Jump to content

Probleme la pornire


bebepolo
 Share

Postare recomandată

Incearca alte reprezentante din alte zone, sunt care mai practica tariful de 150 pentru o diagnoza software. Upgrade-ul e freeware dar nu se poate fara o diagnoza sa vada ca nu sunt erori pe masina etc.

 

LE - Probabil ei au inteles sa-ti verifice toata masina si din punct de vedere mecanic, poate de aici tariful asa mare si ca dureaza mai mult de o ora. Spune-le exact ca doresti un upgrade de soft la motor.

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Rezolvare: seara inainte de parcare opresc casetofonul si AC-ul tot ce ar fi consumatori. Dimineata porneste perfect chir si la 3 grade celsius.

Problema: ce naiba ar putea fi? Calculator/electronica, radioul imi mai da erori la tester pe boxele spate. Sau bateria sa fie pe duca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum fac asta:)? Tocmai ce am venit de la electrician. Am verificat firele la boxe si sunt in regula. Oare sa consume RCD 510? l-am schimbat pe cel al masinii, un rcd310

Ce poate consuma? Cum verific? Multimesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut, am o problema cu Polo-ul sotiei (1.4 63kW 2010 benzina, 55000 km), nu pleaca la "sfert de cheie" cum ar trebui, iar asta se vede mai tare atunci cand e cald afara. Uneori nu pleaca deloc la prima cheie dar de cele mai multe ori pleaca un pic intarziat (adica se invarte motorul de cateva ori) si apoi are o turatie scazuta 1-2s. Am schimbat acum 1 luna ulei, filtre si bujii. Pe vremuri as fi zis ca avansul nu e reglat bine dar la masinile moderne de asta se ocupa ECU. Consumul este ok, aproximativ 10 la suta in oras, cutie DSG, motorul trage bine, nu are niciun fel de rateuri in functionare, doar problema asta usor deranjanta la pornire. Am scanat cu VCDS masina, nicio eroare (cu exceptia Climatic-ului e o eroare foarte veche care nu dispare dar nu are nicio legatura cu problema mea). Am mai citit pe alte forumuri si singurii "suspecti" au fost senzorul lichidului de racire si releul pompei de combustibil. Inca nu le-am schimbat, mai astept alte sugestii/pareri daca ati avut o problema similara.

Multam,

Mihai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca cu alt G62 - senzor temperatura lichid racire - cumpara numai Hella sau original

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc Florin,  ai avut aceeași problemă? Se schimbă greu acest senzor? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se schimba greu - au fost masini la care asta a fost problema/solutia. Nu pot garanta in cazul tau, trebuie verificat, etc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat senzorul, nu s-a schimbat nimic :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 08.08.2017 at 7:08 PM, MihaiMihai said:

Salut, am o problema cu Polo-ul sotiei (1.4 63kW 2010 benzina, 55000 km), nu pleaca la "sfert de cheie" cum ar trebui, iar asta se vede mai tare atunci cand e cald afara. Uneori nu pleaca deloc la prima cheie dar de cele mai multe ori pleaca un pic intarziat (adica se invarte motorul de cateva ori) si apoi are o turatie scazuta 1-2s. Am schimbat acum 1 luna ulei, filtre si bujii. Pe vremuri as fi zis ca avansul nu e reglat bine dar la masinile moderne de asta se ocupa ECU. Consumul este ok, aproximativ 10 la suta in oras, cutie DSG, motorul trage bine, nu are niciun fel de rateuri in functionare, doar problema asta usor deranjanta la pornire. Am scanat cu VCDS masina, nicio eroare (cu exceptia Climatic-ului e o eroare foarte veche care nu dispare dar nu are nicio legatura cu problema mea). Am mai citit pe alte forumuri si singurii "suspecti" au fost senzorul lichidului de racire si releul pompei de combustibil. Inca nu le-am schimbat, mai astept alte sugestii/pareri daca ati avut o problema similara.

Multam,

Mihai

Determina presiunea din sistemul de alimentare.cu motorul oprit.și vezi se menține?  Eu am avut probleme la o mașină nu pornea ,o data la 10 porniri ,din prima.se bâlbâia și murea motorul.apoi pornea ca noua.pana când a murit pompa.ca altfel nu îi dădeam de capăt. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă îmi și spui cum sa o fac dau o bere?. Nu știu care bloc de măsura este pentru pompa și nici ce valori ar trebui să găsesc.

