Jump to content

Primul meu VW .. Golf 7 1.4tsi 122cp HL


codz

Postare recomandată

Merci Claudiu:) cel mult 100miikm:) scaunele sunt un punct forte da. Succes la decizie, oricare e buna:)

Link către comentariu

Am glumit, pe seama mai vechii discutii a calitatii Vest vs. Est. :na:

Link către comentariu

Masina merge bine, cutia DSG e super, ma inteleg din ce in ce mai bine cu ea, doar retrogradarile in S se simt, in D am reusit sa inteleg cum e cu frana la oprirea pe loc ca sa nu simti retrogradarile.

Am mai observat ca daca ai geamul deschis sunetul scos la schimbarea vitezelor este ciudat (bine, nici eu nu sunt obisnuit cu sunetul de benzinar), nu imi dau seama daca e vorba daca vine dinspre esapament sau de la cutie, o intrerupere in sunetul acceleratiei motorului, nu un barait sau ceva metalic, mi-e greu sa explic, cel mai bine as zice ca un tril, ceva se aude la schimbatul vitezei, un trrring parca cand cupleaza viteza urmatoare si apoi acceleratia mai departe. Nu vibreaza, nu zangane, e probabil zgomotul specific DSG+evacuare stock 1.4tsi.

Modificat de codz
Link către comentariu

E vorba de dsg fart...arunca o geana pe youtube sa te lamuresti!e chiar misto,sa vezi cum se aude la o cilindree mare!

Brgds

Link către comentariu

Aha, am gasit, cam tare se aude la motorizari mari. Eu am problema ca nu ma aud oamenii care merg pe strada (mai sunt unii carora cred ca le este frica de trotuar) cand ma aproprii de ei nu stiu cum sa imi fac simtita prezenta (in afara de un claxon care i-ar speria, nici sa accelerez nu pot cu DSG-ul ca as da peste ei) :)

Modificat de codz
Link către comentariu

Mergi in spatele lor linistit cateva secunde pana se dau la o parte, anvelopele fac destul zgomot. Daca in cateva secunde nu se simt poti sa claxonezi finut.

Link către comentariu

Deci rezervorul de G7 are 60 litri, lasand la o parte cifra oficiala de 50 litri, azi am pus benzina cand mai aveam mai mult de 1/2 de rezervor plin (cu vreo doua liniute) si am bagat 27 litri pana a sarit pompa.

Link către comentariu

Rezervoarele nu sunt gradate uniform. Cel putin la a mea, de la plin pana cand se duce o linie gradata, sunt cam 8 litri

Modificat de tudy_cnu
Link către comentariu

Are cat scrie,dar nu se consuma in concordanta cu acul...

Nu ti s-a intamplat sa mergi pana la munte si sa ajungi la brasov si sa scada acul 1mm?si la intors sa se duca acul mai mult?

Din experienta proprie de peste 10 ani cu vw,de la full la jumatate se misca acul greu,si de la jumatate la gol,mult mai repede.

Brgds

Link către comentariu

Am descoperit o chestie enervanta la G7, referitor la gurile de aerisire frontale, pe langa faptul ca nu se pot da in sus (la O2 se puteau duce de sus pana in jos si inchide ori sus ori jos, erau perfecte), cand reglezi din rotita nivelul debitului, daca le lasi la jumatate incep sa suiere si este foarte enervant. Ca sa nu mai suiere ori le deschizi la maxim ori dai ventilatorul pe manual la o viteza mai mica. Este un punct slab fata de O2, unde nu m-a deranjat niciodata acest aspect, am gasit o pozitie pentru aerisiri si asa le lasam mereu. Acum cand sunt singur in masina le reglez intr-un fel (toate in dreapta) si cand urca cineva in dreapta tot trebuie sa ma joc cu ele sa nu suiere.

Link către comentariu

Asta e o problema intalnita la multte masini. Inca n-am vazut un sistem de climatizare suficienta de inteligent. Eu nu mai folosesc functia de Auto decat la racirea/incazirea imediata a masini apoi, pe manual. Ce ar trebui totusi sa faca, este sa redirectioneze fluxul de la aeratoarele inchise la celelalte.

Modificat de dadu
Link către comentariu

Asa aveam si eu aceeasi problema la passat b7. Sufla fix in capul meu iar daca le inchideam fluiera ca nu stiu. Vad ca acum la tiguan parca este in regula. La sofer am inchis una din ele am lasat-o pe cealalta deschisa si e ok. Diferenta fata de passat este ca se pot si roti gurile de ventilatie si asa le poti da de ex pe oblic.

