Jump to content

Nu porneste


radu4iasi
 Share

Recommended Posts

Sa fie oare de la instalatie gpl?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • pitycu007

    16

  • F l o r i n

    8

  • Paulorossi

    4

  • sofo_bogdy

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

F l o r i n

de cand nu ai mai mers cu ea pe benzina ?

Link to comment
Share on other sites

Pe benzina mergeam in fiecare sapt, nu o lasam numai pe gaz

Link to comment
Share on other sites

Salut. Am revenit legat de pornirea mea. Pe gaz porneste la sfert pe benzina porneste un pic dupa care se opreste,care sa fie faza ,dupa e o pornesc pe gaz o mut pe benzina si se opreste imediat, benzina am,benzina de la pompavine, si pe retur...doar ca se opreste..tresa reglez cumva clapeta,adica s o calibrez?

Link to comment
Share on other sites

Daca mergi pe gaz,ECU-ul "invata" caracteristicile gazului,si se adapteaza.Incearca sa meri pe benzina ,sa-r putea ca isi revine.Si inca ceva,nu ai voie sa pornesti masina pe gaz.Nu ti-au spus cei care au instalat setul de GPL??

Link to comment
Share on other sites

nu mai pune de la petrom. doar omv, mol si eventual rompetrol(nu parteneri). mai rasfat-o cu benzina de-a scumpa, aditivata.

daca tot vede putina, macar sa fie de-a buna. :icon_thumleft:

Link to comment
Share on other sites

I am pus de la omv carera 100, si tot asa se comporta. Pe banzina da sa porneasca si se opreste dupa 3-4 secumde, daca o pornesc direct dupa gaz porneste la sfert. Clapeta nu au reusit s o calibreze pt ca senzorul de temp indica 120 grade iar cand i a scos mufa de la senzor putea sa mi vada clapeta si s o regleze, acum sa vad ce o fi cu senzorul ala daca ala este cauza, faza este ca de ce pe gaz se accelereaza si pe benzina nu, pe benzina urca pana la 2000 de ture, dupa care se opreste imediat, nu-si trage aer...nu mai stiu ce sa i mai fac si care ii sunt cauzele...

Link to comment
Share on other sites

F l o r i n

Schimba senzorul...cumpara unul bun...oem sau hella

Link to comment
Share on other sites

Inca am garantie la el, asa ca o sa vb cu ei sa le spun problema, sa l schimbe dupa care revin din nou la tester....sper sa reusesc de data asta s o repar

Link to comment
Share on other sites

Salutare am revenit cu prb mea cu pornirea. Am schimbat senzorul temp din nou pe garantie,masina tot nu porneste pe benzina.o pornesc direct pe gaz. M-am uitat la tur benzina, ii vine benzina, dar parca nu are putere, stiu ca daca ti degetul pe gura la furtun trebuie sa ti l dea la o parte, presiune trb sa fie mare,imjectoarele am vazut ca scuipa,sa fie oare de la pompa de benzina sau releul de la pompa, pompa se aude dar mu foarte tare cum o auzeam inainte. Releul pompa benzina, unde se afla mai exact, are vreo legatura cu pornirea si acel releu? Multumesc

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
Salut.am si eu o pb cu un seat altea din 2004 motor 2.0 140cai.locuiesc in germania si ieri cand am vrt sa pornesc masina mi a aparut martorul galben in bord cu masina si cheia.masina porneste dar dupa 2 secunde se opreste.am tot incercat si cu cheia de rezerva dar tot fara nici un rezultat.am fost aici la un service dar nemtii ca nemtii mi au spus sa merg la reprezentanta.va rog daca are careva o idee sa ma ajutati ca am de mers cu masina in romania saptamana viitoare .se poate anula imobilizatorul sau ce as putea sa fac?
Link to comment
Share on other sites

anularea lui - necesita scule dedicate.

 

problema este posibil sa fie din ceasuri la tine - din pacate, inlocuirea acestora, necesita adaptarea acestora pe masina, scriere cipuri chei, etc....

 

o alta solutie este demontarea ceasurilor si verificarea placii de baza - lipituri, etc... sa vedem daca scapi asa.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Salutare am o ibiza 2001 sdi am schimbat cureaua de accesorii și din păcate nu am știut ca nu trebuie sa o pornesc împinsă. Bineînțeles ca nu a pornit. Am chemat un mecanic și a spus ca e sarita distribuția dar ca sa stricat și chiulasa. Alți mecanici au spus ca e doar distribuția altu ca e pompa de la distribuție sau butonul de panica care habar nu am unde este,dar nici unul nu a desfăcut chiulasa.un sfat va rog frumos

Link to comment
Share on other sites

F l o r i n

ce pompa de la distributie ? ce buton de panica... ? nu ai asa ceva.

