Jump to content

Motorul 1.2 tsi - zgomote anormale


Lvu
 Share

Postare recomandată

Toata lucrarile efectuate in garantie au garantie cat timp are si masina.

Eu am schimbat lantul acum cateva zile si am garantie la el 20 de zile. Pentru ca atunci iese masina din garantie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toata lucrarile efectuate in garantie au garantie cat timp are si masina.

Eu am schimbat lantul acum cateva zile si am garantie la el 20 de zile. Pentru ca atunci iese masina din garantie...

Sa inteleg ca era mai 'bine' sa il schimbi dupa expirarea garantiei masinii? :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut la cineva dar nu mai stiu daca pe forumul nostru sau in strainatate si lantul pe care i-l pusesera era altfel. Cred ca avea zalele pe patru randuri. Iar cel vechi pe trei.

FFocus ... era mai bine sa nu fie nevoit sa il inlocuiasca deloc.

Modificat de Dun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am sesizat, dar nu pot trage o concluzie ca daca inainte de a opri motorul, dupa ce s-a mers cu el mai turat de 2000- 3000 ture, mai asteptati 10 secunde sau 15 sec si dupa aceea opriti masina, nu se mai aude nici un zgomot. nu mai carie nimic nici un lant. NU E CEVA CONCRET, deoarece niciodata nu am putut intr-o zi la toate opririle, sa astept 10 secunde.

Va rog incercati si voi cei care au probleme cu cel de-al doilea lant.

cred ca stiu din ce cauza cariae lantul dar va rog sa incercati.

Multumesc, ne auzim.

Astept comentarii.

Modificat de R_a_z_v_a_n
Fonturi mai mari si mai stridente n-ai gasit? Avertisment.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu dupa orice drum mai lung las motorul 20-30s sa mearga la relanti. mi se pare o chestie importanta pentru un motor turbo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca stai intr-un oras mai mare si prinzi 3 semafoare, cred ca cele 30s din fata casei nu-si mai au rostul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In majoritatea cazurilor e suficient sa-l lasi pornit cat iti aduni diverse chestii de prin masina, telefon, chei, portofel etc. Daca mergi tare cu masina e recomandat sa-l lasi ceva mai mult, cum zice Bogdan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tare inseamna sa ii rupi gura pe serpentine sau 180 constant pe autostrada. Mers pe autostrada cu 130-140km/h la 3000rpm, nu mi se pare ca necesita "odihna" de 30s. Stationarea la semafoare cred ca este suficienta.

Aviz celor care vin de la drum si nu au mai oprit la toaleta pe traseu :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adevarul e undeva la mijloc. mersul constant nu abuzeaza turbina, dar nici statul la semafor nu o raceste 100%. daca prinzi semafor, dupa aia tot accelerezi...deci turbina nu se raceste. acum..daca masina e stock 100% si de la semafor pana in parcare mergi lejer, e de ajuns...dar eu tot prefer sa imi iau haina, telef si ce mai am si abia dupa aia sa opresc motorul. 10s mai tarziu :)

dar revenind...poate ar fi bine sa incerce cineva caruia ii tacanea lantul solutia asta..nu strica..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt vizat.

Apropo de lant: eu tocmai ce am aflat ca VW a renuntat la solutia asta. Motoarele sunt din nou cu distributie pe curea. :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din discutiile din aria SKODA, sa inteleg ca problema cu lantul la 1.2 nu s-a rezolvat? a mea inca nu face...sau nu stiu eu ce sa aud...desi are 7500km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am avut curaj sa urmaresc discutiile de acolo,dar am sa incerc sa o fac.

Pana una alta am inteles ca VW nu mai produce motorul asta cu distributie pe lant. Adica a renuntat la solutia asta si a revenit la traditionala distributie pe curea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici eu nu am avut curaj si/sau rabdare...dar fiind un topic ff activ, am zis sa citesc macar 1 pag. acum...nu stiu daca e valabil si pt cele mai recente masini. de aceea vroiam sa intreb aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Dun-La ultima noastra intalnire stii ca am pus masinile noastre una langa alta pornite,crezi ca doar datorita lantului era zgomotul acela metalic la tine ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nici o treaba. Eu nu vorbesc despre zgomotul nativ al motorului. Ci despre comportamentul anormal care apare la pornire. In functionare motorul asta - sau cel putin al meu - nu face figuri, merge rotund si frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, e vorba doar de zgomotul de la start.

e normal ca 1.2 sa fie o idee mai galagios, din cauza lantului dar asta nu inseamna nimic. eu am vrut 1.4 dar nu mai era in oferta. si dupa ce am recalculat, am vazut ca 1.2 are mai multe avantaje. singura problema fiind asta cu lantul.

poate 2012 au rezolvat problema...pana aucm sanse ar fi.

si eu auzisem la fel.

