Jump to content

Golf HL VS. Leon FR


florinrmn
 Share

Postare recomandată

Da, eu asa vazusem ca e la FR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 215
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • florinrmn

    48

  • Rave

    39

  • Cristian

    29

  • The_Ego

    14

Uite eu ii reprosez si directia moarta si stabilitatea doar medie.

Deaia au laudat astia directia, cum ca e mai placuta decat cea de pe seria 1 sau A class, nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa ce scriu ''astia''.

Urca intr-un Focus 2 (modelul anterior), daca vrei sa vezi ce inseamna o directie de top si un sasiu genial. Uneori e bine sa le incerci personal, altfel e doar ''internet wisdom''.

Am mers la un comparativ cu Golf cu suspensii sport si cu un Focus normal.

Pe langa faptul ca era mai stabil, Focus-ul era si mai confortabil, iar Golf-ul matura cu fata toate serpentinele cu toata suspensia lui sport. Nimeni nu vroia sa se dea cu Golf-ul pe-acolo:)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia au comparat GTI-ul, care are directia progresiva, nu Golful care are doar servodirectia clasica. Si da, Focusul e peste Golf din pacate.

 

Golful este compromisul ideal, le face pe toate bine dar nimic perfect.

Intotdeauna o sa se gaseasca cineva sa zica "Da' masina X face lucrul Z mai bine" si raspunsul este invariabil acelasi "Ai dreptate!" Pentru ca nu poti sa il contrazici, sunt masini cu directie mai buna, masini mai sportive, masini mai mari, masini mai confortabile, masini cu portbagaj mai mare, masini mai ieftine etc. Dar o masina care sa le faca pe toate bine nu prea exista, fiecare renunta la ceva ca sa exceleze in alt domeniu, Golful nu exceleaza in nimic, poate doar in mediocritate, dar nici nu prea poti sa te plangi de ceva.

Si sa spui "Are directia cam moarta" inseamna sa treci peste Hyundai, Kia si de ce nu Renault care sunt o bataie de joc din punctul asta de vedere. Golful are printre cele mai bune directii de pe piata, dar nu exceleaza la asta ceea ce... e de asteptat :p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bwwlan Cu ce ti se pare ca sarit Leonul actual in fata Golfului? Mai bine sarea in fata Ibizei, dar seamana atat de mult cu ea incat va fi greu ca cineva sa-si dea seama ca ai Leon si nu Ibiza. In fine, povesti.

 

@dercos Acum, fara sa fiu neaparat rautacios, intreb daca la FF2 picau casetele de directie ca la FF3, ca daca tot asa se intampla, atunci directia aia de top nu cred ca o resimteai ca atare decat foarte putin timp. (Eu am fost foarte aproape ca sa iau un FF3, desi nu prea imi placea faptul ca schimbatorul de viteze era mai departe decat se obisnuieste, ca sa aiba loc inventia aia monumentala de frana de mana in Z, dar imi placea Ecoboost-ul de 1l 125 CP si am renuntat in ultima clipa cand am citit ca are probleme frecvente la directie si ca i se blocheaza schimbatorul de viteze de trebuie sa o duca pe targa la servis.)

 

@Rave Care Focus si peste care Golf? Din cele de mai sus s-ar deduce cum ca FF2 avea directia si sasiul (nu si altceva!) mai bune decat Golful de la vremea respectiva (5, 6?) Asa cum am scris, eu am testat FF3 (nu pe serpentine, ce-i drept) si nu am gasit nimic care sa-l recomande a fi peste Golf VII. Interiorul mi s-a parut chiar jalnic pentru o masina cu pretentii serioase la pret.

Modificat de Navi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A revenit combinatia care o doream in configurator, observ ca au bagat mai multe cu start-stop si DSG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate Focus-urile au fost mai bune pe parte de directie si cum sta masina pe sosea decat Golful echivalent.

Si daca te uiti la review-uri toata lumea ridica in slavi Focusul actual pentru cum se conduce, si daca tot ziceam mai sus ca daca exceleaza intr-un domeniu pierde in altele, interiorul este punctul lui slab...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare din nou... E adevarata chestia cu culorile uni de la VAG sunt slabe ca si calitate? => Merita efortul (mare) pt vopsea metalizata?

Ma tot gandesc Rosu, Alb, Albastru sau Rosu metalizat? :icon_geek: Mie mi-ar placea lima green da' nu ma lasa nimeni sa o iau=)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exemplu de lucru simplu imposibil de rezolvat de "inginerii" Ford. La focus 3, nu poti sa aprinzi plafoniera spate fara sa aprinzi pe cea din fata. Cu alte cuvinte daca vrei sa cauti ceva noaptea, trebuie sa rogi soferul sa o aprinda impreuna cu cea din fata, moment in care soferul nu mai vede bine in fata.. Stuupiiiid.

