Jump to content

Directie A4 B8 - probleme, modificari


GunX
 Share

Postare recomandată

Si eu am Audi A4 B8, aceeasi "problema" o am si eu, dar m-am obisnuit. Am avut inainte un Passat 2007 si directia mergea foarte usor. Nu e singurul A4 2009 pe care l-am condus si pot spune ca asa sunt macar inca alte doua modele. Parerea mea e sa nu-ti faci griji :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • Replies 89
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • marianu

    14

  • GunX

    5

  • valahian

    5

  • costelzb

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

cer o parere la voi,am gasit anvelope 225/50/17.oare se simte ceva la directie daca le inlocuiesc cu actualele 245/50/17?pe mine ma intereseaza banda de rulare sa o am mai mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce vrei sa ai banda de rulare mai mica? banda mai mare=aderenta mai buna, stabilitate sporita!

La mine cand trec de pe 255/35/19 pe 225/50/17 se simte o foarte mica diferenta, dar e fff posibil sa fie si de la jante(cele pe 17 sunt mai usoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E f ciudata dimensiunea 245/50/17 pt B8; sa inteleg ca ai jante de 8J de ai pus aceasta dimensiune. 

Modificat de glumaretzuu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La directie nu cred, dar eu am avut din cauza unor cauciucuri cu dimensiuni mai ciudate, pe niste jante de 18", un sunet de rulare foarte urat(ca un vajait). Dupa ce am incaltat-o :lol: de la Michelin, cu dimensiuni potrivite, nu s-a mai auzit nimic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mergind numai in oras demarajul este mai greoi,de aici si consumul mai ridicat, si manevrabilitatea care scade.in exterior rotile mari sunt bune,dar in oras nu prea te ajuta.am masurat banda de rulare si 1 cm este diferenta intre cele 2 dimensiuni,nesemnificativ.ma gindesc sa trec pe jante pe  16.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

245-225=20mm=2cm

La jantele de 16" ai doua optiuni: 225/55 si 205/60.

Iar 245/50/17 nu exista la B8, dimensiunea care se utilizeaza este 245/45/17.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Marianu : nici eu nu am servotronicul pe masina dar m-am obisnuit deja ca directia e mai greoaie si nu am nici o problema. Ba mai mult, am trecut de la jante pe 16 cu cauciucuri 225/55 la jante pe 17 cu cauciucuri 225/50 si nu am simtit nici o diferenta asa ca degeaba vrei sa treci la 16 ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi colegu,ma omoara chestia asta cu directia.ma gindeam sa schimb pompa de servo,poate a obosit si ea.cu jantele pe 16 m-ai lamurit.cred ca merge asa greu si din cauza multor capete de bara pe care le are suspensia fata la audi.cred ca pina la urma revin la pasat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

legat de directie: exista o optiune pe nume servotronic. O ai, merge mega usor si o poti intari cand ai chef (daca ai drive select, daca nu ai doar intarirea automata la viteza). Nu ai servotronic, merge mai greu. As simple as that, nu e vorba de nicio problema pentru care sa se faca recall, e doar vorba despre lipsa unei optiuni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Buna ziua,

 

Subscriu: directia merge greu in comparatie cu alte masini pe care le-am avut (ex: Vw Golf (3,4 si 5), Passat (B5 si B6), Audi (B6). Pe masina din semnatura am ales la achizitionare pachetul sport si ma gandesc ca de acolo vine asa numita problema. De asemenea este "incaltata" cu 225/50/R17. Mie unul imi place ca merge mai greu (chiar daca la parcari nu se poate nicidecum invarti volanul cu podul palmei ca la celelalte masini detinute) si dupa eventuale intoarceri, unde, multi dintre noi preferam sa lasam putin volanul mai liber astfel incat masina sa indrepte rotile singure cand urmam apoi un drum drept (aici volanul trebuie invartit cu mana pana la capar pentru ca masina va "repune rotile pe drept" mai greu), insa in mers normal nu se simte problema. Mai dificil este pentru sotie care, ca marea majoritate a femeilor nu prea au forta... Nu stiu daca treaba cu directia care merge greu forteaza mai mult sau nu in caseta de directie, astfel incat aceasta sa se defecteze mai repede ca la celelalte modele? Pana la urma sincer eu unul sunt mai interesat de fiabilitate decat de micul amanunt privind disconfortul la rotire.

