Jump to content

ambreiaj distrus in garantie (defectiune de material) cu pierderea garantiei din vina mea


eur
 Share

Postare recomandată

Cam la 25000 km parcursi cu masina am patit urmatoarele:

Intr-o dimineata, pornesc motorul, debreiez, simt un trosnet in pedala, dupa care incerc sa bag in viteza... cutie blocata! Injur ambreiajul, opresc motorul si inainte de a-mi cauta alt mijloc de locomotie mai incerc odata - cheie, debreiere, surpriza: ambreiajul nu mai avea nimic! Functiona normal!

Dupa inca 1000 de km, o patesc din nou, la fel.

Mai aveam cam 500 de km pana la urmatoarea revizie, dar ma duc la Avia mai devreme decat trebuia, fac revizia, povestesc ce am patit, se uita toti la masina, inclusiv dl Petrinel, nu se vedea si nu se simtea nimic anormal, asa ca dl Petrinel decide, normal de altfel dp sau de vedere, ca daca insist el desface ambreiajul, dar daca nu are nimic suport manopera de montaj - demontaj. Ma zgarcesc, nu desfac, si urmarea o cunoasteti... Dupa inca vreo 5000 de km ambreiajul cedeaza complet!

Cand l-am desfacut, discul era retezat intre arcuri la toate spitele. Arata de parca as fi incercat sa tractez un vapor. Normal ca nu m-a crezut nimeni ca nu am fortat masina, nici eu nu m-as fi crezut!

Asa ca a trebuit sa-l schimb contra cost.

Poate ajuta pe cineva sa nu pateasca la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa vezi la Ford,ce patesc baietii care vin cu MAZDE RX8 cu ambreiajele "topite" la garantie....deh toti au 45-46 la pantof. Pauza garantie....asta e total ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa vezi la Ford,ce patesc baietii care vin cu MAZDE RX8 cu ambreiajele "topite" la garantie....deh toti au 45-46 la pantof. Pauza garantie....asta e total ;)

Ce am vrut sa subliniez este ca daca ma duceam din prima la service si insistam sa mi=o desfaca, mai mult ca sigur gaseam doar un arc sarit si cazut in carcasa ambreiajului, cu urme clare de defect de fabricatie (ev. urma de incluziune in tabla de la disc pe ruptura), si-l schimbam in tg ca n-aveau ce-mi face!

In mod sigur n-aveam urme de fortare

Modificat de eur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AAA...acum imi dau seama...nu am vrut sa te ofensez,ceea cea am spus nu a avut legatura cu problema ta.

Stiu ca e nasol ce ti s-a intamplat...nimeni nu isi doreste!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e ca ai fost prea ingaduitor cu cei de la service... Daca nu au cum sa dovedeasca ca tu ai tractat autobuze , trebuie sa-l creada pe client pe cuvant , nu sa-l considere mincinos. Iar in prima faza era de datoria lor sa investigheze problema, nu sa te ameninte pe tine ca platesti manopera daca n-are nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi pare foarte rau, dar ai gresit. ai gresit ca nu te duci acum, cu factura in brate sa faci scandal.

eu cred ca un taraboi considerabil iti va face dreptate.

poti trage si camioane de vrei.

poti sa dai cu ea in zid.

poti sa o bagi in girla.

este dreptul tau, ca bun al tau.

in locul tau, le-as face mult rau, deoarece nu stiu sa-si faca meseria.

peti ala te-a amenintat. in aceasta situtie, ti-a facut rau.

protectia consumatorului. avocat. scrisoare deschisa cu cerere de raspuns la service, si la producator.

aici cred ca s-ar dovedi cu adevarat eficenta acestui forum, precum si ideea pentru care a fost facut.

nu stiu ce ce te-as putea ajuta, dar sint alaturi de tine. sper ca si altii, sa o faca la fel.

ps. asta inseamna o comunitate, nu??????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare!

