Jump to content

Golf 7 - Configurare


Ioana
 Share

Postare recomandată

Buna ziua ! 

De ceva timp, pentru cumpararea unui golf 7 nou, exista o oferta sub forma unor pachete de dotari denumite style si select.  A beneficiat cineva de asa ceva la achizitionarea unui golf nou ? Se pot combina aceste pachete cu orice motorizare sau nivel de echipare ? 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in catalogul "Lista de preturi si dotari ianuarie 2016" :

- pachet Select cod W8Y (112 eur) este optional pt Trendline,

- pachet Style cod W8Z (862 eur) este optional pt comfortline.

eu insa am o nelamurire ref la pretul pachetului Select: in catalog pretul e 112 euro, dar pe config de pe site e 582 euro.

stie cineva pretul corect?

Modificat de grig
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 20 ore, grig a scris:

Salut

pentru un Golf TL, este vreo diferenta la  display-ul de afisare info intre Compu Bord Standard si cel Plus (optional 43 eur) ?

multumesc

grig

La display nu este nici o diferenta, ambele sunt alb-negru.

Compu Bord Standard iti afiseaza doar consum, viteza, distanta, timp, pe cand plus-ul mai afiseaza mesajele de avertizare si ceva meniuri de setari.

Modificat de loghy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe site , la sectiunea oferte speciale, reducerea pentru pachetele style/ select e de 4539 / 4021 euro. Ce-i drept, include si altceva in afara de dotari, iar pentru style scrie ca aceasta reducere este pentru 1.0 tsi M6.

http://selectstyle.volkswagen.ro/vw/golf-style/5/ 

http://selectstyle.volkswagen.ro/vw/golf-select/4/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

completare la ce a spus Darbo:

pe site in partea de jos scrie: "Oferta valabila pentru persoane juridice si prin finantare Porsche Finace Group"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ma gandesc sa cumpar un golf sportsvan, dar am ceva retineri legate de motorizare.

Configuratia facuta e pe un 1.4 tsi 125CP dar nu stiu daca e suficient sau va "trage prea greu". O a doua varianta ar fi motorul pe 150cp, dar diferenta de bani e de peste1500 euro..

Din pacate nu am gasit acest model de masina la un test drive la nici un dealer in bucuresti.

Ce parere aveti? 

Merci

Andrei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tinand cont ca vii de pe un 1.9 TDI indicat ar fi cel de 2.0 150cp.. si eu am mari rezerve vizavi de acel 1.4 (caci alternativa nu am) si cam toate gandurile duc spre cel 2.0. 1500E raportati la beneficii & satisfactii (te poti gandi la cuplu) sunt un mizilic..desi sunt cam contrariat de o diferenta atat de..mica. acum depinde si in ce regim va fi utilizata.

Modificat de Designer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mitul dieselului deja nu mai sta in picioare. Mai ales in oras consuma si peste 10%, DPF-ul care se regenereaza frecvent in trafic urban, iar ca reprize sta mai prost decat 1.4 150 si este mai putin elastic. 

Singurele motive ca sa merite 2.0tdi este rulajul preponderent extraurban si ma refer la peste 15k km anual cu 10k km extraurban in conditii de sarcina. Oricum si 1.4 ACT merge in 2 cilindri pana la 130kmh daca sarcina ii permite. Asadar mergi pe 1.4 150cp.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

80% din timp o voi folosi in traficul din bucuresti. Adunati abea daca trec de 10k pe an. De aceea cam renuntasem la ideea de diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare baieti. 

Am facut si eu comanda de un nou Golf 7, 2.0 TDI, 150 cp, highline (R-Line), limestone grey metallic.

Ca optionale eu am pus cam asa:

-Pachet "Exclusive" care include Pachet R-Line Interior + Exterior.

-Climatronic.

-Alarma antifurt plus (mi-a fost bagata pe gat de pachetul business).

-Camera video rear assist.

-Car-Net (mi-a fost bagata pe gat de navigatie).

-Fara inscriptionare model si motorizare.

-Pachet technology + optiunea de 420 euro cu farurile care au in plus ajustarea dinamica a fasciculului luminos la virare si in funcite de viteza.

-Jante pe 17" (Dijon) + suspensie sport.

-Keyless access (Pachet technology).

-Light assist.

-Oglinzi exterioare full electric.

-Front assist inclusiv functie city de franare automata de urgenta + ACC (Pachet business).

-Pachet iarna.

-Pachet lumini si vizibilitate.

-Parbriz incalzit cu reflexie radiatii infrarosii.

-Park pilot.

-Privacy-glass.

-Selectarea modului de conducere.

-Sistem Dynaudio.

-Navigatie Discover Media (cel nou de 16.5cm)

 

Dupa parerea voastra, am pus ceva inutil sau voi avea probleme cu ceva din optionale?

Ma refer la faptul ca nu am ales DCC pentru ca am observat pe forum ca multa lume s-a plans de ia si am zis macar sport sa fie :D

Nu am ales blind-spot si lane assist pt ca am fost la test-drive cu o asemena masina si imi distrage atentia beculetul din oglinda, iar lane assist-ul la fel nu prea te lasa sa te "joci" cum vrei tu.

Mai erau optionale pe acolo care nu le-am ales in lipsa de buget care si asa l-am cam "intins", masinuta ajungand pe la 27.500 cu tot cu remat de la 33.800 (sper sa fi negociat cat trebuie :D)

In rest abia astept sa vina <3.

