Jump to content

New TOLEDO


BICOLORUL
 Share

Postare recomandată

  • Replies 217
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • BICOLORUL

    54

  • Geogvn

    15

  • karburator

    14

  • X-Ecutor

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Frumoasa prezentare Black Shadow, se vede ca esti documentat, dar eu inca nu sunt lamurit daca pe masina mea mai functioneaza TCS-ul pe care ei spun ca exista in dotarea standard. In mod normal ar fi trebuit sa existe un buton de conectare/deconectare a TCS. Eu nu am decat butonul de ESP. Inglobeaza ESP-ul si functia de control a tractiunii? Nu ar fi trebuit ca in masina sa fie prezente ambele butoane ESP si TCS?

Merci mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ESP-ul este un sistem electronic de control al franarii si al stabilitatii dezvoltat de firma Continental.

TCS-ul este inclus in "pachetul" ESP : incorporates anti-lock brakes (ABS) and traction control (TCS), which prevent wheel lock when braking and wheel spin when accelerating, and goes a step beyond both systems, acting when lateral forces are at work to further reduce the risk of skidding in all driving situations.

Butonul ESP este pozitionat in locul TCS-ului (standard) si decupleaza anumite functii controlate electronic. La noile modele Seat pe platforma g5 s-a implementat ESP2 ca si pe Audi. In ceea ce priveste DSR(sistem inclus in ESP2) m-am grabit sa spun intr-un post ca efectiv corecteaza directia, cand de fapt doar sugereaza directia corecta prin niste impulsuri date de un actuator. Pentru aprofundare uite cateva link-uri:

http://www.conti-online.com/generator/www/...ll_1003_en.html

http://www.esceducation.org/downloads/Univ...a_ESC_Study.pdf

Modificat de vincentsv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@karburator

ceea ce ai scris in postul tau ma face sa cred ca ai calcat-o rau si de la inceput. motorul de 1.6 nu e un motor de forjat. daca vroiai sportivitate trebuia sa te orientezi spre un 2.0 care are mult mai multe de oferit. in plus, cu masina in primii (cel putin) 2000 de km, trebuie sa meargi "pe varfuri".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crede-ma ca am mers cu ea cum scrie la carte. Am 13000 km si inca nici nu stiu cat poate se fuga. Inainte am avut clio diesel cu motor de 1,5 la care nu saream de 3000m rot/min. Nu ma prinde 50 km/h in treapta a treia ca zici ca sare motorul de sub capota. Daca o sa citesti ce am postat anul trecut pe forum (nu mai stiu exacat la ce sectiune) o sa vezi ca inca de la inceput am fost uimit de turatia motorului. Si ca sa-ti dau un exemplu ma refer la faptul ca la viteza de 60 km/h in treapta a 4 am aproape 2500 rotatii/min, cand la clio abia ajungeam la 2000 rot/min. Mi s-a explicat cum ca la dieseluri ar fi alt cuplu, etc.

Problema cu tremuratul motorului la relanti am auzit-o in timp ce eram in service la metrotehnica si un domn venise cu masina lui (tot un seat toledo) la prima revizie. Atunci cand acel domn le povestea baietilor treaba asta, am intrat si eu in vorba si le-am spus ca patesc acelasi lucru (nu aveam nici 1000 km la bord). "M-au asigurat" ca mi se pare. :P

O sa mai insist pe treaba asta cand voi face prima revizie.

Si pe langa toate astea raman la parerea ca masina are probleme cu insonorizarea. Este surprinzator de zgomotoasa. Nu stiu daca se intampla la toate modelele din aceasta clasa (Altea, Scenic, Cmax, etc). Printre alte motive care m-au facut sa optez pentru aceasta masina unul a tinut de silentiozitate, intrucat inainte de a-mi lua masina am condus un toledo al unei rude care mergea impecabil. Raman la paraea ca generatia anterioara a modelului era mai reusita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact, asta este problema. Motorul este intradevar BGU. Daca se stia de aceasta problema de rescriere a softului asta asa cum spui tu, de ce in momentul cand, atat eu cat si acel domn de care am scris mai sus, am am reclamat problema la service cei de acolo nu au luat masuri. Ma intreb, oare nu era de datoria lor sa remedieze situatia si nu sa ma asigure ca MI SE PARE.

