Jump to content

Golf 7 - Configurare


Ioana
 Share

Postare recomandată

Exact. Mai mestec inca vreo 5 ani. Daca aveam incredere in dsg7 luam fara nicio ezitare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu in Bucuresti cu fosta faceam mamaliga cand mergeam prin oras, de aceea am optat pt dsg6, nu este dsg7 pe 2.0. Sper sa nu fi facut o alegere proasta :(.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lumea in general se fereste de DSG7, pentru ca e cu ambreiaje uscate si cel putin pe forum, au fost raportate mult mai multe probleme in comparatie cu DSG6. DSG7 de asemenea, e limitat in ceea ce priveste cuplul, de aceea o sa il gasesti doar pe motoare mici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Paradoxul face ca daca nu mergeam in Bucuresti asa mult luam DSG7. Insa asa e riscul prea mare sa se incinga si apoi sa inceapa sa patineze. Sa zic ca nici asta nu era deal-breaker daca service-urile de reprezentanta erau profesioniste si nu tin masina imobilizata 7 zile sau te tot amana ca "asa face la toate."

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OT: Si cu egoista actuala ce faci? :D 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, The_Ego said:

Exact. Mai mestec inca vreo 5 ani. Daca aveam incredere in dsg7 luam fara nicio ezitare.

Mesteci inca 5 ani ( manuala )...hmmm... Daca tot este masina nou nouta, la comanda, deci garantie 120.000 km sau 4 ani....eu unul nu as ezita asupra DSG-ului... Si ca tot mergi prin Bucuresti, DSG-ul cu ACC-ul face treaba extraordinara pe autostrada sau in mersul in coloana, tipic marilor orase, te ajuta mult si este foarte confortabil cand masina se opreste si reporneste singura, incetineste sau se opreste chiar, daca este nevoie...Este diferenta enorma, un mare plus pentru automata fata de manuala. Atata timp cat o sa-mi cumpar masina noua, cu garantie, nu voi mai sta nicio clipa sa ma gandesc ce aleg intre manuala si automata... 

Modificat de DDoc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tudy_cnuFoarte curand va iesi la vanzare.

Garantie 2+2, e importanta nuanta ca importatorul da 2 ani la garantie, alte conditii adica. Apoi am detaliat ce si cum este cu garantia la noi. E bine sa o ai, dar sa nu cumva sa apelezi la ea cand vine vorba de lucruri serioase.

 1900 euro pe o loterie de fiabilitate care sa ajunga prin service pentru mine nu merita. Nu pot sa iau ceva nou si sa ma gandesc ca e probabil sa apelez la garantie. A ca e reparatia gratis, dar dupa cat timp, plimbat, cloncanit si alte incoveniente din partea mea. Din nou ma refer strict la DSG7 exploatat in mare masura in Bucuresti. 

 ACC-ul m-a interesat pentru mers pe DN-uri unde poate sa imi tina viteza constanta fata de participanti prin sate si pe autostrada unde o setez la 140 si gata. Chiar si cu manuala, in caz ca are nevoie de inferioara, apare pe bord, schimbi treapta si accelereaza singura la loc. Apasarea ambreiajului nu anuleaza ACC-ul. Sigur ca implementarea e mai ok cu dsg. Folosirea lui pentru stop&go e utila, insa la ce haos e la noi, prefer sa am eu acolo control.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am 2.0TDI-150 CP si tata are 1.4TSI ACT 150CP. AM condus amandoua masini... eu fac circa 25-30 K km anual, mai ales extraurban deci am fost legat la maini sa iau dieselul. Dar ca si feeling, agilitate, silentiozitate si finete mult mai faina TSI-ul. Cei care iti vin cu vorbe negative despre acest nou 1.4TSI habar nu au si nu au condus in viata lor asa ceva. Daca as umbla cat tine fara dar si poate TSI-ul de 150CP. SI se pare ca la acestea noi au reparat problemele generatiilor vechi...Nici macar la fiabilitate nu poti sa zici ca dieselul ar fi asa in fata, chiar dieselul are anumite puncte nevralgice care daca se duc, trebuie sa-ti bagi mainile adanc de tot in buzunar...(EGR-DPF, volant smd). Lantul buclucas a disparut din TSI.

1.4TSI are mult mai bine etajata cutia ca si 2.0TDI care are o cutie cu demultiplicari parca prea lungi si prea facute pentru drumuri lungi pe autostrada... in oras pana la 70 nici macar 4-a nu poti sa dai fara sa o subturezi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/12/2016 at 9:56 AM, andrei0581 said:

Configuratia facuta e pe un 1.4 tsi 125CP dar nu stiu daca e suficient sau va "trage prea greu".

Depinde ce ai condus pana acum si cu ce vrei sa compari. Comparativ cu 1.4 150 e clar mai lent, dar comparativ cu alte motoare de cilindree/putere similara sta foarte bine. Pe Leon 5F se misca excelent. Pe Sportsvan se va misca putin mai greu pentru ca e mai grea masina, dar in niciun caz nu va "trage prea greu".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti vreo recomandare (eventual PM daca e o problema aici :) ) pentru un dealer la care ati fost multumiti de discountul acordat ? Bucuresti sau in zona, 200-300 Km...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru raspunsuri !