Si eu am ceva probleme cu ambreiajul (cred). De doua ori mi s-a intamplat sa nu pot scoate masina din viteza ca sa o pornesc (conform teoriei ca daca o pornesti scoasa din viteza lungesti viata curelei de distributie). Calcam ambreiajul si iar si iar si cele din urma s-a dus la punctul mort. Sa fie din ambreiaj sau din cutie ceva?

De asemenea, in 80% din cazuri intra greu in viteza 1, parca ar agata undeva. Mai rau ca la dacia care am avut-o. Masina are doar 5000 km, asa ca prima revizie cred ca va fi prin toamna undeva... Dar cred ca ma voi duce mai devreme la service cu chestia asta si mai vedem.

bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu cred ca ia cedat cam usor la faza cu garantia...pur si simplu daca mentionai doar de protectia consumatorilor si zic ca te rezolvau..cum a mentionat cineva mai sus ..e valabil si la politie..nu tu trebuie sa le dovedesti lor ca esti nevinovat..ei trebuie sa-ti dovedeasca ca ai stricat ambreiajul..cum sa dovedeasca asta chiar nu pot sa-mi dau seama..si acum din cate mai stiu eu poate am inteles gresit computerul de bord retine anumite informatii ..cand si cum a fost adusa in extreme..sorry ptr incident...

This is life

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ alecsmed Si eu am observat problema cu agatatul intr-antaia la masina din semnatura. Si a inceput pe la 3000km. Acuma am in jur de 7000 si parca apare mai rara problema. Am observat ca daca o bag intr-a doua imediat ce nu intra intr-antaia, a doua incercare de a baga intr-antaia e cu succes. Oare o fi ceva comun la Tour? O sa intreb si eu la revizie, ca ma gandeam ca nu e asa grav

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nasoala faza, eu zic ca intai trebuia sa mergi la alt service autorizat si apoi sa incepi cu amenintzari :P. Chiar si asa nu e tarziu sa ii dai in judecata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Si eu am ceva probleme cu ambreiajul (cred). De doua ori mi s-a intamplat sa nu pot scoate masina din viteza ca sa o pornesc (conform teoriei ca daca o pornesti scoasa din viteza lungesti viata curelei de distributie). Calcam ambreiajul si iar si iar si cele din urma s-a dus la punctul mort. Sa fie din ambreiaj sau din cutie ceva?

De asemenea, in 80% din cazuri intra greu in viteza 1, parca ar agata undeva. Mai rau ca la dacia care am avut-o. Masina are doar 5000 km, asa ca prima revizie cred ca va fi prin toamna undeva... Dar cred ca ma voi duce mai devreme la service cu chestia asta si mai vedem.

bafta!

Si eu intampin aceeasi problema. Masina este in garantie. Am 12.000 km cu ea. Daca ajungi in service si ai o solutie, te rog sa-mi comunici si mie ce si cum, nu de alta dar macar sa stiu si eu lectia. Ma mir ca acesta problema, desi din cate observ de aici este comuna si des intalnita, nu a fost reclamata sau adusa la cunostinta baietilor de la VAG astfel incat sa se gasesca o solutie. Oare este adevarat ca masinile livrate in est sunt facute ca sa fie facute, eventual si cu piese reconditionate????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te rezolva nimeni de la protectia consumatorului taticu'!Daca defectiunea este clar cauzata de exploatare necorespunzatoare si nu are legatura cu vreun defect de fabricatie al ambreiajului , nu beneficiezi de garantie .Daca te-a intrebat Petrinel daca vrei sa dam jos cutia de ce ai zis nu ?Te zgarcesti la bani ?Poate chiar se gasea de atunci un defect la ambreiaj si nu mai era nevoie sa platesti nimic.Si mai este o conditie la garantie :neremedierea imediata a defectelor aparute exclude dreptul de garantie . Faza ca poti sa faci ce vrei cu masina ta este adevarata , insa masina are niste parametri maximi de exploatare si daca i-ai depasit , nu beneficiezi de garantie .

