Jump to content

ciudat sau nu ? electric nightmare


codrut mitulescu
 Share

Postare recomandată

codrut mitulescu

cand pun pozitiile mi se aprind si stopurile pe frana .  mantionez ca in situatia asta daca mai apas si frana creste putin intensitatea stopurilor. daca nu am pozitiile aprinse si calc frana de aprind stopurile si pozitia dreapta spate.  e normal sau super ciudat? atasez o poza cu pozitiile aprinse.

post-25328-0-93338900-1367603273_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cumva aceea e ceata? Intreb, nu sunt sigur!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce stiu eu, cam la toate masinile stopurile pe frana sunt pe acelasi circuit, iar pozitiile sunt pe circuite si sigurante separate, stanga/dreapta. Eu zic ca ai scurt pe undeva pe stopul din dreapta.

Modificat de vs91mrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codrut mitulescu

nu e ceata , cred . zic asta pentru ca am doar patru becuri pe spate : pozitie, semnalizare, frana si marsarier. daca e scurt pe stopul din dreapta se poate repara sau nu? mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele mari care sunt aprinse la tine stiu ca sunt de ceata. La mine nu se aprind sub nici o forma cand calc frana sau cand aprind pozitiile.

La mine la mk1, pozitiile si frana sunt pe aceleasi becuri si au dublu filament.

Daca montezi becuri mono filament poti intampina diverse comportamente ciudate ale celorlalte becuri.

Chiar si asa nu inteleg de ce ti se aprind cele mari.

Verifica prima data sa ai becuri cu dublu filament la pozitii.

Am vazut mk1-uri la care se aprind cele cu dublu filament la franare si inca un set de becuri pe fiecare stop, deci nu stiu 100%.

Modificat de B-30-SAN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Asta este cel mai simplu lucru si defectul cel mai raspandit la toate masinile din toate timpurile. S-a oxidat un fir de masa de la unul din stopurile din spate. Nu are minus si atunci circuitul se inchide prin becul cu 2 filamente de pozitie/frana.

   Desfa si curata de oxizi toate contactele din spate de la becuri precum si eventualul fir care este masa-legat la caroserie. Am vazut zeci de masini cu defectul asta prin oras.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codrut mitulescu

am vazut cate un bec cu filament dublu in fiecare parte doar ca nu-mi aduc aminte unde erau.  oricum, ele trebuie puse la pozitii nu? cat despre ceata tot nu cred sa fie stopurile mari pentru ca mie pana de curand se aprindeau doar cand calcam frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite ce zic colegii de pe alt forum(poate ajuta):

http://vwgolfmk1.org.uk/forum/index.php?page=topicview&id=electrics_2%2Fmk1-rear-lights-help

 

La baieti care au pus electrica de mk2 pe mk1 am mai vazut sa se aprinda si cele de ceata la franare.

Verifica ce a spus si Ebi, oxidarea.

Modificat de B-30-SAN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codrut mitulescu

la mine , ca sa folosesc numerotarea din poza asta, 1 si 4 fac corp comun si inainte se aprindeau doar cand calcam frana fie ca avem luminile aprinse sau nu. restul becurilor fac ceeace ar trebui sa faca.

 oricum maine o sa curat toti papucii aia si revin. mersi  inca o data baieti !

post-25328-0-12265300-1367606151_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact cum zice mai sus colegul Ebi.

Masa principala din spate de pe caroserie e sursa multor anomalii la stopurile spate.

Eu as incepe cu aceasta, cureti inclusiv surubul si saiba acestuia si evident si papucul si locul de pe caroserie.

 

Oricum chiar daca se rezolva linistit poti curata si contactele stopurilor.

Eu pariez pe masa principala.

Modificat de Cypor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codrut mitulescu

gata, am rezolvat. unul din becurile alea cu filament dublu era pus pe frana in dreapta. l-am schimbat cu cel de la pozitie si acum pe pozitii se aprinde doar 6-le din pozza de mai sus si pe frana 1si 4. mersi tuturor si Paste fericit la toti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!