Cauta pe cineva care se pricepe, verificati compresia, verificati daca e pusa la punct - eventual se trage la punct si se verifica la mana, daca sunt probleme. Daca sunt probleme, atunci se desface si abia atunci poti constata ce s-a stricat

Edited by F l o r i n
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Salut prieteni.
Detin un seat leon 1P din 2008 cu motor aspirat 1,4 16v,cod motor BWX.In ultima vreme(de cca 1 luna) pornesc destul de greu dimineata la a 2-3 iar cand pornesc in prima faza motorul merge subturat ,cand dau sa accelerez se balbaie si nu reactioneaza prompt.Abia la o noua cheie toate simptomele dispar si pornesc normal.Acest lucru se intampla doar dimineata.
Masina are 100.000 km reali.Are instalatie de gaz montata in urma cu cca 50.000 km.Toate bobinele au fost schimbate in urma cu 3 luni(aveam una care nu functiona corespunzator)Bujiile sunt din iridium atat ele cat si electrodul de masa,garantate de producator 120.000 km.Au fost schimbate in urma cu 30.000 km.
Am scanat cu vag com si  nu  am nicio avarie pe Engine.
Banuiala mea se invarte in jurul pompei de benzina sau a fitrului de benzina care inca nu a fost schimbat.Poate ar mai fi clapeta murdara desi cred ca nu e cazul deoarece ar fi  fost ceva simptome modificate.
Banuiesc ca de seara pana dimineata se dezamorseaza pompa de benzina sau turul pompei.
Se poate testa in vreun fel pompa de benzina?Am posibilitatea sa desfac vreun capac/dop de pe tur inainte de rampa de injectoare sa vad daca am sau nu presiune pe tur?
Mentionez ca se aude bazaitul pompei la deschiderea usii,am incercat deja sa pun contactul de vreo 3 ori pt a incerca suplimentar sa o amorsez inainte sa pornesc dar nu se schimba nimic in simptome.
Orice sugestie este binevenita!
Multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

Știți oare de la ce producător ar fi o pompa ok?Ce originala de cine e fabricata?

Mulțumesc

Link to comment
Share on other sites

 Daca o fi senzorul de temperatura motor? Parca-i cu 4 fire si jumatate este pentru temperatura motorului afisata in bord, si jumatate pentru ECU.

Link to comment
Share on other sites

Nu poate fi senzorul,am scanat cu vag com si indica corect temperatura si el la fel ca si indicatorul din bord.Imi poate spune cineva exact un cod pt pompa pe care o am montata?Nu a fost schimbata niciodata,e OEM.

Se poate schimba oare doar cartusul cu pompa fara celelalte acareturi?Ar fi mai economic. 

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

@Paulorossi am acelasi motor si ca si tine am gpl. Aceleasi simptome le aveam eu, dar chiar mai rele. Uneori pleca la a 10-a cheie si maicdadea si rateuri pe evacuare.

Mi-am batut capu aproape 1 an si din greseala am gasit solutia.

Pornesteo pe benzina, consuma toata benzina pana aproape ramai fara, baga maxim 10 litri de benzina de 100 si vei vedea ca a doua zi va porni perfect.

Si sa nu pui niciodata mai mult de 10 l in rezervor. Si sa fie benzina superioara.

Sper sa iti fie de ajutor chiar daca a trecut ceva timp de cand ai postat.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Sop,merci pt sugestii.O sa incerc si aceasta varianta dar pur si simplu nu inteleg rationamentul.

O sa detaliez pe scurt ce am facut intre timp si pt o perioada de timp problema disparuse dar acum iar a revenit.

Orice parere avizata e binevenita!!!

Prima data cand am intalnit problema,am banuit pompa de benzina pe care a schimbat-o inutil ,desi am masurat inainte presiunea cu un kit profesional cu manometru lasat peste noapte.Evident ca presiunea din rampa inainte de pornire era ok,cca 4 bari,deci pompa si regulatorul de presiune functionau.Pompa m-a costat 600 ron si am schimbat-o eu.Mi am dat pumni in cap,nu pentru 600 ron aruncati in vant ci pentru faptul ca sunt ing electro si lucrez in industria alimentara unde fac asfel de masuratori pe alte fluide saptamanal.

Apoi am investigat cu lera bujiile masinii care erau montate NOI de cca 20.000 si erau denso tough iridium,deci cu toti electrozii din iridium si care erau replacementul pt bujiile de benzina si care merg si pe gaz(nu ca alea de benzina nu ar fi mers) si care erau garantate de producator 120.000 KM.Evident ,la verificarea cu lera spatiul dintre electrozi si rezistenta ohmica erau conform specificatiilor producatorului.Nu mai spun cati bani am dat pe ele.Le-am schimbat si pe astea ca poate deh o fi o sansa de 0,0001% sa fie defecte.In zadar...aceiasi problema.

Am continuat cu bobinele de inductie,toate 4 l-am montat noi de la Bosch.Nu m am zgarcit nici aici.Tot in zadar

In tot acest timp am monitorizat cu vag com si nu am avut nicio avarie.

