Jump to content

Arc rupt, stanga fata !


raduon
 Share

Postare recomandată

Am sesizat o bataie pe stanga fata !!! Am fost la service si mi-au gasit o bucata de arc rupt.. Este aproximativ o spira.. Va intreb ce este de facut ??? se poate circula asa?? trebuie schimbat arcul?? trebuie schimbat amandoua??? daca da.. datimi va rog un pret cel mai rezonabil + manopera... De la service mi-au dat un pret de 350 Ron (manopera inclusa) si arc original 1 bucata... Mie mi se pare cam mult... Astept pareri...

 

 

 

post-97579-0-41935700-1364377787_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.,

1. Nu se poate sa mergi asa ca risti sa strici si altceva.

2. Normal ca trebuie sa-l schimbi (AMANDOUA ar fi recomandat deoarece asta nou va fi mai rigid decat cel vechi)

3. Incearca sa cauti pe la dezmembrari o pereche de arcuri daca pretul de nou ti se pare scump /

O zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat ambele arcuri. Am dat 50 lei / bucata. Manopera este 70-80 de lei. Dar vezi ca trebuie sa faci si geometria. Asta mai inseamna inca 50 de lei. Per total ca sa schimbi ambele arcuri la un servis mic nu are cum sa coste mai mult de 200 de lei + 50 geometria.

 

Asta daca nu iei piese originale si nu mergi la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde le-ai cumparat asa de ieftin??? Dupa o serie de cautari am gasit pe internet doua marci si anume:  KAYABA 90 RON sau LESJOFORS 116... Care credeti ca sunt mai bune?? 

Modificat de raduon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la userul Adilau. Vinde orice piesa pentru vw atat original cat si AM.

Modificat de Bravo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa iei si un singur arc SH, vezi ca masina donatoare sa fie aceeasi motorizare !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as lua KAYABA.

Cel putin la amortizoae sunt foarte OK.

Stiu multa lume care e supermultumita de aceasta marca .

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Si mie mi s-a rupt unul sambata la Polo. Am cautat si am gasit in mai multe locuri SH la ~70 lei buc exact ce am in dreapta adica 3 puncte rosii si 2 albastre. De aceste puncte trebuie sa tii cont daca schimbi doar unul. In functie de aceste "dots" de culoare se stabileste daca arcul e de suspensie sport/normala/drumuri grele

Modificat de Mihai.Nechifor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine e sa cumperi ambele arcuri, SH (de pe aceeasi masina) sau noi, nu conteaza. In caz contrar, pot avea rigiditati diferite (dupa gradul de uzura) si sa faca masina urat la denivelari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Daca respecta codurile de culoare nu are cum sa greseasca...

Ce coduri ai pe arc @Raduon?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce să te rişti cu unul sh la 70 lei când poţi lua unul nou cu 100?

la fel cum s-a rupt cel vechi se poate rupe şi cel SH. Aşa, la cele noi măcar ai garanţie pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

@raduon:problema ta am avut-o si eu:arc rupt stanga fata.Rezolvarea a fost sa inlocuiesc ambele arcuri fata,noi(90 Ron Buc.) si in plus, la recomandarea mecanicului,rulmentii flansa amortizoare.Toata treaba a fost in jur de 400 lei(piese si manopera).

Parerea mea este sa nu te incurci cu sh-uri, mai bine montezi piese  noi si stai fara grij.Drumuri fainei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Obligat ambele arcuri si noi. Si daca tot demontezi schimba si flanse + rulmenti la amortizoare ca intra in aceeasi manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca toata lumea spune ca trebuie musai inlocuite ambele arcuri,Intrebarea mea este:Cine a pus un singur arc cu acelasi cod de culori si a sesizat ca masina sta inclinata sau are diferenta de amortizare socuri?Nu cred ca a stat cineva sa masoare garda dupa ce a schimbat vreun arc SH...Asta in ideea in care eu am schimbat doar unul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand tai un cauciuc pe fata, iar alea de pe spate sunt aproape duse, nu le schimbi pe ambele de pe fata? Noi sau sh, dupa cum vrea fiecare dar macar sa fie pereche si cu acelasi grad de uzura...

