Jump to content

Motorul 1.2 tsi - zgomote anormale


Lvu
 Share

Postare recomandată

Noi vorbim de zgomotul normal al motorului, nu de ala pe care il face lantul stricat la pornire :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, sustin ca zgomotul metalic in mers al motorului (chiar si la relanti) e specific TSIul, fiind prezent si la 1.4 si la 2.0...si parca l-am auzit si la 2.5.

bwwlan, eu nu prea concep asa. ok...orice masina are prb ei. dar eu am dat banii aia,ne-stiind ca vor fi probleme asa grave, pentru ca nu voi merge eu cu ea. eu am ales masina asta ca sa fie fiabila. de aia am si vrut un motor aspirat in prima instanta. doar ca nu mai e in oferta niciunul. as fi luat si 1.6..doar aspirat sa fie.

si nu..nu-im tocesc neuronii deagaba. pentru nu pot sta linistit..si peste X luni sa ma sune mama ca i s-a stricat masina cand e la X km distanta. daca voua va convine pt c ain caz de ceva va descrucati, ganditi-va ca sunt si persoane care nu pot astepta pana pica de tot.

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Eu spuneam ca: stricat sau nu, cauciucul nu se aude ca metalul. Deci, nici un motor cu distributie pe curea nu o sa aiba sunetul unuia cu distributia pe lant.

2. Bogdan. Chiar tu ai spus ca ai luat pana la urma aceasta masina, constient fiind de eventualele probleme care pot aparea la lant. Sfatul meu cu tocitul neuronilor era pt momentele astea, cand masina teoretic nu are nimic. Da! Daca apar zgomote sau comportament ciudat al masinii, atunci merita sa te agiti. Poate problema este remediata la masinile fabricate dupa data X, si mi se pare inutil, deocamdata, sa-ti faci ganduri legat de ce este mai rau.

Ps: carait la pornire nu cred ca impune oprirea masinii si transport pe platforma. De rupt lantul inca nu am auzit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu are..dar daca sigur va avea? daca pana acum TOATE au facut?

pai tocmai citisem azi de o octavia cu reparatii de 2000e, pt ca s-a rupt lantul. e prezentat cazul pe topicul din aria skoda. masina avea 84.000km. deocamdata e primul caz...dar nici nu stiu alt motor sa ajunga aici.

in conditile astea...iti dai seama de ce imi fac griji. mai ales ca mama nu e atenta la acest zgomot care la inceput poate fi fin.

btw, vezi ca bogdan e si bwwlan, nu? asa ca ne confuzam :)))) la pct 2 vorbeai cu mine sau cu el? ca amandoi am scris ideea aia, doar ca eu am uitat din graba o negatie :)) culmea, un amanunt. nimic important.

eu am luat-o stiind ca problema s-a rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu erai vizatul :)

Daca ai luat-o stiind ca problema s-a rezolvat, atunci ramai cu moralul ridicat, pana la proba contrarie. Masina are 4 ani garantie. Cred ca este destul timp in care sa apara eventuale probleme, mai ales la lant. Sa apara la 4ani si o zi ... ghinion curat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bogdan WRC-ul

Zic sincer sa stai linistit si sa nu-ti faci probleme deocamdata. Avand in vedere momentul in care ai cumparat tu masina cel mai probabil ai 4 ani garantie.

Daca incepe sa faca zgomot duci masina si il schimba in garantie. Daca face iar te duci iar sa-l schimbi, daca face si ala atunci cand se implinesc 4 ani vinzi masina.

Oricum 4 ani e un termen decent de a pastra o masina, la 5 ani cam toata lumea se gandeste sa vanda masina, nu se mai fac masini care sa le pastrezi 10 ani...

Tu esti un caz fericit, eu nu mi-as face probleme in locul tau. Ai luat un motor 2012( parca, sau 2013? ) si ai 4 ani garantie.

Eu am luat un motor 2011 si tocmai am iesit din garantie si nu-mi fac griji. Daca se intampla ceva vad ce pot sa fac la momentul respectiv.

Refuz sa traiesc in fiecare zi cu nervii intinsi si cu stresul pe cap ca cei de pe topicul 1.2 TSI al Skoda. Cred ca as innebuni intr-o luna daca mi-as mai lua si stresul ala pe cap, unul din motivele pentru care nu postez acolo. Daca stai sa cauti si sa asculti, in fiecare zi vei gasi cate un zgomot care parca nu pare normal, cate o mica zmucitura a motoruli... oare ce sa insemne asta? oare imi crapa turbina? vai, ce ma fac?...

