Jump to content

Golf 7 - Configurare


Ioana
 Share

Postare recomandată

corect, multam de completare :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat e fondul de bataie? Cati bani vrei sa strici? :)  Vezi ca Golf VII cu km putini pe benzina in Germania s-ar putea sa te coste aproape cat unu nou la noi. Uita-te f atent la oferte. Du-te pe la un dealer si vezi ce-ti propune. In plus, ai fost la drive test cu motorizarile astea? E extrem de important un drive test, cu atat mai mult cu cat optiunile tale sunt motoare complet diferite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am găsit un Golf VII 1.2 TSI, DSG,  40 000 km, tapiţerie Stofă+Alcantara, etc. etc. din România la 12 000 euro negociabil. Nu mă apropiu chiar acolo cu bugetul...dar, sunt pe aproape. N-am sunat să întreb cât ar lăsa. Oare cât aș putea să-i ofer și să nu par nesimțit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, suntem aproape de final pt comanda ferma pe urmatoarea configuratie :

Golf Comfortline 1.4 TSI
Tractiune Fata, Benzina / 1.4l / 92kW/ 125CP, Manuala, 6 trepte, 4 Usi,
Pret cu TVA 18.790,80
Gri (uranus grey) 0,Tapiterie:
stofa sau /si piele
*Pachet Style: 669,60
Airbaguri laterale spate 301,20
Alarma antifurt "Plus" 286,80
AppConnect  177,60
Bonus Style Golf 1.425,60

Fara inscriptionare model si motorizare 0,

Faruri BiXenon
878,40
Interfata USB pentru iPod/iPhone 0,

Jante aliaj usor "Toronto" 6 1/2 J x 16 463,20
Parbriz incalzit cu reflexie radiatii 301,20
Park Pilot 523,20
Radio CD Composition Media 301,20
Scaun sofer ergoActiv 588,

Selectarea modului de conducere 140,40
Volan multifunctional piele (3 spite) 477,60
Total: 22.473,60

Singura dilema pe care o am este asupra parbrizului incalzit, daca merita sau nu; atat pt incalzire cat si pt protectie vara. 

Nu am pus sisteme de asistenta sofer. M-ar tenta pachetul cu ACC + Front assist. Dar e cam scump si ma gandesc ca isi atinge potentialul maxim doar la dsg. 

ce parere aveti de utilitatea celor 2 optiuni ?

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atentie la culoare!! Griul gratis este cea mai urata culoare posibila din lume. Ia orice alta culoare numai nu uranograu. Ai vazut-o in realitate? Nici cand masina este proaspat spalata nu arata bine dar la cateva zile arata praf. Si eu era sa fac greseala asta si am schimbat imediat cum am vazut culoarea live. Masina cu xenon uranograu nu se potriveste deloc.

Albul e boring daca nu e GTI, argintiile (ca sunt doua) sunt ok, rosu nu da bine parerea mea pe G7, caramiziu este pentru doamne, albastrele (atat cel deschis cat si cel inchis) mi se par interesante pentru masini cu xenon, iar limestone-ul (gri inchis metalizat) da foarte bine. Ca sa nu ma repet - am scris aici parerile mele despre culorile de pe F7

Ce sunt acele Bonus Style Golf si Pachet Style?

Parerea mea .. lasa jantele si pune ACC si front assist .. ACC este util si la manuala cand mergi la drum intins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de raspuns codz, ti-am citit topicul despre masina ta, a fost foarte util pt mine. 

Despre style: e un pachet doar pt confortline care:

- include : climatronic, privacy glass, pachet lumini si vizibilitate; cost 670 euro

- te obliga la : composition media, app-connect, volan multifunctional, park pilot si jante pe 16 ( standard pe 15)

- se acorda bonus style in valoare de 1425 euro

am nevoie de tot ce e inclus, as fi renuntat doar la senzorii de parcare.

