Jump to content

problema incalzire motor


alyn_xwt
 Share

Postare recomandată

stiu ca este aria golf mk1 mk2 dar am zis sa postez problema doarece pompa de apa si termostat-ul la passat 35i cu golf este acelasi.

daca nu e bine nu ma supar daca este sters topicul.

masina este un passat 35i b3 din 93 motor 2.0 2e.

problema este urmatoarea: joi seara mi sa blocat termostatul pe inchis si a ajuns temperatura apei cam la 110 grade. ventilatorul nu a pornit ca na partea de jos a radiatorului era rece etc.

am schimbat termostatul cu unul nou si am descoperit ca termocupla este arsa, am pus ventilatorul pe direct si nu trece de 98-100 grade max si fluctueaza intre sub 90 pana in sub 100 grade in mers cu ventilatorul pornit continuu.

problema e ca se incalzeste foarte repede. de exemplu am oprit motorul aseara si am pornit-o acum pe seara si am dat decat 10m masina in spate si am bagat-o in parcare si deja a ajuns la 70 grade apa. se incalzeste foarte foarte repede.

nu bolboroseste apa in vas, nu amesteca uleiul cu antigelul, nu am gasit nivelul uleiului mai mare, nimic anormal in afara incalzirii foarte rapide a motorului.

astept un sfat ceva de la voi ca eu nu stiu ce sa ii mai fac. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica pompa de apa sa nu fie pe moarte si sa nu mai faca recircularea la capacitate.De fapt cred ca sigur asa e problema.Schimba pompa.Daca o tii turata pe loc nu in miscare tot asa repede se incalzeste?

Modificat de AZZAD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

tot aia e si pe loc si in mers la fel face.

dar chiar asa brusc sa cedeze fara nici un semn? o sa scot termostatul sa vad daca se incalzeste la fel de repede.

Modificat de alyn_xwt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu se uzeaza paletii de la pompa si nu mai recircula  bine apa.Scoate termostatul si vezi cum se comporta dar sincer nu cred ca e el problema.Chiar daca ar fi blocat pe inchis nu trebuie sa se incalzeasca asa de repede apa cum spui tu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil e busit indicatorul sau senzorul. Pune mana pe furtune ca dupa alea iti dai mai usor seama. E imposibil fizic sa se incalzeasca asa repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lam schimbat termostatul. al lui original ramasese blocat pe inchis, radiatorul era rece in partea de jos etc.

acum radiatorul este cald tot, presiune face normal in sistem, asa ca nu stiu ce sa zic. totusi ma gandesc ca daca era pompa ar fi trebuit sa scoata un zgomot ceva. nu a facut absolut nici un zgomot pompa sau zgomot de rulment etc.

ma gandesc nu cumva sa fie garnitura de chiulasa arsa. 



Probabil e busit indicatorul sau senzorul. Pune mana pe furtune ca dupa alea iti dai mai usor seama. E imposibil fizic sa se incalzeasca asa repede.

ideea e ca atunci cand e aproape de 100 grade furtunul de sus e fierbinte, cel de jos este putin mai rece decat cel de sus dar poti totusi cat de cat sa ti mana pe furtune, nu foarte mult poti sa stai cu mana pe el dar poti pune mana pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema rezolvata. senzorul de temperatura defect. inlocuit si acum merge foarte bine, inclusiv motorul merge mai frumos.

fiind cu 4 fire a mea da niste date si la calculatorul motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema rezolvata. senzorul de temperatura defect. inlocuit si acum merge foarte bine, inclusiv motorul merge mai frumos.

fiind cu 4 fire a mea da niste date si la calculatorul motorului.

Felicitari! Ma bucur ca ai rezolvat-o atat de repede si ieftin,de ce nu!

 

Astept daca stii si poti sfaturi in ce priveste problema mea,care deja ma exaspereaza (topic 1.6 diesel)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tiam lasat cateva idei acolo. vezi ce se intampla si vedem ce mai putea cauta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin si eu cu o intrebare si cu o problema.La motorul meu 1.9TD AAZ ce tip de radiator ar trebui pus pe masina ca sa imi faca racirea cum trebuie?In momentul de fata am radiator de 430 si ventilator cu 2 trepte iar indicatorul de temp din bord,in regim de mers bara la bara urca pana la 3/4 dupa care porneste vetilatorul pe prima treapta si scade pana aproape de 1/2.Mi se pare ca urca cam mult si ma cam baga in boale.Apa nu fierbe dar ma tem sa nu ard garnitura de chiulasa.Din cate am citit pe aici trebuie sa stea la 1/2 sau putin peste.La golf 3 cu aceasta motorizare radiatorul este de 628 lungime si ma gandesc sa nu fie subdimensionat la mine.Precizez ca am antigel G12,instalatia am spalat-o si este curata,am verificat ventilatorul si merge pe ambele trepte,am verificat si termostatul si el deschide atunci cand acul ajunge la jumate dar ventilatorul porneste abia cand ajunge la 3/4.Termocupla este originala 95/92 si 102/97.Poate sa fie decalibrata?Sau indicatorul din bord indica eronat?Odata a urcat acul pana aproape de max si a inceput sa palpaie becul.Am oprit si m-am uitat sub capota asteptand sa vad ca fierbe apa sau ceva spart dar totul era ok.Am pornit dupa 2,3 min si totul a revenit la vechiul obicei cu 3/4.Ce as putea sa mai fac in afara de pus buton separat pe ventilator(ultima varianta)?Sunt termocuple ce deschid la temp mai mici fata de original?

alyn_xwt Imi cer scuze ca am postat pe topicul tau

Modificat de AZZAD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!