Pana la urma am facut comanda pentru 1.4 tsi 125. De  acum asteptam..

Modificat de andrei0581
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e topicul potrivit pt a posta asa ceva, ar merge adaugat la informatii utile insa e inchis.

E vorba de explicatii asupra cum functioneaza ACC, FA, Emergency city brake, Lane assist, Park Assist

https://www.fichier-pdf.fr/2014/05/17/ssp-516-la-golf-vii-2013-systemes-d-aide-a-la-conduite/ssp-516-la-golf-vii-2013-systemes-d-aide-a-la-conduite.pdf

Din pacate este in franceza, dar se intelege destul de bine.

Aceeasi poveste si cu DCC https://www.fichier-pdf.fr/2012/05/27/la-suspension-auto-adaptative-dcc/la-suspension-auto-adaptative-dcc.pdf

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva idee de ce oare pe Golf nu exista posibilitate de a configura pedelute geamuri spate/luneta ? Ar fi optiune pe care as bifa-o neaparat daca s-ar putea :( 

Modificat de CristiALF
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Ca si configuratie minima ce as lua pe un G7 in asa fel incat sa nu sari cu pretul, dar sa ai o masina din care sa nu simti ca iti lipseste ceva:

  1. Climatronic
  2. Comenzi audio/phone pe volan
  3. Volan imbracat in piele
  4. Sistem audio mediu, deci nu cel de baza
  5. Bluetooth
  6. Pachet de iarna
  7. Proiectoare de ceata
  8. Oglinzi incalzite
  9. Senzori de parcare spate (numai daca tii la aspectul masinii si "te doare" cand zgarii bara spate).

Strict dupa parerea mea, asta e cam tot ce ai nevoie pt o masina corecta ca optionale vs. pret. Legat de culoare, nu stiu daca ati vazut culoarea aceea gri-sobolan care e standard, gratuita. Eu am vazut si arata surprinzator de bine. Am vazut si pe Passaturi model nou si e excelenta.

La o masina in configuratia asta, cu motor de 1.2 TSI si cu ajutorul Rabla + ce mai primesti de la dealer, poti ajunge la un pret final de sub 13500 de eur. La banii astia ai o masina cu un raport pret-calitate imbatabil si care o sa te tina lejer 10 ani. Un deal mai bun nu prea vad unde poti gasi. Discutiile cu "ce-ti poti lua de banii aia" nu-si au rostul. Cine vrea o masina buna si noua la un pret corect, cred ca nu are o optiune mai buna la ora asta.

Pt cei care si-ar dori Golf VII nou si sunt cumva sub buget, am niste ponturi daca imi scrieti PM.

Modificat de Maximus27
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Maximus27, prin sistem audio mediu intelegi Composition Media, nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cred ca de-ala am si eu, dar nu mai stiu 100% cum se numeste.

Apropo de golf la pret decent, au din nou astia de la VW Golfuri la preturi excelente. Masini de pe stoc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Bună seara, sunt șofer nou și sunt nou și pe forum.

Îmi cer iertare dacă nu postez unde trebuie dar majoritatea topicurilor legate de întrebări sunt închise și nu pot deschide un topic nou.

 

Doresc să cumpăr un Golf VII cu DSG (SH dar cât mai nou și cu cât mai puțini km parcurși).

Nu știu ce motorizare să aleg. 1.2 TSI sau 1.6 TDI?

De aproximativ o lună de zile mă tot informez de pe site-uri străine, dar mi-am dat seama că diferă mult situația de acolo cu situația din România și mai ales cu situația mea personală.

Mi-am calculat că nu voi parcurge mai mult de 10 000 km/an (aprox. 7 000 km). Jumătate urban (București) - restul drumuri până la Cluj.

Sunt tânăr, dar nu sunt teribilist. Sunt foarte echilibrat, vreau mașina să mă ducă și să mă aducă. Nu intenționez să fiu "regele șoselelor" sau să intru în depășiri periculoase cu Mercedesuri, BMW-uri sau Audi-uri. Mai degrabă voi depăși căruțe, bicicliști și dacii puturoase.

Sunt necăsătorit, dar drumurile București-Cluj probabil le voi face cu alte 2-4 persoane în mașină (portbagajul încărcat cu lucruri personale, nu cu marfă grea).

Sunt dispus la achiziție să plătesc mai mult, dar aș vrea apoi ca celelalte costuri să fie cât mai mici (asigurare, impozit, revizii, piese de schimb, combustibil, etc.).

Aș aprecia mult dacă mi-ați oferi o sugestie obiectivă. Nu am vreo pasiune secretă pentru diesel sau benzină, nici o obsesie a șofatului, de aceea aș opta pentru DSG. Îmi doresc de la mașină siguranță, costuri reduse și confort în măsura posibilităților + să nu-i încurc pe ceilalți participanți la trafic.