Despre culoare : am facut test drive cu ea, e urata, da  dar nu ma prea intereseaza. initial pusesm alb, care e mai decent, dar am renuntat la el pt a face loc parbrizului incalzit.

despre ACC: optiunea de acc si front assist este 516 euro (nu se poate lua separat). e util da, dar nu stiu cat voi avea nevoie  eu de el. merg destul de preventiv, pastrez distante cel putin medii fata de cel din fata. Mai e util la a te feri de cei ce taie fata. Parbrizul incalzit si anti uv pe de alta parte ma va ajuta f des, atat vara cat si iarna. si e mai ieftin, la doar 300 euro. asa am gandit-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu parbrizul incalzit este de cost la o eventuala inlocuire. Imi spuneau cei de la Skoda, ca la Octavia de ex este 4000 lei :) . Chiar si Casco daca e, asta tot inseamna costuri marite anul urmator. Eu l-am evitat la mine, desi recunosc, probabil e foarte misto si util iarna.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atentie, parbrizul incalzit nu obliga la navigatie si la un pachet de conectare mai avansat prin bluetooth? Eu asa stiu pt ca ecraneaza destul de mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da, parca asa era cand ma jucam eu cu ideea :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

în urmă cu 6 ore, laduncaag a scris:

Tractiune Fata, Benzina / 1.4l / 92kW/ 125CP, Manuala, 6 trepte, 4 Usi,
Pret cu TVA 18.790,80
Gri (uranus grey) 0,Tapiterie:
stofa sau /si piele
*Pachet Style: 669,60
Airbaguri laterale spate 301,20
Alarma antifurt "Plus" 286,80
AppConnect  177,60
Bonus Style Golf 1.425,60

Fara inscriptionare model si motorizare 0,

Faruri BiXenon
878,40
Interfata USB pentru iPod/iPhone 0,

Jante aliaj usor "Toronto" 6 1/2 J x 16 463,20
Parbriz incalzit cu reflexie radiatii 301,20
Park Pilot 523,20
Radio CD Composition Media 301,20
Scaun sofer ergoActiv 588,

Selectarea modului de conducere 140,40
Volan multifunctional piele (3 spite) 477,60
Total: 22.473,60

 

Cam la aceeasi configuratie am ajuns si eu , dar pana la urma am renuntat la 1.4 si am luat 1.2 din motive financiare :)

Prima optiune pe care am vrut-o a fost parbrizul incalzit , dar dupa ce am mai citit despre el am renuntat . Nu imi era clar daca ecrana sau nu semnalul GPS/GSM

Poate ne spune cineva care are daca e problema sau nu cu semnalul ? 

In plus la o eventuala inlocuire banuiesc ca preturile ar fi mult mai mari.  Am ales parbriz simplu si in ideea ca vreau sa tin masina multa vreme si stiu din experienta ca in Romania ai sanse mari sa ciobesti parbrizul sau sa il zgarii cu stergatoarele si nisipul si praful depus pe parbriz. Deci parbrizul e un fel de consumabil pe care e bine sa fii pregatit sa il schimbi fara remuscari.

Pachetul Style e  o afacere buna. Eu am luat separat ce era in pachet in afara de geamuri fumurii spate si am pierdut jantele de 16 si park pilot... asta e...

Culoarea uranograu mi se pare cam ciudata. Eu am ales Tornado Red (spre bucuria nevestei :)) ca  nu prea m-am indurat nici sa dau 456 euro pe vopsea metalizata - ca sa

mi-o zgarie ghiolbanii in parcare la supermarket.... 

Dar intr-adevar culorile metalizate arata mai bine, rosul si albul nemetalizat sunt pt unii "discutabile" . Poate ar merita daca renunti la parbriz incalzit de ex sa alegi o culoare metalizata.

P.S. Configurarea din quote mi se pare una dintre cele mai echilibrate optiuni pt configurarea unui Golf  7.

Modificat de mihai_tmn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parbrizul incalzit este super iarna, am un vecin pe Superb cu asa ceva si la -15 grade in 2 minute  gheata i-a si coborat pe parbriz efectiv doar il sterge... insa trebuie sa stii ca fara CASCO te ustura daca trebuie sa il schimibi, si pe drumurile din Romania ai sanse de min. 50% sa primesti pietre si pietroiae la fiecare drum. Costurile de schimb se ridica la peste 3000(chiar si 4000) si ceva de lei. Antifurtul poti sa-l pui dar mare lucru nu va face... nu cred ca exista hot de masina care nu ar putea sa o anihileze in cateva secunde, cel mai bun antifurt este CASCO dupa mine...

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi va parbrizul incalzit e mult mai sensibil decat cel normal. Acea retea de firicele il senzibilizeaza si la pietrele de pe soselele din ro... Foloseste iarna cu incredere metoda "pledu'" sau "cearsafu'". Nu dai gres. Ieftin si bun.

