Jump to content

2010 Audi A4 B8, 1.8 TFSI - new family car


Dudu

Postare recomandată

  • Administrator

Mda, astept sa-mi revigorez bugetul afectat de concedii si voi vedea in ce parte o iau...

Astazi am reusit sa schimb becul de care povesteam (de fapt le-am schimbat de amandoua), am mers pe OEM, aceleasi Philips XenEcoStart D3S pe care le-am si avut pe masina.

Diseara voi avea drum si voi vedea diferenta

Keep in touch

Sent from my iPad using Tapatalk

Link către comentariu
  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Dudu

    27

  • cogdao

    4

  • ANdi B.

    3

  • Lucian M

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Asta e ca să înlocuiască unul din celebrele tablouri arse :))))

Long time no... speak dudule :). Foarte frumoasă alegere. Să vă bucurați de ea și să vă plimbe în siguranță.

Îți mai urmăresc bărbații pe facebook și mă minunez de fiecare dată de cât de repede cresc. Să îți trăiască, să fie sănătoși!

Modificat de gHapciu
Link către comentariu
  • Administrator

Multumesc, domnu'!

Promit ca urmatoarea tura cu ragaz in Capitala dau un semn sa stam la o palavra... Ca e mult timp de cand nu ne-am mai auzit

Sent from my iPad using Tapatalk

Link către comentariu
  • 4 months later...
  • Administrator

Nu prea am mai avut cand sa scriu pe aici insa nici prea multe de zis nu sunt...

din ciclul apa-paie-si-bataie, masina indeplineste temporar rol de masina de naveta zilnica. Acum ceva vreme a incaltat Continentalurile de iarna iar astazi i-am facut revizia (cam 9000 km de la precedenta)

A primit 3 filtre pe Mann si 4,6 (parca) litri de Mobil Super 3000 5W40. Am schimbat specificatia uleiului (de la 5W30) pentru a observa modificari in consumul de ulei arhicunoscut al acestui motor. (Nu este de speriat, e in medii)

Masina este fault-free, a primit si o mica (,) codare - afisarea grafica pe display-ul MMI-ului a senzorilor de parcare - valabil pt masinile cu senzori doar spate. (Sar'na Cornel!)

Mega multumit

Sarbatori cu bine!

Modificat de dudu
Link către comentariu
  • 1 month later...
  • Administrator

Masinuta aduna kilometri, functioneaza ca masina de naveta zilnica, ocazie cu care imi bat recordurile de consum :) reusind sa scot sub 6 pe BC la mers 100% legal, drum relativ liber, tempomat, singur in masina -

 

M-am lovit de a doua buba cunoscuta a motoarelor astora dupa consumul de ulei, am observat cu ocazia reviziei de la reprezentanta (mai precis ei au observat, eu fiind la palavre :D ) mici pierderi de antigel in jurul pompei de apa - am tatonat o perioada urmarind nivelul lichidului de racire insa, in cele din urma am decis ca e mai safe sa schimb pompa de apa direct.

S-a remediat saptamana trecuta la baietii de la Elcargid.

 

Am ajuns la 84k km, o recunosc sincer ca mi se pare ca o cam "chinui" folosind-o pt naveta, cochetez din ce in ce mai mult cu achizitia unei a doua masini insa partea pozitiva este ca ma bucur de ea in fiecare zi spre deosebire de GT, pe care ajunsesem sa il conduc maxim o data pe saptamana

PS: carburantul nu reprezinta o problema pentru naveta, nu caut o alta masina din cauze de consum sau altceva de gen. Vreau ca masina sa revina la scopul pentru care am luat-o, cel de masina de familie, concedii, etc.

Modificat de dudu
Link către comentariu

Eu zic s-o lasi masina de folosire zilnica si sa te bucuri de ea. Ar fi pacat sa-ti iei o masina mai mica/slab echipata si sa ai o masina ca asta stand degeaba parcata undeva pana pleci in concediu. Si eu folosesc masina zilnic pe trasee scurte si aglomerate si tot ma bucur de fiecare km.

