Jump to content

Broscuta de 1600


alexs307
 Share

Postare recomandată

Firele alea pot sa le scot oricand ca nu sunt legate de inst originala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 101
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • alexs307

    24

  • MishuL

    18

  • RaduI

    7

  • guvydu

    6

Top Posters In This Topic

original nu se refera la instalatia electrica. chiar si cei mai infocati aparatori ai originalsimului auto admit ca nu e nevoie de o instalatie originala. originalitatea se refera la conservarea masinii prin repere originale , prin pastrarea aspectului clasic. acum sa nu credeti ca daca cineva va retapitza scaunele sau daca pune fire noi la instalatie masina nu mai e originala. chiar la masin antebelice se admit, ca si in cazul broscutelor cu semafoare indicatoare de schimbare a directiei, lampa de mers inapoi si ceea ce este necesar pt siguranta rutiera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

original nu se refera la instalatia electrica. chiar si cei mai ca si in cazul broscutelor cu semafoare indicatoare de schimbare a directiei, lampa de mers inapoi si ceea ce este necesar pt siguranta rutiera.

problema se pune altfel cu acele indicatoare de schimbare a directiei ,legea nu permite acest lucru pt ca din spate sau din fata nu se tare observa acele indicatoare dar nu stiu daca v-a sarit in ochi ,afara unul care are o broasca din anii 50 a montat semnalizatoare pe bari fara sa gaureasca aripile ,nici macar bara ,au prins cu coliere din crom de bara niste semnalizatoare.La lampa de mers inapoi si stop de ceata legea zice ca nu sunt obligatorii daca acel autoturism nu a fost omologat initial cu asa ceva.Vreau sa va spun ca in austria si ungaria am vazut masini "adevarate" originale inclusiv vopsea originala binenteles acele masini nu sunt exploatate ca si la noi in fiecare zi ci sunt duse pe platforma la intalniri,parade etc dupa care din nou pe platforma si "cata casa nici un prieten"Am vazut broasca din anul 1948 cu 3000 km la bord.

@ ficat si instalatia electrica este un reper foarte important

Modificat de Karcsi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intr-o mica pauza de sesiune,am reusit azi sa scot aripile din spate si sa arunc tot din masina...a mai ramas scaunul soferului,atat...bineinteles ca se ivesc primele probleme

1.intrucat tot mai plimb masina pornind motorul din service afara si inapoi,as vrea sa-i pun un ulei nou,sa spal si motorul cu ocazia asta...ce-mi recomandati,ca am inteles ca full syntetic nu e bun...

2.am 2 faruri diferite...unul e de broasca,dar celalalt...are cineva idee daca merg farurile de golf2?

3.am pus orientativ una din jantele 5x120 pe tamburii si discurile masinii...din cauza ET-ului de 15,acestea nu vor atinge (am luat in calcul si anvelopele)...deci nu trebuie flanse,nu trebuie nimic...problema de care ma lovesc este aceea ca oricum as pozitiona janta,una din cele 5 gauri se apropie de una din cele 4 originale,asa cum se zicea aici pe forum..credeti ca prinderea in 4 din cele 5 prezoane ale noii jante in 4 gauri noi filetate in discuri/tambure ar fi suficienta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1: pentru spalat ia si tu ulei romanesc ( e 50000 litrul si e destul de bun) - e un ulei facut de lukoil ( eu de-asta folosesc de zi cu zi )

2: farurile sunt identice cu cele de golf 1

3: ti-ai raspuns singur la intrebare aici : http://vwforum.ro/index.php?showto...00entry162843

numai bine !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu spalatul e abureala. Mergi juma' de ora cu mashina, vezi daca dup'aia becul de ulei ramane stins la relanti; verifica daca nu curge ulei pe la pantalonashi, printre cutie si motor, verifica daca nu scoate fum gri. Daca da- da mot jos, dezmembreaza-l, spala-l, reasambleaza-l inlocuind ce e de inlocuit.