Aia care zic ca poti sa tragi autobuze cu ea si sate doara in brisca , ca . deh , doar este in garantie ,parerea mea este ca nu stiu ce vorbesc. Consultati mai intai documentele de garantie ale masinii si datele tehnice pentru a fi in cauza atunci cand discutati acest gen de probleme.

va rog sa ma scuzati daca am suparat pe cineva , dar este dreptul nostru la libera exprimare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te rezolva nimeni de la protectia consumatorului taticu'!Daca defectiunea este clar cauzata de exploatare necorespunzatoare si nu are legatura cu vreun defect de fabricatie al ambreiajului , nu beneficiezi de garantie .Daca te-a intrebat Petrinel daca vrei sa dam jos cutia de ce ai zis nu ?Te zgarcesti la bani ?Poate chiar se gasea de atunci un defect la ambreiaj si nu mai era nevoie sa platesti nimic.Si mai este o conditie la garantie :neremedierea imediata a defectelor aparute exclude dreptul de garantie . .

Stai putin, nu inteleg. Sa o luam pe rand.

"Si mai este o conditie la garantie :neremedierea imediata a defectelor aparute exclude dreptul de garantie". Eu, si probabil multi de aici, nu sunt mecanic. In carte scrie sa nu trag camioane si nu am tras. In carte scrie sa nu merg cu mashina cu martori roshii aprinsi si nu merg ( ma rog.. si restul ce scrie acolo), mai departe de atat DIN BUN SIMTZ pot simtzi unele lucruri si sa le zic la service insa ASTA NU E OBLIGATIA MEA! Nu trebuie sa imi dau eu seama ca ceva e stricat sau trebuie reparat, nici nu am studiile necesare nici timpul necesar. De aia se fac revizii sa se constate.

"Te zgarcesti la bani ?Poate chiar se gasea de atunci un defect la ambreiaj si nu mai era nevoie sa platesti nimic".

Treaba asta cu "daca nu e de la noi platesti" nu mi se pare ok ca si atitudine. E corect ca daca am cerut sa mi se faca ceva la mashina total aiurea sa platesc. Adica nu pot cere sa mi se dea cutia jos sa se uite cineva la ambreiaj ca asa am eu chef. INSA daca eu am avertizat ca cava nu e in regula.. NIMENI nu s-a uitat la mashina si apoi pica, parerea mea e sa fie sanatosi cei care s-au zgarcit ( in cazul asta serviceul.. pt ca lui "i-a fost lene" sa verifice ce zice omu). Cu alte cuvinte, ori plateste userul ori serviceul. In acest caz in care userul a avertizat ca ceva e aiurea nu are nici o vina.

"Nu te rezolva nimeni de la protectia consumatorului taticu'!"

Daca mashina e cumparata de o persoala fizica te insheli amarnic. Protectia consumatorilor din romania (PCR pe numele lor) pot face MULTE si MULT rau unei firme. E corect ca nu ii face nimic acelui mecanic de 2 lei.

"Daca defectiunea este clar cauzata de exploatare necorespunzatoare si nu are legatura cu vreun defect de fabricatie al ambreiajului , nu beneficiezi de garantie"

Asta mi se pare normal. Daca eu l-am faramat cum sa se schime pe garantie. Insa ca un om ce dau bani, multi, cer sa fiu crezut pe cuvant si ce zic eu sa fie luat drept "adevar". Mi se pare de bun simtz ca serviceul sa imi demonstreze ca el a fost bun ca si fabricatie si eu l-am stricat. (cum vrea si cum stie si cum poate, nu e treaba mea).

Chiar si dupa toate astea repet tot se poate face dreptate. Din pacate in romania e mai greu si anevoios insa se poate cu ceva timp/bani/nervi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei care mai au asemenea probleme, sa ceara in scris de la seful de atelier sau de la cineva de la receptie confirmarea faptului ca anomalia a fost raportata.