 

Impresii ceva despre multitronic? Cum te impaci cu ea?

Link către comentariu
  • Administrator

Eu zic s-o lasi masina de folosire zilnica si sa te bucuri de ea. Ar fi pacat sa-ti iei o masina mai mica/slab echipata si sa ai o masina ca asta stand degeaba parcata undeva pana pleci in concediu. Si eu folosesc masina zilnic pe trasee scurte si aglomerate si tot ma bucur de fiecare km.

 

Impresii ceva despre multitronic? Cum te impaci cu ea?

Ideea este ca am ocazia sa iau o masina foarte buna, corecta, km putini, masina ce s-ar preta mult mai bine pt naveta. In plus, faptul ca sotia ramane fara masina impreuna cu copii in cursul zilei in orasul de domiciliu nu ma incanta prea tare... In fine, voi vedea

 

Sunt foarte multumit de cutie, mi se pare varianta ideala pentru o masina cu destinatia asta - iar asta o spune un sustinator al manualelor :), pe Golf nu mi-as fi dorit DSG 

E confortabila, raspunde bine, nu am zgomote, smucituri,trepidatii sau altceva. Nu am cautat musai automata (s-o numesc), la inceput am avut o mica teama visavis de ea (desi masina are km putini, intretinuta impecabil, incluzand aici revizia la cutie la 57k km) insa pe parcurs mi-a disparut grija... 

Am ajuns la concluzia ca, in regim de mers absolut normal si cu reviziile facute la timp, CVT-ul nu dezamageste. 

Singurul aspect negativ este ca mi-a anulat planurile de resoftare :D

 

Cat te-a costat pompa de apa?

 

La Octavia stiu ca este un pret marisor....

Pe original pompa vine cu intreaga carcasa, ceea ce ii urca pretul pana peste 1000 lei fara manopera si TVA.

Am preferat sa merg pe AM, producator german :), 330 lei fara manopera, schimbata la service VW cu garantie pentru piesa si manopera - deh, nu am audi in oras insa fac in continuare toate intretinerile in retea, pentru a fi gasite usor in sistem. 

Ca mi-ai adus aminte, am pompa veche in portbagaj, am uitat sa ma uit poate vad de cine e facuta

Modificat de dudu
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Mai, ce sa zic, faina masina, dar pacat ca nu e break (eu am boala pe asa ceva).

Negrul nu e cea mai fericita alegere pentru drumurile noastre, a observat treaba asta si micul Picasso (daca il intalnesti, da-i una intre dinti si din partea mea, o directa din fundu' gradinii). Dupa cum vad eu, slabe sanse sa iasa la polish. Tapiteria sincer nu ma incanta deloc, cam maro pentru gusturile mele.

Insa ce imi place mult e motorul si cutia, ciar daca nu-s fan automate. Nu e un motor stors de cai, ceea ce inseamna ca e mai long-life, sa zic asa. Am condus doua A4 acel model, ambele combi, una 2.0 tdi suit la 184 cai (in Italia facuta treaba) si un 2.0 TSI de 200 cai (tot de acolo luata). TSI-ul mi-a placut mult de tot, cu toate ca nici tractorul nu era deloc de lasat.

Daca nu ai multe chestii de carat cu masina, merge la fix, e mai asa, de costum si servieta, sa zicem. Negrul, repet, o prinde bine, jantele arata fain, poti sa sari la 17" (are cumnatul pe un Golf 4). Consumul la drum intins se apropie de un tdi, chiar nu ma asteptam.

 

Te felicit pentru alegerea facuta si iti doresc multi km fara probleme!

Link către comentariu

Hait, asa e cand nu citesti totul. Gata, am facut-o de oaie, la marea arta! Postul #47...

Mie mi-au zgariat masina la amiaza cu creta copiii care iesisera de la cursuri, carora dimineata le adusesem doua cutii de creta, ca erau in foame mare de asa ceva (deh, cand nu sunt fonduri...). Au luat ;a rand masinile noastre (ale catorva profesori) si au facut valurile Dunarii, nu iese la polish, ca au insistat. Nu m-am razbunat niciodata pe masina nimanui si ma irita gandul ca poate fi cineva atat de josnic incat sa aiba ceva cu masina cuiva. Exceptie face doar vreun membru al familiei, caruia nu ai ce-i face...