Daca mot e OK, scoate uleiul vechi cand e fierbinte, demontand si sita aia de dedesubt, speli sita, si potzi pe urma pune direct uleiul dorit. Spalarea e frectzie, daca vrei spala, pe urma pune uleiul cu care ai spalat intr-un PET, lasa-l 2-3-4 sapt sa se decanteze si o sa vezi cat de putzina mizerie se aduna la fundul PET-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

becul de ulei se stinge de indata ce apas butonul pt demaror ( :( ) si se aprinde cand opresc motorul mai tarziu...nu scoate fum gri,nu bate,etc...insa curge ulei printre motor si cutie...ideea cu spalarea motorului vine din faptul ca masina a stat o vreme indelungata si nu a fost folosita...uleiul sigur s-a degradat,de aceea ma gandeam sa il curat cumva...nu pentru mizerie,mai mult pentru calitatea uleiului ce va ramane in motor dupa schimb...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum m-am uitat in carte si banuiesc ca uleiul dintre motor si cutie vine de la semeringul de pe arbore,care,spre norocul meu,se poate schimba doar prin demontarea volantei cu motorul dat jos,si nu a intregului bloc motor motor...scrie acolo ca trebuie mare atentie pentru a extrage semeringul si a nu distruge blocul motor,insa cred ca ma voi descurca,nu e prima situatie de acest gen...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fost TDI-ist (ahh,ce vremuri)...actual broscar... :(

o poza din vremea cand simteam zi de zi cca 380 Nxm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai atunci pune-i ulei ieftin si mergi 2-300 km cu el si dup'aia scoate-l (cand e fierbinte), daca il lashi 30 min degeaba, nu antreneaza depunerile... Vezi daca nu se gasesc cumva aditivi speciali care sa ii pui in uleiul de spalare ca sa topeasca mizeria de pe dinauntru.

Becul tre' sa stea stins la relanti cand e mot fierbinte, la rece orice rabla face asha cum zici tu. Verifica. Studiaza bine si celelalte locuri pe unde ziceam ca poa' sa piarda, ca sa nu dai mot de 10 ori jos.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

miercuri seara (ca pana atunci am examene) ii fac un schimb cu un ulei ieftin si incing apoi motorul,sa vedem cum face...dupa parerea mea,la cat de prost e uleiul din motor acuma (e aproape ca apa si la -10 grade celsius) si daca dupa 15 minute de mers tot nu s-a aprins becul de ulei decat cand am oprit motorul,eu cred ca totul e ok...aaa,pornirea la rece e putin dificila,avand in vedere ca nu am schimbat nimic din ceea ce urmeaza sa schimb,insemnand bujii,platina,fise,capac delcou,etc...dar daca a pornit si a mers jumatate de minut,dupa aia porneste foarte usor,chiar si la 2 ore dupa aia de stat in frig...daca nu s-ar fi terminat bateria,ar fi pornit si atunci cand la Iasi au fost -25...insa a "tusit" o singura data si dusa a fost bateria...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata,nenea Misu...ca mi-ai dat de gandit cand mi-ai povestit de becul ala...am pornit-o dimineata si am mers cu ea cca 30 minute in jurul service-ului,cu 1-a si a 2-a...nu scoate fum albastru,becul ala sta cuminte si stins,singura chestie e ca scoate fum negru pe una din tobe,probabil vreo bujie neschimbata da semne de oboseala...joi seara voi da jos motorul si cutia de viteze,sa am pregatit terenul pentru viitoarele actiuni...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-ai treaba cu fumul negru (amestec bogat), gri-albastrui sa nu fie...

Na' ce ma nenitzi atata, bai nene? :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceea ce ma ingrijoreaza cel mai mult este cantitatea de rugina din zona pragurilor...incepe exact pe contraaripa,din spate,in dreptul capatului pragului,continua pe zona pragurilor si a podelei,se termina in fata tot pe contraaripa in dreptul celuilalt capat al pragului...

daca aveti vreun sfat pentru mine vis-a-vis de sudura care urmeaza a fi aplicata masinii,nu ezitati si spuneti-mi,inainte ca vreun meserias tinichigiu sa imi fac el ce stie mai bine...cum ar trebui sa procedez?ce ar trebui sa ii indic omului ala?intentionez sa-i duc masina meseriasului in cauza fara geamuri,fara usi,fara capota,fara portbagaj,fara motor,fara cutie...credeti ca va avea suficient spatiu de manevra sau trebuie sa mai demontez ceva?