 

Tocmai am vazut pozele cu noua Mazda 3 si nu imi revin... Mi se pare ca in sfarsit cei de la Mazda au facut o compact frumoasa interior si exterior (aduce a Audi la interior). Mi se pare mai reusita ca Leonul ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat si eu la Mazda 3 cea noua, este interesanta, seamana f mult cu audi in interior. Mie mi-ar placea ca japonezele sa ramana japoneze. Au un public dedicat, care place aspectul acela. Mi se pare mie sau are un bot cam lung fata de restul din clasa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, partea din fata pare luata de pe Mazda 6, e cam disproportionat de mare fata de restul masinii. Lima Green arata bine, go for it.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-ti lua Lima Green. In poze e interesanta culoarea, in realitate e... meh!

Am vazut cateva Ibiza in culoarea asta si nu pot sa spun ca e ceva care sa merite banii. Eu as alege alb sau rosu, ambele nemetalizate. Sau Speed Blue daca e disponibila, dar era vreo 800 de euro culoarea asta pe 1P... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alb sau rosu, nemetalizate. Asta avand in vedere ca spui ca e un efort cam mare pentru vopseaua metalizata.

Daca tii masina <5 ani nu vei avea probleme, mai ales daca macar o data pe an o decontaminezi si ii aplica o ceara de buna calitate.

In timp, va aparea matuirea, normal, mai ales daca o speli la perii sau stai cu ea murdara la nesfarsit. Nu cred ca va fi cazul, insa.

 

 

P.S.: Nu stiu daca exista Speed Blue pe Leon( cu toate ca parca pe Toledo exista), dar daca ar exista, culoarea aia e smecherie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu recomand alb sau rosu nemetalizate. dupa 3 ani jumate nu s-a matuit vopseaua deloc la mine pe alb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate Focus-urile au fost mai bune pe parte de directie si cum sta masina pe sosea decat Golful echivalent.

Si daca te uiti la review-uri toata lumea ridica in slavi Focusul actual pentru cum se conduce, si daca tot ziceam mai sus ca daca exceleaza intr-un domeniu pierde in altele, interiorul este punctul lui slab...

 

Eu m-am uitat pe situl asta http://www.focusfanatics.com/forum/showthread.php?t=267513 si mi-a fost de ajuns. Poate sa fie cea mai stabila masina din lume cu cea mai cea directie, daca face ca o caruta pe drumurile din Ro, atunci nu, multumesc, aleg una mai cuminte si care sa nu faca tronca-tronca dupa cateva mii de km. (Apropo, linkul l-am luat de pe clubford unde e un mic zid al plangerii pe aceeasi tema.)

A revenit combinatia care o doream in configurator, observ ca au bagat mai multe cu start-stop si DSG

 

Alea erau si inainte in lista de comanda, dar nu si pe configuratorul on-line care abia acum cred ca a fost cu adevarat updatat.

Modificat de Navi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Navi: Golful 7 nu difera foarte mult de Golful 6, e mai degraba o evolutie subtila. Pe de alta parte, Leonul actual nu doar ca a evoluat fata de modelul vechi, e radical diferit. In timp ce acela vechi arata banal, ca un copil grasut, asta nou are faruri si stoppuri smechere cu LEDuri, dupa care saliveaza toti tinerii, arata agresiv chiar si cand sta si treaba asta incepe sa se vada la cifrele de vanzari. De unde Seat scria doar cifre rosii in anii trecuti, acum au redus pierderile si vanzarile cresc.

 

Referitor la Focus, asa a fost intotdeauna: la o motorizare echivalenta, un Focus sta mai bine pe curbe decat un Golf 1:1. La capitolul "fun drive", Focusul bate Golful si treaba asta o stie cam toata lumea; pe de alta parte, sacrifica niste alte treburi. Inteleg ca ai Golf, insa e cazul sa accepti ca masina exceleaza prin mediocritatea ei sau, daca preferi o formulare mai eleganta, "imbina ideal toate aspectele ce fac o masina de succes, fara a straluci la nicunul dintre ele". La alte marci conteaza pretul in dauna calitatii, altele pun valoare pe sportivitate in dauna confortului, altele pe tehnica in detrimentul aspectului, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la vopsea... as vrea sa invat sa o intretin corect eu... avand spatiu pt o spalare/ceruire corecta

Va veni si momentul respectiv

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 4 Beta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

autoemocion57

focus2 am condus 2 motorizari diferite, si cu toate incercarile nu am reusit sa imi gasesc o pozitie buna la volan. mi se pare ca stai cocotat pe un tamburel, si asta cu siguranta nu imi da siguranta in viraje. adaug suport lateral in scaune 0, suspensie moale. nu stiu la ce va referiti cand vorbiti de manevrabilitate, dar s-ar putea sa ne gandim la lucruri diferite...

