Jump to content

Primul meu VW .. Golf 7 1.4tsi 122cp HL


codz

Postare recomandată

Si asta este adevarat, UG8-urile mele cu DOT 2013 tin pana in 2018 daca merg cu ele 4-5 luni / an. Cele de vara cu care a venit masina (Dunlop Sport SP Fast Response) dupa cum ziceam au 4-5mm deci deabia in 2017 ar trebui schimbate, pana atunci mai e cale lunga.

 

Pe de alta parte pana atunci poate iese si masina la vanzare, sa nu radeti (am facut td si mi-a placut).. pentru un upgrade de spatiu ma gandesc la un Hyundai Tucson 4x4 automat Premium+ cu 177cp benzina, 29k euro acum, pana atunci cu tva mai mic si cu oferte poate ajunge la 26k.

Modificat de codz
Link către comentariu

+1^. Si eu urmaresc cu foarte mare interes lansarile de suv-uri pentru ca imi e clar ca asta voi vrea in 2 3 ani. 

 

Pana acum, legat de CC, tinand cont ca noaptea/dimineata sunt cu grade cu -, totul e in parametrii. Se comporta ca un o anvelopa de iarna. 

Modificat de cristi511
Link către comentariu

Si eu ma uitam zilele trecute pe net la review-uri cu noul Tucson si cel putin pe exterior arata foarte bine.

Imi place si noul Tiguan, dar probabil va fi foarte scump.

Si pentru mine urmatoarea masina va fi probabil un SUV compact.

Link către comentariu

Am uitat sa resetez senzorii de presiune dupa ce am schimbat anvelopele de iarna si ieri s-a aprins martorul TPMS.

 

Interesant este ca nu te lasa sa il resetezi daca nu opresti motorul si scoti cheia din contact, desteapta treaba, ca sa te faca sa te dai pe bune jos si sa verifici toate rotile, ceea ce am facut si eu la o benzinarie OMV si am verificat presiunea poate cine stie rasufla ceva. Totul ok asa ca la urmatorul contact m-a lasat sa resetez TPMS.

Link către comentariu

Da... am patit si eu acelasi lucru anul trecut. Dar nu s-a aprins imediat, ci doar cand am rulat pe autostrada; primele 2 saptamani mersesem doar prin B si nu a protestat. S-a mai aprins o data apoi, l-am resetat si a doua oara, si apoi nu au mai fost probleme.

Nu prea am priceput in schimb ce nu i-a convenit, pentru ca presiunea era corecta atat in cele de vara, inainte de schimb, cat si in cele de iarna.

Link către comentariu

Probabil greutatea diferita a anvelopelor sau faptul ca sunt mai moi duce la o diferenta sesizata de TPMS. Chiar si in manual se recomanda ca la orice schimb de anvelope sa se reseteze TPMS.

 

Offtopic: Legat de schimbul de anvelope, la O3 pe forum unii useri reclamau niste probleme la directie care apar la montarea anvelopelor de iarna, niste miscari necontrolate sau asa ceva.

Link către comentariu

Am pus si eu acum anvelopele de iarna, ce-i drept cu alte jante si simt ca trage masina usor dreapta fara ca volanul sa vibreze sau treburi de genul la viteza....

Link către comentariu

Daca masina trage fara sa vibreze parerea mea este ca trebuie refacuta geometria.

 

End offtopic, merci

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

cd89aae232d40a3c2bc6bf5990804d9b.jpg832d419725e3eaa987bb33d026d416c5.jpgda48ad0728beb1d4cbb0514ba1e3e47f.jpg

Am mers direct la benzinarie nu am mai stat sa vad daca arata corect :)

Modificat de codz
Link către comentariu

Eu de cateva ori am avut range 0 km si tot am facut 2-3 km pana la prima benzinarie :001:

Modificat de DDoc
Link către comentariu

Benzina ca benzina, da' eu zic sa ai grija cu lichidul ala de parbriz... :lol:

Lasand gluma deoparte, eu am strans din b#ci grav cand am luat masina - evident avea doar urme de benzina in rezervor, range 0 de cand am pornit motorul, iar centura era blocata de numa-numa (ridicat de la PVB, rush hour, bla bla); cred ca am facut vreo 15 min. pana la Petromul de langa Metro. Si cred ca daca nu avea S/S ajungeam sa o imping. :dry:

Link către comentariu

Cand arata range 0 mai poti merge 20-30 km. Testat de mine de mai multe ori, avand insa informatia asta in prealabil de la Midocar.