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare populatie :)

Am ajuns intre timp inapoi in Germania.

Ideea care e: mie mi-au schimbat si lantul si turbina pana la 30.000 km., undeva pe la 24.000 lantul si 27.000, turbina. Am si saiba vietii, deci s-a facut tot ce se stie ca se face la motoarele astea. Acum am 31.000 si parca sesizez ceva agatari la schimbarea treptelor din 1 in 2 in D, cand motorul e rece; mai precis, unele ezitari mici. Cand motorul se incalzeste, dispar. Masina o sa iasa din garantie prin August si in Iulie intentionez sa o duc la un control amanuntit la un service de aici, sa n-am surprize ca pica ceva la 2 saptamani dupa ce iese din garantie.

Masina merge OK, n-am motive de ingrijorare pentru moment, insa doar atat va spun, daca va amagiti ca poate a voastra scapa, e exact asta: o amagire. Sfatul meu: pregatiti-va sufleteste pentru momentul cand o sa cada, fiindca problema se pune in termeni de "cand", nu de "daca". Sunteti liberi sa ma credeti sa nu, eu oricum nu sunt genul care sa zica "I told you so". Vizate sunt lantul, turbina si probabil DSG-ul (la TSI-uri, la dizelare, intrebati-l pe qwk :) )

Eu am luat masina stiind ce probleme pot aparea, deci pentru mine nu e o surpriza chestia asta.

M-am hotarat sa nu mai bag bani in masina, imi ajung modificarile facute, renunt la ideea de cluster si volan GTI fiindca vreau sa fac anul asta eforturi s-o achit integral si s-o vand. O s-o vand aici fiindca pot lua bani mai multi pe ea decat in Romania. Retineti: n-o vand din cauza problemelor cu lantul, ci fiindca pe cand termin de platit masina o sa apara Golful 7 combi si pe ala il vreau. Diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie imi agata - impropriu spus, merge putin mai greu - la rece (ma refer la foarte rece, de la -5 grade in jos) dar nu cred ca asta e o problema a motorului, eventual a cutiei.

Eu pana acum nu am avut nicio problema cu masina, daca exceptam zgomotul facut de lant - dar nu vad asta ca pe o problema, doar ca ceva ce ar fi putut duce la o problema - care momentan a fost rezolvat oricum, vedem ce se intampla la momentul respectiv.

Legat de cumparare, nu vrei sa astepti Golful CC sau ai nevoie de spatiul Variant-ului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bwwlan. La rece am si eu ezitarile la trecerea din 1 in 2, daca nu accelerez cum trebuie. Daca accelerez putin mai tare ca sa schimbe la 2000rpm si putin, nu sub 2000, este totul ok.

O pun pe seama temperaturii si tendinta DSG-ului de a schimba usor subturat, cum zic unii...

Pornirea la rece poate da un zgomot din zona lantului, dar 1-2 secunde pentru ca nu este lubrefiat cum trebuie, uleiul fiind mai vascos la rece. Dupa alea 1-2 secunde, chiar daca relantiul ramane sus, nu se aude nimic. Cel putin la mine...

Am experienta unui Colt 1.3 benzina la care timp de 130k km lantul caraia la prima cheie, dar atat.

Concluzie: pana nu face ca trenu si zgomotele specifice aparute la primul lant ( care vi s-a inlocuit), lasati-le in pace.

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am intrebat strict daca zgomotul metalic al TSI-ului este dat de lant sau de alte componente al motorului ? Voi asociati in toate discutiile zgomotul cu distributia pe lant,asta ese motivul pentru care m-am bagat in discutie......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel zgomot usor metalic, ca de masina de cusut (cum si-a luat Bwwlan :) ) in mod sigur este dat de alte componente si specific TSI.

Lantul are zgomotului specific. "Caraie" intrerupt sau continuu o periaoda de timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomotul specific TSI-ului este dat de altele, dar poate contribui la el si lantul de distributie.

Poate face cineva un test-drive cu un Golf VII 1.2 TSI care nu mai are distributia pe lant si ne zice daca se aude la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu o sa aiba pentru ca e cauciuc, nu mai e metal. Stricat sau bun, cauciucul nu face ca un metal niciodata.

Deasta zic eu ca pana nu e ceva sesizabil si concret, va tociti neuronii degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!