imi pare rau pentru ca va solicit atatea informatii,dar eu pana acum nu am readus la viata decat motociclete,problemele de tinichigerie si de motoare cu racire pe aer imi sunt straine...credeti-ma,nu as vrea sa vad rugina la 2 saptamani dupa ce astern un strat de vopsea perlata pe broscuta in cauza...voi sunteti singurii care ma puteti ajuta pentru ca aveti o experienta mult mai bogata decat mine,abia astept sa va cunosc pe toti la viitoarele intalniri,bineinteles la volanul brotacului verde...numai bine tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Super site-ul !! mersi mult ! asta caut de mult timp ,sa ma lamuresc ce implica broasca asta :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e foarte interesant ce face tipul ala acolo cu masina,insa nu am nici timpul si nici banii necesari pentru o operatiune atat de ampla...din pacate,ma voi multumi cu mult mai putin...si cand ma gandesc ca tipul ala vorbeste despre restaurarea facuta de el ca fiind "low budget"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta m-a enervat si pe mine la site-ul asta. Ca ei pot face asa ceva. E adevarat ca totul se intinde pe 2 ani, dar cand ii auzi: " am avut nevoie de XXXXX , si am dat fuga pana la colt sau am sunat si a doua zi a venit. A, nu s-a potrivit, l-am trimis inapoi si mi-a venit ce trebuia..." Mor de ciuda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok...azi o zi plina de activitati si rezultate...examen dimineata,descurcat bine,seara activitate in service la broscuta...cu amicul meu de servici,am reusit sa dau motorul jos si cutia...pot sa va spun ca motorul a fost floare la ureche,dar cutia...in cele din urma am reusit per total...sunt bucuros...iata si poze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pai ce am vazut yo pe acile ...........am cam facut yo si cu "lichiditatzi" mult mai mici si scule uneori improprii ,ma refer la demontat si separat carapacea de sasiu,mai am destul de acum incolo da nu ma sperii asa usor(ca unii care au totusi bani mai multi)si tot trag sperantze ca mai se poate obtine si ajutor de la oameni de caracter ,nu de la indivizi care cauta sa te jupoaie de cum ai cascat gura sa ii intrebi ceva,mai dureros e ca am intalnit asta si la unii broscari care cauta sa-si scoata ei cheltuielile personale pe naivitatea sau increderea oferita de "incepatori".

Nu am stiut de forumul asta ........si imi pare rau ,ca pana acum aveam deja confirmari sau infirmari a ceea ce am facut eu pana acusi,da e bine si asa.Ma bucur in schimb ca am gasit pe aici baietzasi care se bucura sa-si impartaseasca experientzele lor (bune su mai putin)altora care abia incep sau care abia acum se lovesc de probleme,sper din tot sufletul sa pot ajuta si eu pe careva,ca eu.......putin ajutor am avut parte pana acum si stiu cum e cand strigi dupa ajutor si nu itzi da nimeni.

Dar cine stie........poate mai strig si yo frun........HELP.si su asta va zic.......Saltare fratzi intru "suferintza" ;) !

Daca sunt "OFF TOPIC" imi cer scuze,orisicine poate face greseli,chiar si eu ;) ;)

Modificat de proiectX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce-ai bre, te trezishi cu fatza la sharshaf? :offtopic:

Ai un warn verbal de la mine momentan, sper sa te culdaunuieshti si sa nu ma faci sa-mi pierd virginitatea intr'ale uarningului... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai incercat asta si in alt topic si incerc si aici...poate sa ma lamureasca si pe mine cineva cu niste preturi informative la broscute si cam ce trebuie sa stiu despre ele...ma intereseaza in mod deosebit motoru...am inteles ca sunt probleme iar eu nu ma prea stiu la mecanica...daca stiti unde se discuta asa ceva pe forum va rog indrumati-ma!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pretzurile pleaca de la mai nimic (5-10 milioane), pana la mii de euro. E mult de discutat, cel mai bine e sa ne iei de manutza si sa mergi cu noi la cumparaturi, vorba'ceea, dintr-o bere n-a saracit nimeni! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!