 

ca si comparatie, leonul 1P in echipare sport up imi ofera pozitie joasa la volan, suport lateral excelent, suspensie sport si jante pe 17 stock adica un pic de stabilitate, si directie care la viteze joase e moale iar la viteze mari e mai ferma. e la fel de adevarat ca sunt si compromisuri la comfort, adica denivelarile le simti, masina nu e deloc rafinata peste gropi, etc. 

 

totul tine de ceea ce cauti si de gusturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Navi: Golful 7 nu difera foarte mult de Golful 6, e mai degraba o evolutie subtila. Pe de alta parte, Leonul actual nu doar ca a evoluat fata de modelul vechi, e radical diferit. In timp ce acela vechi arata banal, ca un copil grasut, asta nou are faruri si stoppuri smechere cu LEDuri, dupa care saliveaza toti tinerii, arata agresiv chiar si cand sta si treaba asta incepe sa se vada la cifrele de vanzari. De unde Seat scria doar cifre rosii in anii trecuti, acum au redus pierderile si vanzarile cresc.

 

Referitor la Focus, asa a fost intotdeauna: la o motorizare echivalenta, un Focus sta mai bine pe curbe decat un Golf 1:1. La capitolul "fun drive", Focusul bate Golful si treaba asta o stie cam toata lumea; pe de alta parte, sacrifica niste alte treburi. Inteleg ca ai Golf, insa e cazul sa accepti ca masina exceleaza prin mediocritatea ei sau, daca preferi o formulare mai eleganta, "imbina ideal toate aspectele ce fac o masina de succes, fara a straluci la nicunul dintre ele". La alte marci conteaza pretul in dauna calitatii, altele pun valoare pe sportivitate in dauna confortului, altele pe tehnica in detrimentul aspectului, etc.

 

Eu zic sa le descurcam un pic, ca s-au cam incurcat: cat difera (sau nu difera) Golf 7 de Golf 6 este o alta discutie (foarte interesanta, de altfel), desi si aici as indrazni sa te contrazic. (Poate chiar deschidem un topic pe tema asta.) Faptul insa ca Leonul actual a evoluat fata de precedentul nu il plaseaza in nici un fel in fata Golfului. Poate doar la designul exterior, dar asta e o chestie subiectiva, in rest nu vad nici un alt capitol la care sa fie peste Golf. (Nu mai spun ca fanii Seat - daca ai curiozitatea sa intri la ei pe sit -, considera noul Leon o involutie fata de precedentele doua.)  

 

Referitor la Focus: eu nu zic ca nu sta bine pe curbe, o sta, dar degeaba sta si degeaba imi place mie motorul ala de 1l daca iau masina si dupa cateva mii de km incepe sa faca zdronca-tronca. Nu mai vorbesc despre modul in care spun userii ca au fost tratati la servisurile Ford cand s-au dus cu problema in cauza. Eu nu zic nimanui sa nu-si ia Focus, treaba fiecaruia ce isi cumpara, dar eu la faza asta am dat inapoi si am preferat aceasta masina mediocra care este si cea mai vanduta, dovada ca mediocritatea ne sufoca. ;)

Modificat de Navi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vopseaua metalizata se pastreaza mai bine in timp, cea nemetalizata se matuieste mai repede, se zgarie mai repede si arata rau dupa cativa ani de uzura in Romania. Tu ia-ti ce culoare vrei, Lima Green, Alor Blue sau Apolo Blue arata foarte bine. Nevada White e ok, mai ales ca e si metalizata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cristian Stii cat costa Nevada White?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel de mult ca orice vopsea metalizata? Ironia nu are ce cauta pe forumul asta. Ne zgarcim cumva la vopsea, sa luam ce e mai ieftin?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nici o ironie: vopseaua Nevada White (ca orice metalizata, asta asa e) costa 567 de euro. O fi putin, o fi mult?

Modificat de Navi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ti-ai cumparat masina ce vopsea ai ales, metalizata sau nemetalizata? Cam asta e pretul pentru vopseaua metalizata normala, sunt si culori speciale care costa mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!