Jump to content

Golf 6 2.0 TDI 110CP


BTeo

Postare recomandată

  • 3 months later...

Multumesc baieti! Pastrez golf ca imi place :)

 

post-37789-0-45582600-1451386002_thumb.jpost-37789-0-23020700-1451386007_thumb.j

 

Masina aduna km in continuare.. am ajuns aproape de 162 000 km.

 

La 160 000 km i-am facut revizia la reprezentanta, destul de scumpa dar i-am schimbat tot ce se putea si am facut test de frana + schimbat lichid de frana si aerisirea ambreiajului. Am schimbat si placutele de frana pe spate si am luat OEM.

 

Nu mi-a facut deloc probleme, imi mai cere doar motorina din cand in cand. Anvelopele sunt cam zgomotoase si cu DOT 2008 sau 2009 din cate tin minte si e ultima iarna cu ele. Abia acum a inceput sa ninga pe la Radauti si cu ocazia asta o sa vad daca sunt in continuare ok, daca nu o sa le schimb de pe acum. Oricum, sigur nu mai au proprietatile unor anvelope noi si am grija mai mare cu ele.

 

Astazi am spalat-o si momentan o ninge.  :winter:

 

post-37789-0-00410900-1451386208_thumb.jpost-37789-0-50097600-1451386210_thumb.jpost-37789-0-67071200-1451386212_thumb.j

 

Dupa anul nou vreau sa vand stopurile, o sa mai stau o perioada cu cele vechi high-line si o sa trec pe cele din fabrica cu led cand am ocazia, astfel incat daca sunt doritori astept un mesaj in privat. 

 

Cam atat din partea mea.. vroiam sa va urez un an nou cu bine la toti colegii de pe forum! Aveti grija de masinile voastre.  :D Sa nu uitati sa le puneti ceva rosu ca sa poarte la noaptea dintre ani :)

Link către comentariu

Am citit tot topicul. Felicitările mele pentru schimbările făcute! Ai o masina foarte frumoasa, mulți km făra incidente in continuare! :)

Link către comentariu
  • 3 months later...

Multumesc frumos, Robert. Asemenea si tie!

Am mai adunat vreo 7000 de km si tot nu am rezistat tentatiei sa mai adaug cate ceva. Parbrizul vechi s-a crapat putin de la o piatra dar a inceput sa se extinda destul de mult in timp astfel incat crapatura era extinsa pe toata partea pasagerului. Am profitat de ocazie si am schimbat parbrizul cu unul cu locas pentru senzor de lumina, tot Saint Gobain am ales ca si cel vechi si cu putin ajutor de pe forum, un prieten si cu tutoriale de pe internet am reusit sa pun oglinda electrocromata si senzorul de lumina/ploaie. Totul a iesit bine, fara erori pe vcds si functioneaza super! Am activat si rain closure, coming home si leaving home.

Stopurile cu led au plecat, o sa vad pe viitor daca gasesc ceva oem sa le inlocuiesc, momentan sunt cele vechi de highline. Am pus si lampi LED la numar, se vad perfect. Parca celelalte cu 18 led-uri se vad prea puternic si am tot cautat OEM cu tot cu rezistente.  
 

Astept sa trec din nou la rotile de vara ca m-am saturat de zgomotul de la astea de iarna, saptamana viitoare cred ca le pun. Si mai este o parte naspa, in mai imi expira asigurarea si am 25 de ani si asta zice tot. :) Nasol cu rca-urile astea pentru tineri dar asta este, asta e alta discutie pe alt topic. Mai las cateva poze ca astea spun mai multe. O duminica placuta tuturor!

20160401_133657.jpg

20160401_133701.jpg

20160401_153028.jpg

20160401_170515.jpg

20160401_182413.jpg

DSC_0009.JPG

DSC_0161.JPG

Link către comentariu
  • 5 months later...

Hello. Mai aduc si eu cateva noutati in ceea ce priveste masinuta mea.

La ~175 000 km am facut revizia, acelasi ulei 5W-30 de la Castrol. Am fost multumit si sunt multumit si in continuare.