Daca eu sunt preot sau macelar si habar nu am ce inseamna un zgomot la rulment sau ambreiaj ma duc la specialistul caruia eu ii platesc o parte din salar cand cumpar masina cu garantie si cand platesc manopera la revizii si ii explic ce am auzit. Daca el considera ca asa trebuie sa faca masina, no problem, sa-mi dea in scris ca e in regula si mergem mai departe. Doar el stie mai bine, ca el e specialistul. Amenintari de genul ca "te punem la plata dacanu are nimic" sunt revoltatoare.

Daca masina cedeaza ulterior, nu e vina mea, eu ca si preot sau macelar am raportat bubuiturile care se auzeau la masina cat de bine mi-a permis pregatirea profesionala in domeniul auto.

Si atunci sa vezi pe taticu' cum sufla si in iaurt, nu se mai joaca aiurea pe banii oamenilor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cazul in care tu , ca si utilizator al masinii in cauza , ai o problema la ea , te duci la service si ei refuza sa ti-o rezolve , le soliciti in scris acest lucru , deschizi comanda de service si pe comanda de service sa-ti dea service- ul motivele refuzului . Daca tu ai reclamat o defectiune in garantie si esti refuzat fie si macar sa ti se faca o investigatie prin demontare , cu aceste hartii semnate de service , te duci direct la avocat , si ai sa fii uimit ce rezultate poate avea .

Iar faza cu mi -au cerut bani pentru demontarea cutiei de viteze este problema ta de interpretare :service-ul te pune sa platesti demontarea cutiei doar daca nu se gaseste nici un defect .

Asa ca mai ganditi-va si schimbati-va atitudinea :"D-le sef de service , sunt de acord sa va las masina la constatare dar nu va platesc nimic penru ca masina este in garantie si este de datoria Dvs sa verificati daca este vreun defect sau nu . Daca nu doriti sa imi verificati masina va soliciti acest lucru in scris"\

Mai ganditi-va ..........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cu ce te ocupi, faci, sau ce prieteni ai, insa nu cred ca e normal daca eu zic ca s-a auzit o busitura buternica la motor sau in cutie sau in ambreiaj, dupa umila MEA parere, cel de la service sa zica "pe noi nu ne intereseaza". E u nu l-as lasa sa plece din service cu ea pana nu imi semneaza ca pe propria lui raspundere nu verifica mashina. NU INVERS!

Intrebarea sa pune asa. Daca omu a avut tractor inainte si nu i se pare nimic ciudat ca se aud busituri, e teorie normal, si nu zice nimic la service si el pica cum a picat mai sus. Ce se intampla atunci? Mai e el devina ? Cu alte cuvinte.. daca alecsmed tacea filozof ramanea?

Daca ambreajul era "tocit" excesiv se putea pune problema unei exploatari defectuase.. da cand el se sparge cred ca e la mintea cocosului ca el a fost defect din fabricatie. Eu cred ca un ambreiaj normal incepe sa patineze mult inainte ca el sa se distruga.

PS .. si da, daca nu as gasi nimic la mashina aiurea i-as factura fara sa il mai intreb sau sa il atentionez inainte de asta. e dreptul si obligatia lui sa stie ca orice constatare la mashina costa daca nu e "pe garantie".

Modificat de NetFlow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar nu cred ca decizia de a desface sau nu cutia de viteze trebuie sa-mi apartina mie, ca si posesor. Se poate ca eu sa nu stiu nici macar ce e aia o cutie de viteze! Eu am auzit un zgomot si masina nu a mai intrat in viteza. Asta este efectul client, decizia de a o deschide sau nu apartine specialistilor. Daca decizia e gresita si masina mea crapa, e numai problema lor.

Cel putin eu asa as proceda daca vreodata m-as lovi de vreo problema de genul asta...

Dar deocamdata in Romania trebuie sa te pricepi cel putin la fel de bine ca si mecanicul sa poti obtine schimbarea in garantie a unei piese defecte sau mentinerea ei pe masina dupa ce masina a iesit din garantie.

