Jump to content

Motorul 1.2 tsi - zgomote anormale


Lvu
 Share

Postare recomandată

Salut,sunetul despre care discutati,si care se aude cand schimbi din treapta1 in treapta 2,se aude si la mine,iar cand opresc masina dupa cateva secunde dupa ce scot cheia decupleaza,oare nu este ESP-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ESP nu vad de ce ar fi? la audi si la nicio alta masina nu l-am auzit. nu l-am auzit dupa ce am scos cheia, dar nici nu pot spune sigur ca nu face :)

oricum, in cateva zile urmeaza un drum de 3000km, cu Polonicu' deci mai raportez la intoarcere ciudatenii :)

oricum, in afara de un lag mic...pana in 1300rpm, care uneori e suparator (mai ales la speed bumps, cand a 2a e prea low, 1a pleaca din lagul asta... ) motorul imi place enorm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan_wrc - nu te speria, asa fac toate Polo (vorbesc de TSI-uri precum si de motorul 1.4 MPI 85 CP). Sunetul pe care il auzi, nu stiu exact ce e, dar stiu sigur ca e un sistem de siguranta care se cupleaza la plecarea de pe loc la 10-15 km/h....ceva de genul. A mai intrebat cineva chiar saptamana trecuta dar numai imi aduc aminte topic-ul :) Era un 1.2 TSI de 90 de CP (tot nou).

eu am intrebat,ca ma speriasem si eu.dar se pare ca e ceva normal.exact la 15km/h se aude.sper sa fie singura "problema''grava.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A trecut destula vreme de la actiunea saiba (care a fost urmata la circa o saptamana de revizia de un an) si sunt in masura sa va spun lucruri noi. In primul rand modificarea a fost facuta la PBV1. Pe pagina masinii mele am spus, imediat dupa ce am luat masina, ca din punctul de vedere al comportamentului dinamic, lucrurile nu s-au modificat.

http://vwforum.promo...80#entry1932357

Sunt insa cateva observatii de facut (ulterioare celor doua evenimente – saiba si revizia):

  • inainte de modificare relanti-ul masinii era undeva pe la 700 rpm. Dupa este la 800;
  • la cateva zile dupa modificare, am avut o zi cu multe drumuri prin Bucuresti. Am avut vreo sase sau sapte opriri/porniri. La TOATE motorul a scos un sunet ca un uruit la pornire. De atunci nu a mai facut asa.
  • Intr-o zi, la pornire, motorul s-a turat la 1.400 rpm si apoi a fluctuat de cateva ori in jurul valorii de 1.200 rpm dupa care si-a reluat functionarea normala
  • Pornirile, inainte, urmau doua scenarii:fie turometrul urca undeva dincolo de 1.400 rpm si in curs de una-doua secunde cobora la valoarea de 700 rpm, fie urca la pornire dincolo de 1.400 rpm si apoi ramanea pentru circa 20-30 de secunde la valoarea de 1.200 ulterior coborand la 700 rpm. Acum … doar de trei ori, in intervalul care s-a scurs de la revizie si pana acum, a mai pornit la 1.200 rpm, in rest, dupa pornire, cand sare dincolo de 1.400, coboara undeva la 1.000 rpm si apoi, intr-un interval de la 30 pana la 50 de secunde coboara incet la valoarea de 800 rpm.
  • In afara de momentul cand a fluctuat turatia, in rest, in permanenta, turatia sta constanta
  • De doua ori mi s-a intamplat sa vad ca, pe parcursul drumurilor din Bucuresti, turatia la relanti a fost de 1.000 rpm, chiar si dupa 20 de minute de mers.

Prin urmare ... cel putin in cazul meu, comportamentul la relanti s-a modificat dupa saiba si prima revizie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Am sub 1000km de la schimbarea lantului si dupa ce am tinut o intr o panta am ajuns sa aduc IAR zgomotul ! Idnamisibil!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia cu eroarea la semnalizare mi se intampla si mie. Se aprinde becul in bord si daca pun semnal pe stanga clipoceste foarte des. Toate becurile de pe masina functioneaza corect in ciuda acestor avertizmente (cel vizual si cel auditiv).

Te rog sa ne spui si nou cum a fost diagnosticata chestia asta si daca ti-au facut ceva.

Si bafta!

La mine deocamdata n-a facut, dar tocmai am vazut ca multi au reclamat problema si pe siteul polovw.it. Cica la scanare ar aparea eroarea dar deocamdata nu se stie cauza exacta. Se banuieste ca o noua actualizare a softului ar rezolva-o dar stirea inca nu e confirmata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Am fost in noiembrie la VW Ada Motors Galati si cu insistente au schimbat lantul de distributie pe garantie si acum totul e ok !

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine, de cateva zile, la drumurile astea scurte din Bucuresti, turatia motorului se fixeaza dupa pornire la 1000 RPM si acolo ramane. Si asta este o manifestare cu care m-am procopsit dupa revizie+actiunea saiba pe care le-am facut in octombrie. Ideea este ca, daca dupa pornire motorul ramane turat la 1200 rpm, dupa cele 25-30 de secunde cat sta asa, turatia scade undeva intre 750 si 800 rpm, asa cum, zic eu, este normal. Daca la pornire motorul nu ramane turat la 1200 rpm, ci ramane la 1000 rpm atunci asa ramane. De precizat ca in ultima saptamana nu am mers cu ea decat la serviciu, pana unde fac 7 km.