Acei oameni cred ca au mintea foarte limpede si nicio alta grija daca aleg sa-si faca atatea probleme si sa se enerveze de fiecare data cand se urca la volan. Mie imi ajunge munca la stiri ca nivel de stres. :)

@Bogdan neamtul

Mergi cu ea pana se termina garantia, vinde-o, ia alta etc. Cea mai buna solutie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) dar nu ma stresez chiar asa. am probleme cu Audiul mai mari. si tot nu ma stresez. desfacut motor de 2 ori in 12 luni, schimbat turbine, mii de euro si tot nu trage cum trebuie. dar la aia ma astept la asta. si chiar e provocare.

dar polo e alta poveste. da, am 4 ani garantie, dar daca pica ceva, oricum garantia nu se prelungeste. si ce fac? schimb la lanturi doar sa prelungesc pana vine momentul X?

nu vreau sa o vand nici peste 4 ani. am primit prea buna oferta la cumparare, si mama nu e genul sa schimbe masina in 4 ani. macar 6. nu face asa multi km, si e mai greu cu obisnuinta :))

e cod 2013 (ridicata in Noi 2012), si deja am 7500km. ca nah..rodajul si inca niste treburi prin europa. si daca pana in 10 000 face ceva...nu va avea nici 5 luni pana atunci. si cum ar fi ...am dat xx.xxx euro...dar dupa 4-5 luni tre sa apelam la garantie. dupa ce la fosta ibiza timp de 10 ani nu i-am schimbat decat reviziile. si cate un bec, sau switchul de la pedala. nu trebuia sa fie un progres la masini?

oricum, linistit stau. voi veti ajunge probabil inaintea mea la 100 000km. asa ca daca la voi e ok, va fi si la mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan_wrc, progresul este pt VW, din punct de vedere financiar..din punct de vedere al fiabilitatii este un mare regres. Din pacate/fericire acest regres se gaseste mai la toate marcile din ziua de astazi. Vanzarea de piese este cel putin la fel de importanta ca si vanzarea masinilor.

Mie mi-a picat pompa de apa la doar o luna dupa ce a iesit din garantie. Am schimbat-o si ghici ce, cu totul alt design al piesei, desi era tot originala. La inca o luna mi s-a rupt surubul de la rola intinzatoare (de la alternator) si am schimbat cu alta originala. La fel, cu totul alta piesa.

Din punctul meu de vedere, piesele astea trebuiau schimbate gratis si daca nu mai ai garantie, din moment ce ei si-au dat seama ca sunt prost proiectate/facute si este nevoie de ceva mai bun.

In plus, imi zicea un prieten ce are service in Arad ca, la Opel, dupa 100.000 km ECU este programat sa "forteze" anumite componente tocmai pentru a le schimba din banii tai. Motiv pentru care, cei care stiu chestia asta, ajung cu masina la 98-99 000 km si merg sa-si dea kilometrajul inapoi, ca sa nu aiba problemele prestabilite de fabrica.

Nu m-ar mira ca VW sa faca ceva asemanator..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am scihmbat primul lant la 2 ani si 33.000 de km. Am mai facut 2.000 de atunci si nu zice nimic, sper sa ramana asa.

Daca trebuie, o sa mai schimb unul peste 2 ani si alti 35.000 de km, vedem atunci. Pana atunci stau linistit si ma bucur de masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

qwk, aia cu opel mi se pare exagerata. am avut vreo 5 masini care au trecut de 100 000 si nu a picat nimic. aia suna asa..a mecanic roman plictisit si care sta la barfa. no offense.

cum si-a dat el seama de asta? ca o fi deslusit el softwareul ECUlui. si nu au gasit astia oameni care modifica softuri..profi.

in fine, OT.

updateuri de piese exista si vor exista. unele pe banii producatorului, altele pe banii cumparatorului. exista recall peste recall. unele obligatorii, alte optionale.

la audi dupa 10 ani (zece ani!!!) am fost anuntat sa fac un recall la bobine. am fost, l-am facut gratis. in 2011. si sunt vreo 5-6 update-uri in toti anii astia. revizii peste revizii la varianta scoasa din fabrica.

pe mine mai rau ma deranjeaza ca se pare c anu au gasit alta solutie decat inlocuirea motorului la Golf VII cu curea.

revenind. care e cel mai avansat 1.2TSI cand vine vb de km?

nu vorbesc de 2 ani, 50 000km sau componente care costa cat o optiune la masina. (o pompa de apa costa <200e). eu vorbesc de reparatii de 2000e. la o masina care costa <14 000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furat din topic-ul Skodistilor

the 1.2 L TSI engines (105 hp) installed on cars since the 2010 vintage is still a concern for supply chain that have the same symptoms as the 1.4 L TSI. Rattling, warning lights, engine overheating and even some fire starts due to said engine overheating have been reported if one believes Autobild and Autoblog. For the 1.2 L TSI engine, it seems that Volkswagen has audited and changes in the factory or workshop for the vast majority of cars that use this engine in 1200. According to the manufacturer of Wolfsburg, there is more mechanical problems with the 1.2 L TSI.