Asta este... mergem inainte... si dintre clienti gasesti destui care se poarta urat...

Modificat de r&d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ardei iute, legat de atitudinea unora din service s-a mai discutat pe aici . Probabil este de apreciat (dpdv service) efortul tau de a pasa pisica in curtea vecinului dar, din pacate, de cele mai multe ori nu prea ai dreptate. Hai sa vad cum imi raspunzi la urmatoarea problema: masina in garantie; o problema la ea fara o CAUZA bine definita; se deschide comanda, urmeaza verificare cu VAS/VAG , totul pare sa fie OK (chiar daca pt.mine nu era chiar asa). Acum vine BUBA. Ma duc sa semnez comanda (sau ce-o fi aia) la preluarea masinii. Pe pagina pe care mi-am pus semnatura scria "am preluat autoturismul" ; a doua zi imi arunc ochii pe copia acesteia si ce crezi ca scria, (asta ramanand in copiile service-ului) ?!?!?!? "am preluat autoturismul IN PERFECTA STARE DE FUNCTIONARE" . EEEEh cum ti se pare chestiunea? Nu mai spun cine a deschis comanda ca a fost luat in baza destul - aici pe forum-.

Modificat de xxleeus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am dreptul sa fac orice cu masina mea. acum pulsez ca la carti. pot chiar sa fac orice.

vb in cunostiinta de cauza, pentru ca am facut asta. cei de la garantie trebuie sa dovedeasca, prin demontarea piesei si trimiterea ei la fabrica ca este sau nu defect de fabricatie, ca este sau nu proasta utilizare. de abia apoi se faca constatarea scrisa, raportul, si ulterior se stabileste cine da piesa, cine o plateste....

acum, chiar si acum, respectivul face cerere scrisa, de copie a acelei intrari in service, cu ea, precum si cu constatarea, platirea, reparatiei respective se trimit producatorului, protectiei consumatorului, precum si o scrisoare oficiala acelui loc unde a avut loc reparatia. cu lux de detalii. personaje. comentarii de pe margine.

eu ma simt tare bine ca i-am ars pe cei de la meridian, si pe cei de la pitesti, asa ca recomand tuturor, ca atunci cind au probleme sa aiba o gura cit mai mare.

studierea cartiilor de garantie. cine a semnat asa ceva?

la garantie te duci cu factura, nu cu cartea individuala a seriei de sasiu, a motorului.... a cardului de garantie.

cei care se ocupa in romania de asa ceva, de garantii, mecanicii, electricienii.... nu au stiinta exacta de cit plusati voi, ce stiti, daca cunoasteti, daca, daca, daca. folositi-va de bulibaseala judiciara din romania, ca si noi trebuie sa traim, nu numai cei carora le dam spaga si tot ne lasa suruburi nestrinse, lufturi, broaste care nu se inchid, infitrari de apa....

si inca ceva. mai tineti minte accidentul lui ticu dumitrescu cu volvo? un an s-a chinuit volvo sa demonstreze ca nu este vina lor ca nu s-au deschis baloanele....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate autoritatile de care mentionezi mai sus se vor sesiza daca vreun consumator face vreo reclamatie. Totusi ia in considerare si faptul ca dealerul ar putea sa-ti demonstreze negru pe alb si fara vreo urma de indoiala ca tu singur ti-ai stricat masina prin exploatare neconforma .

Hai sa nu o dam in barci , topicul acesta a pornit de la o problema legata de nefunctionarea unui ambreiaj .Mai bine il sfatuiesc pe cel care a inceput topicul sa se adreseze PERSONAL d-lui Petrinel Stanciu pentru a gasi o cale de rezolvare a acestei probleme .Nu cred ca nu se poate rezolva . Luati legatura cu cei de la AVIA .

