Jump to content

Golf 7 - Configurare


Ioana
 Share

Postare recomandată

Covorasele sunt o necesitate. 

Daca nu iti plac de cauciuc , macar textile iar in cazul in care pur si simplu "nu mai ies la spalat" pot fi  aruncate si iei altele.

Toata mizeria , noroiul, apa praful , s-ar imbiba altfel in mocheta si nu mi se pare prea distractiv sa schimbi mocheta...

Ca idee si la Dacia din 1978 a bunicului aveam presuri de cauciuc :))  deci treaba nu e noua ...se folosesc de minim 40-50 de ani :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

As avea o intrebare referitoare la Dealeri VW. As fi interesat sa achizitionez un Golf GTI/R, dar as dori sa stiu aproximativ ce discount din pretul de lista as putea obtine. Ce discount-uri ati primit si de la care dealeri?

Mutlumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am si eu o rugaminte la posesorii de g7. Am achizitionat de curand unul sh si in portbagaj are doar roata de rezerva normala, fara suporti polistiren etc. Poate cineva sa imi arate o poza cu...configuratia din portbagaj? Ca sa vad cum arata si ce cuprinde kitul? Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A aparut in configurator si noul 1.5 TSI 110kw manual. Doar pe Highline si cu 445 EUR mai scump decat 1.4. Nicio mentiune din nou despre ACT, dar mai mult ca sigur ca este, spre deosebire de 1.4 de pe facelift. 

In alta ordine de idei, cam in cat timp de la plasarea comenzii se cunoaste VIN-ul? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/18/2017 at 9:16 AM, CRhadoo said:

Salut,

As avea o intrebare referitoare la Dealeri VW. As fi interesat sa achizitionez un Golf GTI/R, dar as dori sa stiu aproximativ ce discount din pretul de lista as putea obtine. Ce discount-uri ati primit si de la care dealeri?

Mutlumesc!

Discount-ul il primesti (si) in functie de volumul de vanzari la momentul comenzii, nu cred ca urca cineva peste 3..3.5% in Romania zilelor noastre. In schimb ai rabla la dispozitie si posibilitatea sa ceri oferta de la mai multi dealeri. Iti recomand sa eviti Tess Brasov (detalii pe PM pt. curiosi).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GTI/R nu se incadreaza la Rabla. Prea mare nivelul de CO2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Ceva noutati referitor la cand intra 1.5 TSI si pentru Comforline?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Ma gandesc serios sa iau un Golf GTI. Acum am un Civic 1.5t model 2017 despre care nu sunt atat de incantat si vreau sa il dau la buy-back pentru un Golf 7 GTI. (am mai scris pe la topicul de versus ce nu-mi place la Civic).

Eu sunt in US si treaba e putin mai diferita aici dar vreau sa aflu parerea voastra despre ce as vrea eu sa cumpar.

Cu Golf-ul GTI la mine treaba e simpla; sunt 4 niveluri de echipare si nu se poate modifica nimic.

Listez aici caracteristicile principale la fiecare nivel:

1. S -> 25.000$:

  • 210HP (varianta de baza)
  • scaune din material textil si incalzite
  • faruri halogen
  • camera pentru mers inapoi
  • Apple CarPlay / Android Auto
  • Clima manuala
  • Roti 18"

2. Sport -> 28.000$:

  • + 220HP + VAQ (varianta PP)
  • + Bi-Xenon
  • + Keyless-Entry

3. SE -> 31.000$:

  • + Scaune din piele
  • + Sistem audio premium Fender
  • + Trapa

4. Autobahn -> 34.000$:

  • + DCC
  • + Scaun sofer cu reglaj electric
  • + Navigatie
  • + Climatronic

La modelele de mai sus, transmisia e manuala si DSG-ul e 1100$ extra.

Modelul este non-facelift. Varianta facelift va fi vanduta ca MY2018 in US din luna septembrie. Pentru ca e la final, e reducere de 5000$ fata de pretul de mai sus. 

Pe masina curenta am atat scaune din piele cat si trapa. De trapa ma pot lipsi fara probleme iar scaunele din piele nu-mi plac deloc (nici sotiei). Varianta la care m-am gandit eu este Sport, care e practic GTI PP cu scaune textile, faruri Xenon, clima manuala si sistem audio standard (care mi se pare destul de bun).

Nu-s inca decis daca vreau cutie manuala sau DSG. Ce ma deranjeaza pe mine e clima manuala. M-am obisnuit in ultimii 6 ani cu clima auto si am o retinere fata de clima manuala. Pe de alta parte cu 6000$ in plus pentru varianta de top as depasi bugetul si as primi si scaunele din piele pe care nu le vreau.