Modificat de Victor Lala
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte frumoasa configuratia. Eu, personal alegeam trapa in locul navigatiei, dar asta-i doar opinia mea. Navigatie am pe telefon, dar daca trapa nu pui de la inceput, asa o sa traiesti cat ai masina. Si, iarasi parerea mea, trapa merita, schimba mult interiorul, atat fizic cat si...psihic ;) .

Daca inca exista posibilitatea schimbarii suspensiei sport pe DCC, o recomand. Am condus cu roti de 17 ambele variante. Pe DCC ai atat sport cat si confort, iar diferenta chiar se simte.

Beculetul din oglinda, in cazul blind spot, chiar de asta este acolo, sa-ti atraga atentia (sau sa  ti-o distraga :) )

In rest, asteptare usoara si distractie placuta cu masinuta! ;)

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana acum, nu m-au incalzit cu nimic trapele insa nu as refuza niciodata un plafon panoramic de sticla.

Dar as renunta oricand la navigaie (oricare ar fi ea) pentru DCC. Eu nu imi amintesc sa fi citit despre probleme ale DCC-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dadu sunt cativa useri pe aici cu dcc care au semnalat zgomote la suspensie pe spate . Unul care imi vine in minte este Cezar ( gtd mk7 rosu) si daca nu ma insel exista si un topic pe acest subiect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trapa detin pe masina tatalui meu care o folosim de obicei in concedii si plecari, de aceea nu am optat pentru ea si nu avea rost. Dupa parerea mea trapa este interesanta doar pe autostrada unde o poti ridica in sus ca sa mai intre aer, in rest este doar de stil + mai multa lumina in habitaclu, marele minus care il are, dupa parerea mea, nu mai este la fel de rezistent habitaclul la impact sau rasturnare. (doar ne gandim si la siguranta :D)

Intr-adevar e frumoasa dar acum stiti cum e, ma multumesc cu ce am :D.

@dadu "Suspensie zgomotoasa" se numeste topicul, eu am un mic pitic pe creier care le aude pe toate si daca aud ceva imediat la garantie fug cu ea :))))

Navigatia imi este utila deoarece nu prea am cine stie ce date mobile si sincer am nevoie de bateria de la telefon + telefon deci nu prea pot opta pt varianta cu navi pe tel.

@DDoc Asteptarea va fi dureroasa :((

Modificat de Victor Lala
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu DCC-ul in sine are probleme ci niste bucse prost proiectate de la bara stabilizatoare. S-a cam elucidat misterul.

Modificat de dadu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, Victor Lala said:

 

Mai erau optionale pe acolo care nu le-am ales in lipsa de buget care si asa l-am cam "intins", masinuta ajungand pe la 27.500 cu tot cu remat de la 33.800 (sper sa fi negociat cat trebuie :D)

In rest abia astept sa vina <3.

@Victor Lala, excelent ti-ai facut configuratia, GG!

Intrebarea mea e insa cum ai reusit sa duci pretul la 27.500 ? avand in vedere ca rematul e undeva la 1.450 euro....6500 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mariusbtc pai am fost si vezi doamne e un bonus remat de la fabrica in val de @3000 de euro dar am inteles ca doar pt golf + ca la pachetul exclusiv primesti cam @1000 de euro bonus r-line si daca mai adaug si rematul de 1.450 de euro din care mai scad 300-400 euro ca atat e tichetul + rabat dealer de @700 de euro, cam aici ajungem :)

Modificat de Victor Lala
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta da reducere simtitoare! bravo! asteptare cat mai usoara :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu sau fara DCC, suspensia oricum e zgomotoasa. Daca permite bugetul, DCC "all the way" in fata unor optionale precum navigatie sau light assist, parerea mea. Macar ai un plus de confort pe drumurile denivelate din orase.

Ar fi frumos si un volan incalzit, desi nu cred ca apare pe lista de optionale... ma intreb de ce?!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volanul incalzit apare in lista de optionale (cel putin cand configurezi un HL) - e printre ultimele optionale in lista inainte de bare portbagaj, scaune bebe etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de oferta select, pachetul include cotiera frontala, Climatronic si faruri ceata cu asistare la viraje, având un pret de 450-500 euro, nu il stiu exact. Aceasta optiune te obliga sa alegi park pilot sau park assist. Eu am ales doar senzorii simpli fiind mai ieftini, recte 550 euro gen. Astfel toata chestia costa vreo 1100 e, la care primesti discount de la vw 993 euro gen "bonus" de unde rezulta prețul de 100 si ceva euro pt pachet. 

Modificat de cid1304
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am mers pe HL, R-line, reflex silver cu pachet technology+ supliment pt faruri adaptive si drl led, pachet iarna, ACC + FA +City emergency brake, climatronic, comp media + rear view, jante 17" dijon + suspensie sport (oblig pt r-line 17, evident nu au 18"), privacy glass, pachet lumini si vizibilitate, oglinzi rabatabile, selectare mod condus si trapa.

Am fost in dubii cu dynaudio, insa dupa ce am ascultat sistemul stock cu care vine composition media, mi s-a parut ca e overkill pentru mine. sistemul standard este cel putin la acelasi nivel cu cel de pe Golf 6. Am comparat exact aceleasi melodii fiind cu cardul SD dupa mine. Atat timp cat melodia este 320kbps reda un sunet plin. Diferenta pe care o face dynaudio este clar mare, insa am preferat ACC+FA la 516 euro decat dynaudio la 616.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!