Modificat de NuCeTaNu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut. Imi puteti spune daca ati rezolvat problema cu pornirea. Ma confrunt cu aceeasi problema, masina nu porneste la cald sau daca sta in soare decat la a doua sau a treia cheie. Parca se agraveaza din ce in ce. Multumesc anticipat pt ajutor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare! Ma poate ajuta cineva cu pozitia firelor de la senzorul nivelului de combustibil din rezervor (poza). Modelul este un polo 6r motor 1.6 tdi, 55kw. Multumesc!

Screenshot_2018-04-26-14-57-15.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut băieți!am o mare problema cu pornirea...Buba veche de vreo 3 luni..m-a lasat masina norocul meu aproape de casa la vreo 50 de metrii mi s-a oprit in momentul in care vroiam sa parchez intr-o parcare la supermarket.Am încercat sa-i dau o cheie nimic,învârte dar nu porneste.i-am dat 10 chei nimic.a2a zi chem un prieten mecanic zice ca este pompa de alimentare cu motorina din rezervor.ma gândesc o fi si ea bătrâna din 2011 plătesc 800 de lei schimb pompa merge toate bine pana a2a zi cand ce credeti mai mare fericire aceeasi problema pe calea floreasca in coloana nu vrea si nu vrea sa pornească la fel învârte dar nu porneste..sun oconasul zice cheamă platforma la masina adu-o la mine ..o duc la oconas zice pompa batrane..o fi fost cu defect de la ei o schimba pe garantie o punem frumos dam cheie porneste pe sfert..toate bune 2 saptamani ..după 2 saptamani aceeasi problema pe linia de tramvai cu nevastamea si copilu in drum spre vaccinare..date jos trage masina du copilu acasa si nevastă sari vin inapoi la masina ma ajuta un cetățean responsabil cu tractarea pana la oconas la service ..zice oconasu hai sa schimbam filtrul ..schimbam filtrul porneste masina la sfert..Inca o luna de fericire merge masina brici..acum 2 zile la aeroport otopeni dracul de polo face aceeasi schema ..refuză categoric sa mai pornească ..o iau pe platforma o duc la alt service ..mester recomandat cu medalii zice ..pompa de motorina..voi ce ziceți ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut. Colegi cu 1.2 tdi 55 kw, imi puteti spune cât va arată pe aparatul de masura cât va încarcă altenatorul? Astăzi după două ore de faza scurta am rămas fără curent. După remediere pe aparat arată 13.8-14. 

PS. Bateria e originală din 2013

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3-Curentul de incarcare are valoarea care trebuie, problema poate fi de la modul in care este bateria incarcata. Daca faci drumuri dese si scurte, bateria este solicitata la fiecare pornire (si se descarca evident) dar nu are timp sa se incarce daca distanta parcursa este scurta (3-5km). In timp asta duce la o degradare a performantelor bateriei. In plus dupa 5 ani de mers in regim de oras ar fi bine sa te gandesti la o alta baterie mai ales ca vine iarna.

Modificat de MihaiMihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am revenit dupa ceva timp cu rezolvarea problemei cu pornirea dupa ce masina sta in soare. Dupa multe cautari si verificari, este vorba despre valva de control a vaporilor de combustibil din spatele filtrului de aer. In timp memmbrana din valva se rupe/gaureste si la cald benzina se vaporizeaza si practic inneaca motorul cu vapori. Se schimba foarte usor si are o mufa cu 2 fire. Mai am una de rezerva dar are alta mufa , pentru ca nu stiam exact care se potriveste. 

Modificat de minisoferul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Am fix problema cu pornirea cand sta la soare. Dimineata porneste la prima cheie, dupa ce sta 2-3 ore in soare, la a 3-a... 4-a. Baterie noua.

Vad ca este o problema foarte des intalnita . Este ciudat ca am fost la 4 service-uri si nicaieri nu stiau care este buba. :D 

 

? "valva de control a vaporilor de combustibil " - cum pot sa caut piesa? Gasesc doar "supapa suprapresiune" la cautare.

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Giurgea Artur-Gabriel

Am un vw polo 1.2 TSI 6R .Dimineața pornește greu se bâlbâie, iar în cele din urma o ia.Ati întâlnit asa ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceva erori stocate pe motor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
FlorinNistor

Salut! La polo 1.2 tsi 90hp, masin asotiei am observat urmatoarele;  dupa pornirea motorului si plecarea de pe loc, de obicei dupa ce schimb din tr1 in tr 2, se aud zgomote la motor (supape, ceva actuatori, schimba ceva regim de lucru...nu stiu) si pierde putina putere, o secunda, apoi merge ok. Doar dupa pornirea motorului se intampla fenomenul, o singura data. Ce poate fi? Multumesc!

Modificat de FlorinNistor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!