.) care se potriveste pe modelul asta pentru a ii decupa prinderea (exact cum am facut si la actuala flansa).

1309518962_WhatsAppImage2020-08-28at09_43_57.thumb.jpeg.eb1c82976d4207e001dc3686800341bf.jpeg

Revenind la injectoare, am apucat sa le montez doar pe ele, fara celelalte piese care vin pentru inchiderea capacului. Mi-am promis ca nu mai umblu la ele decat atunci cand voi lua duze pentru upgrade. Am apucat sa demontez si pompa tandem si sa ii dau jos garnitura. Urmeaza sa termin lucrarea, sa inchid tot si sa vedem cum merge. Tineti-mi pumnii.

 

 

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu
Laurentiu_LWR
1 hour ago, rudiRUD said:

dar ii voi face eu ceva (inca nu stiu exact ce) sa il fac negru

Il poti imbraca in tub thermocontractabil negru :)

Link către comentariu

haha ai facut ca la daciile vechi cu furtunul de ulei :) dar nu te invinuiesc - multa mizerie ajunge in admisie de la acea "recirculare". 

hai ca esti aproape :) 

iar pentru furtunul ala albastru, unul pe diametru  negru din hornbach dedeman etc ce avea? eu pana si teava de vacuum de la servofrana am inlocuit-o atunci cand s-a fisurat cu cel mai rigid furtun negru (rated vreo 40bar - sa nu se stranguleze de la vacuum) pe care l-am gasit in dedeman. si merge la fel ca originalul

Link către comentariu

@Laurentiu_LWR o idee perfecta, am gasit deja tubul pe un diametru potrivit ? multumesc!

@mad_kat problema cu tubul a fost ca voiam sa fie unul gros, unul care sa aiba clar specificatie pentru rezistenta la temperatura mare si mica. Vaporii de ulei care ies pe acolo chiar sunt fierbinti si in acelasi timp nu voiam ca iarna sa am probleme cu inghetul. De-aia asta a fost singurul pe care l-am gasit sa imi indeplineasca nebuniile ?

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Cu placere...eu folosesc varianta asta cand gasesc diferite culori dubioase la instalatii...

As mai avea o idee...daca in cap ii pui un filtru/sita?

Nu pentru momentul in care masina functioneaza...cand stationeaza sa nu ai surprize ca iti intra ceva in motor...o ganganie ceva...

Link către comentariu

@Laurentiu_LWR ma gandisem si la asta, mi-am dat seama ca orice poate intra pe acolo... nu stiam insa cum sa prind sita. Dar acum o sa reusesc sigur sa o asez cumva si sa ma ajut de tubul thermo ca sa o fixez. 

Link către comentariu

Oricum acolo vor ajunge multi vapori de ulei, condens, cu timpul o sa faca mare mizerie in zona, am avut montat la dacie asa ceva iar capatul furtunului l-am bagat intr-o sticla de 1,5 l pe care o goleam regulat-un fel de oil catch can romanesc al anilor 90 :).

Link către comentariu

Ieri am stat toata ziua cu “mainile in masina” si am facut urmatoarele: 

- am umblat la pompa tandem. Am scos-o afara de tot, gaura de prindere a unui surub de jos avea filetul stricat si nu mai puteam sa strang cum trebuie. Am refacut/curatat filetul, apoi impreuna cu garnitura noua originala am montat pompa la loc. Totul se strange si se etanseaza cum trebuie.

D9D8A0FE-72C7-4EB8-9000-220F2B6ECF7D.thumb.jpeg.04fa17e83d94d5b6017765567e262a00.jpeg

- ca sa pot umbla calumea la filetul ala, a trebuit sa dau jos, pe langa carcasa filtrului de aer, si ansamblul care incalzeste antigelul cu bujii (sau ce or fi ele). Cand am facut asta, evident ca am pierdut antigelul si am zis ca daca tot l-am dat jos sa schimb si senzorul de temperatura (data trecuta cand trebuia sa il schimb a venit modelul cu 2 pini inloc de 4 si nu l-am mai schimbat). Zis si facut, comandat senzor si antigel. Am montat apoi totul la loc, fiecare furtunul la locul lui, totul ok.

F67663F2-0B0A-4EAD-9180-AC797A9BA80F.thumb.jpeg.cb538ea43879715918a4c818981ec71d.jpeg

- apoi am terminat de montat ce mai era la injectoare, am facut din nou si reglajele, am dat o cheie, totul ok. 

- intre timp mi-am batut capul si cu furtunul de la epurator, l-am imbracat un tub thermo, i-am montat plasa la un capat si m-am chinuit ceva sa il montez cu colier pentru ca e foarte gros si foarte putin elastic. Am reusit pana la urma sunt de parere ca arata totul mult mai ok acum. Pentru gaura din tubulatura admisiei am facut o improvizatie de dop cu un surub, doar pentru a iesit la proba cu masina. Urmeaza zilele astea sa merg sa sudam i bucatica de aluminiu. 
 