Link către comentariu

Asta e o problema intalnita la multte masini. Inca n-am vazut un sistem de climatizare suficienta de inteligent. Eu nu mai folosesc functia de Auto decat la racirea/incazirea imediata a masini apoi, pe manual. Ce ar trebui totusi sa faca, este sa redirectioneze fluxul de la aeratoarele inchise la celelalte.

Sistem inteligent am vazut la Touareg-ul nou, echipat cu clima 4 zone sau la Phaeton.  Nu se compara cu cele "de masa" pe care le avem noi.

 

Eu fac invers: 22grade tot timpul, dar manual ventilatorul pana racesc masina (ca sa nu-mi suiere clima daca o dau pe auto, caci intra pe treapta inalta) si apoi ii dau AUTO ca sa stabilizeze si mentina temperatura. Eu sunt multumit de Climatronic. Nu am pretentii de Thermotronic - vezi E si S Klasse...

Link către comentariu

Eu fac comparatie la tot ce vad pe G7 cu O2, iar pe O2 niciodata nu am dat pe manual, lasam 22 grade tot timpul si nu suiera si nu-mi batea in cap. 1-0 pentru O2 :)

Link către comentariu

Eu nu am privit niciodata butoanele alea ca fiind altceva in afara de on/off. Debitul de aer se regleaza din climatronic, nu din aeratoare. :)

Si ca pozitie, pe cele din mijloc le tin drepte, si bat intre pasagerii din fata, si cele laterale le dau inspre geamuri si in sus, si niciodata nu ma deranjeaza fluxul de si nici nu suiera nimic...

Modificat de Rave
Link către comentariu

Inspre geamuri si in sus as vrea sa le dau si eu dar la G7 nu se pot da in sus ...

Link către comentariu

Se pot da atat de sus, e destul, si putin inspre geamuri e suficient cat sa nu-ti bata in fata dar sa faca rece...

 

2013_volkswagen_golf_53_1920x1080.jpg

 

Asa sunt si la VI...

Link către comentariu

Urca intr-o O2 si o sa-ti dai seama ce zic, poti sa le dai in sus si in jos iar inchiderea fluxului de aer este tocmai prin fante, daca le inchizi sus sau jos, e mult mai destept asa imho. La G7 sus inseamna de fapt la mijloc si oricat le dau spre geam tot mi se intoarce in cap. In fine, ma voi obisnui eu cumva, dar deja m-a deranjat de mai multe ori,

Link către comentariu

Dar ala cred ca era singurul lucru bun din O2 in ce priveste gurile de ventilatie.

Era stupid sa fie nevoie sa dau de niste rotite ca sa pot sa reglez stanga-dreapta sau sus-jos (si alea independent...) in loc sa mut pur si simplu de ele. Si mai erau si foarte fragile.

La Golf pierzi intr-adevar reglajul ala dar castigi ergonomie, care cred ca e mai importanta.

 

Eu, daca nu sta Auto pe prima treapta de ventilatie, il las manual pe prima treapta pana cand ajunge temepratura la un nivel pe care il poate mentine cu o singura treapta. Si asa chiar ca nu e deranjant...

Link către comentariu

Ergonomie adica e mai usor sa le plimbi cu mana, ca la dacia? :) Eu zic ca este cost-cutting, rotitele de la O2 erau mai complicate pentru ca era un angrenaj pe doua directii, la G7/O3 au redus costurile, au lasat doar o rotita (neiluminata nici la HL apropo) care inchide jetul de aer si suiera cand e partial inchis.

Link către comentariu

Aceeasi rotita ca la Golf VI, Golf V, cred ca si Golf IV. Nu e vorba de taieri de costuri ci fix de ergonomie, e mult mai usor, rapid si simplu de folosit. :)

Link către comentariu

Ma bag si eu la chestia cu rotitele...am observat-o nu numai la Golf ci si la Leon-ul din dotare.

Nu inteleg care e faza...erau ok la O2 cum erau configurate, poti sa iti directionezi jetul de aer de pe laterale cum vrei tu.

La Leon sunt nevoit sa le inchid sau sa dau ventilatia mai incet, deoarece imi bate in cap.

Cred ca este vorba de taiere de costuri, deoarece nu vad ratiunea...

Link către comentariu

Ce aveti ma cu gurile alea de aer ca nu ma prind ? Cum adica nu puteti sa le dati in sus sau in jos ? Cel din dreapta de tot, nu e suficient de "in sus" ?

VW-Golf-VII-15-of-18.jpg

Modificat de C Z R
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!