Jump to content

Tuning Passat B6


DANNY VW
 Share

Postare recomandată

De ce are pe fata un numar de Germania si pe spate pare a fi unul de US ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 1,6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • @DRI@N

    106

  • TIR

    73

  • GRooVe

    72

  • Riddler

    70

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cei din US, au o pasiune pentru numerele din Germania si cum ei isi pot pune orice in fata (sau nimic), probabil si-a personalizat o placuta. :wub:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ai dreptate. Nici ala nu pare a fi un numar corect de Germania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

elemente cromate am gasit la dealer (cardinal motors).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"chestia" aia de sub semnal fata e cumva proector sau tot ornament cromat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca este un bandou cromat, pe mine ma intereseaza mai mult bandoul de la linia portbagajului si ochelarii de stopuri

OVIDU, apropo de masina, tie cat iti consuma in Bucuresti, dimineata cand e motorul rece, in ritm de mers bara la bara, adica nu prea apuci sa schimbi a 2-a? Si inca ceva despre viteza maxima- am mai incercat masina de cate ori am avut ocazia, adica pe A2, insa pe la 200 fix se cam plafoneaza,adica nu ajunge la 204 cat e in cartea tehnica.Am inteles, citind forumul, ca a mai avut cineva o probl asemanatoare dupa ce a updatat softul la reprezentanta, urmarea fiind ca masina nu mai depasea 200, poate doar cu vant din spate:). Eu nu stiu nimic de nici un update, nici n-am fost prezent la prima revizie cu ea, poate aflu la urmatoarea, desi mi se pare penibil ca un upgrade de soft sa minimalizeze performantele tehnice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aham , bandoul de la portbagaj e frumos insa ochelarii de stopuri nu cred ca se potrivesc.(parerea mea)

la celelalte intrebari iti raspund pe privat , ca sa nu deviem de la subiectul topicului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acordeon cu @Ovidu, bandoul de la portbagaj e OK, chiar ma gandesc sa-mi achizitionez si eu unul, dar ochelarii de la stopuri ... e cam mult, zic eu. La cat crom e deja pe masina asta cazi in extrema cealalta si devine deja o tiganeala. Parerea mea.

Despre bandoul cromat pentru portbagaj, l-am vazut oferit la Porsche cu 200 RON. Daca afla cineva un pret mai mic pentru ceva asemanator (dar si de calitate cat de cat, nu Vitan Style) sa bage un pret.

Pe mine m-ar interesa si ornamentul acela de sub semnalul fata. Desi avand proiectoare cred ca o sa fie mai dificil, dar nu imposibil. Stiti cum e, cand ceva nu merge foloseste un ciocan mai mare :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cat crom e deja pe masina asta cazi in extrema cealalta si devine deja o tiganeala.

are prea multe "strasuri":)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam aveti dreptate ca si eu sunt in dubii daca e sau nu in limitele bunului gust adaugarea ornamentelor cromate de stopuri.S-ar putea sa fie putin prea mult, ma gandesc ca daca tot vrei sa schimbi designul stopurilor mai astepti 1-2ani pana apar produse de tuning in sensul asta si schimbi stopurile cu totul.Sigur, ele deja sunt "avansate" ca design si tehnologie, ar fi vorba doar de alt look, altfel decat cel de serie.Concluzia este ca nu stiu daca merita, ramane de vazut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am fost in Vitan si am pus masina pe dyno. Au masurat baietii aia ceva dar parerea mea e ca nu e foarte concludent. Au facu 3 masuratori la care au mers pana la 3850 rpm ( au zis ca nu au mers mai sus sa nu cumva sa ma supar eu- ce prostie! ). In a 3-a a iesit un grafic frumos pe care masina are 175 cp si 385 Nm. In a 4-a a iesit de 201 cp si 425 Nm. In a 5-a a iesit de 218 cp si 460 Nm. Cu mentiunea ca in a 4-a si a 5-a graficul arata ca dintii unui fierastrau. Am incercat sa merg cu o curba uniforma dupa graficul de a 5-a si e undeva la 180-185 cp. Sincer nu cred ca turbina a facut suficienta presiune sa iau de buna masuratoarea din trepta 3. Deci parerea mea e ca masina se apropie de ceea ce mi-a promis SKN.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intradevar, e chestie de gusturi.