Link către comentariu

Bucuresti-Sibiu consum 6.0l/100, retur 5.7l/100, pana aici totul ok, check oil, adaugat 200ml, check oil, adaugat inca 200ml, dupa schimbul de ulei nu cred ca am facut 10000km, cam papa ulei sau iese pe undeva, o sa sesisez la service, schimb ulei in 93 zile.

Link către comentariu

Cat a consumat in acesti 10.000km? Sa stii ca daca mergi mult urban si drumuri scurte mai consuma. Nu e de speriat.

Ti-a consumat 200ml doar Buc-Sibiu si inapoi?

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Astia 400ml i-a consumat. Am mers zilnic urban. Nu e de speriat asta e, bidonul e ulei in portbagaj:)

Link către comentariu

Oauuu chiar ma uit mirat spre foarte mirat ce consumuri scoateti... am avut si eu aceasta motorizare dar in Tramsilvania niciodata nu am scos sub 6.2% chiar si in Ungaria spre Debrecen o data am scos 5.7 dar atunci mers dupa o masina cu probleme grave tehnice... in fine, numai bine si drumuri line :)

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

La multi ani 2016! Sa fie un an bun pentru noi si pentru masinile noastre, fara evenimente neplacute si cu drumuri frumoase! :) end offtopic

 

ODO 32500 dupa excursia de revelion la munte si mini inghetul de -20 grade, unde pentru a proteja oglinzile lasate pliate am dat din buton pe pozitia "pliat" inainte de a baga cheia in contact ca sa ramana pliate pana se dezgheata acolo unde se rotesc ele si mai ales ca erau si prinse de geam cu o bucata de gheata, iar pentru a proteja stergatoarele la fel puse in pozitia "off" (si nu "auto" cum sunt deobicei) inainte sa bag cheia in contact .. parbrizul s-a dezghetat in cca 20 minute, destul de greu, sa sa pot lua gheata de pe stergatoare si de pe parbriz fara sa utilizez racleta intensiv, pentru ca am observat zgarieturi fine de la iarna trecuta, parbrizul este destul de "moale"

 

La -10 grade prinde bine incalzirea in scaune, ar fi prins bine si incalzirea in volan (nu era optiune in 2013), ca e tare rece pielea pe volan dimineata pe ger. In rest masina merge bine si pe ger, bateria SOC (state of charge) 90%, nu da semne de oboseala, bateriile AGM sunt mult mai tari ca cele non-AGM, se descarca mult mai incet nu risti sa ramai cu ele in pana si cred ca dureaza si peste 5 ani. 

 

Schimbul de ulei urmeaza in 60 de zile sau 8000km, deci clar in doua luni si atunci si inspectia anuala (a 3-a).

Link către comentariu

Salut si LMA :)

 

Doar o observatie: nu inteleg obiceiul cu racleta. Costa 10-15 Ron un pulverizator de-icer (gen Clean de geamuri) dedicat.

Eu doar asa ceva folosesc.

 

Pornesc motorul, cobor, dau o pulverizare pe parbriz, dau cu stergatoarele si gata. Nu risti sa zgarii parbrizul si e mult mai comod. Poti da inclusiv pe geamurile laterale.

 

Iar pliatul oglinzilor cand e foarte frig si umed afara e un obicei riscant, mecanismul e format din niste roti dintate de plastic. Eventual da cu acelasi pulverizator de-icer in zona de culisare a oglinzii pe bratul ei, pentru a inlatura eventuala gheata depusa.

Link către comentariu

Corect, am uitat sa precizez ca am dat cu de-icer pe tot parbrizul, pe oglinzi in zona rabatarii si pe stergatoare. Insa tot mi s-a parut ca nu "topeste" gheata, poate era unul prost desi mirosea a alcool de zici ca era tuica :)

 

Si da, ar trebui sa scot plierea automata din Composition Media pe zapada si ger, dar imi place acest "feature" ff mult, intr-un fel protejeaza si la furt. Deocamdata mecanismul intern nu pare sa sufere de la gheata de afara, au fost astfel de probleme (rupt mecanism) la alte modele VW? Eu ma asigur ca zona de culisare nu este blocata de gheata, tu zici ca poate sa inghete mecanismul la interior? Nu vad cum s-ar forma gheata inauntru. Daca era se intampla deja. E a treia iarna deja.

Link către comentariu

La multi ani si la multi km!

Spray-urile alea de dezghetare rapida sunt o solutie, dar nu fac fata daca stratul de gheata e mai consistent. Iar parbrizul... e vai de capul lui, eu n-am pus niciodata racleta pe el (garaj acasa + parcare subterana la serviciu) si am la ciupituri si zgarieturi pe el de numa-numa, nu cred ca am mai avut la vreo masina un parbriz asa prost.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!