Jump to content

Probleme la pornire


bebepolo
 Share

Recommended Posts

Am constatat ca masina nu porneste la prima cheie dupa ce sta mai multe ore in soare,dimineata sau cand afara este frig porneste fara probleme!A mai avut cineva aceasta problema?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Si eu am aceasi problema si bateria este aproape noua in plus astazi dupa ce am pornit- o mi sa aprins si martorul la motor din bord ( polo 1.4 cutie automata ) plus ca indicatorul din bord al vitezei care se afla ( ex. D1 ) clipaceste si nici nu schimba viteza

O sa merg astazi cu ea la service sa vad despre ce este vb

Link to comment
Share on other sites

Cand clipeste D1, stiu ca este o eroare pe cutie. Posibil mecatronicul... Mergi la ei si poate cu o recalibrare sa se rezolve. Altfel, o scanare si trag ei concluziile dupa. Mai este in garantie?

Link to comment
Share on other sites

Din pacate nu mai este

O sa merg si va tin la curent

Link to comment
Share on other sites

Si a mea mai face figuri la pornire si suspectez tot bateria, desi "ochiul" este verde.

 

Mi se intampla de multe ori ca martorul de baterie sa-mi stea aprins si 15-20 secunde dupa pornire.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Nush care a fost treaba cu pornirea dar cu martorul la motor si viteza clipacind am avut o mare problema

S a defectat calculatorul din cutie (mecatronic) , astazi a venit piesa si o sa mio schimbe

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Salut! Sunt nou pe forum si vreau sa cer un sfat/parere legat de problema care o am la un Polo 1.2 TDI din 2010.

 

Cand ii dau cheie sa pornesc motorul imi ramane aprins in bord martorul de la baterie circa 10 secunde inpreuna cu ABS si ESP care se aprind si se sting imediat. Dupa ce se stinge martorul de la baterie are si o mica fluctuatie la relanti ( ca si cum da putin de greu dupa se stabilizeaza)

Bateria am masurato si ii ok si cu masina pornita, oprita, cu consumatori, etc.

 

A mai patit cineva asa ceva?

Link to comment
Share on other sites

Bogdan_wrc

incearca o citire de erori cu VAGCOMul. fie la dealer, fie la un service autorizat sau chiar la coleg forumist. poate gasetsi acolo informatii ajutatoare. 

 

 

eu la 1.4 observ ca daca o las mai mult timp nepornita (gen1-2 zile), la pornire se tureaza la 1200, consumu instant creste la 1.6-18 si sta asa cateva (10-15) secunde. dar parca nu face mereu. banuiesc ca e socul..dar asa face normal? 

Edited by Bogdan_wrc
Link to comment
Share on other sites

Am puso pe tester si nu mi-a dat nici o eroare, tind sa cred ca ceva electric ii. Referitor la ce ai spus cu turatia este de la socul electronic care se stabilizeaza in functie de incalzirea motorului.

Link to comment
Share on other sites

Bogdan_wrc

pana aucm parca nu facea asa rau.

oricum, se pare ca in weekend masina nu a vrut sa porneasca. mergea balbait cateva secunde si se oprea. d-abia dupa 3 incercari a vrut. nu eram eu langa ea, o sa urmaresc situatia...dar voi ati patit? 

1.4 MPI.

benzina avea 95 de la OMV.

are 3700km. 

Link to comment
Share on other sites

Am patit si eu de vreo doua ori,insa nu pornea deloc,bine asta dupa ce statea nepornita cu zilele ; solutia : curent de la alta masina si a pornit.

Link to comment
Share on other sites

Bogdan_wrc

deci curentul sa fie? m-am gandit ca daca masina are 3700km, si 4 luni n-are cum sa fie bateria. oricum, are momente cand porneste mai greu ca audi..desi audi are baterie de 3-4 ani si putini km anual. 

