Jump to content

Primul meu VW .. Golf 7 1.4tsi 122cp HL


codz

Postare recomandată

Publicat (modificat)

Nu e important consumul, ma asteptam la peste 10 in oras in conditiile in care si 1.9tdi lua 8.5 at best. A fost decizia mea sa iau 1.4 tsi (vs 2.0tdi pe care l-as fi luat pentru consum) am luat 1.4tsi pentru un echilibru pret/putere/consum/silentiozitate. Ma mira totusi ca alte g7/1.4 consuma 8. In fine, o las in pace pana pe la 10.000 km :) Dar cum spunea cineva pe forumul de impresii G7, ce sa facem noi astia cu masini noi, ne uitam cat consuma si mai ales cu composition media asta, ne tot jucam cu .5 litri in sus sau in jos, e curiozitatea normala pana la urma :) ca producatorii incearca sa ne spuna acum ca o benzina consuma cat dieselul si vad ca inca nu e posibil asa ceva.

Si cu asta gata promit sa nu mai scriu despre consum pana dupa plimbarea in Germania (august) :censur:

De ieri masina are numere negre, eu m-am ocupat de inmatriculare (cine are intrebari despre inmatriculare masini noi pm), de acum trebuie sa cumpar rovigneta la iesirea din oras.

Am ramas dator la Bwwlan cu o poza la motor, o fac in curand. Daca mai vreti si alte detalii, gen balamale usa, mi se par subtirele (nu le stiu pe cele de G6) sper sa-si faca treaba.

Modificat de codz
Link către comentariu

Nu consuma 8 nici alea, sunt doar proprietari care modeleaza cifrele ca sa fie masina lor mai buna..

Link către comentariu

Unele chiar consuma mai putin, eu de exemplu am un consum mai mic decat majoritatea.

Dar eu merg aproape exclusiv in afara orelor de aglomeratie cand orasul e cam gol, stau doar odata la semafor, etc.

Asta conteaza cel mai mult in ce priveste consumul. In alta ordine de idei, ai descoperit vre-un minus pana acum la masina?

Link către comentariu

@codz: Felicitari pentru masina ! Ma bucur sa citesc ca esti incantat, stiu ca erai in dubii mari acum vreo 2 luni.

Asa cum iti spuneam si atunci, excelente dotarile alese, in special Scaunele Ergo-active. Le-am vazut si eu pe viu, schimba total interiorul. Fabulos este ca tot pachetul ErgoActive costa mai putin decat doar scaunele incalzite luate separat. :)

 

Cat despre consum, nu-l baga in seama. Bucura-te de masina, bucura-te de DSG ! Senzatia de masina noua, cu mirosul ei specific este inegalabila si nu mai are sens sa te gandesti la altele, gen consum, sau revizia de 60k - aia in care se schimba uleiul la DSG :)

 

Apropos: ai optat pentru interval service fix (la 15 000km) sau flexibil ("se cere singura la service, la max 2 ani sau 30 000km) ?

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Merci! Eram in dubii intre Superb si O3, m-am linistit cand am condus G7. Da, dotarea ErgoActive o face mult mai frumoasa la interior.

 

Nu mi s-a oferit optiune pentru interval service. Trebuia? Masina vrea la service la 15000km sau 1 an. Ce nu gasesc eu in cartea de service sunt operatiile care se fac la revizii si ce intervale (nr km), de ce nu le gasesc oare? Sunt doar niste pagini de completat (vreo 20) pentru fiecare revizie dar nu spune ce operatii se fac. Ma mai uit inca o data deseara dar stiu ca am cautat si nu am gasit.

 

@Rave, ca minus deocamdata sa zicem ca garda mica in fata si in spate si santuletul acela de la geamuri, pe exterior, care face imposibila stergerea chederului de praf cu geamul inchis si foarte dificil cu geamul deschis, astfel incat sa il protejezi de raschetare inainte de deschidere

Modificat de codz
Link către comentariu

La noi nu stiu sa existe service Long Life si asta in principal pentru ca majoritatea circula in oras, unde ai omori motorul cu revizie la mai mult de 15000km.

Link către comentariu

Nu cred ca e garda la sol mica, cat erai tu obisnuit cu cea de pe O2 :D

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Da, exact, nu e de vina masina, eu fac comparatie instinctiv cu O2-ul 1.9tdi cu care m-am impacat ff bine ultimii 8 ani :)

Modificat de codz
Link către comentariu
Publicat (modificat)

O2 nu are PDG

Modificat de codz
Link către comentariu

La noi nu stiu sa existe service Long Life si asta in principal pentru ca majoritatea circula in oras, unde ai omori motorul cu revizie la mai mult de 15000km.

Mi-au oferit mie la Superb interval flexibil "by default": QI6

 

Uleiul + filtru ulei se schimba cand "se cere" masina la service, dar nu mai tarziu de 2 ani sau 30k km.

Filtrele aer + polen se schimba la 2 ani sau 30k km

 

Din istoricul masinilor de drive-test, masina "se cere" la schimb ulei in jur de 18-20k km. Se monitorizeaza viteze medii, numar de porniri/opriri, stil de mers. Pe baza masuratorilor masina iti indica momentul de schimbat ulei si filtrul

 

Totusi, voi merge la 15k la revizie, moment in care voi trece pe QI4 - interval fix

Link către comentariu

Ei nu are, iti arat eu! Era si in configurator!

PDG = Pachet Drumuri Grele, da?

Link către comentariu

Da PDG, nu-mi place, am mers cu masina numai pe drumuri bune

Link către comentariu

Mie mi-au placut mereu motoarele acoperite cu masca aceea mare, in cazul asta cam totul e la vedere, doar filtrul de aer e pus peste motor sper din motive gandite de performanta nu de ergonomie, ca loc aveau sa in puna mai in dreapta. Ce sa mai zic, loc suficient pentru shimbat becurile (sper sa nu fie cazul), la O2 am schimbat vreo 4 becuri H7 si mai bine scoteai farul decat sa-ti bagi dinspre motor.

 

Nu se vede in poza dar capota are materialul pentru insonorizare, parca auzeam ca unele echipari de G7 nu il au.

Link către comentariu

Au marit traseul pana la filtrul, dar nu stiu cat de oportuna este punerea filtrului peste motor. In mod normal are nevoie de aer cat mai rece si se pune mai la distanta de sursa de caldura.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Oare si la motorizari mai mari incape tot acolo?

Link către comentariu

Iti multumesc si eu pentru poza. Intersant ca arata la fel ca si motorul de 140 CP. Deci...desi pare sa fie la fel ca vechiul 1.4TSI(CAXA) ca si performante, de fapt si acesta este un motor complet nou downgradat de la versiunea de 140CP si 250Nm...

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Da, este acelasi motor cu cel cu ACT dar fara ACT :) clar poate fi dus in 140cp ;)

Modificat de codz
Link către comentariu

Da da nici acela de 140 CP nu are pe toate versiunile ACT (din cate stiu pe Octavia 3 este fara ACT). In rest tare mi-ar placea sa am aceasta motorizare :) . Momentan am citit multe teste si se pare ca Golf VII este mult mai clar peste O3(calitativ) decat cum erau Golf V si VI peste O2 si O2 FL...Numai sa apara si variantul ca asa pentru unii nu este o optiune viabila fara un portbagaj mai marisor.

Link către comentariu

Daca puneau pe G7 1.4TSI 140 fara ACT nu stiu cati mai cheltuiau inca 2000euro pt a avea active cylinder technology.

 

OT: E peste O3, dar si la pret diferenta e una poate exagerata.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!