Nu sunt de acord absolut deloc ca acea culoare gri uranus e urata. Am vazut gri uranus si Passaturi noi si arata traznet. Mult mai bime decat ma asteptam. Nu stiu cum rezista culoarea in timp, dar cand e noua, e fff faina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parbrizul incalzit la golf 7 nu este cu fire, ci prin inductie. De asta si ecraneaza semnalul gsm, gps.

Legat de culoare, tine de gusturi. Pt mine nu exista nimic mai urat decat un gri inchis nemetalizat. E o culoare care tipa low cost. Compromis la culoare pt 122euro, personal mi se pare exagerat cand discutam de o masina de peste 20.000 euro.

Mai ales ca primul lucru pe care il vezi la masina este culoarea.

ACC si FA merita chiar si la cutie manuala. Eu am stat in dubiu si dupa ce am citit pe forumuri din straintate m-am convins ca merita si fara dsg.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum m-am întors de la mare. Mersi de răspunsuri. De culoare ma doare cam in cot de asta as da albul pe 122 de euro. Ma intereseaza sa-mi pun optiuni utile sau comfortabile iar culoarea nu e nici nici.

cu alarma nu sunt de acord. O fi usor de spart pt profesionisti, dar pt gainari eu cred ca e buna. Mai uiti o poseta, o sacosa, camera foto in porbagaj, stai mai linistit.

cu parbrizul aveti dreptate cu casco, ma mai gândesc pana maine. De semnal mi-au confirmat de la vw ca e redus dar e problema daca stai cu tel in geam, pe suport clasic cu ventuza. Cum eu am app connect si bluetooth, o sa stea in zona centrala de jos. Ar trebui sa fie ok, in teorie cel putin. Nu stiu sa fie nevoie de navigatie, bluetooth am de la composition media.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gainarii tot asa sparg geamul si daca ai alarama si daca nu.

Daca e ceva la vedere iau si fug. Pana vii tu sa vezi de ce suna alarma...sanatate!

Solutia : casco ! si clar, nimic tentant lasat la indemana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singura parte importanta la o alarma este LED-ul acela care se pune in parbriz (ex. Viper LED).

Cu cat mai mare si luminos cu atat mai bine, acela tine departe o gama de hoti care vor sa actioneze mai discret fara harmalaie.

Dintr-o parcare cu masini mai multe, cele cu LED-uri vizibile sunt de obicei ocolite.

 

Orice alt feature de la o alarma; senzor de miscare, de spargere geam, etc, n-au nici un rost.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am parbriz incalzit pe masina din semnatura si nu am absolut nicio problema cu semnalul in interiorul masinii. Acum, daca sunt 4 linii de semnal in loc de 5, nu am stat sa verific, dar cert e ca e conectat la 4G tot timpul si nici nu simt diferente in masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal avand in vedere ca nu este singurul geam.

Cu  detectorul de radar, sau gps-ul din telefon se poate sa ai probleme.

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca fapt divers, in configurator, a aparut si optiunea: Golf GTI Clubsport 2.0 TSIBenzina2.0l / 195kW/ 265CPManuala, 6 trepte4 Usi 31.801,20 sau cu DSG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@TDR Nici cu gps'ul nu am probleme. La pornire, se calibreaza si gaseste pozitia la fel ca si inainte. Ce'i drept, tin telefonul in spatiul de pe mediana, langa cotiera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a plasat comanda, cu parbriz si alba :) am mai vazut aseara 2 gri si una alba prin oras si m-am linistit cu griul. Acum, asteptam si analizam oferta de accesorii... :)

Ha ha, acum am vazut in semnatura ca-s cu peugeotul vechi, simpaticul... acu pt 2 luni, las asa 

Later edit : mersi mult pt opinii si raspunsuri 

Modificat de laduncaag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma ce optiuni inafara de navigatii vin cu antena? Eu am primit cu antena pe plafon desi am pus doar composition media cu acel bluetooth basic.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@The Ego :  ce antena ?

Intrebare:  exista optiune de oglinzi retrovizoare exterioare cu efect anti orbire ? nu am vazut in configurator si am uitat sa intreb pe dealer. Cumva era inclus in cele rabatabile electric sau in blind spot ? tare as fi vrut daca se poate 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oglinzile heliomate sunt mai scumpe si nu stiu sa existe ca optiune pe golf, pe octavia era in optiunea de oglinzi rabatabile (doar pt partea soferului) si era vreo 250eur optiunea deci pe vw ar trebuie sa fie si mai mult.

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau deloc, ca nu trebuie atatea sisteme de siguranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!