Jump to content

Broscuta de 1600


alexs307
 Share

Postare recomandată

si inca ceva:sub baia de ulei am observat un capac cu suruburi...acolo e cumva filtrul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 101
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • alexs307

    24

  • MishuL

    18

  • RaduI

    7

  • guvydu

    6

Top Posters In This Topic

si inca ceva:sub baia de ulei am observat un capac cu suruburi...acolo e cumva filtrul?

sa-i spunem ca ar fi filtru

e de fapt o sita ( destul de raruta ) care impiedica iumpuritatile grosiere sa ajuga la sorbul pompei de ulei

la fiecare schimb de ulei , " filtrul" trebuie dat jos si curatat (spalat) cu motorina :(

Modificat de ultimul venit
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si nu uita ca la fiecare scoatere a filtrului, trebuie (musai) schimbate cele doua garnituri de hirtie (eu mi le confectionez singur din carton din ala de dosar). In plus, atentie la stringerea celor 6 suruburi (de fapt prezoane), ca e foarte usor sa rupi suruburile care-s corp comun cu blocul motor. Nu stringe pina iese apa din ele!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garniturile alea eu le-am facut din klingherit de 0,7...1 mm si le-am refolosit de multe ori fara nici o picatura scapata pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am filtru normal, dar nu sub capacul acela. am cumparat o pompa de ulei care are un corp atasat in care se poate monta un filtru. sint si alte metode de instalat filtre moderne de hirtie. eu zic ca merita in special daca ai de gind sa ti masina mai multi ani. mai exista si radiatoare separate pentru ulei si mai exista si bai de ulei marite(foloseste mai mult ulei), care se ataseaza de suruburile de care vorbesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Solutzia cu filtrul ala de care zice Tibi e f buna, cea cu baia suplimentara dedesubt mai putzin, ca o lashi in prima groapa....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alex, mare grija cu piesele care le scoti de pe masina.Recomandare: pune-le in cutii pe categorii si noteaza ce ai in cutie. De asemenea pe cat posibil nu lasa cutiile in service, au tendinta sa piarda din ele si dupa aia plangi ca nu mai gasesti nu stiu ce buton sau piesulica. Si astea sunt pacatoase pentru ca le gasesti mai greu, piesele mai mari se gasesc mai usor dar "amanuntele" sunt rare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alex, mare grija cu piesele care le scoti de pe masina.Recomandare: pune-le in cutii pe categorii si noteaza ce ai in cutie. De asemenea pe cat posibil nu lasa cutiile in service, au tendinta sa piarda din ele si dupa aia plangi ca nu mai gasesti nu stiu ce buton sau piesulica. Si astea sunt pacatoase pentru ca le gasesti mai greu, piesele mai mari se gasesc mai usor dar "amanuntele" sunt rare.

Da, si in special nu lasa pe nimeni sa desfaca macaralele de la geamuri, culisele, geamurile alea triunghiulare. Daca o faci, o faci tu, ca si cum ar fi masina ta :) . In general, maruntisurile le desfaci de tot, lasi strictul necesar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, nu vopsi fara sa scotzi geamuri, clantze, stopuri etc ca iese o porcarie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici nu ma gandeam sa vopsesc fara sa detasez tot de caroserie,mai ales ca vreau sa vopsesc si interiorul...mai am cateva intrebari

1. stie cineva cum se scot geamurile astea cu cheder ?

2. exista posibilitatea de a gasi un parbriz nou in Romania pentru broscuta mea ?

3. as dori un link catre un index al modelelor de broscuta,am tot cautat dar nu am gasit nimic si nu stiu sa diferentiez broscutele intre ele:1200,1300,etc...nici macar a mea nu stiu ce fel este,cineva zicea 1200 pe aici pe forum,si nu pot decat sa cred,mai ales ca eu nu stiu care cum ce fel sunt fiecare...

multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3. as dori un link catre un index al modelelor de broscuta,am tot cautat dar nu am gasit nimic si nu stiu sa diferentiez broscutele intre ele:1200,1300,etc...nici macar a mea nu stiu ce fel este,cineva zicea 1200 pe aici pe forum,si nu pot decat sa cred,mai ales ca eu nu stiu care cum ce fel sunt fiecare...

