Jump to content

Golf HL VS. Leon FR


florinrmn
 Share

Postare recomandată

Cel mai bine dute  bagate la un drive-test cu fiecare si vezi care iti place mai mult :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 215
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • florinrmn

    48

  • Rave

    39

  • Cristian

    29

  • The_Ego

    14

mihai.onu94

SI eu sunt de acord cu spusele colegilor... leon-ul e o masina mai adecvata varstei noastre, plus ca primesti mai multe la mai putini bani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faptul ca vrei sa o tii mult ar trebui sa te gandesti si dotari. Cu cat o iei mai fara optionale cu atat vei simti lipsa lor pe parcursul utilizarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu vorbeam din experienta si sunt destul de ponderat si cumpatat la condus. Cred.

Altfel, pentru bugetul alocat, Leon-ul ofera mult mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Io as zice ca in banii de Golf Highline cu motor de morisca intra lejer un Polo GTI :) in 5 usi, ca tot iti place "practic."

Zic, nu dau cu paru'. Mai usor de parcat, mai fashnet, categoric mai puternic (180 PS), daca esti tanar e pacat sa iti iei masina de om de varsta mijlocie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt total in ceata. Pe moment sunt prea derutat ca sa mai gandesc limpede si inca nu am vazut pe viu toate masinile. Cand vine vacanta am timp sa ma gandesc suficient de bine.

Legat de polo GTI e un vis prea frumos ca sa fie adevarat. Este totusi prea fasnet pt nevoile mele :alien:

Iar treaba cu masina din clasa compacta(golf,leon,etc) e mai mult o constrangere din partea parintilor... si daca le zic acum ca vreau rachetuța gti nu o sa imi dea acceptul :D. Cum am mai zis din 2008 avem o octavie 2 1,9 tdi 105cp, de aici vine si ideea ca nu am nevoie de mai mult de 1.2 sau 1.4 122cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

180cp pe prima masina eu zic ca e mult. In combinatie cu greutatea unui Polo chiar e o racheta pe roti daca lasi dsg-ul pe S :D.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Inca de zece ori sa ma uit la videoclip si leon ramane :))

http://youtu.be/ZGWcvJELOt4

Incepe sa imi placa mult ideea, configuratia facuta de rave e perfecta... dar fara leduri, le cunosc avantajele dar sunt cam scumpe. Nu stiu, ramane de vazut dupa ce ma duc la Sibiu sa vad unul.

 

Edit: acum vad ca e la Pitesti, sau la Nurvil desi am trecut pe acolo si nu prea am vazut niciun leon

Modificat de florinrmn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu renunta la leduri, fac jumatate din masina si pretul e destul de mic la ce ofera. La Golf e 1.300 de euro pachetul si acolo vorbim doar de xenon, nu de faruri full-led.

 

Poti sa renunti linistit la SEAT Sound System (care nu te mai obliga la Roata de rezerva de dimensiuni reduse) si la Senzori parcare spate si asa economisesti o groaza de bani.

Oricum ambele optiuni sunt putin cam in plus...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Cam asa ceva, aveti idee daca pot obtine mai mult de 5%? Si daca da prin ce mijloace?

 

L.E Pt cei care l-ati condus/vazut... Scaunele... pielea si profilul sunt la fel ca Golf?

Leon 1.4 TSI FR.pdf

Modificat de florinrmn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, materialele nu sunt aceleasi ca la Golf si profilul este diferit. Dar nu sunt mai proaste sau mai slabe decat cele de Golf, sunt doar diferite. Sunt ok scaunele.

Despre reducere, nu pot sa zic nimic, n-am nimic. Dar in general dealerii VAG nu ofera mai mult de 5%. De multe ori nu ofera nici acel 5% asa ca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la reprezentantul de vanzari am aflat ca ei pot da maxim 5%, poate doar cu ceva interventii la sefi sa creasca discountul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da dar sunt destul de slabe sansele. Cred ca stiu care o sa fie viitoarea mea masina... :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 obtii doar daca ai vreo relatie mai deosebita cu agentul de vanzari. Daca ai cumparat mai multe masini de la el, etc... Altfel asa la primul contact nu prea cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei de la VW din start si de la prima vedere au zis 5%, la skoda desi ne cunostea directorul de vanzari, si am mai luat o masina a zis maxim 2,5%.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca ai 18 ani si e prima ta masina, lasa Skoda deoparte. E o marca ok, dar nu iti inspira nici o emotie cand o vezi sau conduci. Mergi pe Golf sau Leon, in ordinea asta. 

Personal incep sa regret ca n-am mai asteptat cateva luni pentru a lua Leonul nou, oarecum fara legatura cu topicul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca nu e chiar subiectul thread-ului, dar ieri m-am intalnit cu un prieten care tocmai si-a luat o masina.