441B0B57-47EB-4340-B740-13891645A94D.thumb.jpeg.d6d971360bdd8cb07022b4e796d6be05.jpeg


0B4C70D5-BAE5-433A-9168-449AAC05416B.thumb.jpeg.f3e70561d643f10c488d1272d8ab31d7.jpeg

Mai sunt cateva chestii pe care vreau sa le fac compartimentului motor (inclusiv o baie adevarata, are nevoie tare) dar dupa ce stiu ca tehnic e totul ok si nu mai am nevoie sa umblu si sa fac iar mizerie.

Masina a mers bine la proba, fara scurgeri sau sunete ciudate, dar proba adevarata este peste noapte. Vedem daca am rezolvat ceva. 

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu

deci furtunul ala gros baga ulei pe admisie (initial) si acum tu l-ai redirectionat sa dea uleiul pe asfalt?

de ce asa gros, cel initial (care pierde ulei la 99% din masinile pe care le-am vazut - prost sistem de prindere) este mai subtire?

Link către comentariu

Nu vreau sa combat utilitatea sistemului, dar chiar crezi ca e ok sa arunci ulei pe jos? Chiar nu mergea pus un recipient in capatul acelui furtun?! Inteleg solutia "low cost" fata de un Catch Can dar nu cred ca era un capat de lume un pet care sa fie golit (responsabil, nu aruncat tot pe jos) periodic.

Adica avem strazile destul de murdare, chiar trebuie sa contribuim si noi la asta? Da, inteleg, este foarte putin... dar daca aruncam toti la fel de putin se transforma in foarte mult.

Link către comentariu

@Muale cel original era dintr-un plastic. Eu unul nu am gasit decat siliconic pentru schimb, iar cel potrivit ca diametru a fost asa gros. In timp o sa mai caut si daca gasesc ceva asemanator cu cel de fabrica dar la lungime de 1m, voi lua cu siguranta. 
 

@Rave ai dreptate in totalitate cu ceea ce spui, mi-am asumat ca este o solutie neortodoxa. Pentru viitor o sa caut o solutie pentru montarea unui rezervor in capat pe care sa il golesc eu periodic.
 

Este exact comentariul evident de la un posesor de E-Up catre un posesor de golf 4 diesel :)) Glumesc, nu ma deranjeaza nimic si asa este, masina polueaza oricum destul, nu-i ok sa fac mai rau. Ba chiar apreciez criticile si orice fel de feedback. 

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu
56 minutes ago, rudiRUD said:

Pentru viitor o sa caut o solutie pentru montarea unui rezervor in capat pe care sa il golesc eu periodic.

gasesti pe olx cateva.

stiu ca un vecin avea la o dacie 1300 asa ceva (nu epurator), ii atarna un furtun sub motor :))

Link către comentariu

Avem 2 nopti in care masina a stat mai mult de 12h si 2 dimineti in care masina a pornit bine. Inca nu ma pronunt, as mai astepta inca o noapte si apoi cateva zile in care masina sta nepornita si abia dupa voi fi sigur ca am rezolvat problema. Dar avem semne bune. 
 

Date fiind semnele bune ma gandesc la urmatorii pasi. Pana sa duc piesele la vopsit, am de facut gauri pentru spalatoarele de faruri si montat magnetii din bara de pe masina pe bara noua. Apoi trebuie sa ma apuc de fetele de usi.
 
Vorbind mai sus de compartimentul motor si gasind o poza care mi-a placut foarte mult pe net, m-am decis ca momentul potrivit pentru a face curatenie si a pune toate furtunele si cablurile la locul lor va fi atunci cand voi schimba traggerul. Cu el dat jos pot aranja si curata tot ce trebuie pe acolo. Cand am dat antigelul jos zilele trecute nu mi-am dat seama ca pot sa schimb si vasul de expansiune??‍♂️ Noroc ca mi-a ramas destul antigel asa ca o sa fac asta tot atunci, la curatenie. 

Poza care mi-a atrans atentia

1B697376-30A9-4A1F-B6D5-F11B9407B2E5.thumb.jpeg.bd78bdff0e392c9e901c220dc005dbce.jpeg

Va urma

Link către comentariu
On 9/4/2020 at 12:05 PM, rudiRUD said:

@Rave ai dreptate in totalitate cu ceea ce spui, mi-am asumat ca este o solutie neortodoxa. Pentru viitor o sa caut o solutie pentru montarea unui rezervor in capat pe care sa il golesc eu periodic.
 

Este exact comentariul evident de la un posesor de E-Up catre un posesor de golf 4 diesel :)) Glumesc, nu ma deranjeaza nimic si asa este, masina polueaza oricum destul, nu-i ok sa fac mai rau. Ba chiar apreciez criticile si orice fel de feedback. 

Nu crezi ca ar fi trebuit sa te gandesti intai la o solutie ?  Daca toti ar polua , distruge.... etc ,  cu buna stiinta , dar s-ar gandi ca odata in viitor or sa caute  solutii , ar fi ok ? 

Link către comentariu

Mai mult decat sa admit ca nu este o solutie ideala si sa caut solutii pentru a o face mai buna (momentan nici nu merg cu masina zilnic) nu am ce sa fac.

Si as vrea, daca tot dati pe aici pe la mine pe la topic, sa aruncati intai un ochi in ograda proprie, iar apoi cel ce se simte fara pacat sa arunce primul piatra. 

Modificat de Rave
Ai grija... E un pas mic de la a te enerva / a glumi pana la a primi un warn!
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!