Modificat de Lucian M
Link către comentariu
  • Administrator

Nu am ales break/avant pentru ca nu am gasit unul pe gustul meu. In plus, copii mi-au crescut, nevoia de spatiu mult (carucior, masute, etc) s-a diminuat. Nu exclud avantul din start insa ar fi intrat in categoria alegerii subiective si nu intru in categoria avant is a must.

Sedanul isi face treaba cu brio.

Despre interior, trebuie sa il vezi sa iti formezi o parere corecta. Nu concepeam maro inainte, mai ales in combinatie cu exterior negru insa merg mai bine decat ai crede iar starea 95% fara cusur a interiorului compenseaza cu brio. In plus, pe langa confort, ajuta si la revanzare.

17" poate fi o varianta doar daca edilii locali din orasul meu vor face ceva pozitiv in ceea ce priveste starea drumurilor ceea ce imi va permite schimbarea suspensiei... Dpmdv, 17" fara suspensie sport e degeaba, cu atat mai mult pe o masina de genul asta, prefer confortul oferit de 16"

Multam de urari, la fel!

Link către comentariu

Ce e drept, Buzaul nu prea e oras pentru roti de 17"... Sau ma rog, ar fi, daca nu conteaza rinichii, jantele busite si gumele taiate.

La tractorul meu merg si roti de 15 (cu care masina se simte excelent), insa la A4 nu ii sta sa fie incaltat cu jante mai mici de 16.

 

Iti doresc sa iti faca primarul drumuri netede in oras, cu toate ca, de cativa ani de cand ma duc si vin de la mare, numai netede nu le-am gasit prin Buzau. Nu mai comentez de Onesti, oras pe care il evit pe cat posibil cand merg la BV, prefer Oituzul ca alternativa.

Link către comentariu
  • 5 weeks later...
  • Administrator

Masina face in continuare serviciile de cal de bataie (masina de naveta) insa chinul se apropie de final, urmand a fi inlocuita pentru a redeveni masina de familie.

Am adunat deja app 18k km in 9 luni, o calmez si o las in parcare :)

Mai jos un consum la mers relaxat, in tolerantele legale (ma jucasem cu tempomatul :D ), drum destul de liber, 40km, singur in masina si 1/4 in rezervor

Sa auzim de bine!

post-3944-13965429246099_thumb.jpg

post-3944-13965429509361_thumb.jpg

Link către comentariu
  • 3 months later...
  • Administrator

post-3944-14056319987379_thumb.jpg

Ca tot sunt la moda cifrele rotunde.

Schimbarea de job către ceva drag mie a dus la apariția mașinii/mașinilor de serviciu și la întoarcerea A4-lui la destinația inițială, cea pentru familie și vacante, singurele "pete de culoare" (merg f puțin cu ea) venind din partea băieților mei care se plâng ca, spre deosebire de tati, "Mami nu merge deloc în S" :)

Link către comentariu

Ai un consum extra-urban super ok. Am o intrebare: cand tii pedala constanta, la ce turatie se stabilizeaza motorul? In pozele de mai sus pare ca e undeva ~1100 rot/min. Eu am cutie man, iar CB imi indica sa schimb astfel incat, dupa schimbare, sa cad undeva la 1500 rot/min. Eu o consideram subturata la 1500, dar cand am vazut la tine 1100 am zis ca ar trebui sa re-evaluez, nu credeam ca 1.8 TFSI e asa de elastic.

Link către comentariu
  • 6 months later...
  • 1 month later...
  • Administrator

Mașina a plecat către un nou posesor care se va bucura sigur de ea.

Revin temporar la credinciosul AXR din familie pentru grădinița copiilor însă sper sa am noutăți curând.

Link către comentariu
  • Dudu a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!