Si apropo de benzina folosita. Initial am vrut sa bag doar benzina de 98, dar atat dealerul cat si manualul spun ca nu trebuie sa folosesc benzina cu CO mai mare de 95. Asa ca m-am conformat. Nu vreau sa fac experiente pe masina mea.

Are cineva o alta parere. A incercat pe acest tip de motor si benzina de 98-100, si care au fost rezultatele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cc_seat:

La ce service ai fost si stiau de aceasta problema? In Bucuresti sau Constanta? Pentru ca e posibil sa nu stie astia din Bucuresti! Sunt f multi posesori de motoare BGU si nu stiu despre acesta problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact, asta este problema.

Mergi la PBA si-n 15 minute esti rezolvat :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au inceput belelele. :-(

Am 23.000 de km si troncane ceva pe fata ( nu se aude tare dar se aude, mai ales cand merg cu viteza mica pe denivelari scurte ). Am fost prima oara la ALTO SYNCRO si mi-au zis ca e ceva dar nu se stie clar ce, mi-au zis sa revin in 7 zile. Am revenit sau uitat din nou la ea si au zis ca este bucsa de la bara stabilizatoare din fata ( sau ceva de genul asta, ca nu ma pricep la mecanica ).

Acum buba nu este daca piesa intra sau nu in garantie, ca nu e scumpa, dar nu e cam devreme sa se intample asta? E posibil ca aceasta problema sa fie cauzata de la un defect de fabricatie, sau poate chiar mai rau, sa nu fie bine gandite unele piese, prea au folosit platforma asta la multe modele, cu diferente mari de greutate, a mea are 1600kg, un golf 5 cat are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la drumurile din Romania trebuiau sa apara si probleme cu bucsele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar nu e cam devrem sa se intample asta? Am mai avut inainte un SUZUKI IGNIS care l-am calarit mai mult pe gropi si nu am avut asemena neplaceri cum am cu asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bicolorule, nu uita, ca tu ai suspensii mai rigide, decat erau la Ignis. Parca ai si jante de 17....

off-topic: am deventi si eu biclor - sus albastru, jos gri-maroniu. Drumurile patriei mi-au colorat masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, am jante de 17", poate asta o fi ( amortizoarele sport + jante 17" ).

dar mi-am pus pneuri de iarna mai inalte ca sa mai amortizeze din socuri.

A mai avut cineva astfel de probleme, eventual cineva cu jante de 17"?

Baiietii de la Service mi-au mai zis ca ar mai fi fost un O2 cu asemenea problema si avea 15.000 km, asta m-a pus pe ganduri, sa nu fie o problema de lot.

PS: Nu inteleg, cum adica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raspuns la PS: adica s-a depus atata mizerie, ca in partea de jos a masinii nu se mai vede culoarea... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D - nu stiu la ce naiba ma gandeam, ma cam seaca piesa aia, mai nou au inceput si soricei ( scartait ) pe la parbriz.

Mi s-a cam luat de masini noi care incep sa cedeze in jumate de an, poate oi fi eu de vina, cine stie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa ne gandim ca masina asta are 1 an de cand e in Romania si 1 an si ceva de cand se fabrica. S-ar putea ca toate probleme astea sa fie specifice unui model nou. Mai toti de aici avem masini achizitionate in jumatatea anului trecut. A mea cel putin a fost comandata in martie.

Pe de alta parte, daca ne gandim ca toledo este facut pe platforma alteei, ar fi trebuit ca cei de la seat sa fii fost la curent cu punctele slabe ale acestei masini.

Nu stiu ce sa cred, dar, cum spuneam si mai inainte pe forum, sunt un pic dezamagit.

La o masina de peste 20.000 euro cum cred ca este cea a Bicolorului nu avea voie sa miste nimic (amortizor portbagaj, plastice care trosnesc, bucse, etc).

Azi mi-a zis nevasta-mea, dar cred ca nu a inteles ea bine, ca cei de la seat nu mai fabrica decat leon, cordoba si ibita. Stiti ceva in acest sens?

