Jump to content

Problema pornire


Vmarian
 Share

Postare recomandată

Problema este urmatoarea:nu mai ajunge benzina in carburator

sa mai fie si alta cauza in afara de pompa de benzina(care ar fi pe primul loc in posibil defectarea ei)

masina este 1.3 cod motor 2G

 

verificarea cu benzina turnata in carburator manual este facuta.porneste dar merge cat are benzina,si nimic tot nu trage benzina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as lua verificarile in ordinea urmatoare:

Siguranta pompa benzina, releu pompa, filtru combustibil, pompa benzina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

siguranta verificat

releu nu am(din cate am inteles am pompa manuala)

filtru verificat

pompa nu stiu daca este buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa este manuala, mecanica, angrenata parca direct de axa cu came deci nu are ce curent sa primeasca :).

 

Problema este urmatoarea:nu mai ajunge benzina in carburator

sa mai fie si alta cauza in afara de pompa de benzina(care ar fi pe primul loc in posibil defectarea ei)

masina este 1.3 cod motor 2G

 

verificarea cu benzina turnata in carburator manual este facuta.porneste dar merge cat are benzina,si nimic tot nu trage benzina

 

Nu stiu deloc modelele de carbuator de pe Golf-uri, si nu am nici o idee cum ai verificat tu cu benzina turnata in carburator.. Dar daca iti merge cat timp ai benzina in camera de nivel constant a carburatorului si dupaia se opreste, vezi cuiul poanto si plutitorul.

Daca nu e de acolo, posibil ca carburatorul sa aiba electrovalva pe partea de alimentare cu benzina, care sa nu mai functioneze. Verific-o si pe aia.

 

Pompa o testezi scotand furtunul care se duce la carburator, dand la automat si vazand daca vine benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil sa fii fost dezamorsata?

in toata opera mea am spart si captor vapori (bidonasul galben de la carburator)

http://www.postimage.org/image.php?v=aV1RA6xA

caut de vreo 3 zile si nimic nu am reusit sa gasesc

ment ms

ai dreptate este manuala nu primeste curent pompa de benzina

Modificat de Vmarian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dezamorsarea la benzinar nu creeaza probleme ca si la disel , aici nu trebuie neaparat sa fie furtunul tot timpul plin ,  daca are benzina ramasa in carburator porneste din prima ,  dar bineanteles ca mai departe trebuie sa ai o alimentare ok .

La tine cred ca  asta lipseste , bidonajul ala galben de care spui  , nu cumva prin el merge alimentarea carburatorului ?

Daca este fisurat ii destul de logica treaba , degeaba baga pompa de benzina , benzina o ia pe unde gaseste traseul mai usor .

Cand am avut golf 2 benzinar ,motor 1,8 GU  , o mica taietura cauzata de frecarea curelei de la alternator pe furtunul de alimentare mi-a pus masina in "bot " , am depistat rapid , am izolat furtunul cu banda izolatoare (care nu-mi lipseste din bord ) si am dat bice mai departe , vreo 300 si ceva de km .

Cand m-am intors acasa am schimbat furtunul respectiv si asta a fost tot .

Daca pompa de benzina baga cand dai la cheie si scoti furtunul care alimenteaza carburatorul , doar cuiul ponto mai poate strangula intrarea benzinei in carburator , vorbesc doar de carburatoare mecanice , despre electrovalve ...si alte cele sunt "pleu" , saracutul meu golf din '85 nu avea asa ceva .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum este la golf 2, dar la al meu mk1 am avut aceeasi problema.

Ai 3 lucruri esentiale de verificat:

1. Daca nu ai turul infundat - Scoate-l de la pompa si sufla in el(recomandat cu un compresor ca te ia ameteala altfel). Daca auzi bolboroseala e ok. Daca ai vreo taietura in tur, o sa iti traga aer pompa in loc de benzina.

2. Daca pompa iti aduce benzina pana la carburator - Scoti furtunul de benzina de la carburator, il pui intr-un recipient si ii dai la cheie un pic. Daca iti aduce benzina, e bine.

3. Daca nu ai cuiul pontou blocat in carburator. Pentru asta trebuie sa demontezi carburatorul.

Modificat de B-30-SAN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am rezolvat

pompa trebuia amorsata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!