Jump to content

New TOLEDO


BICOLORUL
 Share

Postare recomandată

  • Replies 217
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • BICOLORUL

    54

  • Geogvn

    15

  • karburator

    14

  • Hubertus

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Chiar este... nu va exista Seat pe platforma de Phaeton, iar in poza aia e doar un Phaeton cu grila de Leon. Urmatorul Toledo e facut pe platforma de A4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Nu am gasit un topic de design exterior Toledo asa ca postez aici;

Cam tipator din punctul meu de vedere - dar ce parere aveti?

post-1853-1239782166_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este primul seat toledo 5P care-l vad cu tuning.este putin interesant insa prea multe eleroane si tevi de esapament.acum depinde de gustul fiecaruia.

imi plac jantele si parca este mai joasa decat una normala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca parere personala, masina din poza e un mare kitch. Imi place foarte mult Toledo in 2 culori:

seattoledo20051600x1200.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consider ca pe toledo nu dau bine elementele tuning,nu-l ajuta caroseria(designul ei)

cel din poza mi se pare incarcat,prea incarcat

m-as fi rezumat la capace oglinzi,ornament hayon si un tips...sau mai elegant, il lasam stock

p.s. acum ceva vreme am vazut in B un toledo visiniu cu gri...arata bine,nu era exagerat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Sunt nou pe forum ... in primul rand bine v-am gasit. Am un seat toledo 2005 19 TDI si ma intereseaza daca stie cineva cat m-ar costa volant si kit-ul ambreiaj. Ideea este ca am fost cu ea in service pentru schimbat de bucse si geometrie si mi s-a spus ca am probleme si la volant. Adevarul este ca la cald se aude o bataie ciudata, nu la ,motor. Cei de la Seat mi-au sis ca toate piesepe m-ar costa in jur de 2500 mil. Cine stie preturi cat mai exacte sau cine a mai avut o problema asemanatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...
consider ca pe toledo nu dau bine elementele tuning,nu-l ajuta caroseria(designul ei)

cel din poza mi se pare incarcat,prea incarcat

m-as fi rezumat la capace oglinzi,ornament hayon si un tips...sau mai elegant, il lasam stock

p.s. acum ceva vreme am vazut in B un toledo visiniu cu gri...arata bine,nu era exagerat

Asa consider si eu, ca prea mult exterior nu ai ce sa ii faci, nu o ajuta forma. E frumoasa asa cum e. Aia care ai vazut-o in B sunt sanse 50% sa fi fost a mea (eu stiu de existenta a 2 bucati in bucuresti), daca avea jante pe 17" si geamuri fumuri, cred ca 100% e a mea, aia a 2-a are jante pe 16" si nu are geamuri fumurii. Si multumesc de compliment.

Am avut si eu suspenise sport, si intr-adevar arata un pic mai bine, o facea mai lunga, dar tare incomod era la drum. Le-am dat jos. Singurele modificari care merita, dupa parerea mea, este sa faci modif la motor si in interior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, de cateva zile sunt posesor de toledo 1.9 tdi 105cp 2007, imi place foarte mult masina, spatioasa...cam tot ce imi doream :icon_cool: .Am si eu cateva intrebari si v-as fi recunoscator daca mi-ati raspunde.

1. Masina am cumparat-o de la o firma de leasing si mi-au dat numai o cheie, intrebarea mea este as putea face a doua cheie dar as vrea sa resoftez chip-ul cheii ca sa nu se mai potriveasca a doua cheie care lipseste, unde as putea face asta si cam ce costuri implica?

2. Masina are 58.000km si s-a aprins becul service din bord, trebuie facuta revizia asa scrie si in cartea service (ulei, filtre...), intrebarea mea este ce magazine de piese cu preturi accesibile cunoasteti? Si ce placute, filtre recomandati? Cele originale de cine sunt facute?

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari pentru alegere, din pacate Toledo nu e o masina pe gustul multora. Mie mi-a placut intotdeauna, mai ales spatiul interior.