Sa auzim de bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa zic si eu, la 25.000 EURO DDP, dupa 6 luni si 20.000 km sa am probleme, mi se pare cam aiurea dar......asta e; oricum daca a apucat sa aibe probleme e clar ca nu mai asa va fi ( ca la masini vechi, repari una se strica alta ;) )

Azi o duc la " medic" o iau maine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In opiniile vostre sunt cateva chestii care schioapata. In primul rand trebuie sa fiti constienti, ca majoritatea masinilor sunt proiectate pentru a se deplasa pe DRUMURI. Pe orice masina noua cu suspensii mai tari, plasticele vor scartai, daca ea se deplaseaza pe hartoapele autohtone. ;) Si in Altea sau Toledo sunt multe plastice.

De asemenea, rezistenta trenului de rulare e afectata de hartoape si de stilul de mers pe ele. Bicolorule, daca tin eu bine minte, pe un alt forum cineva te indemna sa iti fie mila de masina, sa nu mai iei gropile asa violent. :P

Si importatorii cunosc problema drumuri-suspensii, si nu acorda garantie completa pentru trenul de rulare. Ca unii o spun clar, iar altii vorbesc pasareasca (considera bucsele consumabile) e alta discutie.

Daca stam la ceva discutii cu reprezentanti din service-uri autohtone si din occident, vom afla ca la noi cel mai des se strica: elemente ale trenului de rulare si senzorii. Toate sunt afectate de calitatea drumurilor. Trist dar adevarat. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De accord cu tine, merg repede, dar nu merg cu 200 prin gropi, iau gropi ca oricare de aici, dar oricate gropi as lua ar trebui sa se vada si la jante sau cauciuzuri. care in cazul meu nu au nici cea mai mica zgarietura si nici cea mai mica dalma, desi cauciucurile sunt sport 234/45/17; deci in continuare nu sunt de accord cu faptul ca masina de 25K EURO sa inceapa sa scartie dupa 6 luni.

PS: chestia cu proiectatul masinii pentru strazi ca in palma, realizezi ca sunt TEXTE comerciale :huh:. Nu vreau sa creez o discutie pe acest subiect, dar.....acele masini de care zici tu ca sunt pentru sosele ca in palma depasesc 100K euro si sunt masini sport, TOLEDO este o masina de familie, poate daca luam SPORT UP era altceva. dar este nu e.

Cati dintre voi ati facut CIP de putere la 2.0 TDI? Cum vi se pare? Ce performante aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt de acord cu tine. Si in plus nici un comerciant nu mi-a spus TEXTE. Pur si simp0lu asta e concluzia pe care o trag eu. Umblu mult si in Europa si nu e greu sa fac o comparatie a drumurilor de pe la noi cu cele de acolo.

Si acasa, atunci cand vin la servici pe o strada plina de gropi, plombe si denivelari, aud tot felul de greierasi. Cand ma duc la Cluj pe Brasov - Sighisoara, unde drumul e bun, nu mai aud decat vantul.

Aaaa, mai adaugi si frigul, care actioneaza asupra plasticului, si normal, se inmultesc sursele de scartaiala. :)

Pana una-alta, ai si tu dreptate. Daca intr-adevar nu mergi ca nebunul prin gropi, atunci e o problema. Eu am 22000 km si inca nu am probleme. (Sper ca vulpea care am calcat-o duminica seara sa nu se razbune! :) )

Modificat de Hubertus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) - ai calcat o vulpe? ai patit ceva?

am un scartait dimineata, care cand se incalzeste in masina dispare, si apare unul dupa ce se incalzeste asta din urma ma enerveaza, ala de dimineata este de fapt un fir de la alarma care este prins intre bord si parbriz

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate, cred ca ea a patit-o fatal. S-a trezit sa treaca drumul in fata mea, si cand a ajuns la mijloc s-a razgandit si m-a provocat la o intrecere. Si s-a intors pe banda mea. Iar eu am fost mai rapid.... :) Imi pare tare rau de ea.

Cred ca e perioada de imperechere, fiindca am vazut mai multe vulpi duminica seara, venind de la CJ la BV.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:blink:

Am vazut in service la metrotehnica un tip cu ibiza care a lovit un iepure si a intrat pe sub masina. I-a distrus bara si tot ce se putea pe dedesubt. A stat o saptamana cu ea in service.

Ai fost norocos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!