Jump to content

Tuning Passat B6


DANNY VW
 Share

Postare recomandată

Neata Adi!

Da, ma refeream la VAG-COM daca trebuie pus dupa montarea noului volan.

Mersi pentru sfatul cu scoaterea cheii din contact. Sper sa nu fac vreo prostie cand demonez vechiul volan si cand montez noul volan.

O zi frumoasa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 1,6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • @DRI@N

    106

  • TIR

    73

  • GRooVe

    72

  • Riddler

    70

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu ai de ce... ca sa stai si mai linistit, scoate si borna de la baterie.

In rest, treaba de 5 minute.

Spor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok Florin. Voi scoate si borna ca pe urma poate imi de eroare de airbag.

Intre timp mi-a sosit si volanul.

Astazi dupa program il voi monta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa bagi niste poze sa vedem si noi cum arata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Florin cu ce sa incep cand demontez volanul actual de pe masina?

sa bagi niste poze sa vedem si noi cum arata

Voi posta poze cu volanu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo nu inteleg de ce ati tuna masina chiar atat de mult de la 105 cp la 200 mi se pare exagerat ( ce am citit mai in urma), cum a zis si florin bagi un rahatel de 55 euro si pe urma bagi cateva mii de euro reparatii motor, aveti grija ce alegeti eu cel putin asa cred, passatul nu este o masina f f sport e mai mult clasa limuzina si cu un look sportiv. Daca vrei CP fa schimb si iati passatu cu 170cp si atunci stai linistit, prea multe nu ai ce schimba la un passat mai ales daca este full.

Daca te apuci cu tuning serios o dai prea in nfs si la primele gropi nu faci decat sa le indrepti , ori gropile ori masina :D

Ps. tu ai o masina care arata f fumos, cel putin eu asa cred

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Ps. tu ai o masina care arata f fumos, cel putin eu asa cred"

@Valy31 - daca la mine te refereai, mersi frumos. Si asteptam sa iti prezinti si tu masina.

P.S. aveti idee daca scot borna de la baterie, RNS-ul imi va solicita codul pin?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca scoti bateria de pe masina eu asa stiu , ca iti cere pin-ul dinou cel putin la mine asa a facut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Florin cu ce sa incep cand demontez volanul actual de pe masina?

Nu trebuie sa-ti ceara codul, daca deja a fost bagat o data, pe masina ta - totusi, au existat si exceptii.

Problema e ca trebuie sa rotesti volanul, ca sa-i apesi clemele.... sau varianta 2 - jos carcasele la coloana volan si accesezi in felul asta si clema de jos si cea de sus, fara sa il rotesti.

volanul totit la 90 de grade, tras la maxim spre tine si lasat la maxim in jos. Bagi surubelnita in spate, apesi clema.

M-ul 12 pregatit, deconectare conector volan si cam atat.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa speram ca reusesc fara sa fac prostii cand demontez si montez volanul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din propria experienta, dupa ce am scos bornele de la baterie cateva ore bune (pt montat autohold) la conectare nu a cerut nici un cod (spre norocul meu, ca nu il am).

vorbesc de rns300.

Drive safe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, in teorie nu trebuie sa ceara codul.... in practica sunt cateva cazuri in care l-au cerut... inclusiv al meu - RCD310 ..pa la urma, l-am procurat de la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

As vrea sa pun un filtru sport pe Passatul meu (2.0 FSI), si sunt curios daca la masiniile astea mai noi, sau ma rog motorul FSI, e bine sa pui filtru sport..?

Am pe un Pajero din 92, TDI, pe ala merge bine...

Are cineva filtru sport? merita sa pun...se modifica sunetul oare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu siguranta se modifica sunetul dupa montarea unui filtru sport.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inca o intrebare, nu stiu daca sunt chiar ontopic, dar sper sa mi se raspunda...

Un Passat 2.0 TDI CR de 110 Cai, resoftat pana la 150 cai, trage si ar merge mai bine ca un 2.0 FSI de 150 de cai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai cum sa compari TDI cu FSI. Daca vrei sa "traga" FSI-ul trebuie sa il tii peste 3500 ture, iar la schimbare treapta sa nu cada sub 3000rpm rotatia si trebuie dus pana in rosu, benzina trage pana la rosu. Dar...va consuma minim 12% in extraurban la un regim de genul asta.

Dieselul iti trage de la 2000 pana la 4000 si senzatia e cu totul alta, dar nu ai atata elasticitate.

Daca vrei benzina care sa traga, cauta 1.8tsi, asta se misca foarte bine, e un melanj intre elasticitatea benzinei si cuplul dieselului - datorita turbinei.

Nici 2.0 FSI nici 2.0TDI 110 nu sunt masini de fugarit, sunt masini de croaziera, diferenta intre ele este ca benzina a fost gandita pentru cei care fac maxim 15 000km pe an. Peste, trebuie diesel ca sa fii rentabil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina cu motorul stock de 150 trage mai bine decat cea de 110 modificat pana la 150. cum spune si colegul de mai sus , adevaratele motoare de fuga sunt TSi si TFSI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma refeream, 150 Cai TDI vs FSI...

Sa sti ca nici FSI nu e chiar asa lenes daca sti cum sa il conduci. Oricum, la FSI sunetul face mult :icon_redface:

Modificat de xDaniel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca nu ai inteles , nu se poate face comparatie intre benzina si diesel, benzina intotdeauna te arunca in scaun la turatii mai mai si intotdeauna o sa bata un tdi la cur

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ps cu atat mai prost ca tdi-ul este ridicat din soft la 150 cp iar tsi din fabrica cu 150

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg inteleg :)

Apropo FSI nu TSI :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt interesat sa achitionez in luna septembrie aces kit de R-line (stiu ca NU este original) de pe urmatorul site http://www.nktuning.com/Volkswagen_Passat_B6_3C_Full_body_kit_R_line_Saloon_1637-1119.html

Merita banutii astia? Nu sunt dispus sa dau 1000euro sau chiar mai mult pe un set original de R-line.

Astept parerile voastre.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt interesat sa achitionez in luna septembrie aces kit de R-line (stiu ca NU este original) de pe urmatorul site http://www.nktuning...._1637-1119.html

Merita banutii astia? Nu sunt dispus sa dau 1000euro sau chiar mai mult pe un set original de R-line.

Astept parerile voastre.

Multumesc!

imi place cum arata si am mai vazut exact ca asta pe un passat. daca ai bani i-al ca arata frumos, si eu mi l-as pune :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Stoe: include si calandrul fata ? Ma refer la ala cu cele 4 lamele pozitionate 2 cate 2. Nu e clar din descriere...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Valy31 - pentru kit-ul asta sunt bani, dar nu sunt bani pentru kit-ul OEM. Cel de original incepe de la 1000euro in sus...

@75NOR - nu include si grila de R-line.

Modificat de STOE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si pe mine ma batea gandul la un kit dintrasta, dar nu am vazut nicaieri cum vine pe masina, chiar sunt curios dc iti cumperi sa ne arati si noua niste poze bine facute in care sa vedem cum se aseaza pe masina.

PS: stiam ca era cineva din Focsani care aducea acelasi kit si cred ca te ajunge mai putini bani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!