Jump to content

Intrebarea unui incepator


calcaneu
 Share

Postare recomandată

Pai chiar nu stiam de nici o litera , n-am fost atent cand m-am uitat la motor , dar misu-ochi de soim :) a vazut F-ul si l-a si tinut minte ... eu am tinut minte ca e pe 6 V ... important , nu ? :P

Tineti-mi pumnii pt maine , sa apara ala cu platforma , sa apara si proprietarul , sa ajung in timp util la RAR sa nu pierd programarea , sa se pupe seriile din talon cu alea de pe masina si sa nu se intample 100 de alte chestii la care inca nu m-am gandit ...

Apropos de vanzare... omu vrea banii maine , eu iau masina si o duc la hala , cu actele rezolv ulterior ; e de preferat sa-l rog sa faca macar o hartie de mana cum ca mi-a vandut masina ? Sa nu ma trezesc c-o declara furata , ca raman si fara masina si bani si cu o tinichea de coada ... Grand theft auto cf. CPP :D

Mersi !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 95
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • calcaneu

    33

  • RaduI

    11

  • victori

    8

  • MishuL

    7

Top Posters In This Topic

sa se pupe seriile din talon cu alea de pe masina

Pai nu le-ai comparat pana acum ? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nope , talonul e la sot , masina e la nevasta :) Maine va fi "za gathering" , important e ca sotu are tot pe numele lui ... nu ma mai speriati , ca-mi fac iar ganduri negre si-mi vin idei de sepuku in ale broscarelii :) Pana acuma se pupa tot , serie sasiu cu motor si caroserie , numai RAR-ul sa confirme

Va tin la curent cu poze si toate cele maine !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-i da banu' pina nu confirma RAR ca seriile sint OK, adica sa se pupe si sa nu fie sudate. Daca nu vrea, las-o balta, se mai gasesc broaste. Cine vinde o masina stie ca prima regula e sa verifici actele si seriile la RAR, apoi urmeaza restul formalitatilor.

Nu vreau sa te sperii, dar eu am patit-o acu' doi ani. Culmea, tot cu o masina din 66 cu motor F. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu fie o serie fatidica :banghead: Acusi sun la platforma sa ne intalnim la broscovenie ....

Mersi mult pentru toate sfaturile !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uraaaaa !!! Dupa lupte seculare am reusit sa fac CIV , sa dau banii si sa o duc la adapost ... bag mai jos poze cu masina in diferitele ipostaze

in fata blocului la fostul proprietar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In continuare poze de la noul barlog

scrumiera

tapiterie luneta putrezita

usa pasager

podeaua sub scaun sofer

prag ruginit si pod pedalier(pare fosfatat)

torpedou cu antifurt :(

bord si volan (am demontat eu semicercul)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si in final piesa de rezistenta , cosmarul broscarului , inghititorul de bani , bau-baul mare negru :o

Za motor

si ceva tapiterie intacta

Motorul mi s-a zis ca e in cota 0 , piese de schimb numa originale (inclusiv bujii) , actualmente e innecat cu ulei (probabil ca sa nu putrezeasca) , carburatorul e 30-pict 1 , totul pe 6 V .. cam atat.

Bonus o sa primesc un manual Haynes in franceza , emblema de pe capota , o baterie descarcata , 3 jante si ce-o mai avea omul prin casa :(

Pe aceasta cale virtuala tin sa anunt castigatorii lazii de bere puse la mezat pentru broscovenie , domnii Jan si Mihaiachi , pe care ii astept la sediul oricarei bodegi/restaurant/carciuma pentru a-si ridica premiul !!!

Va multumesc !!! Ati facut 2 oameni fericiti !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OMFG.. hooly Jesus... MISHULEEEEE... a sosit concurentzaaa...

calcaneulee, las-o nene rat look, sa mai aiba si coshmarul lui mishu competitie la parade :P

serios acum, lasand glumitzele de mai sus, sa o stapinesti sanatos, sa iesi cu ea pe strasse, ca saraca nu a mai vazut de ceva timp asfaltul tzarii si gropile capitalei :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari Dom`le Doctor sa o stapanesti sanatos si ....... spor la treaba. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult de urari !! La fel si voua !!

Azi am fost sa o fac pachet in folie de plastic , pana in 20 noiembrie nu am voie sa ma ating de ea , cel putin asa mi-am jurat :P

Am tras de tot ce se putea misca in interior , am dat cu surubelnita prin rugina , am turnat inca un litru de ulei in motor (oricum joja era cu ulei pana sus) , am scos capacele de la roti sa nu dispara :P si am scotocit fiecare ungher ... e clar ca si cu poza de pe net in fata , tot nu gasesti un sens pentru toate butoanele , manetele si tevile din habitaclu . Nu am gasit radioul , cred ca nici nu a avut , iar in torpedou e un intrerupator de contact , un fel de antifurt ... bricheta e cam rudimentara , nu prea realizez cum poti s-o folosesti , dar... poate ma las :D

Am toate cele 4 contraaripi gaurite fix in locul unde arunca roata apa ;) gaurile sunt de la 1/1 pana la 4/4 ; stalpul fata de la sofer e gaurit la imbinarea cu pragul , scarile (?) sunt irecuperabile , trebuie altele din fibra sau tabla , rezervorul miroase doar a benzina si a ruginit un pic la gat , am identificat si furtunul de prea-plin , foarte util cand ploua afara si vrei sa faci plinul :P ... toba e praf , ruginita , pe dedesubt nu m-am bagat , am bagat doar camera sa fac o evaluare ...

Mai jos sunt poze ca sa mai edific cate ceva despre cosmarul 2 ;)

Inca niscaiva poze...