Plus ca, dupa pornire, sunt situatii in care are fluctuatii de putere. Desi nu apas pedala de accleratie brusc sunt momente cand masina ... zvacneste ca si cum as fi in accelerare si as prinde cateva portiuni de gheata intercalate cu asfalt uscat. Regimul de mers este unul calm, batranesc. Astazi am patit-o in treapta a doua, cand rulam cu viteza constanta undeva pe la vreo 30-40 km/h. dar cu alte ocazii s-a inamplat si cand eram intra treia sau a patra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am intalnit asta si chiar vroiam sa intreb daca e ok. sta la 1000rpm, dupa niste drumuri scurte prin oras. deci daca se raceste cateva minute, la pornire iar.

si ceva ciudat...in primele minute dupa pornire, daca stau la stop, sau pe loc...se aude un TAC la cateva secunde de undeva sub bord. parca ar fi o siguranta care cupleaza/ decupleaza. si cand se aude prima data turatia scade la 900, dupa care iar se aude TAC, iar creste. ca si cum ar intra un soc electric..cuplat la o siguranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi s-a intamplat o treaba dubioasa: cand am plecat de acasa, era ditai troianu' de zapada pe masina. Am curatat cat sa intru, am pornit motorul si l-am lasat sa mearga cat timp am dat jos zapada de pe masina. Cand am plecat de pe loc (n-am observat daca era aprins sau nu), fac 100 m. pana la prima intersectie, ma asigur si fac stanga.

Accelerez si parca mi se pare mie ca se misca prea incet masina, plus ca parca a durat ceva pana i-a dat a doua. Ma uit, si in bord era aprins EPC. Trag pe dreapta, opresc, scot cheia din contact. Bag cheia inapoi, pornesc, pana la lucru n-a mai avut nimic.

Care-i faza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da o fuga la dealer sa-ti citeasca eroarea. ar fi multe cauze. aveai evacuarea infundata? sa nu fii tras gaze aiurea. dar EPC are multe cauze...switch pedala frana, am vazut si sonda de temperatura lichid de racire shcimbata -eroare disparuta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bwwlan - ai facut operatiunea saiba pentru actuatorul de turbina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@fixpixu: da.

@Bogdan: inca din Romania

Oricum, miercuri dimineata sunt programat la revizie asa ca o sa le zic sa se uite sa vada care poate fi cauza.

E prima data cand se intampla chestia asta; km. la bord: 27.600

Modificat de Vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu intrebam daca nu aveai evacuarea blocata de zapada cat ai dezapezit-o. ca poate din cauza gazelor sa fi aparut eroarea. mai vezi daca face..si ne tii la curent. poate a fost ceva sporadic. benzina de unde/care?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte interesant si ciudat acesc zgomot de siguranta. Si eu l-am avut iarna trecuta, dar culmea, de atunci a disparut. Imi aparuse chiar dupa ce montasem tempomatul si BC-ul cu Cristi, ca mai apoi, dupa cateva saptamani, sa dispara total :|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, inca nu m-am trezit complet :) nu stiu daca era zapada pe evacuare sau nu.

Benzina E10, normala, cum alimentez de obicei, de la benzinaria din sat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tacanitul poate fi de la un releu nu siguranta...siguranta nu "tacane" decit odata...cind se arde :) ...

Evacuare infundata putin probabil...asa se verifica evacuarea de gauri...se astupa bine si vezi pe unde fisiie...

Am facut asta de vreo citeva ori si in afara ca poate sa-ti moara motorul altceva nu apare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un coleg de serviciu care are Fabia 1.2TSI 86CP.

In primavara, in luna mai, a schimbat lantul pe garantie. Pe data de 4 decembrie i-a iesit masina din garantie.

Ieri, la 5 zile de la iesirea din garantie si 8.000 km de la operatiune respectiva, a reauzit zgomotul magic. La fiecare dintre cele patru porniri pe care le-a realizat ieri.

A scris si a sunat astazi la PBA unde a fost cu masina pentru inlocuirea pe garantie si ... a fost intampinat cu mesajul post garantie: "Lucrarile de garantie/costuri (piese sau manopera) sunt suportate de producator in perioada de garantie a autoturismului."

Modificat de Dun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar unde gasesc si eu EXACT zgomotul ala? are cineva un film pe undeva?

ca la mine nu suna ca cel de la postul 18 din acest topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cunostintele mele la culanta beneficiezi de o reducere de 50% din costul reparatiei.

In situatia in care se afla motoarele astea si in situatia in care se afla el, eu gasesc injusta si revoltatoare cheatia asta. Si el simte la fel. Motiv pentru care de azi de dimineata zbiara la telefon cu diversi de pe la Porsche. Evident, cu slabe sanse de reusita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evident ca este injusta. In definitiv este un defect de fabricatie al lantului, pt care VW inca nu a gasit rezolvare.

Cum s-a rezolvat problema cu coltul indoit al usii la G5, asa cred ca se poate rezolva si asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai garantia nu trebuia sa i se prelungeasca pt noul lant ? Logic asa ar trebui, cand schimbi o piesa, sa oferi si garantie la ea..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-are nici o treaba. Reperele schimbate in garantie primesc garantie pana la iesirea din garantie a masinii.

Rave a schimbat acum lantul, cu cateva zile inainte sa ii iasa masina din garantie. Si ghici cata garantie are (sau a avut) la noul lant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!