Acum ca am prezentat datele, intrebarile mele sunt urmatoarele:

  1. gresesc daca iau Golf 7 pre-facelift cu 5000$ reducere avand in vedere ca peste o luna apare facelift si nu stiu ce discount va fi? (poate 0... poate 2-3000$)
  2. gresesc daca iau o masina in 2017 cu clima manuala?
  3. 2.0TSI pe G7 GTI are probleme cu pistoane sau consum de ulei? (fost posesor de 1.8 TSI pe O2 FL ce manca ceva ulei)

Eu am in plan weekendul asta sa merg la reprezentanta si sa discut cu ei.

 

Asa arata Golf 7 GTI in echiparea Sport in US:

 

image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg 

Modificat de Iulian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 24100 $ un GTI PP DSG... eu zic ca merita si poti sa treci peste partea cu climatronicul. Toate Tsi-urile mananca ulei, mai mult sau mai putin , dar nu e acelasi lucru ca la O2. Din cate stiu eu nu sunt mai sunt probleme cu pistoanele.

Daca  3000$ in plus la buget nu sunt o problema, atunci merita sa astepti si FL, probabil o sa aiba si el ceva discount. 

Modificat de V A L I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pacat de banii pe care ii pierzi cu Honda. 

La 1, treaba e subiectiva, tu stii cat de mult iti place sau nu modelul nou, incat sa merite sa astepti dupa el. Si din nou, tu stii cum e acolo cu o eventuala revanzare a unui model mai vechi (2013) peste X ani, cand te vei gandi la asta. 
2. Parerea mea e ca da, gresesti, obligat fiind de politica VW si de creierul lipsa al americanilor. Eu de 7 saptamani, cred ca am umblat de 2 ori la temperatura and that's it. Cu manual, da-l mai tare, mai incet, la picioare, pe geamuri etc, e un minim de confort din punctul meu de vedere. Poate modelul nou sa fie altfel? Ai ceva specs de-ale lui? 
3. Nu ma pricep atat de bine, dar nu am citit aici pe forum despre probleme de genul asta la EA888 Gen 3. 

Si din nou, opinie personala, eu as lua DSG. Cu mentiunea ca stiam ca in US nu e DSG, ci cutie clasica (multitronic?) care penalizeaza performantele. Daca e asa, se complica putin alegerea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. nu gresesti, iar reducerea e tocmai datorita facelift-ului.
2. te descurci la fel de bine si cu manuala
3. nu sunt probleme iar consumul este infim, in functie de regimul in care se circula cu ea. Poate fi 0-300ml anual sau poate fi 500-700ml/an. Oricum o dai, e mic.
Recomand cu DSG. Varianta 2 (Sport)

@gabinitu23: Pe Golf e DSG sau manual.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc @V A L I, @gabinitu23 si @C Z R.

Sa le iau pe rand:

 - pe Golf GTI este cutia DSG. Cutia AT (cu convertizor) e pe Golf 1.8 TSI

 - pe modelul FL au anuntat variantele de echipare si nu e diferit; au mai adaugat ceva in plus gen start/stop si mai multe sisteme de siguranta dar clima auto este doar pe nivelul de echipare de top

 - Consum de ulei de 500-700ml/an e ok. (la O2 FL am inceput cu 1l / 10000km si am ajuns la 1 l / 3000km dupa 40.000km)

Clima auto este una din frustrarile mele cu Civic acum. (mi se pare foarte proasta pe Civic si o folosesc mai mult in mod manual)

Ma duc maine pe la dealer sa vad masina si conditiile de buy-back. 

 

Modificat de Iulian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Climatronicul pe Golf 7 este foarte eficient si silentios. Eu nu as putea renunta la el, dar in cazul tau e o situatie mai deosebita..

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc inca o data. I-am facut topic aici.

Modificat de Iulian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce cutie e aia @Iulian M ? Multitronic ?! Stiu ca s-a renuntat la ea in 2015, pe Audi cel putin. Fiind o cutie extrem de slaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@C Z R eu n-am zis nimic de multitronic. Pe Golf FWD in state, 1.8 TSI 170CP / 320Nm e cuplat la o cutie AT cu convertizor, Golf GTI e cuplat la o cutie DSG6. Nu stiu sa existe multitronic pe vreun model VW pe aici. Altcineva a mentionat cutia multitronic....

Modificat de Iulian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.8-ul din US nu are 320 Nm ci 250 Nm (184 ft lb)

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ah, am gresit cu 320Nm aia.

Are 270Nm pe cutie AT (199 lb-ft) si 250Nm pe cutie manuala (in 5 rapoarte).

