Jump to content

Primul meu VW .. Golf 7 1.4tsi 122cp HL


codz

Postare recomandată

@C Z R: colegii discutau de faptul ca la O2 grilele de ventilate se misca in plan vertical 180grade, astfel incat se inchid total.

Link către comentariu

si la ce ti-ar trebui asa ceva ? aici se inchid dintr-o clapeta interioara. Este asa din 2003 incoace si nu s-a plans nimeni. Iar reglajul "debitului de aer" se face din climatronic. Nu vad de ce l-ai face altfel, dar ma rog, fiecare cu piticii lui. Nu am folosit niciodata rotitele (mai exact, rotita) in alt scop decat "on/off" in 16 ani de VW

Modificat de C Z R
Link către comentariu

Ok, asta e parerea mea, gurile de aerisire de golf imi bat in cap, suiera sau trebuie oprite. LE: de la viteza 5 in sus

 

Inca o nemultumire la climatronicul de pe Golf, daca il pun pe Auto si pe 22 sa zicem si reglez din butonul central un debit mai mic, 5 trepte de exemplu, acele 5 trepte raman mereu 5 trepte nu scad la 4-3 pe masura ce temperatura din habitaclu se apropie de 22. La O2 scadea, ca si cum as fi setat un -1 sau -2 fata de puterea maxima necesara pentru setarea temperaturii dorite, iar cand roteam de rotita centrala la punctul la care era setarea egala cu Auto se aprindea din nou Auto. La Golf nu se mai aprinde Auto decat cand apas pe el. Dar in principal nu e ok ca ramane la treapta 5 dupa ce temperatura scade. Ala nu mai e Climatronic e Climatic, sper ca e vreo setare ca sa functioneze asa, sa-l dau eu mai jos sau mai sus de Auto si pe urma sa regleze tot automat.

Modificat de codz
Link către comentariu

Incerca la setup sa dai pe normal sau soft.

Modificat de Silviu_7
Link către comentariu

Pai nu functioneaza asa. Tu nu-i setezi o terapta si el se regleaza de acolo, tu ii setezi o temperatura si el regleaza treptele ca sa o mentina.

Daca tu ii dai singur o treapta de ventilatie il scoti de pe Auto si asta inseamna ca ramane pe manual si terbuie sa schimbi tu treptele... Tu trebuie doar sa-l pui pe 22 de grade si... atat. Mai departe se descurca singur!

Link către comentariu

Eu tin pe 21 auto si pe normal din setare si nu ma deranjeaza si nici nu face zgomote

Link către comentariu

Ei vezi, eram sigur ca asa e la Golf si nu-mi place, la O2 eram pe Auto si setam mai jos sau mai sus o treapta si apoi el cobora sau urca de acolo dupa necesitati. Nu e normal sa ma joc la temperatura, o las pe 22 doar ca vreau sa ajung acolo mai incet sau mai repede, dupa cum vreau sau nu vreau sa-mi bata aerul in cap. Sper ca intelegeti si imi respectati parerea ca la O2 este mai functional.

Link către comentariu

Ei vezi, eram sigur ca asa e la Golf si nu-mi place, la O2 eram pe Auto si setam mai jos sau mai sus o treapta si apoi el cobora sau urca de acolo dupa necesitati. Nu e normal sa ma joc la temperatura, o las pe 22 doar ca vreau sa ajung acolo mai incet sau mai repede, dupa cum vreau sau nu vreau sa-mi bata aerul in cap. Sper ca intelegeti si imi respectati parerea ca la O2 este mai functional.

Confirm că așa este și la Golf-ul 5 al meu. Dacă el la Auto se setează pe treapta 6, eu îl dau pe treapta 5, se scoate Auto. Dacă după un timp Auto ar fi mutat de pe 6 pe 5, al meu de la 5 coboară la 4, singur. Deci se pare că de la Golf 5/O2 încolo, au renunțat la acest sistem. Păcat, mie-mi place cum e acum la mine :)

Link către comentariu

Golf v si o2 au acelasi climatronic.nu facea la o2 ceva ce nu facea la golf.

Una peste alta,mai povesteste de masina,si vreo doo poze n-ar deranja.

Brgds

Link către comentariu

Joi trag o fuga la Sibiu si atunci o sa am mai multe de povestit despre comportamentul pe valea oltului. Ce poze sa mai pun cu ce parti ale masinii?

Link către comentariu

Ei vezi, eram sigur ca asa e la Golf si nu-mi place, la O2 eram pe Auto si setam mai jos sau mai sus o treapta si apoi el cobora sau urca de acolo dupa necesitati. Nu e normal sa ma joc la temperatura, o las pe 22 doar ca vreau sa ajung acolo mai incet sau mai repede, dupa cum vreau sau nu vreau sa-mi bata aerul in cap. Sper ca intelegeti si imi respectati parerea ca la O2 este mai functional.

Confirm că așa este și la Golf-ul 5 al meu. Dacă el la Auto se setează pe treapta 6, eu îl dau pe treapta 5, se scoate Auto. Dacă după un timp Auto ar fi mutat de pe 6 pe 5, al meu de la 5 coboară la 4, singur. Deci se pare că de la Golf 5/O2 încolo, au renunțat la acest sistem. Păcat, mie-mi place cum e acum la mine :)

Si la G6-le meu la fel face, adica daca ii setez 22C (pe auto fiind) apoi scad 1-2-3 liniute manual, pe masura ce scade temperatura din habitaclu, se seteaza automat mai incet. Cred ca-i chestie de ceva codare.