Iar pentru Dl xxxleus , daca pe comanda scrie si ati semnat ca masina este in perfecta stare de functionare , inseamna ca DIN PUNCT DE VEDERE AL SERVICE-ULUI masina Dvs functioneaza in parametrii normali de functionare. Daca masina are vreun defect care insa nu se manifesta la dealer ,si nu poate fi depistat ,nu poti sa spui ca merge prost masina nu ?Mai ganditi-va la aceasta problema .

Nu este singulara, multi clienti reclama ceva cand vin la service , un defect care nu se manifesta si care nu poate fi diagnosticat electronic. Atunci esti de acord cu mine ca pot sa spun clientului ca masina sa este in regula ?A, daca apare ulterior investigatiei si vii direct cu masina la service , atunci te putem ajuta in aceasta privinta....

daca nu ma insel Dvs aveti o Octavia care balbaie la relanti nu ?

Si inca ceva , daca faci gura mare la dealer nu cred ca iti va rezolva problemele.Parerea mea este ca vorba buna si bine argumentata , chiar si daca esti antitehnica dar iti cunosti bine drepturile , aduce mai multe beneficii decat urlatul in gura mare .Nu faci decat sa iti creezi la dealer o impresie de prost crescut , lucru care nu cred ca exista printre clientii de Skoda de vreme ce au fost destul de inteligenti si educati sa aleaga aceasta marca .

Asta este pentru Dl intermediar de mai sus ...........

Modificat de ARDEI_IUTE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) Nu asa se face, se merge in service cu 4-6 persoane si daca ala (mecanicu') face scandal si nu executa cum vrem noi, i se aplica o corectie colectiva lui si la familia lui, iar daca are curaj sa mai spuna ceva i se face si piesa guler, acu' norocul lui pe ce a pus mana ... :(

Oare noi clientii, fara tipat, fara scandal, fara agresivitate fata de "aia" din service nu putem? Propun sa fim putin mai pasnici pe forum (sunt convins ca se intimpla doar aici) iar in service sa explicam calm ca la martieni ce dorim, fie ca dorim sa mearga in 3 roti, fie ca in mers sa nu se miste turometru, fie o problema reala. Cind explici calm unui individ ce vrei, chiar daca nu pricepe, macar te poate urmari... cind te enervezi nu intelege nici el... Daca dupa o vizita in service din 5 prezoane la roata ti-au montat 2 si ai remarcat asta... daca scapi viu, ii dai in judecata, si convingi pe toata lumea. Fara atac la persoana...

Dl Ardei_Iute am si eu o problema in masina, ca altfel evident ca nu scriam, tot la ambreiaj, daca peste ani o sa schimb ceva la el, oare imi fura astia rulmentul? Daca mi-l fura nu-i bai, ca oricum il schimbam da' sa nu ma puna sa platesc manopera la furt... !!

Nu depinde de client daca desface cutia, depinde de service, dar daca zgomotul era din alta parte (roata) si clientul nu a remarcat (evident exemplul este fortat) si se da jos cutia, nu se gaseste defectul si se monteaza la loc... manopera cine o plateste? Serviceul ca nu a inteles? Raspund tot eu, serviceul trebuie sa afle de la client zgomot si sursa, iar daca nu e lamurit, sa testeze in conditii similare... pina depisteaza, ulterior rezolvind problema... pentru ca omul (clientul) merge cu masina nu o asculta...

Sunt ferm convins ca adevarul e la mijloc, dar cu calm si rabdare... o dovedim... Doar putin mai calmi si mai cumpatati. Totusi in afara de scoala mai avem si 7 ani d'acasa...

Ps: Nu sunt nici actionar la service-uri, nu sunt nici ruda cu ei sau cu voi :( dar prea se sta gata de bataie... si sunteti in Bucuresti, unde este concurenta.