Am atasat spec-urile atat pentru 1.8 TSI cat si pentru GTI. (ofera ceva mai multe detalii decat spec-urile EU gen rapoarte din cutie, dimensiune discuri de frana, coeficient aerodinamic)

2017_volkswagen_golf_the_award-winning_hatchback_just_keeps_getting_better-2017_golf_tech_specs-126103265557d81d72440f1.pdf

2017_volkswagen_golf_gti_the_award-winning_hot_hatch_packs_more_value_than_ever-2017_golf_gti_tech_specs-178108856257d81bda02537.pdf

Modificat de Iulian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salutare,

Sunt interesat sa cumpar un Golf (nou), pe benzina (1.4 sau 1.5), dar nu stiu ce varianta motor-cutie sa aleg. Am facut test-drive cu 1.4 125CP MT si cu 1.5 150CP DSG. Pana acum am condus doar cutii manuale dar as tinde catre automata.

Masina va fi folosita destul de mult extraurban (sa zicem 70% extraurban si 30% urban) dar ma uit la o compacta pentru dimensiuni (in zona mea se gasesc foarte greu locuri de parcare, cred ca un Golf e foarte versatil).

Vad ca ar fi 4 variante pe Highline: 1.4 125, 1.4.150, 1.5 130 si 1.5 150.

La 1.5 150 nu ma prea incadrez cu bugetul.

Ce imi recomandati? 

Exista diferente la cutia automata? Din ce am inteles de pe forum, unele modele DSG nu sunt prea fiabile...

 

Orice informatie imi e de mare ajutor.

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noile motoare de 1.5 au turbina cu geometrie variabila si inca nu sunt asa de "testate" . E posibil sa nu fie probleme cu ele , dar pana nu merg vreo 2-3 ani si 100 000 km nu e nimic garantat.

La 1.4  150 cp am vazut cele mai putine plangeri pe forum.

Avand in vedere ca mergi mai mult extraurban poti merge pe cutie manuala si scapi de grijile de la DSG.

Eu as zice 1.4 125 sau 1.4  150 CP manual.

Daca mergi de ex pe 1.4 125 cp manual pana la diferenta de 1.5 150CP+dsg poti sa o mai blindezi poate cu 2-3000 de euro dotari

1.4-le chiar si in varianta de 125 CP cred ca e suficient pt Golf si diferenta de bani o poti investi in confort (incalzire in scaune, incalzire stationara, faruri mai bune, , etc.)

Bineinteles , daca ai condus si 125 si 150 cp iti poti face o idee daca iti ajung 125 cp sau vrei 150.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4 TSI 150 CP la Golf era ACT, acum in configurator nu mai este precizat si tehnologia ACT (dezactivare cilindri) aduce un consum excelent. Ar trebui sa fie tot varianta ACT, poate au omis pe configurator - trebuie sa verifici.

DSG7 uscat cred ca ar fi ok in cazul tau pentru ca spui ca vei merge preponderent extraurban. 1.4 sunt motoare fiabile, nu am auzit de probleme.  

Tu iti stii cel mai bine bugetul si ce optiuni vrei. Mai departe vezi unde te incadrezi..

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, mihai_tmn said:

1.4-le chiar si in varianta de 125 CP cred ca e suficient pt Golf si diferenta de bani o poti investi in confort (incalzire in scaune, incalzire stationara, faruri mai bune, , etc.)

Bineinteles , daca ai condus si 125 si 150 cp iti poti face o idee daca iti ajung 125 cp sau vrei 150.

Mi s-au parut suficienti si cei 125 de cai de pe 1.4 dar cutia manuala n-a fost pe gustul meu (mi s-a parut usor imprecisa si parca opunea putina rezistenta, probabil e chestie de adaptare sau poate si masina de testdrive avea vreo problema), de-asta mi s-a parut mai potrivita combinatia cu DSG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xdream cutia opune putina rezistenta pe masina rece. in rest e ok, nu e cea mai precisa sau smooth, dar e ok. motorul de 125cp e suficient pt golf. sfatul meu e sa iei 1.4 150cp si manuala, motorul e fiabil, puternic si economic. Restul banilor in optionale (vw ofera f multe chestii interesante) sau in buzunar.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum m-ati convins sa revin la cutia manuala :)

Legat de optionale, as vrea sa va mai intreb:

1. Am nevoie si de "interfata telefonie Convenience / Business" pentru a vorbi la telefon hands-free? Daca folosesc Android Auto (waze + deezer) si primesc un apel, nu merge fara aceste "interfete"?

2. "Selectarea modului de conducere" - e util? se simte vreo modificare la directie? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. merge si fara

2. se simte la directie dar mai ales la raspunsul la pedala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!