Link către comentariu

Ei vezi, eram sigur ca asa e la Golf si nu-mi place, la O2 eram pe Auto si setam mai jos sau mai sus o treapta si apoi el cobora sau urca de acolo dupa necesitati. Nu e normal sa ma joc la temperatura, o las pe 22 doar ca vreau sa ajung acolo mai incet sau mai repede, dupa cum vreau sau nu vreau sa-mi bata aerul in cap. Sper ca intelegeti si imi respectati parerea ca la O2 este mai functional.

Confirm că așa este și la Golf-ul 5 al meu. Dacă el la Auto se setează pe treapta 6, eu îl dau pe treapta 5, se scoate Auto. Dacă după un timp Auto ar fi mutat de pe 6 pe 5, al meu de la 5 coboară la 4, singur. Deci se pare că de la Golf 5/O2 încolo, au renunțat la acest sistem. Păcat, mie-mi place cum e acum la mine :)

Stiu perfect ce ziceti si eu folosesc climatonicul in stilul asta, la Superb tot asa functioneaza

Climatronicul de Passat B6 functiona asa, atat cel de generatie Golf5 cat si climatronicul de Golf6 pus pe Passat B6 din anii 2010-2012.

Link către comentariu

Am fost la Sibiu si inapoi si am o imagine suplimentara privind condusul normal si sportiv.

La intoarcere pe Valea Oltului (luni a fost sarbatoare si era mai liber) am mers pe S cand se putea depasi si am tras ca sa vad cum merge masina, nu am atins limitele ei (nu au scartait cauciucurile si/sau nu a intrat ESP, sau nu mi-am dat seama daca a intrat). Am tras tare si pe urcare pe Draganu.

Masina e mult mai fun de condus decat O2/1.9tdi, trage foarte bine pentru 1.4tsi, imi retrag cele spuse in alt topic ca DSG reduce din sportivitate, dimpotriva modul S da cam tot ce are masina si ajuta pentru ca te concentrezi pe condus. Ca si directie este foarte diferita de O2, in sensul ca ori este supraviratoare ori mai degraba O2 este subviratoare, mereu viram un pic mai mult, trebuie sa ma obisnuiesc cu asta dar masina se controleaza usor si nu se abate de la traseu. Directia este intradevar prea moale iar pentru alergare pe viraje si pentru autostrada voi lasa mereu modul sport (cel din drive mode selection nu numai cel din cutie).

In modul S lag-ul este foarte mic, in D este maricel, de fapt trebuie kick down doua trepte la depasire. Modul E este excelent pentru mers in coloana, decupleaza cand ridici piciorul de pe acceleratie iar consumul la mers in coloana sub 80kmph este sub 6l/100.

Pentru autostrada mi-am setat modul individual, cu directia pe sport si cutia pe eco. Si cruise control. Xenoanele excelente pentru seara si orase, dar noaptea pe autostrada parca as fi vrut sa bata un pic mai mult faza scurta. La xenon nu se pot ridica manual.

In conditiile de mai sus, vazut cam ce poate masina pe valea oltului si autostrada, consumul la intoarcere a fost de 6,6l/100, media 85kmph. Inainte de autostrada consumul era 6,2l/100 cu media de 69kmph. Consumul in afara orasului mi se pare bun, la ducere, dupa autostrada am alimentat si consumul de mers normal (exclusiv autostrada) a fost 5,8l/100 cu media de 62kpmh.

 

Mi-a placut ca masina nu parea obosita dupa alergatul pe dealuri si pe autostrada, inseamna ca poate mai mult. Eu la fel, nu eram obosit, am mers Sibiu-Bucuresti in 3 ore (pana la intrare in Bucuresti) fara pauza. Scaunele ErgoActive sunt foarte bune ca suport lateral si ca pozitie de condus, ca si confort nu-mi dau inca seama, e nevoie de un drum mult mai lung.

Modificat de codz
Link către comentariu

faina masina ... multi km fara probleme ... adica toti cei 100k de care zici ..

pune te rog niste poze cu scaunul soferului ... si consola mediana

Link către comentariu

Scaun, consola (daca la aceasta te refereai) si km actuali: 2157

post-1145-0-25689600-1372243244_thumb.jp

post-1145-0-16484500-1372243279_thumb.jp

post-1145-0-76142800-1372243288_thumb.jp

Link către comentariu

Observ ca plasticele consolei centrale sunt dintr-o singura bucata. Buna treaba, avand in vedere riscul greierasilor de pe la noi.

Mi se pare mie sau flancurile scaunelor sunt din alta piele decat cea de pe sezut? In cataloage scrie ca lateralele scaunelor sunt din piele Viena.

Link către comentariu

Sezutul este din textil nu din piele, lateralele sunt din piele Viena, spatele scaunelor, cotierele si fetele de usi din piele sintetica

Link către comentariu

Azi G7 a primit prima ceara solida, am luat Sonax Wax Xtreme de la Colin, am spalat masina si m-am apucat de treaba, buretelul din dotare e perfect, am dat toata masina pas cu pas, sperand ca nu pun nici prea multa nici prea putina (e prima data cand dau cu ceara), apoi la 20 minute cu 2 lavete de microfibra si cu o manusa am sters-o, migaloasa treaba dar merita.

Sunt multumit de rezultat, vopseaua e foarte alunecoasa acum, sa speram ca protejeaza macar 2 luni. Primul test probabil in seara asta ca ploaia nu ne lasa in pace.

LE: in angajamentul momentului am uitat sa ii fac o poza cu ceara uscata alba pe masina :)

post-1145-13729617553042_thumb.jpg

Modificat de codz
Link către comentariu

Foarte tare masina. Felicitari. Camionasul de pe bancheta spate a fost in pretul negociat?  :beer:

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!