M-am hotarat apoi sa vopsesc cateva elemente ale masinii, rugina si-a spus cuvantul si trebuia sa rezolv si asta si in plus am gasit masina zgariata pe partea din dreapta spate (din pacate, cred ca am sters pozele ca nu le mai gasesc). Am vopsit capota (aici erau doar urme de la pietre + cateva zgarieturi), hayonul, portiera din fata dreapta si aripile spate pana la jumatate iar in partea de sus a fost dat cu polish. Nu se vede nicio diferenta.

hayon.pngcapota.png

Bineinteles, fix dupa ce am vopsit-o, la cateva zile dupa, am spalat-o si baiatul de acolo a lovit-o cu ajutajul la furtun (portiera dreapta - fata). Am cumparat vopsea de restus si am doar doar in locul respectiv. Nici nu va imaginati ce stare aveam. Stiu ca nu a iesit perfect, dar macar e o solutie temporara, nu cred ca o vopsesc iar doar pentru atat.

vopsea vw.jpgzgarietura 1.jpgzgarietura 1 retusat (1).jpg

 

La ~176 000 km a aparut si prima problema mai mare,sa zicem - martorul Check engine aprins. Am verificat cu vag-ul si eroarea pe care o aveam era: Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1) - P2015 - 000 - Implausible Signal - MIL ON. Din cate am inteles, galeria de admisie facea probleme, undeva la o clema. Am dus-o la reprezentanta si a schimbat toata galeria cu toate ca in afara de martor aprins, masina se comporta la fel, nu-mi facea nicio problema. Las pozele sa vorbeasca in rest (martor aprins, galeria veche + cea noua).

 

1 - mesaj.jpggaleria veche (1).jpggaleria veche (2).jpggaleria veche (3).jpg2 - galeria noua (1).jpg2 - galeria noua (2).jpg

In rest, am adunat km, cateva plimbari mai lungi, am fost putin pe la Costinesti si in alt weekend am ajuns pe la Baile Olanesti, nu am avut nici o problema, ma bucur de ea ca in prima zi cand am luat-o. 

Cam atat! Va urez la toti multi km fara evenimente. :)

Link către comentariu

Salut. Cat te-a costat inlocuirea galeriei? Se pare ca si eu am aceeasi problema la masina mea si as vrea sa stiu la ce sa ma astept.

Multumesc.

Link către comentariu

Salut Alex. 1661 lei a costat la reprezentanta din care 1440 galeria de admisie, iar restul manopera si cateva garnituri.

Link către comentariu
  • 1 year later...

Salutare tuturor!

Mai fac si eu o actualizare ca vad ca nu am scris de foarte mult timp dar nici nu prea aveam ce ca au aparut alte prioritati si am lasat retrofittingul deoparte. Mai mult urmaresc ce noutati aveti :) multe 

Mai am vreo ~500 km pana la 200.000 km in bord. Tocmai am facut astazi revizia la reprezentanta si am facut si teste de frana / suspensie si rezultatul este foarte bun. Trebuie sa schimb doar bucsele brat fata si sa refac geometria. Mentionez ca din 2013 de cand am cumparat-o, am schimbat doar amortizoarele ca aveau scurgeri de ulei si galeria de admisie aer, acestea fiind singurele probleme tehnice aparute.

Am fost pana in Thasos si inapoi, aprox 2400 km in total si masina s-a comportat foarte bine.

Singura problema este ca apare din nou rugina in zona hayonului.. cu toate ca am revopsit elementul respectiv. Dar cred ca este o problema generala pentru hatchback.

Ma declar foarte multumit de masina si nu o sa renunt usor la ea! :)

20180626_124814.thumb.jpg.1d90ebae08d01759ff622a5a063a0d69.jpg

Link către comentariu
  • 5 months later...

Dupa aproape 6 ani petrecuti impreuna, am ajuns si la despartire.

Se mareste familia si sper ca urmeaza sa redeschid un topic cu un VW Passat B8 Variant daca totul decurge cum trebuie.

Multumesc tuturor care m-au ajutat cu bondarul meu. :)

Se poate inchide.

Link către comentariu
  • taz21 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!