Jump to content

Senzor presiune ulei B6 1.9 BXE


EaglePk
 Share

Postare recomandată

Salut,

 

Acum 2 zile in timp ce veneam din UK in RO .. in Luxemburg >> 2 bipaituri "STOP OIL PREASURE.. ENGINE OFF... CHECK SERVICE BOOK" (ceva de genu) + Martorul ulei se aprinde intermitent(cel rosu).

 

Am verificat uleiul constant pana am ajuns in RO (nivelul nu a scazut de loc). Masina trage fara probleme, nu scoate mai mult zgomot si motorul pare sa ruleze rotund (nu pare sa fie gripat.. inca). 

 

Prostia mea a fost ca am completat cu putin cam mult ulei (3mm deasupra limitei maxime).

 

Care ar putea fi problema? Senzor defect? Pompa ulei (are pompa ulei??)

 

Uleiul folosit e castrol magnatec.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cazul fericit e defect senzorul de presiune ulei.

 

Oricum daca era o defectiune majora, nu cred ca tinea mtoorul pana in Romania, cel putin turbina se gripa sigur.

 

Trebuie verificat senzorul si eventual facuta proba cu altul.  Daca nu se remediaza, trebuie verificata presiunea cu manometru

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si asta cat mai repede..se stie ca BXE-ului ii cam place uleiul :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde gasesc senzorul respectiv (lam tot cautat dar nu il gasesc nicaieri)??

 

Turbina e noua (schimbat CHRA-ul .. centrul cu 500 km inainte de plecare). Am scos consum de 4.9l/% din UK pana in ro, si am mers constant cu 120-130 km/h deci pare sa ruleze fara probleme, rotund si economic. Banuiesc ca dupa aprox 1800km facuti daca era vreo problema(inafara de senzor se gripa/ crestea consumul/ scadea puterea ??

 

Cum spuneam, am facut greseala de a turna pea mult ulei .. dupa aprox 3000km nu a "mancat" nici macar "2mm de ulei pe joja"

 

Care sunt codurile pentru senzorul de ulei si pentru pompa de ulei(sper sa nu fie nevoie)

Modificat de EaglePk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

038919081K

 

senzorul se gaseste pe suportul filtrului de ulei.  scoate-i mufa si vezi daca e ulei in ea.

 

pompe de ulei nu prea au cazut la BXE, dar senzori de presiune da.... 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

038919081K

 

senzorul se gaseste pe suportul filtrului de ulei.  scoate-i mufa si vezi daca e ulei in ea.

 

pompe de ulei nu prea au cazut la BXE, dar senzori de presiune da.... 

Ok, ma duc acum sa il scot. Daca e sau nu e ulei ce inseamna??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e ulei in mufa senzorului inseamna ca e defect - s-a spart si a trecut presiunea de ulei prin capsula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat, e rupt senzorul in doua.

Ce marca imi recomandati si de unde sa cumpar?

 

Multumesc mult de raspunsuri

post-59646-0-14524200-1371406989_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Original (aprox 70 lei)  sau Hella ( 30 lei)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult! mi sa luat o piatra de pe inima:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

mie o data la 30-40 km imi apare in bord 2 bipaituri "STOP OIL PREASURE.. ENGINE OFF... CHECK SERVICE BOOK" (ceva de genu) + Martorul ulei se aprinde intermitent(cel rosu).....am schimbat sonda, am verificat pompa de ulei si am verificat nivelul uleiului si tot asa se intampla....nu stiu ce sa ii mai fac......vreo idee sau parere?

Modificat de Dumitru61
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..se stie ca BXE-ului ii cam place uleiul :D

Acum am vazut remarca asta..., ai tu alte informatii decat noi ceilalti ? Se stie ca in BXE intra mai putin ulei nu ca il consuma in exces comparativ cu celelalte tipuri de motoare de aceasi generatie. Si asa cum mai spuneam si alta data eu inca nu completez de la schimb la schimb(15k) mai mult de 500ml, si asta in conditiile in care pastrez uleiul pe joja la jumatate in cazul celui mai mic nivel. Masina are 198k(originali)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

confirm: schimb uleiul la maxim 10.000 km. de obicei  8-9000 si nu am completat mai mult de 300 g niciodata.

 

da ii place uleiu, pe langa cei 3700 ml pusi la schimb, ii completez 300 ml.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie o data la 30-40 km imi apare in bord 2 bipaituri "STOP OIL PREASURE.. ENGINE OFF... CHECK SERVICE BOOK" (ceva de genu) + Martorul ulei se aprinde intermitent(cel rosu).....am schimbat sonda, am verificat pompa de ulei si am verificat nivelul uleiului si tot asa se intampla....nu stiu ce sa ii mai fac......vreo idee sau parere?

Axul ce angreneaza pompa cum e?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

asa mi se intampla si mie numai ca eu am un 2,5 tdi AKN ....am schimbat senzorul si tot asa face cineva mi-a zis sa verific cablajul ...tu ce ai facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...
Cristian grigor
On 02.08.2013 at 13:06, Dumitru61 a scris:

mie o data la 30-40 km imi apare in bord 2 bipaituri "STOP OIL PREASURE.. ENGINE OFF... CHECK SERVICE BOOK" (ceva de genu) + Martorul ulei se aprinde intermitent(cel rosu).....am schimbat sonda, am verificat pompa de ulei si am verificat nivelul uleiului si tot asa se intampla....nu stiu ce sa ii mai fac......vreo idee sau parere?

Salut, am vazut postarea ta si eu am inceput sa am aceiasi problema cu passatul meu 2.0 tdi se aprinde avertizare presiune de ulei cind este motorul cald , am schimbat senzor , ax, pompa , uleiul motul si nu am rezolvat nimic! Cum ai rezolvat tu problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cablajul l-ai verificat ? Senzorul asta este foarte simplu si se comporta ca un simplu switch. Daca firul pana la el se intrupe iti apare mesajul ala cu low oil pressure in bord. Daca ai schimbat tot ce zici si nu s-a rezolvat, e aproape sigur o problema in partea de cablaj. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau ceasurile defecte.

Presiunea a fost verificata cu manometrul? Este ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Cristian grigor

Salutare si scuze de raspunsul intirziat, am verificat presiunea cu manometrul si la cald scade aproape la 0,6 bar in relantiu. Dupa multe sapaturi mecanicul a ajuns sa stea de vorba cu ci eva de la Porsche si i-a zis ca este defect de fabricatie , au mai intilnit si nu au reusit sa remedieze desii la unele au schimbat chiulasa , la altele blo hl motor si nu au remediat. Sfatul lor este sa imi iau alt motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!