Jump to content

Problema cutie automata polo 9N


romytaxy
 Share

Postare recomandată

Sal.

Cutia automata de pe un polo 9N functioneaza defectuos pana se incalzeste(turatia creste pana la 4000 dar viteza masinii nu "ca si cum ar patina ambreiajul")atat in mod automat D cat si in mod manual 1,2,3,dupa 10 min.de functionare/mers chinuit se comporta normal,vreau sa spun ca nu are nici o eroare pe cutie,uleiul a fost schimbat(nu si filtrul),masina are 69000 km,cumparata de noua din reprezentanta,as ruga pe toti colegii care pot sa mi dea un sfat sa ma ajute dar..nu gen"dute la reprezentanta"pt.ca am fost si nu m au lamurit in afara de.."trebuie alta cutie,schimbat uleiul,etc".

O seara faina si wekend placut.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut,

 

Intampin si eu o problema cu cutia automata de la Polo 9N 2003.

In sensul in care, daca incerc sa tin viteza constanta intre 50-80km/h smuceste (goluri de cuplu) si parca se si aude cum cupleaza si decupleaza in mers, si trebuie sa accelerez sa evit asta, daca o tin asa o vreme se aprinde EPC pe display si apoi se agraveaza.

Va rog sa ma ajutati si pe mine cu un sfat.

Modificat de Bushido
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VCDS - coduri de eroare. Seamana cu o problema la motor (poate EGR).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este de la motor, faptul ca cutia are goluri de cuplu face motorul sa reactioneze asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune un VCDS pe masina si posteaza erorile de pe engine si de pe automata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, asa am sa fac imediat ce ajung la service, am facut programare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Revin cu erorile gasite:

 

17961 - Barometric / Mainfold Pressure Signals

P1553 - 35 - 10 - Implausible Correlation - Intermitent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica aer fals in admisie, cablaj senzor barometric, si incearca sa-l cureti poate isi revine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Astazi am fost la service si revin cu concluzia: se auzea cum tragea aer de afara dupa o lunga verificare s-a constat ca pe langa EGR sufla, curatat verificat conducta de la admisie la EGR strans bine la loc si inlocuit furtun intre motor si filtru de aer...

Rezultatul: nu mai sufla nu se mai aude si dupa un scurt test nu am mai sesizat probleme

Salutare!

Astazi am fost la service si revin cu concluzia: se auzea cum tragea aer de afara dupa o lunga verificare s-a constat ca pe langa EGR sufla, curatat verificat conducta de la admisie la EGR strans bine la loc si inlocuit furtun intre motor si filtru de aer...

Rezultatul: nu mai sufla nu se mai aude si dupa un scurt test nu am mai sesizat probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Intampin si eu o problema cu cutia automata de la Polo 9N 2003.

In sensul in care, daca incerc sa tin viteza constanta intre 50-80km/h smuceste (goluri de cuplu) si parca se si aude cum cupleaza si decupleaza in mers, si trebuie sa accelerez sa evit asta, daca o tin asa o vreme se aprinde EPC pe display si apoi se agraveaza.

Va rog sa ma ajutati si pe mine cu un sfat.

 

 

VCDS - coduri de eroare. Seamana cu o problema la motor (poate EGR).

 

"Am pus degetul" pe rana din prima  :blah_:  doar trebuie sa fii mai deschis la sugestii :beer:

 

PS - ma bucur ca ai rezolvat problema :icon_thumleft:

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin:

 

Se pare cu dupa aprox. 200 de km problema a reaparut ( nu la aceeasi intensitate si nu atat de des), dar nu mai se manifesta la 50-60 km/h ci un pic ma sus pe la 70-80 km.

Mergand undeva sub 50 nu am mai simtit socurile fiind mult mai usoare si m-am trezit cu EPC si Check Engine aprins. Ulterior dupa ce am oprit si repornit pentru a disparea EPC la plecarea de pe loc, masina pleca foarte tare brusc. (ca si inainte).

 Mentionez ca nu am curatat senzorul barometric si nici nu verificat cablurile ( o poza unde le localizez ar fi de folos).

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca mai bine ar fi sa scanezi codurile de eroare, nu cred ca ti-au etansat teava egr bine si problema a revenit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are doua garnituri de metal acolo cam 'obosite' dupa parerea mea si nu stiu cat de bine etanseaza.

O sa ma duc din nou la mecanic sa mai verifice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa le cumperi de la reprezentanta cu cativa lei, ar trebui sa le aduca si unele magazine de piese mai "desteptate".

 

Vezi ca mai exista o garnitura asemanatoare cu plasticul unde se prinde teava egr de galeria admisie. Defapt acolo teava egr se prinde de o piesa intermediara care e intre galeria de admisie si corpul clapeta. Intre corpul clapeta si piesa intermediara e o garnitura din tabla de aluminiu care trebuie curatata bine inainte de montare, si intre piesa intermediara si galeria de admisie e un inel mare de cauciuc.

 

Ar mai o piesa de legatura intre egr si galeria de evacuare unde mai e o garnitura, de obicei nu se desface acolo dar merita sa tii cont daca vrei sa faci verificari amanuntite.

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiam ca sunt chiar atatea, iti multumesc de sfat.

In plus mi s-a zis ca admisia a fost schimbata pentru ca cea de pe masina are o mufa anulata cu un dop de plastic pentru ca provenea de la o masina care avea racire cu apa si sa ma uit mai bine sa nu traga si pe acolo aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Dupa mai multe investigatii si dupa curatarea clapetei de acceleratie se pare ca nu mai sunt probleme.

Am parcurs in jur de 500 km si nu am mai sesizat nicio anomalie :-)

In schimb la ultimul drum am observat ca temperatura sta undeva la jumatate intre 0 si 90 nu mai urca la fix 90.

In masina baga caldura, de la ce sa fie termostat sau senzor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!