Jump to content

Directie A4 B8 - probleme, modificari


GunX
 Share

Postare recomandată

Am gasit in sfarsit "masina visurilor", dar din pacate este extrem de joasa. Am mari rezerve in ceea ce priveste garda la sol, este ffff mica. Venind de pe o Octavia2 sub care aproape incape un om, nu vreau sa stau stresat de acum incolo la orice groapa. Prefer comfort in detrimentul stabilitatii/rigiditatii.

Prin urmare, astazi ma duc intr-un service sa mi se spuna ce costuri de schimb presupune treaba (arcursi si amortizoare?).

Deci.... Are cineva un B8 cu mai putin de 100.000km (verificabili VIN) cu suspensie normala si vrea sa facem schimbul? Daca nu, de unde gasesc niste piese standard? Aveti ceva sfaturi in priviinta asta?

Atasez poze sa vedeti cat de "joasa" e problema :) Multumesc

post-19790-0-15725600-1331199045_thumb.j

post-19790-0-53884100-1331199052_thumb.j

post-19790-0-15359100-1331199058_thumb.j

post-19790-0-74374500-1331199063_thumb.j

post-19790-0-84255100-1331199068_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 88
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • marianu

    14

  • GunX

    5

  • valahian

    5

  • costelzb

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

cred ca este suspensia originala obisnuita pentru acest gen de masina, niciodata un audi nu va avea garda inalta ca a unei skoda, poate doar cel all road. se poate inalta insa va arata putin mai ciudat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suspensia aceasta este standard.

Suspensia sport este mai joasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte frumoasa masina, dar si mie mi se pare ca ar fi cam standard. a mea e mai joasa de atat si are suspensie s-line.

chiar si cu suspensie normala, la ce zapezi au fost anul asta nu ai sanse sa intri pe stradutele laterale mai ales daca s-au format sleauri. eu si acum mai am probleme pe anumite stradute unde nu bate soarele, ating...

te obisnuiesti in timp, eu am trecut de pe passat cu pachet de drumuri grele, n-aveam treaba cu el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e suspensie stock ! nu e asa joasa , parerea mea !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

choppermaster

aia e joasa? cred ca glumesti nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari pt. achizitie ; masinuta arata prea bine, las-o asa, nu-i schimba nimic. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu siguranta suspensia e stock.

ce nu inteleg e de ce ti-ai luat masina asteptandu-te la o garda la sol asemanatoare octaviei?

ai mai vazut vreuna in oras asa? nu e ea joasa, e skoda cu care te-ai obisnuit prea inalta, asta e problema.

nu prea ai ce sa-i faci..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost azi la service la verificarea de rigoare. WIN-ul introdus in sistem scrie clar ca suspensia e sport. am masurat exact garda la loc este de 14cm. cred ca o sa ma obisnuiesc cu ea asa si o sa fiu cat pot de atent. daca nu ma impac cu ea sau o troznesc pe sub, o ridic cu orice pret sau re-vand...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este suspensie sport -20mm. Mai este S-line cu -30mm, insa nu cred ca este asta. Fiind masina visurilor nu incerca sa ii cauti nod in papura.

O sa te poti obisnui cu ea mai ales ca ai si anvelope pe 16" cu talon mai mare deci absoarb bine gropile. Este un A4 totusi caruia nu ii sta asa de bine ridicat, pt garda la sol mai mare un Q sau Allroad.

Stiu cum este in Bucuresti zilnic cu suspensie sport si se poate trai.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar cand ti-ai luat masina nu ai observat diferenta? Mi se pare o prostie sa revinzi masina pt o 3-4 cm :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e vorba de 30-40mm, ci de 15, daca nu ma insel. Asadar, diferenta intre normala si sport e foarte mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa si eu, mi-as cumpara oricand un porsche targa insa este prea joasa pentru tara noastra masina asta si asa ca ma resemnez si ma abtin, merg cu golful ca asta e foarte inalt.

:)

cand ma retrag in munti cumpar un amarok si gata.

Modificat de ondin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rotile sunt pe 17 dar in fine, momentan am renuntat la idee, multumesc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare baieti. Am un A4 B8 din 2009 Break si am aceasta problema enervanta, adica peste 40km/h apare un huruit in partea din fata. Daca scot masina din viteza huruitul este la fel , deci banuiesc ca problema e pe roti, planetare etc. Stie cineva ceva, s-a mai confruntat cineva cu problema asta

Va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se modifica intensitatea in viraje va fi cel mai probabil rulmentul, desi n-ar trebui sa fie la varsta ei. Sau e mare rulajul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acceasi problema am avuto si eu,am schimbat amandoi rulmenti si pana la urma sa constatat ca uruiau toate 4 cauciuguri intr-un hal de vibra toata masina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil e rulmentul, mie la golf imi huruia unul cat era inca masina in garantie. Probabil de la o groapa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt aceleasi cauciucuri, numai ca de vreo 2 saptamani s-a intensificat huruitul. Huruie de parca ar fi un motor electric.

Rulaj 90.000 km, nu stiu daca sunt reali

Modificat de valahian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca huruie mai tare in curbe la stanga, e rulmentul de pe dreapta, acelasi principiu e si pe partea opusa.

Poate sa fie si un plastic desprins care sa atinga ceva piese in miscare, chiar si cauciucul.

Modificat de vs91mrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi ma duc la un amic care are service. O sa revin cu amanunte.

Va multumesc baieti. M-ati ajutat sa-mi fac o idee.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine huruia si la curbe si la viteze marii si peste tot.:| si nu erau stranse rotiile , aveau joc de 2-3 cm..stanga dreapta sus jos ;) , poti verifica si asta..eu am patit-o...:|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu siguranta e rulmentul ! :icon_bounce: :icon_bounce: :icon_bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Huruit de rulment am si eu, dar la mine sigur sunt cauciucurile. GY Eagle F1 luate de noi s-au tocit patrat

Deci nu poti fi sigur ce e pana nu se uita cineva la ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te-ai dat cu frana de mana in stil Dacie-sa tragi frana de mana si sa te intorci cu botul invers, e posibil sa-ti fi spart vreun rulment.

Daca ajungi la inlocuirea vreunui rulment, atentie ca strangerea trebuie facuta cu cheie dinamometrica dupa specificatiile din manualul de reparatie. Deci nu te grabi sa-l schimbi pana nu intrebi mecanicul daca stie care sunt acestea si pana nu ne ajuta un coleg cu informatia asta pentru a vedea daca mecanicosul avea informatia corecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!