Vă mulțumesc mult și aștept sfaturile voastre pentru situația mea (nu preferințele dumneavoastră :P). 1.2 TSI sau 1.6 TDI?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Victor Lala

Costuri mai mici ca taxe dar mai puturoasa - 1.2 TSI

Costuri mai mari ca taxe dar mai ok cu 4 persoane - 1.6 TDI

La revizii nu ma pot pronunta, doar la prietena mea cu 1.2 TSI, tot golf VII, la reprezentanta ii ia in jur de 900 lei.

La cati km zici ca vei face pe an se poate opta pentru amandoua, benzina sau motorina ne fiind justificabila alegerea TDI-ului in defavoarea TSI-ului sau invers.

 

Modificat de Victor Lala
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La benzinara s-ar putea sa gasesti o masina cu km mai putini, dieselurile in afara sunt luate cu scopul de a fi exploatate la maximum, ca sa scoată proprietarul investiția, deci in Germania ar fi cam 50.000 pe an. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, Victor Lala said:

Costuri mai mici ca taxe dar mai puturoasa - 1.2 TSI

Costuri mai mari ca taxe dar mai ok cu 4 persoane - 1.6 TDI

La revizii nu ma pot pronunta, doar la prietena mea cu 1.2 TSI, tot golf VII, la reprezentanta ii ia in jur de 900 lei.

La cati km zici ca vei face pe an se poate opta pentru amandoua, benzina sau motorina ne fiind justificabila alegerea TDI-ului in defavoarea TSI-ului sau invers.

 

Permite-mi sa te contrazic, Victor.

Mai puturoasa 1.2 TSI decat 1.6 TDI ? Gresit, cauta pe internet teste si vide-uri comparative si vei observa ca sta chiar mai bine la zvac benzinara :) 

"La cati km zici ca vei face pe an se poate opta pentru amandoua, benzina sau motorina ne fiind justificabila alegerea TDI-ului in defavoarea TSI-ului sau invers." -- gresit, parerea mea, no offence. Daca vrei sa faci 7-10 mii km pe an, alege din nou benzinara, caci cu siguranta iesi mai bine la bani, chair daca e vorba de o masina SH.

 

@Revan, decizia iti apartin in totalitate - insa mergand pe principiul numarului de kilometri, fundamental zic eu in ceea ce priveste cash-ul, alege benzinara,caci ti se potriveste mai bine.

Intr-adevar consuma un pic mai mult decat diesel-ul insa diferenta intre 1.6 TDI si 1.2 TSI e f mica, mai ales daca spui ca esti o persoana echilibrata care nu se vrea regele soselelor :) Ai in schimb o incalzire mai rapida a motorului, o masina silentioasa si rafinata.

Multa bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La același preț eu as lua Diesel. După multe calcule...Nu prea reușești multe economi cu benzinarul.e mai rentabil benzina luat de nou în care diferenta de preț e semnificativa fata de diesel.plus confort la conduse mai bun la diesel.uni zic ca e mai vioaie 1.2 tsi....posibil dar 1.6 are o elasticitate mai mare. Personal conduc un benzinar dar uneori îmi lipsește cuplul unui diesel la turație mai reduse.

Modificat de tttrix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Revan As recomanda sa te uiti la o masina foarte noua, pentru ca DSG7 (cel pe care il vei avea ca si automata al oricare dintre motorizarile dorite) au mai facut probleme si ar fi bine sa ai garantie ca sa stai ceva mai linistit.

Pentru tine ca incepator eu as merge pe benzinarul 1.2, eu nefiind nici vreun mare fan al acestui 1.6 diesel de la VAG. Consumul la benzina va fi mai maricel un pic, dar poti gasi masina cu km putini la un pret mai bun, diesel-urile fiind mai scumpe si mai rulate in general.

Totusi, ca si parere catre un sofer nou: ar trebui sa inveti sa conduci o manuala zic eu, este un lucru benefic din punctul meu de vedere. Stiu, confortul nu are comparatie, dar asta e parerea mea :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vă mulțumesc tuturor pentru sfaturile practice. Nu știam de problema la DSG7, voi ține cont să iau ceva ce să mai aibă măcat un an de garanție. Pe mine mai mult mă îngrijorează știrile pe care le-am văzut pe net referitoare la distribuția pe lanț care cedează. E o știre mai veche, e ceva real sau doar câteva cazuri izolate, s-a rezolvat?

Când cumpă să întreb dacă are pe lanț sau pe curea dințată? Care e mai bună?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributia pe lant nu mai exista la ultima generatie de motoare pe G7. Exista distributie "clasica", pe curea, si nu am auzit de vreo problema in legatura cu ea. Daca cineva ma poate contrazice, va rog :)

Modificat de mariusbtc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe 1.2 TSI si 1.4 TSI s-a trecut la distributie pe curea. La 2.0 TSI sigur si (sunt aproape sigur ca si) la 1.8 TSI este in continuare pe lant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!