multumesc anticipat

http://r-si-r-doctori-in-broaste.go.ro/pgid2_site_RO.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mashina ta este 1300- ca idee, 1200 are betzigashul de la triunghiurile portierelor vertical (1300-inclinat), parbriz perfect drept (1300 uuuun pic curbat), geamuri portiera si lat ceva mai mari...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca idee, 1200 are betzigashul de la triunghiurile portierelor vertical (1300-inclinat), parbriz perfect drept (1300 uuuun pic curbat), geamuri portiera si lat ceva mai mari...

ce zici tu e la 1200 pana in iulie 1964; dupa aug. 1964 (de la modelul 65 incoace) , 1200 are tot ce zici tu - margine de triunghi inclinat, parbriz usor curb, geamuri mai mari, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu 1200 consider doar ce am zis- pt mine broasca lui Bubu nu e 1200, ci 1300 ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu 1200 consider doar ce am zis- pt mine broasca lui Bubu nu e 1200, ci 1300 ;)

;) io vorbeam despre a mea ! Ia uite-o in poza, manca-o-as, ce fatza de 1200 are ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. stie cineva cum se scot geamurile astea cu cheder ?

2. exista posibilitatea de a gasi un parbriz nou in Romania pentru broscuta mea ?

1. Daca nu vrei sa refolosesti chederele, poti sa le tai cu catterul. Daca vrei sa le refolosesti, mai bine mergi la un centru de parbrize (eu asa am facut si m-a costat demontat-montat parbriz+luneta+cele2geamuri-spate 50RON)

2. Parbriz nou se poate aduce din Ungaria. Sau: Gymarom ( http://www.gimarom.ro ) se lauda ca schimba orice parbriz. Insa se intimpla sa nu aiba pe stoc si daca nu-l pot aduce in timp util, au ceva atelier in Pitesti unde "toarna" parbriz la orice dimensiuni si preturi extrem de rezonabile (am inteles ca fac si lunete cu dezaburire).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la gimarom ma gandeam si eu sa apelez,ca am mai colaborat cu ei cand aveam Skoda...aici in Iasi au o reprezentanta f buna si chiar ma cunosc cu cei de acolo...multumesc de sfat pentru treaba cu chederele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Daca nu vrei sa refolosesti chederele, poti sa le tai cu catterul. Daca vrei sa le refolosesti, mai bine mergi la un centru de parbrize (eu asa am facut si m-a costat demontat-montat parbriz+luneta+cele2geamuri-spate 50RON)

Osi... ma dezamageshti... daca nu vrei sa ref chederul, poate ALTCINEVA doreshte acel cheder original- din cate shtiu cele noi nu se mai fac cu ornament....

Parca tot tu erai f mandru ca ai ciopartzit cablajul original cu patentul, daca-mi aduc bine aminte...

Un geam se scoate f simplu: pornind de la un coltz, impingi geamul cu palma si cu o shurubelnitza netaioasa lata (cam 1 cm latzime) impingi rebordul chederului dincolo de aripioara metalica a ramei. Continui ushurel pe latura de sus, iar cand coltzurile si latura de sus sunt complet date peste aripioare impingi ushurel de geam de la partea de sus si gata. Cineva sta afara, sa prinda geamul. Ornamentul nu trebuie scos, chiar il strici daca il scotzi cu geamul montat.

La remontare infigi geamul pe aripioara de jos si cu shurubelnitza metaioasa tragi rebordul peste aripioara cand pe stg, cand pe dreapta, si in final sus. In timpul asta cineva impinge ushor de geam de afara- nu tare, ca e greu de tras rebordul daca sta presat de aripioara. Se poate si cu sfoara, dar mie personal nu-mi place, merge doar la chedere noi, moi, pe cele mai vechi sfoara le poate taia cand tragi.

Daca ai oarece experientza si chederul nu e tare potzi scoate geamul si impingand doar cu podul palmei- eu am reushit sa scot un parbriz de brotac in 10 secunde, Bubul era cu spatele, cand a vazut i-a cazut fatza.... Shpilul e sa shtii cat de tare sa apeshi si cat suporta geamul sa se indoaie.