1. Se pot sterge cheile din memoria masinii si rescrie doar cea pe care o ai. Se poate sterge memoria inchiderii centralizate, sa nu mai recunoasca telecomanda sau se poate sterge softul bordului sa nu o mai recunoasca imobilizatorul. Ambele operatiuni se pot face la orice service autorizat Seat, VW sau Skoda sau o poti face la cineva care se pricepe la asta. De asemenea, poti cumpara o cheie noua, pe care sa o programezi pentru inchiderea centralizata si chipul ei la imobilizator, astfel incat sa ai doua chei.

2. Pentru piese poti incerca la mai multe magazine, sunt chiar cativa membri ai vwforum care vand piese auto, ca filtre iti recomand Mann, ca ulei Castrol, sunt cele mai bune. Filtrele originale sunt facute de Mann, dar sunt de 2 ori mai scumpe la dealer decat la un magazin de piese normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi mult pentru raspuns, ca ulei si eu ma gandeam la castrol edge turbo diesel 5w40 5L, nu stiu exact cati litri intra...Daca poti sa-mi spui cam ce placute de frana sa aleg?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Poate sa-mi spuna cineva daca la masina din semnatura exista senzori pentru placutele de frana, adica se aprinde un bec ceva in bord cand trebuie schimbate??? Nivelul de echipare este Reference fara computer bord.

multumesc mult.

Modificat de tetea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu nu ai asaceva. Eu am Stylance cu BC si tot nu am vreun senzor care sa se aprinda pe bord. Oricum mie personal nu imi trebuie senzorul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cred ca e acelasi bec care se aprinde si cand e frana de mana trasa.

Modificat de lautrec
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare

Nu are senzori. Placutele vin cu senzor dar cand se monteaza se taie fiindca nu au unde sa le infiga.

Numai bine, sa stapanesti sanatos masina, e belea la spatiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor.

Ca sa ma prezint, sunt posesor al unui Toledo 2.0 TDI 140Cp.

Vreau sa va intreb daca cineva are manualul de service pentru Toledo, iar daca nu, cu care manual il pot substitui.

Multumiri anticipate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As vrea sa stiu daca este normal ca in timp ce cobor cu masina dupa un deal, in viteza a doua cu aprox. 40 km/h, 2000 rpm si fara sa apas acceleratia, masina o lua la vale ca si cum era scoasa din viteza si turatiile si viteza cresteau...

De ce nu ramane la viteza respectiva, in cazul de fata 40 km/h? Ori ca o las scoasa din viteza sau in viteza este acelasi lucru si nu mi se pare normal, la fosta masina un Ford Focus 1.8 TDCi 2003, pe acelasi drum daca o lasam in viteza sa mearga cu 40 km/h pai cu 40 mergea, nu crestea viteza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal ce se intampla, sunt sigur ca viteza creste mai greu daca masina e in viteza decat daca schimbatorul e la punctul mort.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar un pic mai greu, insa este foarte mica diferenta daca schimbatorul este in viteza sau la punctul mort, asta inseamna ca, trebuie sa stau numai cu piciorul pe frana...nu stiu cat de normal este, cum am spus, la fosta masina nu se intampla lucrul asta deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tetea

Ca sa-ti raspund si totodata sa te linistesc, fara nici o ironie: asta e fizica pura! Alt motor, alta cutie de viteze, alta masina fata de fosta ta "cucerire". ;)

Paste fericit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alteacupra, eu alte masini nu am condus in afara de cele doua si nu stiam daca masina are ceva mai ales ca o am de putin timp.

Multumesc pentru raspuns, Paste Fericit !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa te linistesci si eu :icon_thumright: este absolut normal. Daca ai tempomat atunci iti va sta la viteza dorita si in vale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tetea: nu este normal. am aceeasi masina ca si tine. am incercat pe feleac in jos, schimband treptele succesiv 4-3-2 apropae pot opri pe loc, in fiecare viteza masina incetineste la val, in a 2-a cel mai evident.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lautrec, mai citeste o data ce a scris tetea, el nu se refera la frana de motor, ci la rularea la vale intr-o anumita treapta de viteza, este normal ca masina sa accelereze, nu are cum sa pastreze viteza constanta avand in vedere ca actioneaza forta gravitationala tragand masina la vale.

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!