 

Si-a luat o Mazda 3, 1.6 benzina, foarte, foarte bine echipata, la 14.700 de euro cu tot cu TVA. Si cand zic foarte bine echipata vorbesc de senzori de parcare spate, scaune incalzite, clima automata, parbriz incalzit (cica chiar e incalzit, cu firisoare metalice prin el), bluetooth, senzori de ploaie, jante 17 si destule altele.

 

Acum, nu stiu foarte multe despre Mazda, sau despre 3 si interiorul nu e chiar la nivelul Golfului, dar vorbim de o diferenta de 5.000 de euro - chiar mai mult daca vrei sa pui toate optiunile astea pe un Golf - si asta incepe sa conteze. Nu am apucat sa merg cu ea, pentru ca nu am permis inca si nu am vrut sa ma risc aiurea, dar din ce am apucat sa vad si sa simt pe la interior este ok masina.

Vezi aici mai multe detalii si asta:

 

brosura-mazda3-takumi-2.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rave, stii care-i treaba? Anumite masini suna bine doar pe hartie :)

Nu pot opina legat de Mazda & Co., n-am condus, nu cunosc. Ce pot spune, e ca drive test-ul e decisiv.

 

In 2007, inainte sa-mi iau Golful din semnatura, dadusem avans pentru o Corolla hatchback 1.6 Sol; am facut drive test cu ea (e impropriu spus, eram in Elvetia la un prieten si intamplarea face ca el sa conduca exact asa ceva). Am condus-o si nu mi-a venit sa cred cat de prost antifonat era interiorul, cat de zgomotos si turat era benzinarul la doar 120 km/h si cand am revenit in tara mi-am retras avansul.

 

Ce vreau sa spun, e ca masina pe care o vrei, trebuie testata la drum, nu "o plimbarica", aia nu-ti spune nimic. Nu stiu daca ramane in picioare prejudecata ca japonezele-s de turatie, insa eu as alerga putin o Mazda 3 inainte sa dau banu'. Vezi cum stai in masina, cum te impaci cu bordul, cu comenzile...

 

De pilda, dupa cateva luni, comenzile unui Golf (ma rog, in cazul meu, Polo) mi se par atat de logice, incat ajunge o scurta privire dupa care ochii mi se intorc la drum; pe de alta parte, la o Astra Cosmo, bordul are (cica, n-am stat sa le numar) 52! de butoane sau "robinete" diferite. Si vorbim doar de consola centrala.

Modificat de Vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Total de acord cu tine, tocmai de-aia am evidentiat oferta asta. Sa stie ca exista si daca-i place masina sa se duca la un test drive.

Dupa cum am zis, nu am apucat sa o conduc dar cat am stat in ea si am bibilit mi-a placut. Nu are nivelul de calitate al Golfului, si nici design-ul interior

 

2013-Mazda-3-4.jpg

 

Dar scaunele erau ok (optionale sport, standard in oferta asta), pozitia la volan era ok, volanul era ok si, per total, calitatea materialelor era decenta. Diferenta de calitate si de design, pentru noi cei obisnuiti cu stilul nemtesc, este fragranta, dar vorbim totusi de o diferenta de pret de mai mult de 5.000 de euro intre un Golf cu dotarile astea si aceasta masina.

 

Plus ca motorul simplu, aspirat, este un plus - nu prea are ce sa se strice la el... Este in acelasi timp si un minus, cuplul scazut la turatii joase - comun motoarelor aspirate - este deranjant pentru cei care sunt obisnuiti cu motoare turbo, insa pentru cineva care abia pleaca pe drumul sofatului este ok. Chiar vreau sa conduc masina ca sa-mi fac o idee, dar pana acum oferta asta suna bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In al treilea rand, mai exista si alte masini in afara de Golf. Din punctul meu de vedere, la banii aia, ar trebui sa te uiti la un Leon. Poti sa iei un 1.4 TSI 122CP, FR - echipare de top care vine si cu alte bari, jante 17 etc, faruri led, stopuri led etc. Si masina este mult mai frumoasa decat Golf-ul fiind, mai mult sau mai putin, la fel pe parte mecanica.

 

attachicon.gifLeon 1.4 TSI FR.pdf

Sustin propunerea lui Rave, mai bine un Leon 1.4tsi/122 cu aspectul super tineresc. Nu ai de ce sa tii neaparat la Golf, e aceeasi platforma si au aceleasi dimensiuni si mod de conducere, difera doar interioarele iar Golful e mai scump. La aceiasi bani poti lua doar un G7 cu 1.2tsi Confortline plus ceva optiuni dar la care nu o sa-ti vina sa pui xenon si e pacat sa faci economii la Golf cand configuratia pusa de Rave are tot ce iti trebuie sa inveti sa mergi si sa iti foloseasca 6-8 ani dupa cum zici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca ai 18 ani si e prima ta masina, lasa Skoda deoparte. E o marca ok, dar nu iti inspira nici o emotie cand o vezi sau conduci. Mergi pe Golf sau Leon, in ordinea asta. 