 

Stima tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mers greu de noua?Acu 2 zile am fost la un service unde mi-au regalt jocul din volan care era foarte mare ,cred ca se poate regla la tine sa merga mai usor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e vb de masina din semnatura ta,tu ai servotronic,nu are legatura cu hidraulicul de la majoritatea audi.

acum am trecut la  un alt a4 cu suspensie normala si jante pe 16 si este o diferenta mare fata de cea sport si jante 17.

Modificat de marianu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 245/40/18 + servotronic si o invart cu un deget.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Rar se gaseste servotronic pe a4 b8. Pacat, ptr ca diferenta de pret a pieselor noi este de maxim 500 de euro. Eu cred ca ma pregatesc de un retrofit ptr servotronic. Initial voi incerca sa montez valva de presiune pe caseta de directie existenta. Nu stiu daca este posibil dar o voi lua pas cu pas, ultima pe lista de schimb fiind caseta de directie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare o chestie cam greu de facut retrofit, s-ar putea sa fie nevoie si de un calculator nou ma gandesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calculator sigur nu trebuie, dar caseta de directie 90% trebuie schimbata. Nu stiu ce diferente sunt intre cele doua casete, stiu doar ca pompa asigura presiunea necesara si ca conductele sunt aceleasi. Oricum, ma mananca tare sa incerc sa pun acea valva pe caseta de directie normala. Cu instalatia electrica imi este usor, ma descurc de unul singur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu, valva de servotronic iti micsoreaza presiunea la viteze mari pt a micsora sensibilitatea directiei. Cu alte cuvinte poate sa faca directia sa mearga mai greu, in nici un caz mai usor.

Sent from my HTC One mini using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, asa este, dar poate actuala caseta de directie are un "dop", o valva fixa care mentine aceiasi presiune mereu. Eu as vrea sa aflu daca pot pune in schimb valva ptr servotronic. 

Nu am reusit inca sa aflu daca in locul unde se monteaza valva este vreun "dop" sau este turnata piesa fara orificiul respectiv. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la servotronic exista un motoras electric care actioneaza caseta de directie.pompa de servo nu exista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dar aia e "Dynamic Steering"

Noi vorbim despre "Speed releted variable steering assist (servotronic)" iar echiparea de baza pe care o avem majoritatea este "Power Stearing"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut. eu am avut suspensie sport 1BE si am schimbat-o cu standard 1BA.

1BE:

- sta f bine in curbe, ruliu f mic.

- e mai rigida dar nu asa deranjant ca cea sport de bmw de ex. (ca o clasificare: 1BA < normal bmw < 1BE < sport bmw).

- garda mai joasa cu 2cm decat 1BA pune probleme la urcat pe borduri, parcare cu fata & stuff.

1BA:

- ruliu mai pronuntat, e stabila dar nu iti da acea senzatie de siguranta la o curba abordata mai tare.

- e mult mai confortabila, mai ales in oras, unde denivelarile sunt la ordinea zilei.

- garda inalta, poti urca bordurile fara probleme.

motivele pt care am schimbat-o sunt: nu imi plac suspensiile rigide (prefer confortul) si vroiam garda mai mare (merg mai des prin oras - parcari, denivelari). in plus, daca as avea o masina sportiva as prefera una cu tractiune spate sau un 3.0 tdi quattro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

aproximativ 1000 euro costa caseta noua cu servotronic, operatia nu pare complicata, efectiv se inlocuieste caseta si se conecteaza cele doua fire, la final codarea cu VCDS-ul

http://www.motor-talk.de/forum/servotronic-nachruesten-t2140333.html?page=2#post28292683

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

O intrebare. Exista servotronic pe Golf IV? Intreb pentru ca am vazut la un golf IV AXR, volanul care se misca extrem de usor, masina parca ar fi fost ridicata pe cric. In cazul meu se invarte destul de greu.  Sa fie pompa de servodirectie obosita? Caseta a fost schimbata, intrucat incepuse sa piarda ulei. Uleiul la fel a fost schimbat. Inainte de schimbarea casetei volanul se misca la fel de greu.

Modificat de rabbit85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu exista servotronic pe golf iv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!