Pps: Daca se lasa cu Warning, mi-l asum!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

frumos punctat, jos palaria. m-ai ars.

intii de toate, doresc sa ripostez ca nu clientii de skoda sint cei alesi de calitatea inteligentei. ci numai prin faptul ca ori le place cum arata, ori ca o octavia standard costa cit un golf standard, ori ca au cunoscut masina si le place... etc.

apoi, s-a spus mai sus ca macelarul vine ca-i bate o bataie, are un tacanit la volan. intii de toate, stim cu totii cum se face treaba in atelierele auto, chiar autorizate. treaba de mintuiala, si facuta la norma. ca asa sint platiti romanii, nu la calitate. toti cind venim cu o problema vrem sa ne luam masina acum, desi normal ar fi sa stea o zi acolo ca sa se caute cu adevarat problema. o faceti si la dvs unde lucrati?

asa, referitor la o ia in stare buna de functionare, precum la gura mare, sustin ca am dreptate.

de ce sa te duci la petrinel sa-l rogi sa faca dreptate pe banii tai, si pe timpul tau??? nu mi se pare corect, este slugarinicie. mie nu-mi place sa fac asta.

de ce sa ma rog sa-si faca treaba? de ce sa plec eu capul cind EU am platit masina, nu el, cind banii pe care EU ii dau consortiului ii asigura piinea lui pe masa pe o pregatire pe care se pare ca nu o are??

unde gresesc?

frumos se vorbeste: buna ziua, m-am programat deoarece am o problema la masina, etc... etc.

dar cind ti se spune mai boule TU esti de vina, EU nu ma bag decit daca imi platesti INCA odata ora de manopera pe care eu trebuie sa ti-o asigur eu TIE, Cumparatoru, Acelui care imi da de mincare la copii...

sint super sarit de pe scaun la faza asta deoarece la noi se face treaba cu curul, si toata lumea tace de frica ca nu cumva sa-si puna pe cineva in cap.

ultima referire pe care o fac este urmatoarea. EU cumparatorul pot avea la mine un laptop, cu toata documentatie masinii, cu toate reperele, cu masina plina de scule si dispozitive speciale pentru acea masina.

eu semnalez ceva in garantie, eu platesc, tu fa-ti treaba. nu ma aburi, nu ma duce cu presul, nu ma ameninta. rezolva ce platesc.

aici gresesti tu. la noi respectul fata de munca pe care o depun cei in cauza nu poate fi inlaturat decit cu spaga, spaga, lacrimi in ochi, coada intre picioare, tirit pe jos, Asta Sugezi?!?!?!

Eu, subsemnatul, sugerez ca daca dau 1000 lei vechi pe o hirtie igienica sa o pot folosi in partea dorsala, nu sa o folosesc la gura dupa ce ma ploconesc la altii pe BANIIIIII MEI.

imi cer scuze de ton, este impotriva a cum procedam nu impotriva unei persoane anume. iertat?:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)

aici gresesti tu. la noi respectul fata de munca pe care o depun cei in cauza nu poate fi inlaturat decit cu spaga, spaga, lacrimi in ochi, coada intre picioare, tirit pe jos, Asta Sugezi?!?!?!

Eu, subsemnatul, sugerez ca daca dau 1000 lei vechi pe o hirtie igienica sa o pot folosi in partea dorsala, nu sa o folosesc la gura dupa ce ma ploconesc la altii pe BANIIIIII MEI.

Crezi tu ca gresesc, cu banii tai, cauti un service care se ridica la nivelul asteptarilor, nu il obligi pe milogu' sa faca treaba... Sper sa am ocazia sa-ti povestesc ca eu nu am in provincie nici brady nici avia... si ca prefer sa fac 400 km pentru ei, decit sa ma duc la ivas, unde am fost o singura data cu o zgarietura mai urita, si m-am lamurit foarte repede...

La primavara la Paltinis eu dau 2 beri, una tie, una lui Ardei_Iute, si ai sa vezi ca nu-i nevoie nici sa fii nervos nici sa tipi, ca se rezolva... dar stam la masa, si vorbim decent.