Personal incep sa regret ca n-am mai asteptat cateva luni pentru a lua Leonul nou, oarecum fara legatura cu topicul.

 

Din pacate, nici Golful sau Leonul nu inspira mai nimic..in banii astia e foarte greu sa gasesti ceva mai atipic, trebuie sa mergi cu "multimea", orice ar fi.

Oricum, cine isi ia Leon si nu ii adauga farurile cu led mi se pare ca a pierdut un mare atu al modelului, care il face oarecum mai diferit de restul.

 

PS: tin minte si acum threadul tau legat de Leon, si cum ti-am spus ca ar fi o idee mai buna sa astepti jumatate de an, ca saltul intre generatii este mare. :D

Modificat de paul_e88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia 4ever

Am fost azi sa vad noul Leon , la 17100 de euro ai echipare Style cu 1.4 tsi 122cp , cutie manuala cu 6 trepte si dotari destule pe ea . E o maaaaaare diferenta fata de modelul anterior care avea bordul urat si plastic ieftin . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multi te-au sfatuit la fel, iti spun si parerea mea care este.

O masina se alege pe langa tehnic si cu inimioara.

Important e sa-ti placa tie ( ca design aici intrand verss-ulul dintre Golf si Leon), apoi sa aiba acele dotari care tie iti dau placere si satisfactie ca le ai.

Stai in ele, pipaiele, miroasele, lingele, fale ce vrei, important e sa algei ce masina iti place atat la exterior cat mai ales la interior, unde vei petrece marea majoritate a timpului cu masina.

 

Legat de motor, ambele te vor satisface, insa, precum si altii ti-au recomandat, fa un test drive cu fiecare motorizare si astfel vei sti daca 1,2 e pt tine sau nu.

Parerea mea persoanal, mai ales ca golful 7 a mai slabit nitel in greutate, 1,2 ca si caracterisitici e suficient pt o persoana nu foarte pretentioasa si care merge normal spre repejor.

 

Eu am golf 4 cu motor 1.6, care desi la cai putere e acelasi ca si cel de 1,2, la cuplu e net inferior, insa, sincer mie mi-e deajuns si exploatat cum trebuie, te ajuta si la greu.

Pe mine unul, ca masina de familie ma multumeste.

Nu spun ca nu e loc de mai bine, sa nu ma intelegi gresit, insa important e sa-ti satisfaca tie nevoile.

 

Legat de suspensie, nu vei simti diferenta dintre suspensia semiindependenta si independenta.

Diferenta se va simti doar la mers tare, viteza mare in curbe smdp, insa sa nu crezi ca cel de 1,2 nu va avea un comportament rutier sigur si decent.

Din nou, fa un test drive cu ele si daca cel de 1,2 iti va place iati-l.

 

Adevarat ca niciodata nu e destul insa, repet, important e sa iti placa tie si per total masina sa aiba acele dotari care tie iti plac, chiar daca unele le poti pune ulterior, desi, nu la fel de bine integrate ca cele din fabrica.

 

Eu unul, as merge fara pic de regret pe 1,2 dotat in detrimentul unui 1,4 mai slab dotat.

Pt mine interiorul pot spune ca primeaza in fata exteriorului.

 

Si motorul de 1,2 cu un mic tuning se poate aduce la nivelul unuia de 1,4 standard fara pbme, vorbim totusi de motoare turbo care au un potential mult mai mare comparativ cu unul aspirat.

 

Sper sa le fi revizuit complet aceste motoare astfel incat sa nu mai aiba boli ale copilariei, caz in care iti doresc drumuri bune si fara incidente cu oricare versiune ai alege.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

La mazda nu prea imi place interiorul, si motorul... chiar si pe hartie mi se pare ca consuma mult pt performantele care le da

 

Imi place Leonul, sper sa ajung mai repede sa il vad :icon_bounce:

Modificat de florinrmn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a tot discutat de avantajele farurilor cu led fata de xenon si nu inteleg care sunt?

E adevarat ca fiind mai noi, sunt mai interesante si mai aspectuase dar sa nu uitam ca nu sunt adaptive. Farurile cu xenon sunt adaptive la Golf si asta face diferenta. Apoi pe partea de fiabilitate, gandeste-te cat costa sa schimbi un far cu leduri? Din ce am inteles, la un moment dat (nu foarte indepartat) ti se va arde un LED. Astea nu cred ca se schimba unul cate unul ci la pachet... O sa iti permiti sa le inlocuiesti? Daca mergi cu unele arse e posibil sa nu treci ITP, sa ai probl cu politia etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!