Jump to content

Tuning Passat B6


DANNY VW
 Share

Postare recomandată

Postez si doua poze furate dupa passatworld.com cu un Passat negru R-Line:

dsc1796jpg1.jpg

dsc1798jpg1.jpg

@mosadi14 - Cu tipul din Focsani voi lua si eu legatura. Kit-ul format din prelungire bara fata, praguri laterale, fusta bara spate si eleron portbagaj aproximativ la 1500lei.

Cum ai scris si tu, numai sa se potriveasca la prinderi.

Modificat de STOE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 1,6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • @DRI@N

    106

  • TIR

    73

  • GRooVe

    72

  • Riddler

    70

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu stiu ce sa zic de pozele astea, parca vin prea bine elementele ca si pe masina alba prezentata pe sie-ul respectiv....dc esti decis sa ne spui si noua cum se aseaza pe masina, prinderile sigur merg nu o sa i probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca imi merge bine luna asta, :icon_cheesygrin: in septembrie le comand. :icon_bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pe masina OEM. Pot spune ca iarna cel de pe fata a luat cateva lovituri dar fiind din plastic si nu din fibra, nu a patit nimic.

Astea AM sunt fibra 100% si se sparg usor. Macar buza fata sa o iei OEM, este in jur de 850 ron la repr. Restul elem sunt mai protejate de lovituri si nu ar fi o problema ca sunt din fibra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@pai nu cred ca poate sa comande separat cel putin ala AM ca este KIT nu se vinde separat si la cat plateste pt "buza fata " plateste kit-ul ala :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doresc sa stiu merita sa fac un tuning la passatul meu de 1.9tdi105 cp din 2007 model 3c la motor ?si ce fel de tuning sa fac si unde? Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Valy31, tipul de la Focsani vinde si separat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vaZut kitul pe okazii la 600 ron

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Valy31 - kit-ul despre care am discutat mai sus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce parere aveti despre suspensiile sport Ta-Technix?

Am gasit la 260 Euro, Ta-Technix reglabile (amortizoare si arcuri)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

@STOE

Salutare

Man, eu am facut prostia inaintea ta, sa le cumpar si acum imi bat capul cum sa imi iau OEM.

Draciile vin facute din fibra de sticla si date pe exterior cu nu stiu ce plastic pentru a fi netede, doar sa le vopsesti. Cand am ajuns cu ele la omul care trebuia sa le vopseasca, mi-a aratat ce fragile sunt si mi-a sugerat sa le mai intareasca cu niste fibra de sticla...Zis si facut dupa intarire se prezentau mult mai bine, nu mai flambau sau se rasuceau aiurea...dovada ca am luat pe fata 2 borduri si nu s-a spart inca :). Daca toate sunt bune si frumoase la partea din fata si spate, nu pot spune acelasi lucru despre laterale. Se prind doar in capat, nu ca cele originale pe toata lungimea pragului, si fiind din 2 bucati la imbinare atarna. E foarte greu sa faci un sistem care sa le tina puse pe masina pt ca nici macar nu au muchia perfect dreapta sa o poti lipi...Troncane la fiecare groapa....ce sa mai zic, evita-le cat poti de mult. Cel mult ia-ti partea fata si spate si ia pragurile originale...daca nu crei sa dai multi bani, dar nici alea fara sa le intaresti extra nu ti le recomand...

Fratilor unde ati gasit kit-ul Rline original la 1000 de euro...vreau si eu...chiar ne vopsit si toate cele, vopsitul ma costa 5 mil....

Modificat de Ten2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pentru informatie...atunci le dau naiba si incerc sa iau OEM.

O zi frumoasa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare , a trecut ceva vreme de cand nu am mai activat pe forum iar acum vin si eu cu o nebunie, turbina imi e pe duca si ma pregatesc de schimbare si as vrea sa optez pentru o turbina putin mai puternica cam de 200 cp,este posibil? passatul meu are motor de 2.0 si 170 cp .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am inteles, ca si pe mine ma batea gandul sa fac acelasi lucru, nu e prea ok pt motor...sunt si ele toate gandite intr-un anume fel...mai bine faci un chip tuning

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si prin tunare ce se face? Se modifica harta ca turbina sa bage presiune mai mare (printre altele), deci nr rotatii mai mare, deci uzura mai mare. Pe de alta parte cu turbina de capacitate mai mare, merge la un numar de rotatii mai redus pentru aceasi presiune ceruta, deci daca tunerul stie ce face atunci este mai bine cu o turbina mai mare daca are de gand sa creasca puterea.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu știam ca prin chip

Modificat de Ten2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cunosc foarte multe despre tuning dar stiu macar ca:

-prin modificarea softului ECU pentru cresterea puterii se modifica in harti cel putin parametrii: cantitate injectata de motorina, durata timp injectie si presiune aer turbina. Poate mai sunt si altii dar nu ii stiu eu.

Se cere din soft turbinei sa furnizeze o presiune mai mare (prin modificarea geometriei variabile) mai repede dar si valorile absolute sunt crescute. O turbina mai mare furnizeza presiunea ceruta la un numar mai mic de turatii (ale axului turbinei) decat o turbina mai mica. Cei drept o turbina mai mare are un "lag" mai mare si schimbarea cu o turbina mai mare nu inseamna o crestere lineara a performantelor. Din aceasta cauza un tuner bun va sti sa faca un compromis ca sa obtina un maxim de performanta.

Sper ca te-ai lamurit.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

eu de la 105CP stoc am urcat la 140 from voinea.. la90k a trebuit sa schimb ambreiaj si volant... am optat pentru o volant single mass si ambreiaj sport de la clutchmasters.. schimbata turbina cu un VNT20.. soft de la (*******) si am undeva la 200+, intradevar urmeaza admisia si intercoolerul.. dar deja merg de o luna asa.. si n-am intampinat nici o problema.

Multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cresterea aceasta de putere probabil ca trebuie sa te gandesti si la modificari ale evacuarii. Aproape ai dublat numarul de cai putere...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact.. urmeaza.. dar nu-s racer,, asa ca mai pot cu stock :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

As dori sa imi cumpar prelungirea de la bara fata si pragurile de r-line . stiti ceva oferte sau imi recomandati ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Fozian Dacă afli ceva sa mă anunța si pe mine...

@Antinio Lucian Zi-mi si mie de ambreiajul ăla de unde l-ai luat, preț, cod? Merci

Modificat de Ten2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt grila spoilere de R-Line si eu sunt interesat daca aude cineva ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!