Ps: eu aci's foarte offtopic, si garantez ca e ultimul offtopic din seara asta... chit ca ma maninca.. rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

berea o dau eu, ca eu am sarit in sus. nu sitn cel mai destept, si mai cu oua de ca la corbeanca, dar nu ma calca in picioare pentru ca eu sint client si am nevoie de tine ca "meserias".

nu mi se pare normal ca daca lucrezi unde lucreaza iute sa uite sa lase la munca "devotamentul". asa ar fi normal. chiar de-ar fi el posesorul atelierului.

de tipat nu tip. imi pare rau ca n-ai avut noroc si ca faci atitia km. totusi, cei care lucreaza la brand, sau la coltul strazii sint la fel.

eu, pentru impacare ii propun lui iute, ca si altora un fapt: dati-mi o skoda cu un tacanit, la volan normal, si eu demonstrez ca nu prin 6 vorbe bune rezolv problema, ci prin un frumos, doua frumos, si a treia oara tipat la modul urit. de ce fac acest .. "pariu"? deoarece in orice service din ro, nimeni nu-si face treaba cum trebuie.

tare mi-ar placea sa imi pice o skoda in mina sa ma duc sa-i fac ... garantia:) acolo.

referitor la respectul de care se semneaza iute, tovule, oricine de aici iti poate confirma ca respectul se cistiga cu greu prin munca si rezultate, nu prin brand aplice brice si carice.

daca trebuie, o sa-mi schimb nick-ul din asta in "n-am 7 ani de acasa", dar ca revers, as dori ca daca cineva doreste sa ia apararea locului de munca sa dovedeasca ca are ce se afla dupa 7 ani de acasa, si sa lase orice forma de periat la munca pentru ca dauneaza grav sanatatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar pentru Dl xxxleus , daca pe comanda scrie si ati semnat ca masina este in perfecta stare de functionare , inseamna ca DIN PUNCT DE VEDERE AL SERVICE-ULUI masina Dvs functioneaza in parametrii normali de functionare. Daca masina are vreun defect care insa nu se manifesta la dealer ,si nu poate fi depistat ,nu poti sa spui ca merge prost masina nu ?Mai ganditi-va la aceasta problema .

Nu este singulara, multi clienti reclama ceva cand vin la service , un defect care nu se manifesta si care nu poate fi diagnosticat electronic. Atunci esti de acord cu mine ca pot sa spun clientului ca masina sa este in regula ?A, daca apare ulterior investigatiei si vii direct cu masina la service , atunci te putem ajuta in aceasta privinta....

daca nu ma insel Dvs aveti o Octavia care balbaie la relanti nu ?

quote]

Domnul meu, o luam pe rand.

1. Cred ca nu ai inteles ce am vrut sa spun referitor la comanda; Repet: eu am semnat pe o hartie unde scria " AM PRELUAT AUTOTURISMUL" ; pe copia acestei comenzi (deci, ceea ce nu se vede cand semnezi) scria - MODIFICAT- " AM PRELUAT AUTOTURISMUL IN PERFECTA STARE DE FUNCTIONARE". Eu zic ca este o mare diferenta intre cele doua!!!!!! Adica suna a...minciuna? fals? Nu stiu :lol: Deci, pe copia ramasa in service, semnatura mea apare pe "AM PRELUAT AUTOTURISMUL IN PERFECTA STARE DE FUNCTIONARE". Sper ca acum ai inteles.

2. Nu sunt cel cu balbaiala la ralanti.

3. Imi poti da in scris ca orice problema(evident din cele care au legatura cu sistemul electric/electronic, motor, etc.) poate fi depistata cu VAS/VAG ? Ma indoiesc ca iti vei asuma o asemenea afirmatie. Stiu din prprie experienta asta.

In rest, toate cele bune!

Imi cer scuze moderatorilor pt. majuscule dar, am vrut ca dl. Ardei Iute sa vada diferenta.

Modificat de xxleeus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!