De obicei broastele care au pe kilometraj inscris 26.327 , mai au in fata si un 1 , 2 sau 3 ? sa nu aiba vreo 400.000 km deja facuti si s-o iau de boboc ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnule bravo! Trebuie sa ai mult curaj sa te bagi la asa ceva. Sa sti ca motorul e chiar cea mai ieftina problema a masinii tale. Tinichigeria si vopsitoria iti maninca o parte din viata si din bani. De curiozitate ce ai de gand cu ea: vrei sa mergi pe ideea de tuning sau pe cea de restaurare :D ? Daca ai de gand sa mergi pe ideea de restaurare iti stau la dispozitie cu niscavai sfaturi si ajutor, sincer masina e cam dusa dar cred ca merita o restaurare ;) (ar putea iesi ceva frumos si pastreaza multe elemente interesante ). Spor la treaba, ca ai tare multa. ;) ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asta zic eu ca merita o restaurare clar , ii lipsesc sau sunt defecte cateva repere originale de caroserie , dar se pot procura , am deja o mini lista cu 5 iteme :))

Legat de tabla , cele 5 gauri gasite sunt doar o pojghita , sunt convins ca mai are o gramada de bube , dar faptul ca-mi permit sa esalonez totul pe 2 ani de munca gen hobby , nu gen "hei-rup" , e o sansa in plus sa fiu foarte meticulos :D

Da-mi te rog un PM cu ID de messenger sau o adresa de mail , sunt foarte avid de informatii concrete , valabile in romania !!

Mersi !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am turnat inca un litru de ulei in motor (oricum joja era cu ulei pana sus)

Uat 4? :)) Bani irositzi, nu serveshte la nimic. Mai bine iroseam o dupa-masa si scoteam uleiul, spalam sita, puneam ulei ieftin si o porneam, pe urma puneai ulei bun dupa cateva sute de km...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu m-am uitat la joja si am vazut ca era nou-nout uleiul , deci opalescent , nicidecum negru , asa ca daca tot aveam niste shell ramas de acu cativa ani de la dacie , am zis sa-l arunc si pe ala acolo , ca rau nu poate sa faca :)) Sper ca n-am facut vreo tampenie , dar oricum nu mai foloseam uleiul ala ...

Va rog frumos si respectuos sa nu ma mai ispititi cu orice fel de idee de a repara orice la ea , ca imediat se activeaza dracusorul ala mic si ma prezint la hala pentru surubarit :D glumesc bineinteles , dar mai in gluma mai in serios i-am rugat pe baietii de la hala sa ma fugareasca cu ranga daca mai apar pe-acolo pana in noiembrie !

Astept feedback , pareri , sfaturi !!! Mersi !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul ala era opalescent fiindca toata mizeria s-a decantat in carter in miile de ani de cind motorul n-a mai pormit...

Si zici ca motoru e in cota 0? :))

In masura posibilului iti stau la dispozitie cu capota fata de pe tovarasa de generatie care a picat examenul de virginitate la RAR acum doi ani. Capota spate e, teoretic, antamata de Amatorul, deci nu e disponibila, dar capota fata e acolo, la mosia lu' Mishul, si n-a sarit nimeni pe ea, poate a luat-o putin in freza in zona minerului, deci e mai putin de munca la ea... Nu strica niciodata sa ai o capota fata de schimb, prietenii stiu de ce :D .

De ce tot spui ca abia in noiembrie te apuci de lucru la ea? Pai atunci sezonul de mesterit la broaste e de multa vreme incheiat din cauza vremii, exceptind situatia in care nu-ti iei broasca in sufragerie!

Modificat de bubu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca nea Calcaneu se gandeste sa dea Rezidentiat in Noiembrie :beerchug:. Crezi ca o sa rezisti sa nu umbli la broasca pana atunci? Ma indoiesc. Mai cunosc io pe unu. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Of of of ... ce oameni , ce caractere :D Deci io va rog in genunchi sa nu ma mai ispititi cu idei de reparatii , interventii samd , dar vad ca voi tineti mortis sa ma vedeti calare pe broasca , eventual sa ma duc la rezidentiat la volanul ei :beerchug: Hai sa facem un compromis : dupa Paste , facem o excursie la popesti leordeni pentru vizionarea cosmarului 2 , moment la care se vor face pariurile legate de durata in ani/decenii necesara restaurarii :wacko: , dupa care bere la botul camionului .

Asa ceva sper sa nu se mai intample pana pe 20 noiembrie :)

Inca ceva : ar trebui sa fac un topic separat cu "Rontzi Benzinol" unde sa o iau de la 0 cu momentul achizitiei ?

Bubule , vezi ca ai PM ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit un site f interesant , ce contine si manualul 1967 scanat http://www.geocities.com/veedub1967/

Problema e ca pozele de acolo nu prea se pupa cu ce am eu sub capota :wacko:

Deci pana la urma al meu e F sau nu e ? :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

re-poansonat ???? :wacko: :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I-ai facut CIV? La RVDR! Ce te mai framinta faza cu seriile?

Diferentele dintre motoare, la garnituri, cuzineti, set nu sint atit de colosale incit sa fie nevoie sa stii ziua in care s-a montat ultimul surub la masina in 1966/1967.

Deci forget it about chestia asta! Un mecanic bun te rezolva RPD la faza cu motorul.

Concentreaza-te pe reparatii la tabla, ca asta e buba mare, dupa cum pare din poze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba dupa mine, masina e in stare neasteptat de buna dpdv al tablei, doar in cateva locuri se vad perforatii. acuma...dedesupt nu prea se vede bine, dar interiorul...sta destul de bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!