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Ati descoperit pana la urma problemele la pornire 1.4 MPI ? E o problema in generala la aceste motoare (cum are 1.2TSI cu lantul) sau e una locala/particulara ?

Link to comment
Share on other sites

eu am fost la revizie la PBV, mi-au schimbat filtru de benzina...nu prea a mai facut. dar nu stiu daca e de la ala, de la faptul ca a venit caldura (doar la rece facea) sau de la faptul ca merge DOAR cu petorm 99... 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

am si eu aceeasi problema ...am schimbat Bujii si filtru benzina si nimic ! ...o face doar dimineata la prima pornire ....dupa 3 chei la a 4a  se balbaie 10 sec si apoi merge normal !

Link to comment
Share on other sites

Asa face si a mea acum, i-am pus alt ecu (acelasi model si cod) din dezmembrari dar cu soft mai nou, deci e din soft (motorul trage mai bine cu acest soft si ramane asa) :)

Edited by SergiuD
Link to comment
Share on other sites

Cat a costat? Aveti idee cat costa upgrade de soft la ei?

Nu stiu daca are legatura dar geamul fata pasager nu se mai ridica din butonul pasagerului...doar de la sofer. Cateodata merge butonul cateodata nu !

Am mentionat asta ca poate o avea legatura:)?

Edited by mfdf
Link to comment
Share on other sites

Upgrade-ul de soft costa cat o verificare prin diagnoza a masinii, 150 era atunci, pentru ca daca aveti erori nu fac upgrade. In plus e pe raspunderea dvs. daca ceva merge prost.

Edited by SergiuD
Link to comment
Share on other sites

Multumesc mult! Am sunat la midocar si au zis ca ma contacteaza unu de la ei dar nu ma sunat:). Si la Porche nord sun de 3 zile si nu raspunde nimeni :)). Unde sa mai incerc?

Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa o lasi asa fiindca daca ai ceva probleme nu e de la soft, eu consider ca softul e bun din moment ce acel motor s-a pus si pe 9n3 si au avut timp sa le remedieze. Si geamul nu are legatura cu asta, plus ca se poate ca urmatoarele variante de soft sa nu se pupe bine cu masina ta daca intre timp au upgradat si unele piese la motor.

Edited by SergiuD
Link to comment
Share on other sites

Mi-e frica de iarna. Daca acum face asa dar iarna?

Link to comment
Share on other sites

Ti-am zis, doar cu softul din 2002 de cand e ECU original porneste turat, dar e mai slabut motorul la pornirea de pe loc. Nu stiu de cand e softul actual dar se pare ca traditia la prima pornire s-a pastrat de la 1.4 75cp al meu la cele de 85cp cum ai tu, si intra in categoria "asa face toate". Eu sunt convins ca nu vei rezolva problema din soft mai ales ca au renuntat la aceste motoare de 1.4.

 

Nu face urat iarna. Dar daca vrei incearca niste bujii noi, catalogul online NGK mi-a dat si o varianta echivalenta pe iridiu pe care merg de cateva luni si sunt mult mai multumit decat de cele cu 3 electrozi care erau modelul standard la cel de 75cp cum e al meu. Nu am crezut in ele ca fac ceva, a fost doar o incercare pe care merita in opinia mea sa o iei in considerare si anume niste bujii echivalente cu metale nobile (platina sau iridiu). Nu exista efecte garantate. Mai poti incerca si curatarea clapetei de acceleratie daca are depuneri.

Edited by SergiuD
Link to comment
Share on other sites

eu am model 2014 1.4, si am verificat in primavara asta softul la dealer, si este ultima varianta...ma indoiesc ca au mai schimbat ceva.

si a mea porneste uratel...dar asta e...am garantie..daca pica ceva..ma duc la ei.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am fost azi la reprezentanta si imi cer 360ron/ ora de diagnoza si pote dura 2-3 ore;)). Alta solutie alt service mai ieftin cunoasteti?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in broserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim! :) 

 

Accept