Jump to content

Intrebarea unui incepator


calcaneu
 Share

Postare recomandată

Ce te mai framinta faza cu seriile?

Cum la ce-l framanta ?? Pai una e sa fie un F / 1300 si alta e sa fie un motor industrial de 1200. Nu e normal ca daca trebuie sa schimbi vreo piesa, in afara de garniturile mai sus mentionate, vrei sa stii ptr. ce motor sa o cumperi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • Replies 95
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • calcaneu

    33

  • RaduI

    11

  • victori

    8

  • MishuL

    7

Top Posters In This Topic

bai are galeriile de admisie oble, deci nu e 1200. Eu am 1200, si industrial, si shtiu cum arata. De fapt 1200 auto nu difera de 1200 industrial decat la serie si echipari cu anexe- al mei de ex avea o fulie stranie, cu un fus pr curea dintzata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma ce neam de motor e ? poate sa fie din '55 ?!? Nu e nici o urgenta , ca nu ma apuc de ea acuma , dar e ultimul detaliu pe care nu-l stiu :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca galeriile de admisie (tzevile alea rotunde care pleaca de sub carburator spre cele doua chiulase laterale - alea mai groase de cca 4 cm diametru, nu alea mai subtiri care sunt tevile de preincalzire) "intra" prin intermediul flanselor in galeriile de admisie sub un unghi de 60 grade atunci e motor 1300 si sigur nu e din 55 - poate fi repoansonat. Daca intra drept (perpendicular adica sub unghi de 90 grade) e 1200 si poate fi din 55.

Modificat de tipatescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca galeriile de admisie (tzevile alea rotunde care pleaca de sub carburator spre cele doua chiulase laterale - alea mai groase de cca 4 cm diametru, nu alea mai subtiri care sunt tevile de preincalzire) "intra" prin intermediul flanselor in galeriile de admisie sub un unghi de 60 grade atunci e motor 1300 si sigur nu e din 55 - poate fi repoansonat. Daca intra drept (perpendicular adica sub unghi de 90 grade) e 1200 si poate fi din 55.

daca te uitai mai bine la pozitionarea pompei de benzina, nu e din 1955, pompa e situata intre delco si piciorul dinamului (nu in stanga delco-ului ca la motoarele pre 1960), piciorul de dinam e demontabil si nu corp comun cu blocul motor, asa ca ramai la prima ipoteza de lucru, 1300 simpla admisie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ok , m-am lamurit ca e un 1300 , acuma mai trebuie sa aflu daca e D sau F ...

bineinteles ca dupa ce am radiat broasca fostul propretar mi-a zis ca primul propretar a schimbat motorul cu unul de 1300 ; nu stie de ce ;)

Ca sa aflu daca e D sau F sunt cam 2 chestii : una e ceva tumburus la pompa de ulei si una e camasa arcului nu-stiu-care de la cablul de acceleratie

http://www.thesamba.com/vw/forum/album_pag...p?pic_id=279021

Vreau sa fac un drum pe la broscovenie zilele astea si nu prea stiu ce anume trebuie sa caut : "accelerator cable return spring sleeves" Asta unde il gasesc ?

Mersi !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolvat ! e de 54 mm chestia aia , deci e un F de 34 CP ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

D= motor 1200, 34 CP

F= motor 1300, 40 CP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu am zis F pt ca in 1965 nu exista decat motoare D de 1200 si F de 1300.

Daca proprietarul a schimbat motorul cu un 1300 de prin '67 , atunci intr-adevar e un D :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

al meu din 64 nu e D de pilda. E simplu, fara litere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da , tot ce e pana in iulie '65 am vazut ca nu are litere , e pur si simplu un singur tip de motor cu serie pe el ... dupa iulie a aparut si 1300 si cre ca de-aia au bagat litere :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu am zis F pt ca in 1965 nu exista decat motoare D de 1200 si F de 1300.

Daca proprietarul a schimbat motorul cu un 1300 de prin '67 , atunci intr-adevar e un D :angry:

un F, vrei sa zici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am confuzat complet ... de fapt poate sa fie D sau F , important e ca e un 1300 de 34 CP ... daca e din 65-66 , e un F , daca e din 67 eu un D .

Incurcata chestie :Driver: pana la urma ca sa comand o piesa de pe net ce anume imi trebuie ? cilindreea sau exact litera "magica" ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cilindreea sau exact litera "magica" ?

cilindreea cu siguranta nu. De pilda, al meu, prin simpla schimbare a arborelui a devenit un 1300 desi in principiu restul este de 1200 pur :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am confuzat complet ... de fapt poate sa fie D sau F , important e ca e un 1300 de 34 CP ... daca e din 65-66 , e un F , daca e din 67 eu un D .

Incurcata chestie :ceuameni: pana la urma ca sa comand o piesa de pe net ce anume imi trebuie ? cilindreea sau exact litera "magica" ?

Of, of, of.

Recapitulare:

Avem dupa cum urmeza:

motor D este de fapt un 1200 cu 34 CP

motor F este 1300 cu 40 CP

Nu exista motor F de 34 CP (cel putin nu asa cum a iesit el din fabrica)

Acelasi lucru il am si eu ca si RaduI, seria si blocul au ramas de 1200 cu D 14........, dar de fapt in interior este un 1300 AB de 44 CP. Asa ca nu te poti baza pe litere sau serii ca sa sti ce e in interior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles !

Deci pana nu crapi motorul in 2 , nu prea ai ce discuta la comenzi pe net :P

Mersi mult de info !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cite stiu cel de 1300 este de 40cp. al meu de 1500 a fost de 44cp, sau gresesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista motor de 1300 de 44 CP. Este motorul tip AB cu admisie dubla, pistoane cu cap bombat si rap compresie mai mare. (8, fata de 7.5 la tip F)

Cel de 40 CP este tip F.

Modificat de victori
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai invata omul cit traieste :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...
Of, of, of.

Recapitulare:

Avem dupa cum urmeza:

motor D este de fapt un 1200 cu 34 CP

motor F este 1300 cu 40 CP

Nu exista motor F de 34 CP (cel putin nu asa cum a iesit el din fabrica)

Acelasi lucru il am si eu ca si RaduI, seria si blocul au ramas de 1200 cu D 14........, dar de fapt in interior este un 1300 AB de 44 CP. Asa ca nu te poti baza pe litere sau serii ca sa sti ce e in interior.

Dar litera aferentă tipului de motor, ar trebui să apară ştanţată pe bloc?

Eu nu ţin minte la a mea să am vreo literă pe-acolo, doar cifre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

litera s-a batut doar la motoarele post 1964 (model 65)

Modificat de Fikat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!