Finally, note that in case of problem, manufacturers and brands support the full cost up to 2 years after the end of the legal guarantee to the extent of 80,000 km. And for cars less than 6 years and a maximum of 200,000 km, after expertise, check book, VW will repair to their account in proportion to the wear, age and use . Suffice to say that if your VW is not maintained in the network it will do little hope except to play different procedures and / or ways to know your problem. A follow because there are hundreds of thousands of cars that are affected by this problem that VW Group not talking ... yet with excellent service marketing automotive group, it would only be a formality! But it may be blur the image of the famous Deutsch Qualität so dear buyers.

Via AutoBild, Autoblog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma intreb daca s-ar putea face modificari a.i. sa poata fi adaptat noul sistem de curea pe care am inteles ca l-au pus pe TSI la Golf. Role si curea.

Modificat de Aditu
Topic redeschis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ... stati un pic, doar motorul 1.2TSI de pe Golf are transmisia pe curea? Cred ca este o eroare de exprimare pentru ca, probabil, toate masinile grupului vor beneficia de acelasi tip de motor 1.2 TSI, cel cu trasmisia pe curea.

Are cineva idee care sunt diferentele constructive dintre cele doua variante? Intreb asta in ideea ca, poate peste cativa ani, cineva care s-a saturat sa schimbe lanturi, ar putea fi tentat sa monteze un motor cu transmisia pe curea in locul celui cu transmisia pe lant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine ar schimba un motor, practic acelasi, doar pentru ca are distributie pe curea?

Vinzi masina care nu te satisface si iei una care are deja distributie pe curea. Mi se pare acelasi lucru cu adaptarea unui sistem 4x4 pe o masina care a venit cu tractiune fata.

Pe principiul, ori are dintotdeauna, ori las-o asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ... uite, spre exemplu eu. Daca modificarea ar fi realizabila, mie s-ar putea sa imi comvina din punct de vedere financiar sa fac pasul asta.

Sau poate cineva ar putea ajunge in situatia ca sa ii fie schimbat motorul in garantie. Si atunci s-ar putea pune problema sa se treaca de la o varianta la alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil motorul pe curea, va avea alt cod=> implicatii uriase (legale) la schimbare lui, fie si pe garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am luat seama sa vad comparativ, dar ma gandeam ca ar putea fi diferenta la role si curea/lant.

Eram tentat de o Octavia 2 TSi dar imi e teama tare. De noul Golf7 TSI nu m-as teme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma insel sau noul motor are si turbina pozitionata diferit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, are turbina in spate, total opus celui de azi.

Eu m-as teme si de 1,2 tsi de pe golf 7, Aditu. Tare as lasa pe altii sa incerce macar vreo 2 ani! :icon_confused:

Iar conversia lant-curea cred ca e greoaie tare! Difera mult probabil dimensiunile lant-curea, amplasarea rolelor, unghiuri, etc! Rola de lant probabil mai subtire, rola pentru curea mai lata, cred ca ar fi aproape imposibil!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este altfel pozitionata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar putea fi facuta modificarea dar ce consider ca difera sunt prelucrarile in blocul motor pentru sistemele de prindere al rolelor ... In rest legat de rotile care angreneaza cureaua daca fac un calcul al rapoartelor corect pot fi cel mai simplu inlocuite. Restul e inginerie mecanica ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tocmai asta este! pe ce montezi rolele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intreb aici, dar nu prea are legatura cu zgomotul...

voi ati verificat nivelul de ulei? cum e consumu la 1.2 TSI?

eu l-am verificat de curiozitate dupa prima mie, si dupa a doua (pt ca a fost facuta in vreo 12h...). si era f bine.

acum masina are 8000 dar am uitat sa ma uit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ajuns la 35.000 si masina nu a consumat nimic vizibil niciodata.

Dar eu desi verific nivelul uleiului nu completez daca nu se aprinde becul in bord. Pana acum nu s-a aprins si pe joja totul e ok...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!