daca ar fi sa aleg, as alege ornamentele de stopuri, care "rup" si evidentiaza stopurile de restul caroseriei.

bandoul de la portbagaj mie imi aminteste de vectra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si Audi A6 versiunea anterioara avea acest bandou pe portbagaj (si Passat B6 Variant il are).

Mie imi place si as vrea sa-mi montez unul, dar astept sa vad daca gasesc ceva cu un pret mai bun, ca la Porsche il au la 200 RON si nu vreu sa-mi bag unghia in gat cand o sa gasesc ulterior cu 100. Asa cum am facut cu kit-ul hands-fre, pe care m-am repezit sa-l cumpar ca fraierul de la ei cu 800 RON si l-am vazut apoi la alta firma la 430 RON :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau poate chiar mai mult. Daca zici ca ei au promis 190, cred ca ai putin sub 200.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar avea spre 200 cp cred ca ar merge mai tare ca viteza finala. Cutia i-ar permite sa faca 240 pe 4500 rpm. Dar nu poate sa faca. Oricum pana la 200 ajunge forte repede. Eu fac multa naveta bucuresti-ploiesti si cand ma intorc tarziu ii mai dau intre localitati. Pe strada m-am luat cu diverse masini, dar nu stii daca oamenii se pun sau nu la mintea mea. Eu recunosc ca uneori nu prea am minte. Nu fac imprudente mari, dar de cate ori se iveste ocazia sa ma alerg un pic pe dn1 nu ratez ( asta daca traficul permite, fiindca nu imi place sa fac slalom la viteze mari ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal

alxrro

Te rog ma intereseaza si pe mine kit hands-free ,unde l-ai vazut cu 430 ron?

ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat o cautare pe Google dupa carkit Parrot. Era o firma de prin Ghencea, daca nu ma insel, care asigura si instalarea. O sa incerc sa mai caut si daca dau din nou de ea iti dau un PM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alt B6 preparat, lemnul este in exces dupa parerea mea. :Driver:

dsc01376wg3.th.jpgdsc01377nv9.th.jpgdsc01383xw0.th.jpg

dsc01384rl6.th.jpgdsc01385gq1.th.jpgdsc01387bz2.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer nimic interesant... nimic special

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acordeon cu colegul @Tir, nu prea vad nimic special, doar unele modificari (gen jante sau sistemul audio), dar in rest ... poate nu vad eu bine. Iar portbagajul placat cu lemn ... hmmm ... imi suna a dacie 1300 :Driver: , scuze daca am lezat pe cineva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rotile sunt senzationale, 20' cred...e frumoasa dar nu e ceva f special...tapiseria este schimbata si da o tenta de lux interiorului

se putea si mai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce naiba mai baieti, voi numiti asta masina preparata? Cu tapiteria aia de cacao si lemnul din portbagaj care cantareste o tona? Eu o vad ca pe o masina eventual restilizata ( dar asta ar implica si ceva stil...). Si doar aparitia unor jante mai mari nu cred ca pot aduce unei masini titulatura de preparata, chiar daca sunt ok. Iar scaunele sunt exact ca alea de la comfortline ( total lipsite de orice urma de sportivitate ), decat ca le-a imbracat in piele.

Modificat de rfo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia uitati-va ce aer conditionat (sau ce-o fi) are. Foarte ciudat arata rotitele alea.

Jantele imi plac mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau. Dar tie ti se par scaunele de comfortline sportive? Sunt foarte comode dar nu sportive

Glumeam! :hainoroc:

@Groove, la ce rotite te referi, ca nu am remarcat, poate nu vad eu bine, ori imi joaca monitorul feste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e AC semiautomat :hainoroc:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!