Intr-un final dupa ironiile socrului am verificat uleiul in motor,dupa ce in prealabil l-am gonit spunandu-i ca masina asta nu e dacie si ca mi-ar fi aratat la bord daca nivelul de ulei ar fi scazut asa cum imi arata golful meu 4 din 2001.

SURPRIZA,nu aveam ulei,am completat aproape 1L si am inceput sa ma intreb de ce motorul asta nu are un indicator nivel de ulei minim asa cum trebuie sa aibe orice masina.Apoi,dupa studii,am vazut ca s-au zgarcit sa-l monteze si ca defapt aceasta varianta de motorizare e una simpla ,LOW BUDGET,nici egr nu cred ca are.

CULMEA,dupa ce am completat cu ulei ,toate problemele cu pornirea grea si impedicata la rece au disparut,pt o perioada insa...?

Atunci am banuit ca nu se amorseaza corect tachetii in timp util de aceea si mersul necontrolat la prima pornire la rece.

Dupa cateva luni de buna functionare,cand am facut schimbul de ulei am optat pt ulei OE care evident era mai scump,la fel si filtru

Dupa 2 luni au reaparul problemele,de aceasta data uleiul e la nivel.

Eu nu merg tot timpul pe gaz deoarece stau la km buni de o pompa de gaz,cam cca 50-60% din km i-am facut pe gaz.

Acum,nu inteleg de ce problemele tale au disparut,nu gasesc rationamentul.In 2016 am montat instalatia si timp de 2-3 ani nu am avut probleme si tot acelasi regim de functionare am avut.

Chiar si asa,daca pornesc dimineata si fac un drum decent de max 10 km,daca o mai pornesc seara,cu motorul rece,masina porneste fara probleme.Daca benzina ar fi proasta sau cu cifra octanica mica nu vad cum seara ar porni bine.Problema apare doar la o stationare mai lunga de 20 ore si cu precadere dimineata la prima pornire,de aceea banuiesc ca se scurge uleiul de la tacheti sau ceva de genul,nu stiu anume ce si cum dar cred ca de aici sunt problemele.

Si acum solicit sfatul expertilor,e posibil ca tachetii sa nu se amorseze in timp util?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Salutare!Am un Seat Ibiza 1.9SDI fabricatie 2005 care de vreo saptamana a inceput sa porneasca foarte greu,are momente cand dau la automat de 6-7 ori si momente in care porneste la sfert.Dupa scanare,am observat ca una dintre erorile care tot reapare este legata de senzorul pedalei de acceleratie.Am patit de 2 ori ca masina sa se plafoneze in mers,a inceput sa palpaie spirala de la bujii si s-a aprins martorul check engine,iar pedala de acceleratie nu mai raspundea la comanda.O sa caut o pedala in dezmembrari ca sa o inlocuiesc.Trebuie facuta vreo adaptare dupa inlocuire.Credeti ca senzorul de la pedala poate sa afecteze si pornirea sau problema de la pornire sa fie in alta parte?Am atasat o poza cu erorile care mi-au aparut dupa ce masina intra in limp mode si imi aprinde spirala si check engine.Orice sfat este binevenit.Multumesc!

eroare seat.jpg

Link to comment
Share on other sites

Daca scoti mufa de la pedala de acceleratie ECU motor intra in avarie turatia motorului pornit sta ~ la 1500rpm (este un failsafe daca se rupe pedala) fara a da nici un fel de eroare in bord... problema ta mai mult ca sigur este de la debitmetru aer sau senzor arbore cotit (diagnoza trebuie facuta fix atunci cand nu vrea sa porneasca, cam dificil, acolo ai stocane niste erori survenite pe parcurs)

Link to comment
Share on other sites

Sincer,nu stiu daca tipul asta de motor are debitmetru;din ce am vazut are decat un senzor care intra in cutia filtrului de aer.In afara de eroarea senzorului de la pedala si cel de la clapeta de admisie nu genereaza alte coduri de eroare.

Link to comment
Share on other sites

Trebuie sa ai mai multe erori pt pedala de acceleratie defecta... repet motorul trebuie sa porneasca si fara pedala pusa pe masina (efectiv scoasa afara sa atarne firul acolo),.. filtrul de motorina sa schimbat, senzorul de temperatura din carcasa filtrului de aer i spune calculatorului de inj. cata motorina sa dozeze (posibil al tau sa zica ca are +130C, porneste 1 sec si se opreste) verifica si cablajele de la motor sa nu fie roase. Repet schimba filtrul de motorina si verifica supapa de retur sa etanseze bine cele 2 ori-nguri.

De asemenea cea mai de kkt faza poate fii unul din solenoizi de la pompa sa fie defecti sau pompa defecta sau defazata.

verifici si piesa 18 / 4

pompa inj.PNG

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!