Exact aceeasi treaba este si la arcuri. Totodata, iti recomand noi. Ca iei un casetofon sh este una, ca pui un arc/amortizor/frane sh este cu totul altceva (raportat la ce repercusiuni pot sa apara).

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ti-am spus cum se procedeaza pentru a mentine masina in buna stare de functionare. Cel mai probabil nu o sa simti diferenta tu fizic, daca pui un arc SH dar la geometrie sigur o sa dea diferente de unghi la convergenta. Asta inseamna cauciucuri uzate neuniform, uzura accelerata pe amortizoare si articulatii in timp samd. Alegerea e a ta. Pana la urma poti merge si cu el rupt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu stiu cum de imi spui ca un arc SH o sa imi dea un unghi de convergenta aiurea.Sau ca o sa imi uzeze cauciucurile.Nu vreau sa stirnesc o polemica pe tema asta,dar aceste sfaturi sint de "efect de turma" cum ne sta noua bine in tara asta,unde dai jos o piesa si schimbi toata masina.Am o intrebare;Faci cumva unghiuri de directie?Asta sa stiu cu ce ma confrunt in opinii...Cit despre mersul cu el rupt,gresesti iar,nu se poate merge cu el asa deoarece de regula se rupe spira de sus,se distruge rulmentul de sarcina daca se merge mult cu el asa,iar directia devine imprecisa si elastica la manevre de viraj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Propun sa ne oprim aici cu discutia despre oportunitatea inlocuirii unui arc rupt su set complet nou vs. 1 arc SH.

Daca colegul nostru asa a considerat ca e mai bine, treaba lui. Cui nu-i convine, sa treaca pe la el sa-i dea diferenta de bani pana la un set nou si toata lumea e multumita :)

 

Poate n-a avut bani, poate a avut insa are alte prioritati, poate nu se pricepe, poate... Motivele sunt variate si prioritatile fiecaruia dintre noi sunt diferite fata de ale celorlalti. De aceea, sugestia mea este sa punem punct acestei discutii care, in opinia mea, e sterila si nu aduce nimic in plus starii de fapt.

Multumesc pentru intelegere.

Modificat de Vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum, noi o dam in polemici dar omu'(@raduon),care a "starnit "toata discutia,nu mai zice nimic:nici ca si-a schimbat un arc,doua,second sau noi ....nici multam' baieti de sfaturi.Pana la urma pe acest forum ne ajutam, in mare parte, comunicand,schimband pareri....nu lansam o intrebare si dupa aceea........

Sorry de off-topic!   Drumuri faine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dan 48 lucrez cu service auto si magazin de piese auto de aproximativ 11 ani si am vazut zeci de cazuri de arcuri rupte. Eu l-am sfatuit pe colegul cu varianta cea mai buna, anume pereche de arcuri noi in sensul ca asa va plati pe loc o suma mai mare dar pe termen lung evita orice alta cheltuiala suplimentara, ca in cazul de a monta o piesa SH fara garantie si cine stie cat de uzata. Niciodata nu o sa gasesti doua arcuri de pe doua masini identice ca model sa aibe aceleasi caracteristici, deci rezulta diferente de unghi la geometrie. Este logic. Nu inteleg de ce ai sarit asa de tare in sus cand am afirmat asta. Da, poate monta un arc SH, da, poate merge linistit cu el asa poate si un an-doi dar sunt multe sanse ca in timpul asta va constata si alte probleme, deci cheltuieli suplimentare ce pot fi evitate din start. Si da, pana la urma poate merge si cu arcul rupt daca isi asuma riscul. Am avut clienti care au mers si 40 de mii de km cu arcuri rupte :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Asa am si eu aproape o spira rupta tot fata stanga merg asa de multa vreme  no problem !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!