Mare atentzie la geamurile plane! Uneori au fost inlocuite cu sticla chioara care e mult mai putzin elastica. Acum f' luna scoteam un geam de duba la Remat, nu observasem ca n-are marcaj VW, un coleg statea afara sa-l prinda, geamul era ordinar, s-a spart la cea mai mica deformare si era sa-i sara aluia in ochi....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai Mishu mai! :(

N-am avut io nici o treaba cu tine cind am facut topicul cu lacatuitea topicelor, asa ca nu fi agresiv :o . Era vorba de principiu. Daca n-ai remarcat pina acum (si daca conteaza cumva) imi esti chiar simpatic, si cred ca esti foarte potrivit ca moderator (si datorita timpului pe care-l aloci forumului, si cunostintelor tehnice pe care nu cred ca ti le poate contesta cineva).

Chedere noi cu ornament se fac, dar is ceva mai scumpe. Io m-am referit la faptul ca poate-s coapte si nu mai pot fi folosite.

Si nu am ciopirtit cablajul original cu patentul! (ci cu svic-ul :D ). Daca era original, nu era nevoie sa-l ciopirtesc. Eu am luat masina de la Deva si prin Alba Iulia am ramas fara faruri, pozitii, claxon, si era noapte si mai erau o tona de kilometri pina acasa, asa ca poate ma ierti ca m-am decis sa refac instalatia electrica care era varza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da' nu-s agresiv deloc...

De obicei ramai fara lumini etc de la contacte, sigurantze, masa imperfecta etc, f rar de la sarme... Cablajul de strica doar daca il traumatizezi, il "sudezi" sau se arde din cauza unui scurt + sigurantze-sarma

N-am nimic cu tine, lacatzuiam indiferent cine scria...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Osi... ma dezamageshti... daca nu vrei sa ref chederul, poate ALTCINEVA doreshte acel cheder original- din cate shtiu cele noi nu se mai fac cu ornament....

Parca tot tu erai f mandru ca ai ciopartzit cablajul original cu patentul, daca-mi aduc bine aminte...

Buey acuma toata lumea ma acuza ca-s "distrugator" de broasca? Le-am intrebat si pe alea de la http://www.oneofthelads.com/carwash.php "What do you think about Oscar?" :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buey acuma toata lumea ma acuza ca-s "distrugator" de broasca? Le-am intrebat si pe alea de la http://www.oneofthelads.com/carwash.php "What do you think about Oscar?" :)

si ce ti-au raspuns sau ce au executat?????

Modificat de Karcsi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Osi... ma dezamageshti... daca nu vrei sa ref chederul, poate ALTCINEVA doreshte acel cheder original- din cate shtiu cele noi nu se mai fac cu ornament....

Parca tot tu erai f mandru ca ai ciopartzit cablajul original cu patentul, daca-mi aduc bine aminte...

As vrea eu sa vad o broasca cu instalatia electrica originala,asa cum a venit de "la mama ei",fara sa aiba modificari de genul indicator presiune ulei,manometru incarcare baterie,alarma,inchidere centralizata etc........

In alta ordine de ideei un conductor adaugit este mult mai periculos decat un conductor schimbat pentru ca si de

la aceste adaugiri se produc acele contacte imperfecte care sunt adevarate surse de foc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gogo al meu are cablajul 100% original, am mai tras eu 3-4 fire pana in spate ca aveam nevoie pt GPL si alte chestii. Cand l-am luat avea 1001 de sarme suplimentare care plecau/seduceau nicaieri sau, mai grav, plecau de la un + si duceau nicaieri. De fapt singurele vehicule care nu au sarmaraia originala sunt broasca de coshmar si IJ-ul (mot are cabl facut integral de mine, broasca- numai cabl de spate ca era prajit)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gogo al meu are cablajul 100% original, am mai tras eu 3-4 fire pana in spate ca aveam nevoie pt GPL si alte chestii. Cand l-am luat avea 1001 de sarme suplimentare care plecau/seduceau nicaieri sau, mai grav, plecau de la un + si duceau nicaieri. De fapt singurele vehicule care nu au sarmaraia originala sunt broasca de coshmar si IJ-ul (mot are cabl facut integral de mine, broasca- numai cabl de spate ca era prajit)

Daca ai tras UN SINGUR fir in plus NU mai este original,sau gresesc eu, d-lor de la retromobil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!